Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Arkana e-tech hybrid vs Yaris cross vs Kona 2024 hybrid
Last Updated: Oct 05 2023 17:29, Started by
peri0101
, Sep 20 2023 15:52
·
5
#19
Posted 21 September 2023 - 10:56
Ce pot sa-ti spun este ca motorizarea E-Tech este senzationala in oras. Masina reactioneaza instantaneu, ai reprize foarte bune, tranzitia de la electric la benzina insesizabila, tableta conectata cu servicii Google incluse face inutila folosirea tf la navigatie. Trecand peste asta, experienta mea se raporteaza la un Clio, dar presupun ca au un comprtament similar. Iarasi, cei doi ani / 20000 km sunt insuficienti pentru a da un verdict referitor la fiabilitate. Daca te decizi sa o cumperi, clar opteaza pentru extinderea la 5 ani a garantiei.
Edited by mannick, 21 September 2023 - 10:56. |
#20
Posted 21 September 2023 - 14:07
Ssangyong e de luat in considerare, cu doua minusuri: consumul si piesele (poate chiar 3 minusuri daca te gandesti si la revanzare).
In rest ofera mult peste pretul ei. |
#22
Posted 21 September 2023 - 19:17
Tonic Water, on 20 septembrie 2023 - 19:15, said:
Renunta la Arkana: cum se zice: another day another noise. Nu stiu cum dracu au reusit sa faca o masina asa prost inchegata dar o sa iti dai seama in 3 luni de la cumparare. Ia vezi, ai stergator pe geamul din spate? Probleme cu motorul si cutia de viteze. Ai sau stii pe cineva care are masina asta si care a avut genul asta de probleme? Sau oricare Renault post 2019. Asta e si teama mea la Arkana, care e the obvious choice pentru bugetul pe care il am din cele 3 variante. |
#23
Posted 21 September 2023 - 19:24
Salutare tuturor si multumesc pentru raspunsuri.
Nu o sa dau quote la toata lumea, dar am sa incerc sa raspund. Stiu diferenta dintre mild hybrid si full hybrid, era doar o gluma in prezentare. Din acest motiv am si zis ca daca e mild hybrid as vrea ca pretul masinii sa fie maxim 20-22 K. Am tot vazut pe acest forum recomandate modele Ssang Yong (n-am vazut daca de aceeasi useri mereu). Nu am luat in calcul niciodata din cateva motive. Istoric redus in Romania; ma astept ca disponibilitatea pieselor sa fie foarte redusa nefiind multe pe piata + probleme cu revanzarea, chiar daca acest brand va lua avant in urmatorii ani, tot o sa fie greu de vandut. Am un amic care se chinuie de 2 ani sa vanda un Maserati, iar marcile nemtesti din aceeasi clasa se vand in cateva saptamani. Chiar daca vreau sa tin masina minim 5-7 ani, tot o sa vreau s- o vand candva. M-am uitat la Tucson, dar clar este pe buget varianta hybrid / cutie automata si nu vreau sa ma duc asa mult peste. Legat de partea cu acceleratia 0-100 --> clar nu ma intereseaza. Vin dupa 13 ani de Polo 1.2 cu 70 CP. In majoritatea timpului cand sunt extra-urban o sa fiu pe autostrada oricum si probabil o sa am maxim 30 depasiri pe an pe DN unde as avea nevoie de demaraj. Skoda Kamiq este masina pe care voiam sa o cumpar acum 3-4 ani. Imi place, este in buget, dar nu au nici o optiune hybrida. De fapt nici nu se mai poate comanda, decat modele pe stoc si probabil viitorul model o sa aibe si astfel de echipari, dar nu stiu la ce pret o sa iasa. Ma gandeam daca sa iau o Kamiq de pe stoc, dar sunt pe la 22 K si parca n-as vrea sa dau suma asta pe o masina din 2019 cand pot sa iau modele 2022/2023. Posibil sa am pretentii cam mari la un buget mic (mediu as vrea eu sa cred). Legat de Hyundai si blocarea pretului, cei de la Neo Motors la discutii mi-au spus ca mi-ar bloca pretul dupa achitarea rezervarii. De acord cu dimensiunile Toyotei Yaris Cross .. asta este punctul ei minus pentru mine, dar are alte plusuri fata de restul. Incerc sa caut istoric cu probleme pentru Arkana etech hybrid, dar in afara de o rechemare in service pentru probleme cu cutia de viteze care s-a rezolvat din soft nu prea am gasit, fapt care imi da incredere. |
#24
Posted 21 September 2023 - 19:24
exqusit_drunk, on 21 septembrie 2023 - 06:18, said: Am prins oferta cu reducere de 16% la C-HR (sau 6100 euro) și cu 2 rable a ieșit 27865 euro cu motorizarea de 2.0 echipare Style. Mâine merg să o ridic. Pe grupul de facebook dedicat chr-ului sunt câteva mașini sh ce ar putea fi o alternativă. Ar fi fost și pentru mine dacă apăreau în vară. Toyota CH-R nu prea imi place design'ul exterior si era over budget. Acum ca aud de reducerea pe care ai primit-o parca incepe sa arate mai bine. Imi poti spune te rog in ce luna ai primit aceasta reducere si la ce dealer? Eu as lua varianta 1.8 si as putea sa scot masina in buget. |
#25
Posted 22 September 2023 - 05:03
Vizita la Toyota Cluj a fost în 21.08.2023 și am ajuns acolo pentru o discuție legată de Corolla sedan după ce mai fusesem o dată în vară pentru yaris cross. Discuția a fost foarte scurtă pentru că fata mi-a spus din start că dacă am urcat bugetul pentru corolla sedan îmi dă în aceiași bani chr-ul de 2.0 la care au reducere de 16%. La cel de 1.8 reducerea e mai mică pentru a ajunge toate versiunile la același preț. Inițial zicea că se ocupă ea de rable dar nu a găsit mașini și a trebuit să-mi găsesc eu. Am avut puțin de așteptat cu livrarea pentru că unul din proprietarii rablelor a fost plecat în concediu și nu am putut radia mașina.
Între timp am descoperit un amic cu arkana e-tech care m-a felicitat că am renunțat la ea. El se plânge de greieri peste tot la interior dar cel mai mult de smuciturile și vibrațiile pe care le produce cutia multimodală la prima și ultima treaptă. L-am întrebat și de limitarea vitezei când se golește bateria dar el nu a ajuns în această situație. Edited by exqusit_drunk, 22 September 2023 - 05:08. |
#26
Posted 22 September 2023 - 05:56
Dacă am inteles corect, ești din Bucuresti.
In cazul asta-ți recomand un Sunaru XV 1.6 . E pur benzina, dar in rest oferă foarte multe dotări in banii dați (la bugetul tau, probabil te încadrezi la versiunea a doua de echipare). E clar si de departe cel mai spațios la interior, foarte bine dotata (cutie automata, tracțiune integrala, faruri LED + o suita impresionanta de sisteme de siguranța activa si pasiva). Dacă te interesează siguranța pasagerilor, ar fi cea mai sigura din zona asta de preț. Eventual, fa o vizita la SMT pa Pallady si Vesi acolo si Ssangyong si Subaru. Nu ai ce pierde decât puțin timp .. |
#27
Posted 22 September 2023 - 07:47
Initiator, daca tot ziceai ca urmeaza sa se mareasca familia, vezi si cat de utila este pentru carat bebe + acareturi, cum este accesul in spate ca sa-l pui in scaunel, daca mai are loc un adult in spatele tau etc.
Mai ales ca ziceai ca vei face multe drumuri Buc-Ct, banuiesc ca la parinti, si cu bebe vei merge cu carut, patut, masuta pliabila.. etc. Am trecut prin astea si iti spun sincer ca masinutele astea fancy SUV coupe nu sunt utile deloc, in cele mai patratoase iei capacul de la portbagaj si pui caruciorul in picioare de exemplu. |
#28
Posted 22 September 2023 - 08:35
@exqusit_drunk multumesc de info . o sa mai dau o tura la Toyota si vad ce oferte mai au
Am vazut un vecin in cartier cu arkana , nu e-tech ce-i drept. trebuie sa-l filez sa-mi faca un review @zapada exact .. de aia mi se pare modelul nou de Hyundai kona mai potrivit pacat ca au scos i30 wagon din lista, era ok din punctul asta de vedere si era si ieftin .. nu stiu daca pot astepta pana iese si se livreaza modelul nou |
|
#29
Posted 22 September 2023 - 20:37
Uita-te la o compacta (Golf, Focus samd), e diferenta mare la spatiu, tinuta de drum, confort, stabilitate, siguranta fata de un mini crossover. Benzina, clasic.
|
#30
Posted 22 September 2023 - 23:21
Un sfat bun. Insa acum sunt la moda SUV, omul probabil ca-si doreste unul.
Comparatia intre cele trei modele nu e tocmai corecta, Arkana este in clasa compacta (segment C), celelalte doua fiind in clasa subcompacta (segment B). Renault Captur ar trebui comparat cu acestea doua, fiind in aceeasi clasa. Deci luand in calcul pretul as considera Arkana castigator detasat, fiind in clasa superioara. |
#31
Posted 23 September 2023 - 09:39
As zice ca si noul Hyundai Kona intri in clasa C, fiindca l-au marit.
Intr-adevar, Yaris Cross e foarte mica , dar ma incanta ca e o Toyota, dar o scot de pe lista. Arkana desi e in clasa superioara, as putea s-o iau cu extra reducere si ma baga in acelasi buget ca la o subcompacta. Incep sa tind si eu spre Arkana ..o sa ma duc sa mai fac un test drive saptamana viitoare |
#32
Posted 23 September 2023 - 14:40
Parerile posesorilor nu sunt tocmai stralucite referitor la Arkana , pe forumul reno cel putin !
|
#33
Posted 23 September 2023 - 23:09
L-or fi marit dar e catalogat in clasa subcompacta. Ampatament 2.600 mm fata de Arkana 2.720 mm. Yaris Cross 2.560 mm. Arkana lungime 4,54 m fata de aprox. 4,2 m celelalte doua. Rezervorul pare ceva mai rezonabil la Arkana cu 50 l fata de 38 si 36 Kona respectiv Yaris Cross. Portbagaj ceva mai mare la Arkana fata de Kona dar nu cu mult aparent. Acum depinde si cum le-au masurat.
|
|
#34
Posted 04 October 2023 - 16:39
#35
Posted 04 October 2023 - 17:08
peri0101, on 22 septembrie 2023 - 08:35, said:
Am vazut un vecin in cartier cu arkana , nu e-tech ce-i drept. trebuie sa-l filez sa-mi faca un review Daca mergi pe arkana eu te sfatuiesc la facelift modelul de baza 1.3 tce 140 EDC mild hybrid echiparea Evolution la care adaugi neaparat pachetul Business si roata de rezerva. Inainte senzorii de parcare erau standard, acum sunt in pachetul ala si sunt necesari..nu e de ajuns camera. Ideea e ca in combinatia asta de motor si cutie de viteze e destul de reusita si probata, in afara orasului hybridul oricum nu consuma mai putin si e cu probleme. Si o echipare mai scumpa nu prea isi merita banii pentru ca tot cu aceasi masina te alegi, spre exemplu tce 160 vs 140 nu difera mult performanta si consuma mai mult am vazut 160 sau jantele pe 215/60 r17 din evolution vs 215/55 r18 din urmatoarea echipare..nu au niciun avantaj ba mai mult costa in plus anvelopele si atenueaza mai putin gropile pe 18, si asa masina e rigida.,,sau tapiseria de la urmatorul nivel fata de primul mai e acelasi tip de scaun dar mai are un vinilin ieftin pe margine care nu foloseste la nimic si oricum trebuie sa i pui huse... Eu am consum pe majoritatea drumurilor in afara undeva pe la 5.6, 5.8 Ce nu prea e ok la ea suspensiile sunt tari si aerul conditionat e cam slab, nu prea face fata cand sunt temperaturi ridicate 33-37 |
#36
Posted 05 October 2023 - 07:22
Inte-adevar nu merita motorul de 160vs140 , de banii aia mai bine se adauga optionale !
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users