Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Arkana e-tech hybrid vs Yaris cross vs Kona 2024 hybrid
Last Updated: Oct 05 2023 17:29, Started by
peri0101
, Sep 20 2023 15:52
·
5
#1
Posted 20 September 2023 - 15:52
Salutare,
Ma intereseaza sa-mi iau o masina noua, mini SUV, ca tot e la moda si am buget max 25 000Euro cu reducerea Rabla (de preferat 23-24K). Masina actuala un VW Polo 1.2 din 2009 achizitionat nou cu care n-am avut nici o problema majora, in afara de chestii de consum + doua tobe ruginite si o bascula. Intentionez sa tin viitoarea masina minim 6 ani+ si prefer sa-mi iau tot o masina noua cu care sper sa n-am probleme. Masina o sa fie preponderent folosita in oras, iar extra urban o sa am intre 12-20 drumuri Buc - Cta pe an. In afara de astea o sa am sigur intre 1 si max 4 drumuri de 1400 km pe an + cateva escapadate pe valea Prahovei. Doi membri in familie + al treilea urmeaza sa apara, de unde si nevoia unei masini mai sigure (si incapatoare) decat Polo'ul care e cam basic. Pentru mine un volum de portbagaj mai mare e un mare plus si poate fi factor decisiv. Ca idee m-am oprit la urmatoarele masini si caut sa fac un versus de unde sa aflu informatii de la alti detinatori de aceste masini sau care au avut pe short list aceste masini si le-au eliminat din vreun motiv sau altul. Imi doresc neaparat sa fie hybrida si cutie de viteze automata. Pana in 22 K sunt ok cu mild hybrid, peste 22K neaparat "full hybrid" (ce o insemna si asta). Renault Arkana E-tech full hybrid / echipare techno ~ pot sa-l scot cu o reducere speciala pe la 24-25 K Euro https://www.renault....m/c/BABXu/Af9bM Motor 1.6 / 145 CP Cutie viteza - e-tech Volum portbagaj 480 l Consum ~ 4,9 Pro - pretul cu reducere este in buget; volumul portbagajului cel mai mare Downside - neincredere in Renault, garantie mai mica, interiorul nu e cel mai grozav Pt 500 euro extra pot sa extind garantia de la 3 la 5 ani Cam slab echipata (scaunele incalzite sunt optionale in 2023 lol) si mai putine sisteme de siguranta fata de celelalte optiuni Am vazut modelul live, inspectat, facut test drive. Mi-a placut cum se misca/ schimba vitezele, dar nu prea imi place asa mult interiorul, in special tableta. Toyota Yaris Cross Active HYB ~ 22 500 euro https://www.toyota.r...7f-7e4c80f144ff Motor 1.5 / 116 CP Cutie viteze - CVT Volum portbagaj - 400 l Consum ~ 4.6 Downside - motor in 3 cilindri / volum portbagaj / spatiul in general cam mic comparativ cu restul / interior cam meh Pro - 6 ani garantie / pretul cel mai mic / incredere mai mare in hybrid'ul toyota Masina se conduce similar cu Arkana'ul si are aceeasi problema cu interiorul ca aceasta. As putea sa strang putin din fund si sa scot 28 K fiindca imi place noul model de Kona. New Kona 1.6GDi 141CP HYBRID 2WD PREMIUM ~ 28 000 Euro https://media.tiriac...ona-doc-4-3.pdf Cutie viteza - 6DCT Volum portbagaj - 407 l Consum - 4.7 Pro - 5 ani garantie; design (mie personal imi place cel mai mult dintre cele 3 si pt ea as putea face concesie la buget) ; imi place interiorul cel mai mult dintre celelalte variante Downside - pretul mult mai mare si peste buget; volum portbagaj mai mic decat la Arkana Am vazut model nou live si inspectat, dar nu am facut inca test drive --> urmeaza. Per total imi place f mult, dar e peste buget si nu stiu daca merita suma extra. Ma mai gandeam la Kia Sportage mild hybrid chel la 25 K, dar e cam cheala parca. Alta optiune ar fi sa iau o masina din alta clasa si anume Hyundai i30 Wagon la anul cand se lanseaza noua varianta. Imi place masina actuala si vazand trend'ul Hyundai, cred ca o sa scoata un model placut la anul prin aprilie-iunie, doar ca inca nu stiu la ce pret. Cei de la reprezentanta nu mai accepta comenzi pt variantele cu cutie automata si/sau mHEV. Accept si astept orice parere pro/contra in afara de cele care imi recomanda sa cumpar o masina de 100K+ km SH. |
#2
Posted 20 September 2023 - 18:45
Pentru spatiu gasesti un Grand Tivoli sau chiar un Korando cu de 10 ani !
https://www.ssangyon..._22_2023_v3.pdf https://www.ssangyon...and-x171_v1.pdf Pe langa cele enumerate astea chiar au spatiu si sint comparabile doar cu Arkana. Altfel, te poti uita la ceva din clasa D second, 2-3 ani si 60-90k km , alta mancare de peste, 4x4, spatiu, etc. Exemple : Koleos initiale Paris 2.0Blue Dci 190 cp sau Peugeot 5008 2.0HDI in buget de 25k. |
#3
Posted 20 September 2023 - 19:15
Renunta la Arkana: cum se zice: another day another noise. Nu stiu cum dracu au reusit sa faca o masina asa prost inchegata dar o sa iti dai seama in 3 luni de la cumparare. Ia vezi, ai stergator pe geamul din spate? Probleme cu motorul si cutia de viteze.
|
#6
Posted 20 September 2023 - 21:00
Partea cu lipsa stergatorul la luneta nu are rost sa o comentam. Stergatorul are rost la o masina cu luneta cu unghiuri mici la verticala. Am condus diferite marci si la cele cu luneta aplecata nu e necesar stergator. Apa se prelinge imediat si se murdareste foarte greu.
As alege Arkana cu ochii inchisi. Interiorul nu arata bine dar e o masina practica. Stiu pe cineva cu masina full option si nu foloseste nimic din sistemele de asistenta inafara de camera de marsarier. Cred ca a deschis trapa o singura data in 3 ani. Nu a accepata decat versiunea full option. Masina mea e aproape cheala si nu ma deranjeaza deloc cat timp are senzori de parcare si atat. Probabil ca sunt si persoane care nu suporta o masina fara cutie automata, senzori de lumina si de ploaie , camera, radar, etc...etc si prefera o masina mai modesta dinamic si ca spatiu pentru un pachet complet de asistenta la conducere. Decizia iti apartine, sunt banii tai si stii mai bine in ce merita sa-i bagi. |
#7
Posted 20 September 2023 - 21:18
Salut
Mild hybrid = masina are un mic motor electric care ajuta la coasting, pornire de pe loc si accelerare (intr-o oarecare masura). Foarte important cuvantul ajuta, pentru ca masina nu poate merge nici macar 1 metru in mod full electric. Full/strong hybrid = masina poarte merge doar cu motorul electric, doar cu cel termic sau cu amandoua in functie de cum decide unitatea de comanda si control. In general o masina full hybrid are o autonomie de cativa kilometri. Daca vrei neaparat hybrid, nu te uita la mild. Fata de unele cu motor termic, cele mild hybrid nu consuma cu mult mai putin, si nici emisiile nu sunt mult mai mici. / Strict dintre cele 3, Yaris Cross. Dar de ce nu te uiti si la C-HR? Scot modelul nou care rezolva problema geamurilor din spate... Daca vrei modelul vechi au cei mai mici timpi de asteptare (sub o luna) si promotii. |
#8
Posted 20 September 2023 - 22:08
Toate imi par foarte lente cu acceleratii 0-100 km/h de peste 10 secunde, Arkana fiind cel mai rapid la 10,8, celelalte doua la 11,2.
|
#10
Posted 20 September 2023 - 22:49
Uită de Mild Hybrid, este un eșec total, nu ajută la nimic, interesant că e că au reușit nu știu cum ca dealerii auto să îl trecă la capitolul electric în acte atunci când le vând. De aici avantajele comune cu o electrică 100% dar cam atât. La ora asta sunt echipări Full Hybrid pe câteva branduri la 24-26 K, și mai sus 28K, depinde de buget, cum zici. Full Hybrid merită pentru că în oraș vei merge foarte mult în regim electric. De reținut că CVT este o cutie lentă, iar cei 116 CP sunt insuficienți pentru o mașină. CVT predomină mult pe asiatice. Hyundai stă bine, tehnologie, arătoasă, frumoasă dar la 28K cam mult iar dacă mai pui ceva pe ea ajungi la 29-31K. Arkana Techno este la 29-36K. Și la Arkana la fel, dacă mai pui ceva la dotări sare în sus. Ce am văzut la Skoda și foarte interesant este modelul Kamiq acum fiind oprit de la vânzare pentru că urmează să apară cu facelift. Nu are Full Hybrid, dar e de luat în seamă. Eu unu aș merge pe Arkana E-Tech full hybrid.
danaciu, on 20 septembrie 2023 - 22:41, said:
La Hyundai vezi ca nu respecta termenele de livrare, au intarzieri foarte mari, s-ar putea sa primesti viitorul I30 in 2025, plus obligatoriu o marire de pret fata de modelul actual. |
|
#12
Posted 21 September 2023 - 06:18
peri0101, am avut aceeași dilemă toată vara.
Yaris Cross - mică, suspensie rigidă, submotorizată și un comportament dinamic dubios, reușind să o pun dea latul drumului la ieșirea dintr-un giratoriu. Kona - nu am testat pentru că nu exista la test iar dealerul a dus discuția spre electric și pentru mine nu a fost o variantă. Arkana E-tech - rămăsese ca singură opțiune de achiziție dar când am citit ce scriu posesorii pe grupul de facebook am zis că nu arunc atâția bani pe fereastră. și am reluat căutarea. Am prins oferta cu reducere de 16% la C-HR (sau 6100 euro) și cu 2 rable a ieșit 27865 euro cu motorizarea de 2.0 echipare Style. Mâine merg să o ridic. Pe grupul de facebook dedicat chr-ului sunt câteva mașini sh ce ar putea fi o alternativă. Ar fi fost și pentru mine dacă apăreau în vară. Edited by exqusit_drunk, 21 September 2023 - 06:25. |
#13
Posted 21 September 2023 - 06:48
Pentru o familie de 5, o masina de tip mini SUV este mica. Prin urmare ai doar doua variante:
- vagon/break/etc. aici ar putea intra - si ma refer la dimensiunile marcilor, nu la sugestii de marci - Passat, Mondeo, Octavia, Logan MCV etc. - SUV adevarat. Tot ca dimensiuni, minim ar fi Duster dar mi se pare totusi mic. M-as duce catre Tiguan, Kodiak, Kuga etc. Motorizarea electrica ar fi ultimul lucru la care m-as gandi, la cati km vei face. M-as orienta catre diesel cat inca se mai fabrica. SI as lasa niste markeri prin reprezentante ( o sa te coste ceva dar face), a.i. sa aflu imediat de vreo oferta de dotari. Dotarile masinii conteaza cel mai mult la o familie mare si sunt importante la drumuri mai lungi. De asemenea, performantele motorului nu ar fi foarte importante, dar masurile de securitate da. Nu mergi la raliuri cu 3 copii mici in masina... Edited by adip1962, 21 September 2023 - 06:52. |
#14
Posted 21 September 2023 - 06:57
Ssangyong Korando sau Grad Tivoli noi sau sh din clasa D 2-3 ani pana in 100k unele in garantie !
|
#15
Posted 21 September 2023 - 08:15
fratie, on 20 septembrie 2023 - 22:49, said:
Uită de Mild Hybrid, este un eșec total, nu ajută la nimic \ fratie, on 20 septembrie 2023 - 22:49, said:
De reținut că CVT este o cutie lentă, iar cei 116 CP sunt insuficienți pentru o mașină. CVT predomină mult pe asiatice. e-CVT is used in hybrid vehicles only, wherein power can be routed from battery (pure EV mode), battery + engine (hybrid mode) and engine (when battery is empty) to the wheels. This transmission is entirely different from the conventional CVT transmissions which have variable diameter pulleys and belt drive. Instead, an e-CVT uses electric motor/ generators to control the speeds of planetary gearset components. adip1962, on 21 septembrie 2023 - 06:48, said:
Pentru o familie de 5, o masina de tip mini SUV este mica. Eu de aici am inteles ca sunt trei, nu cinci. Presupun ca se considera membru in familie atat el cat si sotia?! Un prieten cu aceeasi dilema in categoria subcompact crossover a ales in final VW T-Cross non hibrid, manuala. Insa e masina a doua, pentru sotie. Te-ai uitat si la Jeep Avenger, Peugeot 2008, Suzuki Vitara si S-Cross? |
|
#16
Posted 21 September 2023 - 08:42
Salutare tuturor si multumesc pentru raspunsuri.
Nu o sa dau quote la toata lumea, dar am sa incerc sa raspund. Stiu diferenta dintre mild hybrid si full hybrid, era doar o gluma in prezentare. Din acest motiv am si zis ca daca e mild hybrid as vrea ca pretul masinii sa fie maxim 20-22 K. Am tot vazut pe acest forum recomandate modele Ssang Yong (n-am vazut daca de aceeasi useri mereu). Nu am luat in calcul niciodata. Este pueril, dar numele imi inspira Adibas si imi cer scuze pentru gluma. O sa ma interesez insa sa vad ce oferte au, fiind coreeni, o sa trec peste nume. M-am uitat la Tucson, dar clar este pe buget varianta hybrid / cutie automata si nu vreau sa ma duc asa mult peste. Legat de partea cu acceleratia 0-100 --> clar nu ma intereseaza. Vin dupa 13 ani de Polo 1.2 cu 70 CP. In majoritatea timpului cand sunt extra-urban o sa fiu pe autostrada oricum si probabil o sa am maxim 30 depasiri pe an pe DN unde as avea nevoie de demaraj. Skoda Kamiq este masina pe care voiam sa o cumpar acum 3-4 ani. Imi place, este in buget, dar nu au nici o optiune hybrida. De fapt nici nu se mai poate comanda, decat modele pe stoc si probabil viitorul model o sa aibe si astfel de echipari, dar nu stiu la ce pret o sa iasa. Ma gandeam daca sa iau o Kamiq de pe stoc, dar sunt pe la 22 K si parca n-as vrea sa dau suma asta pe o masina din 2019 cand pot sa iau modele 2022/2023. Posibil sa am pretentii cam mari la un buget mic (mediu as vrea eu sa cred). Toyota CH-R nu prea imi place design'ul exterior si era over budget. Acum ca aud de reducerea pe care ai primit-o parca incepe sa arate mai bine. Imi poti spune te rog in ce luna ai primit aceasta reducere si la ce dealer? Eu as lua varianta 1.8 si as putea sa scot masina in buget. Legat de Hyundai si blocarea pretului, cei de la Neo Motors la discutii mi-au spus ca mi-ar bloca pretul dupa achitarea rezervarii. |
#17
Posted 21 September 2023 - 08:45
Tonic Water, on 20 septembrie 2023 - 19:15, said:
Renunta la Arkana: cum se zice: another day another noise. Nu stiu cum dracu au reusit sa faca o masina asa prost inchegata dar o sa iti dai seama in 3 luni de la cumparare. Ia vezi, ai stergator pe geamul din spate? Probleme cu motorul si cutia de viteze. Poti sa-mi dai mai multe detalii? Ai avut sau stii pe cineva care are? Tocmai din acest motiv sunt reticent la Renault . Am incredere mai putina decat in asiatice si chiar daca fac extindere la 5 ani garantie nu vreau sa umblu prin service'uri. Stiu ca au avut o rechemare in service pentru cutiile e-tech si s-a rezolvat din soft. As fi preferat sa aibe update OTA ca la Hyundai, dar pare ca s-a rezolvat rapid. Incerc sa mai caut alte probleme cu acest motor si cutia e-tech , dar nu gasesc mare lucru. Din pacate la test drive in oras n-am reusit sa-mi dau seama de insonorizare si am incercat sa iau niste gropi sa vad cum se simte, dar mi s-a parut ok. |
#18
Posted 21 September 2023 - 09:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users