Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 

Tesla la bloc

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
143 replies to this topic

#37
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,304
  • Înscris: 24.07.2022
cum e Tesla 3 joasa? e normala. daca are un 207 sport e mai jos ala.

#38
p243df

p243df

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.10.2021
Nu este interzisă parcarea în subteran a electricilor?

#39
crischir

crischir

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,246
  • Înscris: 04.06.2023
Ba da Posted Image, cand ii ia foc bateria nici 3 autospeciale de la pompieri nu o sting .
Colegul @ benis are o teorie interesanta: fara managementul bateriei, fara racire activa a sistemul EV.. face 200 km la un "plin"...

#40
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 22.05.2011

 emacs, on 05 august 2023 - 11:06, said:

Uita-te si la un ID.3, poate. Versiunile cu echipare medie si baterie de 77kWh erau pe la 30k EUR ultima data cand am verificat - aproximativ aceiasi bani cu un Model 3, cu diverse plusuri si minusuri.
Nu uita ca Model 3 la banii aia e versiunea "SR" (baterie mai mica - doar 57.5kWh utilizabili), putere de incarcare medie mai mica (pe la 100kW la statii bune), etc..

Vreau si eu doua ID.3 cu baterie de 77 la 30k euro va rog, ca ce gasesc eu pe net incepe de pe la 50k, bani de M3 LR.

#41
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,100
  • Înscris: 02.09.2009

 Leo2006, on 05 august 2023 - 14:11, said:

O masina nu devine OZN ca are faruri cu leduri si controale pe ac digitale pe o tableta. Cand bateriile vor cantari 50 Kg si vor avea o autonomie de 3000Km, atunci putem sa-i spunem si OZN.
Adica ,niciodataPosted Image

#42
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 807
  • Înscris: 18.05.2019

 jmek4you, on 05 august 2023 - 17:51, said:

Vreau si eu doua ID.3 cu baterie de 77 la 30k euro va rog
Nu știu ce mai e pe stoc acum, eu am studiat mult în mai-iunie.

In perioada aia erau disponibile diverse ID.3, oferta mea fiind 30k eur (după rabla) pentru un ID3 ProS Life (da, cu baterie de 77kWh).

Trebuie întrebat la dealeri, eu nu am mai urmărit subiectul de ceva vreme că mi-am mutat atenția în alta curte :).

Edited by emacs, 05 August 2023 - 18:06.


#43
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,366
  • Înscris: 27.10.2007

 Punter, on 05 august 2023 - 16:13, said:

cum e Tesla 3 joasa? e normala. daca are un 207 sport e mai jos ala.
Poate sa fie si o treaba de perspectiva,  rezultata din conformatia/pozitionarea scaunelor.

#44
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,100
  • Înscris: 02.09.2009

 jmek4you, on 05 august 2023 - 17:51, said:

Vreau si eu doua ID.3 cu baterie de 77 la 30k euro va rog, ca ce gasesc eu pe net incepe de pe la 50k, bani de M3 LR.
Atat costa la en gros,Dragonu' RedPosted Image

Edited by florinellll, 05 August 2023 - 18:08.


#45
Userul_80

Userul_80

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 26.06.2022

 r_vlad, on 05 august 2023 - 09:07, said:

. Ideal, insa, ar fi sa incerci sa ajungi la o priza banala de la care sa incarci cu statia portabila pe care o vei primi cu masina.
Cat timp o sa dureze incarcarea de la priza banala?

#46
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,805
  • Înscris: 12.01.2018
ia-ți o casă și după aia tesla

#47
gogosaru100

gogosaru100

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,515
  • Înscris: 06.08.2015
mie imi plac teslele dar cat de fanboy sunt nu ti as recomanda una pt distanta facuta de tine
un hybrid sau altceva e o alegere mai buna

#48
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,140
  • Înscris: 10.07.2013

 HenryTudor, on 05 august 2023 - 08:54, said:

Salut, dupa 15 ani cu un Peugeot 207 a venit timpul sa schimb masina si ma gandeam la o Tesla 3. Problema e ca in parcarea subterana nu pot sa mi pun statie de incarcare asa ca o sa depind de un Kaufland (care e dix langa bloc) si de supercharger care e cam la 5-10 minute. In conditiile astea, merita sa iau o electrica sau mai mult ma complic? De folosit merg 1-2 pe sapt nu zilnic.

Mai bine iti cumperi o Hybrida Full si nu mai ai stress cu incarcarea...Posted Image

#49
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,984
  • Înscris: 30.08.2006

 florinellll, on 05 august 2023 - 18:04, said:

Adica ,niciodataPosted Image
Se poate dar nu cu actualele electrice.
https://economedia.r...in-miscare.html
Electrificarea soselelor si nu a masinii. E o directie in care unicul consumabil va mai fi doar lichidul de parbriz. Asta pentru ca nici cauciucurile nu vor mai fi necesare.
Daca banii nu sunt o problema, mergi pe Tesla, E fun.

Edited by Leo2006, 05 August 2023 - 20:38.


#50
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,984
  • Înscris: 30.08.2006
Iti recomand sa mai astepti 1-2 ani pana ce producatorii trec pe baterii cu sodiu-ion , mai ieftine, mai puternice si mult mai fiabile in timp.
https://24auto.ro/20...ectrice-urbane/

Edited by Leo2006, 05 August 2023 - 20:51.


#51
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,806
  • Înscris: 09.01.2007

 crischir, on 05 august 2023 - 09:39, said:

Slabe sanse sa iti functioneze o EV 185 km fara nici o incarcare.
Glumesti?
Vara ajungi si cu springu' la Brasov, cu  toate ca-i urcare. Daca e cat-de-cat liber drumul n-ai stres.
Cu Tesla 3 ajungi la Brasov fara probleme, in orice anotimp. Bucuresti - CJ nu prea, trebuie sa incarci pe drum.

 Leo2006, on 05 august 2023 - 20:50, said:

Iti recomand sa mai astepti 1-2 ani pana ce producatorii trec pe baterii cu sodiu-ion , mai ieftine, mai puternice si mult mai fiabile in timp.
https://24auto.ro/20...ectrice-urbane/
Eu zic ca mai trece mult si bine pana o sa vezi alta tehnologie de baterie pe masini, 1-2 ani e wishful thinking. Tesla (de exemplu) a investit in fabrici pentru baterii cu tehnologiile actuale, sa le schimbe + sa produca masini pe tehnologie noua o sa dureze mult.

Anyway, eu stiam ca poti pune punct de consum in parcare, cu acordul asociatiei. O sa fie doua facturi pe numele tau, si cam atat. Tragi o statie d-ala de perete simpla si incarci slow, eu zic ca merita daca ai loc subteran, sa nu-ti bati capul cu alea publice.

Astea fiind spuse, daca faci B->CJ des si in oras putin, n-as lua electrica. As lua hibrida (normala nu phev) sau diesel.

#52
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Depinde, dacă e Tesla model 3 cu baterie de 82 kwh, nu ar trebui să fie probleme. Eu de la Timișoara la Cluj cu cei 58 kwh din baterie am încărcat o singură dată la Deva pe drum pe la vreo 20% din 97% cu mers pe autostradă în limita legală, am încărcat la 90 și ceva % și la Cluj am ajuns tot pe la 20%. Cu Tesla cu bateria de 82 de la București la Cluj ar trebui să stai chiar mai bine în sensul că tot la o singură oprire ajungi însă poți merge chiar un pic mai tare ca să ajungi cu aceleași procente.

Sigur, trebuie ținut cont că oprirea va fi de o oră și un pic la încărcare de genul căci majoritatea stațiilor pe la noi sunt la 50 kw. Pe de altă parte la Tesla ai superchargere care fac ca timpul să fie scăzut la sub jumătate, ca să nu mai vorbim că mai apar în ultima vreme și stații de 75 kw. Pe scurt, Tesla cu bateria de 82 kwh este o alegere optimă și o hibridă e de luat în considerare doar dacă chiare vrei să faci drumul acela în mers "blană" și fără opriri. Eu unul personal nu (mai) pot merge așa însă în trecut aș fi putut merge, de aceea amintesc.

#53
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,264
  • Înscris: 25.01.2007
Ba da chiar toti necunoscatorii ajung sa dea sfaturi despre electrice.
Cred ca omul cere pareri avizate nu pareri de la  amatori dinastia de trolling.

Tesla  sau orice alt EV se poate parca si incarca foarte bine si in garajul subteran. Trebuie doar un bransament.

Edited by andreyvsjoker, 05 August 2023 - 22:33.


#54
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,192
  • Înscris: 22.05.2003
Problema este daca in acest moment vrei sa te legi la cap cu un EV.

Daca acel EV e Tesla sau altul, deja e alta discutie.

La cat declari ca o folosesti, probabil ca Tesla ar fi pacat de ea si ai arunca banii.

Pentru drumuri scurte in oras si imprejurimi si 50% din pret recomand Renault ZOE.

In rest, o priza normala, la care incarci cu 10A, aduce 23kW/10 ore, adica macar 100km fara stres.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate