Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cric esapament
Ultima postare: iun 07 2022 17:25, Inițiat de
dtd234
, iun 05 2022 23:38
·
0
#1
Publicat: 05 iunie 2022 - 23:38
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PL1ST_gZbt4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
A folosit cineva? Pare o idee geniala. Cred ca e mai sigur decat un cric traditional |
#2
Publicat: 06 iunie 2022 - 00:16
Cine nu se pricepe sa stea linistit ! Recomandabil si cu dual , adica cu compresor...asta daca ai compresorul care trebuie...exclus panaramele din comert mai ieftine de absolut minim :
https://www.amazon.d...54467277&sr=8-2 Daca mai ai si toba de esapament dubla sau cu cot ...PA !!! Mai cade si masina peste voi daca nu tine frana de mana ! Editat de Alltrack, 06 iunie 2022 - 00:19. |
#6
Publicat: 06 iunie 2022 - 08:37
A10, on 06 iunie 2022 - 04:18, said:
cricul hidraulic, simplu si eficient..fara atatea furtune, perna de aer care se poate sparge... Unii se complica doar de dragul de a fi diferiti Nu-i chiar asa, ala se foloseste in teren cind te-ai pus pe burta, perna e mult mai usor de impins sub masina decit un hidraulic si mai ales poti ridica masina fara riscul de a te trezi ca se infunda in teren cricul hidraulic. Pentru asta au fost construite alea, principiul pernei de aer dar fara sa ai nevoie de un compresor. |
#7
Publicat: 06 iunie 2022 - 10:54
Mie mi se pare mai sigur pentru ca suprafata de contact e mult mai mare deci mai putine sanse sa pice masina de pe cric.
De spart poate ca exista riscul sa se sparga dar atunci e vina producatorului si e o ocazie buna sa scoti milioane de euro de pe el despagubire |
#8
Publicat: 06 iunie 2022 - 15:28
dtd234, on 06 iunie 2022 - 10:54, said:
Mie mi se pare mai sigur pentru ca suprafata de contact e mult mai mare deci mai putine sanse sa pice masina de pe cric. De spart poate ca exista riscul sa se sparga dar atunci e vina producatorului si e o ocazie buna sa scoti milioane de euro de pe el despagubire Suprafata de contact e mai mare DAR in instructiunile de folosire se recomanda sa fie aranjat perfect si in cazul in care NU E masina POATE aluneca in fata/spate/lateral...deci 0 euro despagubiri in acest caz . Tot in instructiuni se specifica faptul ca se poate sparge foarte usor la chestii taioase...ascutite precum si de la toba de esapament fierbinte deci din nou 0 lei despagubiri . Succes ! |
#9
Publicat: 07 iunie 2022 - 09:38
dtd234, on 06 iunie 2022 - 10:54, said:
Mie mi se pare mai sigur pentru ca suprafata de contact e mult mai mare deci mai putine sanse sa pice masina de pe cric. De spart poate ca exista riscul sa se sparga dar atunci e vina producatorului si e o ocazie buna sa scoti milioane de euro de pe el despagubire Cricurile pica de cele mai multe ori pentru ca ti s-a pus caruta in miscare, iar la asta, asta e cel mai putin stabil dintre toate. Pe langa asta, cricul nu e elevator, nu ai ce cauta sub masina ridicata doar pe cric, fara alte metode de asigurare. Aerul din asta, uleiul dintr-un hidraulic samd sunt usor de evacuat prin vreo neetanseitate, caz in care ce faci? Tii cotetul in carca? Alta treaba, sunt curios cum se descurca o masina cu esapament dublu sa il umfle. |
#10
Publicat: 07 iunie 2022 - 16:48
sebulbus, on 07 iunie 2022 - 09:38, said:
Alta treaba, sunt curios cum se descurca o masina cu esapament dublu sa il umfle. Acum am vazut si eu postarea @Ion_Bumbu , care e la ignore . Majoritatea masinilor de teren mai noi au esapamente duble care se afla prin zona puntii spate , sub masina ! Stiu ca pune multe poze si l-as ruga sa ne arate cum monteaza si tine ''mufa'' aia de cauciuc de la furtun la o masina suspendata in noroi , cu evacuarea sub masina ! Daca tot nu are nevoie de compresor ! PS - Si ca sa o lamurim cu stabilitatea . Cricul gonflabil nu se ridica perfect drept...ca nu are coloana metalica pe interior . Se ridica in functie de suprafetele de contact de sus si de jos...oricum ar fi tot impinge mai putin sau mai mult intr-o anumita directie . Editat de Alltrack, 07 iunie 2022 - 16:51. |
|
#11
Publicat: 07 iunie 2022 - 17:25
Alltrack, on 07 iunie 2022 - 16:48, said:
Acum am vazut si eu postarea @Ion_Bumbu , care e la ignore . Majoritatea masinilor de teren mai noi au esapamente duble care se afla prin zona puntii spate , sub masina ! Cricul gonflabil nu se ridica perfect drept...ca nu are coloana metalica pe interior . Se ridica in functie de suprafetele de contact de sus si de jos...oricum ar fi tot impinge mai putin sau mai mult intr-o anumita directie . omul e in goana dupa posturi,baga batu prin gard si pe reno/daciaclub |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi