Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cric esapament
Last Updated: Jun 07 2022 17:25, Started by
dtd234
, Jun 05 2022 23:38
·
0
#1
Posted 05 June 2022 - 23:38
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PL1ST_gZbt4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
A folosit cineva? Pare o idee geniala. Cred ca e mai sigur decat un cric traditional |
#2
Posted 06 June 2022 - 00:16
Cine nu se pricepe sa stea linistit ! Recomandabil si cu dual , adica cu compresor...asta daca ai compresorul care trebuie...exclus panaramele din comert mai ieftine de absolut minim :
https://www.amazon.d...54467277&sr=8-2 Daca mai ai si toba de esapament dubla sau cu cot ...PA !!! Mai cade si masina peste voi daca nu tine frana de mana ! Edited by Alltrack, 06 June 2022 - 00:19. |
#3
Posted 06 June 2022 - 04:18
cricul hidraulic, simplu si eficient..fara atatea furtune, perna de aer care se poate sparge... Unii se complica doar de dragul de a fi diferiti
|
#4
Posted 06 June 2022 - 05:26
Dacă vrei o soluție ok ... eu folosesc un cric electric la 12 volți. După ce ridic mașina, o asigur cu o "capra" cumpărată din Lidl. Asa e mai sigur. Când ajung pe la garaj o sa pun poze.
Perna de aer nici mie nu îmi inspira încredere.... |
#5
Posted 06 June 2022 - 08:36
#6
Posted 06 June 2022 - 08:37
A10, on 06 iunie 2022 - 04:18, said:
cricul hidraulic, simplu si eficient..fara atatea furtune, perna de aer care se poate sparge... Unii se complica doar de dragul de a fi diferiti Nu-i chiar asa, ala se foloseste in teren cind te-ai pus pe burta, perna e mult mai usor de impins sub masina decit un hidraulic si mai ales poti ridica masina fara riscul de a te trezi ca se infunda in teren cricul hidraulic. Pentru asta au fost construite alea, principiul pernei de aer dar fara sa ai nevoie de un compresor. |
#7
Posted 06 June 2022 - 10:54
Mie mi se pare mai sigur pentru ca suprafata de contact e mult mai mare deci mai putine sanse sa pice masina de pe cric.
De spart poate ca exista riscul sa se sparga dar atunci e vina producatorului si e o ocazie buna sa scoti milioane de euro de pe el despagubire |
#8
Posted 06 June 2022 - 15:28
dtd234, on 06 iunie 2022 - 10:54, said:
Mie mi se pare mai sigur pentru ca suprafata de contact e mult mai mare deci mai putine sanse sa pice masina de pe cric. De spart poate ca exista riscul sa se sparga dar atunci e vina producatorului si e o ocazie buna sa scoti milioane de euro de pe el despagubire Suprafata de contact e mai mare DAR in instructiunile de folosire se recomanda sa fie aranjat perfect si in cazul in care NU E masina POATE aluneca in fata/spate/lateral...deci 0 euro despagubiri in acest caz . Tot in instructiuni se specifica faptul ca se poate sparge foarte usor la chestii taioase...ascutite precum si de la toba de esapament fierbinte deci din nou 0 lei despagubiri . Succes ! |
#9
Posted 07 June 2022 - 09:38
dtd234, on 06 iunie 2022 - 10:54, said:
Mie mi se pare mai sigur pentru ca suprafata de contact e mult mai mare deci mai putine sanse sa pice masina de pe cric. De spart poate ca exista riscul sa se sparga dar atunci e vina producatorului si e o ocazie buna sa scoti milioane de euro de pe el despagubire Cricurile pica de cele mai multe ori pentru ca ti s-a pus caruta in miscare, iar la asta, asta e cel mai putin stabil dintre toate. Pe langa asta, cricul nu e elevator, nu ai ce cauta sub masina ridicata doar pe cric, fara alte metode de asigurare. Aerul din asta, uleiul dintr-un hidraulic samd sunt usor de evacuat prin vreo neetanseitate, caz in care ce faci? Tii cotetul in carca? Alta treaba, sunt curios cum se descurca o masina cu esapament dublu sa il umfle. |
#10
Posted 07 June 2022 - 16:48
sebulbus, on 07 iunie 2022 - 09:38, said:
Alta treaba, sunt curios cum se descurca o masina cu esapament dublu sa il umfle. Acum am vazut si eu postarea @Ion_Bumbu , care e la ignore . Majoritatea masinilor de teren mai noi au esapamente duble care se afla prin zona puntii spate , sub masina ! Stiu ca pune multe poze si l-as ruga sa ne arate cum monteaza si tine ''mufa'' aia de cauciuc de la furtun la o masina suspendata in noroi , cu evacuarea sub masina ! Daca tot nu are nevoie de compresor ! PS - Si ca sa o lamurim cu stabilitatea . Cricul gonflabil nu se ridica perfect drept...ca nu are coloana metalica pe interior . Se ridica in functie de suprafetele de contact de sus si de jos...oricum ar fi tot impinge mai putin sau mai mult intr-o anumita directie . Edited by Alltrack, 07 June 2022 - 16:51. |
|
#11
Posted 07 June 2022 - 17:25
Alltrack, on 07 iunie 2022 - 16:48, said:
Acum am vazut si eu postarea @Ion_Bumbu , care e la ignore . Majoritatea masinilor de teren mai noi au esapamente duble care se afla prin zona puntii spate , sub masina ! Cricul gonflabil nu se ridica perfect drept...ca nu are coloana metalica pe interior . Se ridica in functie de suprafetele de contact de sus si de jos...oricum ar fi tot impinge mai putin sau mai mult intr-o anumita directie . omul e in goana dupa posturi,baga batu prin gard si pe reno/daciaclub |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users