Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 datasheet crawling

Sanse refinantare

arii

Sapa peste pardoseala
 

Sfat achizitie MONOVOLUM

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
64 răspunsuri în acest subiect

#55
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.246
  • Înscris: 26.06.2009
Dar de ce “te bagi” la DPF? Ai probleme cu el? Pentru ca nu are rost sa il faci “preventiv”.

Plus ca nu se da jos si sa se curete chimic! Vezi ce faci sa nu ai mai multe probleme degeaba cu el…

#56
GML

GML

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 239
  • Înscris: 12.09.2014

View PostXman_ghio, on 10 octombrie 2022 - 23:43, said:

Dar de ce “te bagi” la DPF? Ai probleme cu el? Pentru ca nu are rost sa il faci “preventiv”.

Plus ca nu se da jos si sa se curete chimic! Vezi ce faci sa nu ai mai multe probleme degeaba cu el…

Dupa vreo 700km mi-a dat eroare pe filtrul de particule si am fost la baieti in service. Se pare ca nu isi facuse regenerarea cum trebuie. Au facut ei o regenerare fortata sau ceva de genul si mi-au recomandat sa dam jos filtrul si sa-l ducem la spalat. Din cautarile mele se pare ca nu e ceva gresit sa duci filtrul la spalare, ba chiar e recomandat. L-am intrebat si eu daca e ok si mi-a zis ca de 10 ani de cand fac asta, doar de 2 ori a fost nevoie sa schimbe filtrul de particule, in rest totul s-a rezolvat cu spalare + inlocuire senzor. Avand in vedere ca ii stiu pe baieti, am incredere in ei.

#57
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.566
  • Înscris: 26.05.2022
Spalarea aia e frectie la picior de lemn. Daca s-a facut regenerare forțată și acum e ok, atunci nu-ți mai bate capul.

#58
GML

GML

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 239
  • Înscris: 12.09.2014

View PostNikoroB, on 11 octombrie 2022 - 20:22, said:

Spalarea aia e frectie la picior de lemn. Daca s-a facut regenerare forțată și acum e ok, atunci nu-ți mai bate capul.

Am spalat DPF-ul si am schimbat senzorul si de atunci merge brici.

Sincer, sunt foarte multumit de masinuta. E spatioasa, sta binisor pe sosea, trage bine, schimba bine... Singura chestie care ma deranjeaza este ca nu mai merge incalzirea din scaunul soferului. Inca n-am ajuns la service sa vad daca nu cumva e vorba doar de vreo mufa sau o siguranta (ca nu-i nimic grav si urgent) , dar daca e dusa chiar incalzirea, am inteles ca-i destul de complicat si cam scump. Nu ca n-as putea trai fara incalzirea in scaun, dar mi se pare un pic nasol sa se duca asa repede. Nu e masina noua, dar nici veche nu e.

#59
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.246
  • Înscris: 26.06.2009
O sa vezi in 4-5000km daca spalarea s-a facut ok sau nu. In general ar trebui curatat prin presiune de aer, nu spalat chimic (care dauneaza materialelor din care e facut fagurele filtrului). Vezi tu in timp…

#60
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.148
  • Înscris: 15.07.2008

View PostGML, on 01 martie 2023 - 11:43, said:

Am spalat DPF-ul si am schimbat senzorul si de atunci merge brici.

Sincer, sunt foarte multumit de masinuta. E spatioasa, sta binisor pe sosea, trage bine, schimba bine... Singura chestie care ma deranjeaza este ca nu mai merge incalzirea din scaunul soferului. Inca n-am ajuns la service sa vad daca nu cumva e vorba doar de vreo mufa sau o siguranta (ca nu-i nimic grav si urgent) , dar daca e dusa chiar incalzirea, am inteles ca-i destul de complicat si cam scump. Nu ca n-as putea trai fara incalzirea in scaun, dar mi se pare un pic nasol sa se duca asa repede. Nu e masina noua, dar nici veche nu e.

cred ca incalzirea in scaun e integrata in perna . Si nici nu prea se găsesc perne.
Nu e cam uzat si suportul lateral la șezutul scaunului ? Nu ca ar avea vreo legătură dar cam e boala lor.

DPF-ul a fost spălat sau curățat la temperatura înaltă + presiune ? ne recomanzi service-ul unde ai făcut operațiunea ?


Pentru monitorizare iti recomand  FAP Citroen/Peugeot apk  https://www.amazon.d...n/dp/B01LJUI2TA +  Vgate iCar Pro https://www.aliexpre...2955223308.html
Gasesti apk v1.50 si gratis .

Sau Full Chip Lexia 3 PP2000 Diagbox V9.125 Full Chip https://www.aliexpre...3500901197.html

Editat de quantico2708, 02 martie 2023 - 15:44.


#61
quantico2708

quantico2708

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.148
  • Înscris: 15.07.2008

View PostXman_ghio, on 02 martie 2023 - 07:06, said:

O sa vezi in 4-5000km daca spalarea s-a facut ok sau nu. In general ar trebui curatat prin presiune de aer, nu spalat chimic (care dauneaza materialelor din care e facut fagurele filtrului). Vezi tu in timp…
asta as fi si eu curios

Plus ca ar trebui verificat daca nu cumva  modelul asta are si Eolys si AdBlue. Din păcate nu ma pot uita in Service Box pt. 2016.

https://frenchcarfor...=41994&start=30

#62
GML

GML

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 239
  • Înscris: 12.09.2014

View PostXman_ghio, on 02 martie 2023 - 07:06, said:

O sa vezi in 4-5000km daca spalarea s-a facut ok sau nu. In general ar trebui curatat prin presiune de aer, nu spalat chimic (care dauneaza materialelor din care e facut fagurele filtrului). Vezi tu in timp…
Chiar am facut vreo 4000-5000km de atunci si n-am mai avut probleme. Baietii mi-au recomandat sa schimb si senzorul, nu doar sa fac curatarea. Ce-i drept ca am si eu grija sa nu fac drumuri foarte scurte ci ii dau timp masinii sa isi faca regenerarea daca e cazul. De ex: dimineata pornesc masina cu vreo 10 min inainte sa duc copiii la gradinia, mai fac 15-20 min pana acolo, apoi o las pornita pana ii duc pe ei inauntru si ii schimb (alte 10-15min), apoi mai vin pana acasa alte 15-20min. Deci masina merge cam 45-60min. Suficient timp sa isi faca vreo regenerare daca e cazul.
In rest, nu ma prea pot plange de masina. Recent am fost la service pt o constatare mecanica regulata si in afara de un amortizor care-i la 71% si restul sunt la 80% nu mi-au gasit alte probleme. Nici macar o bilieta. Frane ok, directie ok ...
O sa vina vremea cand o sa se mai duca una alta ca e inevitabil. Pana la urma tot ajunge sa bata ceva, mai ales ca stau intr-o zona in care am cateva sute de metri de drum neasfaltat pe care il strabat zilnic de cateva ori.

p.s: incalzirea se pare ca e dusa. Ar trebui sa schimb scaunul aproape cu totul si nu merita (cel putin pt mine)

#63
stellaris

stellaris

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 530
  • Înscris: 28.02.2022
In afara de faptul ca consumi motorina (deci bani) si poluezi fara rost ( mai ales langa gradinita), nici motorului nu-i face neaparat bine atata mers la ralanti. Care-i gescheftu?

De ce afumi saracii copii? n-are sens ce faci tu...

#64
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.772
  • Înscris: 05.08.2007

View PostGML, on 17 martie 2023 - 11:52, said:

................. De ex: dimineata pornesc masina cu vreo 10 min inainte sa duc copiii la gradinia, mai fac 15-20 min pana acolo, apoi o las pornita pana ii duc pe ei inauntru si ii schimb (alte 10-15min), apoi mai vin pana acasa alte 15-20min. Deci masina merge cam 45-60min. Suficient timp sa isi faca vreo regenerare daca e cazul.
.....................................

Mersul la ralanti nu face deloc bine motorului (de incalzit, diesel-ul se incalzeste cat de cat rapid in mers, in niciun caz pe loc) si sa afirmi ca lasandu-l in regimul asta zeci de minute ajuta/favorizeaza o eventuala regenerare este complet eronat (efectul este contrar). Asta pe langa arderea inutila a combustibilului, culmea chiar langa o gradinita....

#65
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.246
  • Înscris: 26.06.2009
Exact asta vroiam sa spun: distrugi uleiul si motorul (ca merge la relanti), poluezi si are fix 0 importanta pentru DPF.

Ca sa faca regenerarea are nevoie de anumite conditii (uleiul sa fie peste 80 de grade), mers constant, etc. Ce faci tu doar il imbacseste mai mult cu gaze nearse (pt ca motorul este rece).

Foarte bine ca ai schimbat senzorul de presiune diferentiala DPF! Succes sa te tina cat mai mult si da-i “bice” pe autostrada, drumuri lungi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate