Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Vreau sa renunt la CIM si sa ma angajez prin SRL
Ultima postare: mar 27 2022 23:27, Inițiat de
XtremeLnd
, mar 23 2022 08:31
·
0
#38
Publicat: 24 martie 2022 - 10:11
Nenea Zap, on 24 martie 2022 - 08:13, said:
Vorbește cu un contabil. Ai lacune prea mari și oricum nu te poate învăța nimeni pe forum la câte întrebări ai pus. Cea mai evidentă fiind lol, evident că nu poți alege cel mai ieftin loc unde să faci pfa că asta ar face toată lumea Am vorbit cu mai multi contabili dar nu am gasit unul bun, unul mi-a zis ca plafonul e 30.000 Euro la SRL, altul ca nu are rost sa am contabil la PFA, etc. O sa mai caut intre timp. Mosotti, on 24 martie 2022 - 09:25, said:
Nu stiu daca s-a mentionat, dar daca intentionezi sa faci vreun credit, good luck cu sereleu pe post de angajat deghizat. Idem PFA. Cat despre TVA, am inteles de la un alt contabil ca daca clientul final nu este din EU, ar trebui pe firma respectiva sa nu o deranjeze daca cer si TVA pt ca in final ei nu il vor plati. |
#39
Publicat: 24 martie 2022 - 10:44
Am mai discutat cu un contabil, mi-a spus ca diferenta de 2% dintre a avea angajat si a nu avea este prea mica, taxele pt un angajat vor fi mai mari, sanatate oricum beneficiezi cand scoti dividente, platesti un procent dintr-un plafon, iar pentru pensie se poate face un contract cu casa de pensii.
|
#40
Publicat: 24 martie 2022 - 12:20
Daca merita sau nu trebuie sa-ti faci singur calculul, depinde de suma totala pe care o facturezi anual. Vezi cat ar insemna 2% anual, apoi imparti la 12 luni. Daca faci contract cu casa, pe 2022 pt salariul minim de 2550 lei vei plati lunar 638 lei. Daca te angajezi cu norma intreaga tot cu salariul minim, pt februarie de exemplu ai avea de platit in total 1083,5 lei. Iar contributia de sanatate o datorezi statului pt dividende doar daca valoarea totala a dividendelor distribuite intr-un an depaseste 12 salarii minime brute - si aici trebuie sa-ti faci calculul.
|
#41
Publicat: 24 martie 2022 - 13:52
Contabilitatea e tare fascinanta. Dar cred ca se poate face un site simplu cu ceva calcule preferabil cu ajutorul unui contabil pt a deduce cea mai buna solutie in functie de veniturile incasate, cheltuieli si optiunile alese, ca sa stii in final cu cat ramai. Stiti vreun astfel de site? Daca nu, sunt dispus sa colaborez cu cineva sa infiintam acest site.
O intrebare pt freelanceri sau persoanele ce au incasari peste plafonul ce impune plata TVA, adica peste 5000 Euro/luna, ce optiune ati ales? Cum scadeti taxele catre stat? Desi e legal sa scazi cheltuielile cu masina persoanal dupa ce faci un contract de comodat cu SRL-ul, 50% mai exact fara traseu etc, un contabil mi-a zis ca in IT nu ai de umblat, deci nu se vor deduce aceste cheltuieli, desi umbli si dupa clienti, echipamente, etc. Si nu se cere efectiv in lege de ce ai cheltuit x suma de bani pe benzina, unde ai umblat si pt ce. Mi-a zis ca doar pt CEO firma lui deduce aceste cheltuieli. Dupa cum vedeti, multi contabili, multe pareri, imi prind urechile si nu vreau sa am probleme cu ANAF-ul. Cat despre partea cu PFA si un singur client, unul din contabili mi-a spus ca pot sa il facturez pe firma cu o suma infirma, ca sa mai am un client oficial, si scap de problema cu dependenta(eu sigur mai gasesc si alti clienti, dar majoritatea sunt clienti foarte mici, cu sume modice, cunostinte, afaceri de familie etc, pe care in general ii ajutam gratis). |
#43
Publicat: 24 martie 2022 - 14:30
gab-riel, on 24 martie 2022 - 13:52, said:
O intrebare pt freelanceri sau persoanele ce au incasari peste plafonul ce impune plata TVA, adica peste 5000 Euro/luna, ce optiune ati ales? Cum scadeti taxele catre stat? Desi e legal sa scazi cheltuielile cu masina persoanal dupa ce faci un contract de comodat cu SRL-ul, 50% mai exact fara traseu etc, un contabil mi-a zis ca in IT nu ai de umblat, deci nu se vor deduce aceste cheltuieli, desi umbli si dupa clienti, echipamente, etc. Si nu se cere efectiv in lege de ce ai cheltuit x suma de bani pe benzina, unde ai umblat si pt ce. Mi-a zis ca doar pt CEO firma lui deduce aceste cheltuieli. Dupa cum vedeti, multi contabili, multe pareri, imi prind urechile si nu vreau sa am probleme cu ANAF-ul. Cat despre deduceri, in afara de clasicele consumabile auto, laptopuri, telefoane mobile, articole de papetarie-birotica, analize, etc situatia devine nuantata, in fiecare oras anaf-ul local accepta alte deduceri pt aceeasi activitate. Sfatul meu este sa cauti un birou de contabilitate cu macar 4-5 contabili angajati si sute de srl-uri clienti, care au experienta inclusiv in domeniul tau si stiu ce deduceri accepta anaf-ul local. |
#45
Publicat: 24 martie 2022 - 14:42
Nu stii care-s consumabilele? Anvelope, odorizante, lichid parbriz, ulei auto pt completat intre revizii, stergatoare parbriz, spray-uri WD-40 de curatare/lubrifiere, becuri, trusa auto, etc.
apocalipsul, on 24 martie 2022 - 14:35, said:
functie de valoare trebuie trecute in inventar... facute amortizmente la ele si procese verbale de casare pe baza de constatare Editat de l_dan, 24 martie 2022 - 14:46. |
#49
Publicat: 24 martie 2022 - 16:37
apocalipsul, on 24 martie 2022 - 16:25, said:
daca nu esti transportator nu poti deconta combustibilul nu presupun nimic daca masina nu e mijloc de productie implicit nu e cu presupuneri aici Nu va suparati pe mine, dar de ce vorbiti in necunostinta de cauza ? Cum sa nu poate deconta combustibilul daca nu e transportator ? |
#50
Publicat: 24 martie 2022 - 16:40
Bineinteles ca poti, 50% daca folosesti masina si in interes personal si 100% daca o folosesti doar in interes de serviciu, cu foi de parcurs. Mai informeaza-te.
apocalipsul, on 24 martie 2022 - 16:25, said:
daca nu esti transportator nu poti deconta combustibilul nu presupun nimic daca masina nu e mijloc de productie implicit nu e cu presupuneri aici |
#51
Publicat: 24 martie 2022 - 19:18
Mosotti, on 24 martie 2022 - 09:25, said:
Nu stiu daca s-a mentionat, dar daca intentionezi sa faci vreun credit, good luck cu sereleu pe post de angajat deghizat. Idem PFA. |
|
#52
Publicat: 25 martie 2022 - 06:01
Fara probleme cu un SRL sau PFA nou infiintat care are un singur client? OK
Oricum nu conteaza, omul nu e curios de credite. Io mi-as face mai mult griji de seriozitatea firmei si de vreo eventuala problema medicala mai de durata. Dup-aia mi-as face griji in privinta tonelor de hartoage si evident a anafului. Io personal as accepta asemenea trambalau doar pentru minim minimorum 1500 de euroi in plus pe luna fata de cim. |
#53
Publicat: 25 martie 2022 - 07:29
Parerea mea e ca genul asta de situatie iti aduce doar mai multa bataie de cap(ca fost angajat) si numai avantaje pentru fostul angajator.
Ca si organizare: - PFA pare tentant, pare ca cheltuiesti mai putin. In realitate, au grija cei de la ANAF sa ia si pielea de pe tine. O sa-ti faca calculari, recalculari, instiintari si pentru acu` 5 ani, de-o sa te saturi de drumuri, explicatii...etc - SRL iti ofera flexibilitate mai mare si cu un contabil bun variante multiple de utilizare ale finantelor in scop personal (diverse cheltuieli deductibile). Problemele majore, asa cum au spus si colegii sunt: - situatiile medicale. Fara concediu medical platit/asistenta medicala (daca nu ai facuta asigurare), fara bani de la client pentru perioada fara prestatii. - concediul de odihna. La fel, orice perioada fara prestatii inseamna bani pierduti - insecuritatea. Oricand, clientul poate renunta la serviciile tale. Va trebui sa cauti alt client/clienti - probleme financiare. Daca, in cazul angajatului, exista obligatii de plata la timp al salariului - in cazul colaborarii intre entitati juridice te poti astepta la intarzieri mari in plata facturilor. Plata cu intarziere a facturilor e oricum sport national, si se rezolva doar prin actiuni in instanta(de durata) si/sau presiuni prin sistarea serviciilor/colaborarii (unde n-o sa-l doara prea rau). - gama de servicii cerute de client. Daca acum, ca angajat, ai o fisa a postului, cu drepturi si obligatii clare - in relatia firma-firma se schimba treaba. O sa-ti ceara cerul si pamantul, vei munci dublu (cel putin) ca timp si ca volum de munca. Nu mai exista "program de lucru", doar solicitari. Nu renteaza o astfel de schimbare decat daca poti profita de un avantaj - nu mai poti fi obligat la exclusivitate (sau sa nu accepti un contract de exclusivitate). Asta inseamna ca aceasta schimbare poate fi benefica doar daca prestezi aceleasi activitati pentru clienti multipli = venituri multiple. |
#54
Publicat: 25 martie 2022 - 07:48
Mosotti, on 25 martie 2022 - 06:01, said:
Fara probleme cu un SRL sau PFA nou infiintat care are un singur client? OK Oricum nu conteaza, omul nu e curios de credite. Io mi-as face mai mult griji de seriozitatea firmei si de vreo eventuala problema medicala mai de durata. Dup-aia mi-as face griji in privinta tonelor de hartoage si evident a anafului. Io personal as accepta asemenea trambalau doar pentru minim minimorum 1500 de euroi in plus pe luna fata de cim. Editat de jm2010, 25 martie 2022 - 07:50. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi