Sfat -ce mașina sa nu cumpărați
#73
Publicat: 08 ianuarie 2022 - 15:36
_R_A_D_U, on 07 ianuarie 2022 - 08:30, said:
Doar pt că tu aici cultură auto săracă nu înseamnă că nu sunt. Renault are de exemplu Talisman Inițiale Paris 225 cp. E o mașină destul de premium in echiparea aia. Mai e și Koleos Inițiale Paris, SUV premium in toată regula. Hyundai Genesis G90 se ia la trântă cu S-klasse și seria 7 fara probleme. KIA Stinger GT e o mașină premium. Altceva de la KiA nu prea cunosc sincer. Opel e preluat de PSA unde brandul premium e DS. Mazdele actuale sunt destul de premium la interior dotate corect. Au avut brand de lux. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EsaKcH_rD24?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de SpeedDemon, 08 ianuarie 2022 - 15:39. |
#76
Publicat: 09 ianuarie 2022 - 02:34
Namidee, on 30 decembrie 2021 - 01:45, said: Daca optezi pt SH, atunci cumperi VW, ca n.ai probleme nici la 1 mil de km. _R_A_D_U, on 08 ianuarie 2022 - 11:42, said:
Problema la asiatice este timpul mare de așteptare după piese. Știu, vor sări unii de cur în sus că, domne, au destule fabrici în europa. Au o lulă! Ia du o asiatică în garabție să vezi cât aștepți... Totusi asiatecele au progresat mult. Din ce am observat, masinile japoneze de dupa 2010 sunt mai putin problematice decat cele nemtesti. VW si Audi am avut si am, un plus este ca stii la ce probleme sa te astepti in general si nu sunt tot timpul ieftine la reparatii, dar ai avantajul de a gasi piese SH usor. Editat de Owidiu, 09 ianuarie 2022 - 02:47. |
#77
Publicat: 09 ianuarie 2022 - 10:32
Ai dreptate ! Eu astept de 1 luna o bara de Toyota ca nu se gasesc decat fabricate in soare rasare... La VAG , GM si alte europene gasesti SH si firme marunte care fabrica surogate noi si proaste dar cu "pretentii de original".
Owidiu, on 09 ianuarie 2022 - 02:34, said:
10k pe masina si 20k pe reparatii si ajungi la milion Pentru unele modele mai rare chiar si de 2-3 luni la anumite componente. Motivul este simplu, nu se strica, dar si daca ai ghinion... Totusi asiatecele au progresat mult. Din ce am observat, masinile japoneze de dupa 2010 sunt mai putin problematice decat cele nemtesti. VW si Audi am avut si am, un plus este ca stii la ce probleme sa te astepti in general si nu sunt tot timpul ieftine la reparatii, dar ai avantajul de a gasi piese SH usor. Ca sa ajungi la milion mai pui inca o masina SH si 20 000 ! |
#78
Publicat: 09 ianuarie 2022 - 15:22
mihaiC1, on 06 ianuarie 2022 - 19:01, said:
Se mai intampla ? Bine ca au schimbat-o doar ca ai avut tu niste greierasi ! Rugina la plastic ?! De ce ai luat nipona cand stiai ca BMW e mai bun ?? PS am Suzuki din 2010 fara pic de rugina si peste 300 k km fara interventii. Am si Toyota de 2 ani si mai cunosc pe multi ce le au de la 8 ani in sus ... ca noi. Am si BMW, 2 chiar: X1 F48 de care vorbeam (pe care il conduce nevasta) si un X3 G01 (care are greierasi de pilda inca de la primele cateva mii de km). Rav-ul nu il conduc eu (si ca idee, nu o consider o masina proasta, doar anosta la interior: ok, au fost ceva probleme dar in fine, s-au rezolvat, dar cu insistente; insa nici pretul n-a fost de asa natura ca sa fie asteptari de perfectiune; asta am si postat, ca tu generalizezi constant in orice reply). Eu nu inteleg de ce te ataci asa la orice postare a oricarui user care a avut o experienta negativa cu Toyota. Ti-am mai zis de vreo 2 ori si in trecut. Foarte bine ca nu ai avut tu probleme cu ele, dar asta nu inseamna ca cei care au avut nu au dreptate. Si ca experienta ta cu toyota este realitatea absoluta. Unii pot povesti obiectiv, fara a generaliza. Invata sa intelegi ca e un forum bazat pe experientele tuturor utilizatorilor si ca e un mediu constructiv de a impartasi opinii. Eu de ex am povestit pe aici ce probleme am avut in familie cu un Qashqai luat de nou, vandut foarte repede. Dar nu am generalizat in a nu mai recomanda masina (pentru ca multi au experiente pozitive) sau producatorul sau zona din care provine (asa cum faci tu cand e vorba de europe vs asiatice). Le-am scris doritorilor sa fie atenti si sa se mai documenteze (era o problema cu franarea de urgenta din senin, sa vezi ce frumos si ce experienta placuta e sa ti se intample pe autostrada daca e mai aglomerat in spatele tau, dar fara obstacol in fata). De asemenea nici nu ma hazardez sa spun ca daca eu nu am avut probleme cu o marca, atunci toti care spum contrariul nu au dreptate. Asa cum faci tu cu Toyota. Mai ales pt ca sincer ti-o spun, masina ta e de buget. Nimic rau in asta, dar ar fi bine sa nu generalizezi cu restul pietei, modelelelor, producatorilor. Incearca sa fii obiectiv: ai facut o alegere cu care esti foarte multumit, ei bine asta nu inseamma ca alegerea ta se aplica tuturor celorlalti. Editat de Genesis, 09 ianuarie 2022 - 15:37. |
#79
Publicat: 09 ianuarie 2022 - 19:17
Am generalizat din simplul motiv ca in RO se aduc majoritatea VAG, GM.. ( prostia la romani ca daca nu ai VW, audi, BMW esti sarantoc si nesmecher!) SH de 5- 7 ani cu 3-400 000 km si sunt praf Vesticul nu e prost sa mai repare a 3-4 oara o masina. Nici cu cele noi nu e mai bine deja daca ai sarit de garantia de 150 000 km incep tot felul de probleme.
PS am rude, cunoscuti cu parcuri SH auto si cunosc f. bine FENOMENUL. Alta ideie sa stii ca Toyota vinde la fel de multe masini ca VAG si nu prea vezi asa multe SH cam nicaieri. Editat de mihaiC1, 09 ianuarie 2022 - 19:23. |
#80
Publicat: 09 ianuarie 2022 - 19:47
• Top 10 modele după numărul de înmatriculări în România în 2021:
1. Dacia Logan: 13.270 (-28.2%) 2. Dacia Duster: 9.045 (-7.9%) 3. Dacia Sandero: 8.227 (-12.7%) 4. Ford Puma: 3.141 (+57.4%) 5. Dacia Spring: 3.068 6. Renault Clio: 2.945 (-25.6%) 7. Hyundai Tucson: 2.852 (+77.6%) 8. Skoda Octavia: 2.720 (-26.6%) 9. Toyota Corolla: 2.450 (+49.3%) 10. Toyota C-HR: 2.101 (+21.4%) |
#84
Publicat: 22 ianuarie 2022 - 20:50
SpeedDemon, on 08 ianuarie 2022 - 15:36, said: Hyundai Genesis G90 se ia la trântă cu S-klasse și seria 7 fara probleme. Doar din niste poze de pe net n-as fi asa de categoric, MB si BMW au cam demonstrat niste chestii pe nisa premium, Hyundai totusi e un brand mainstream, cu toate ca fac masini absolut corecte. Genesis G90 nu se vinde in Europa, doar prin Asia si America, deci slabe sanse sa vezi multe pe aici. Oricum nu prea vad multi clienti care sa dea 80k+ pe ceva facut de Hyundai, sincer, indiferent de cum arata in poze. Daca scria Lexus pe ea, mda, era un pic altfel situatia. |
#85
Publicat: 22 ianuarie 2022 - 23:28
danaciu, on 30 decembrie 2021 - 23:58, said:
Plus ca nu cred ca e satisfactie mai mare decat o masina noua. Eu cel putin, as fi mai fericit chiar si intr-un Matiz nou decat intr-un A8 L de 10 ani si 300K km. Editat de Mihai_mb, 22 ianuarie 2022 - 23:42. |
#86
Publicat: 22 ianuarie 2022 - 23:53
mihaiC1, on 09 ianuarie 2022 - 19:47, said:
• Top 10 modele după numărul de înmatriculări în România în 2021: 2. Dacia Duster: 9.045 (-7.9%) 3. Dacia Sandero: 8.227 (-12.7%) 4. Ford Puma: 3.141 (+57.4%) 6. Renault Clio: 2.945 (-25.6%) 7. Hyundai Tucson: 2.852 (+77.6%) 9. Toyota Corolla: 2.450 (+49.3%) Deci ramane de cumparat: 1. Ford Puma (desi e Ford - dar Puma face chestii de calitate) 2. Hyundai Tucson 3. Toyota Corolla as mai adauga Honda Civic, Oricum tot japonezele sunt majoritare |
#88
Publicat: 21 februarie 2022 - 13:32
realnick, on 30 decembrie 2021 - 11:11, said:
Cred ca aproape toate marcile care au trecut dupa 2010 la micromotoare cu turbo au dat fail. Ecoboost , TSI au dat gaura si dau in continuare. Probabil de aia au ramas asiaticele la motoare aspirate o perioada dupa 2010. Dar normele de poluare imping catre solutii netestate sau testate prea putin initial. Mi e groaza de momentul in care o sa trebuiasca sa iau masina noua din nou . Cred totusi ca o sa iau un Mokka 1.4 cu rulaj mic...si sper in bine. vandemm, on 20 februarie 2022 - 14:30, said:
Am incercat si ce rau imi pare, ca o am de 4 ani si tot ce i-am facut a fost doar 2 revizii si in rest doar benzina, ce prost e mk4 1.0 ecoboost de 100 cai, prost rau....
|
#89
Publicat: 21 februarie 2022 - 20:04
Un motor te ține după cum îl ajuți și tu. Un mecanic spunea : "dacă vrei să te țină mașina până iasă din garanție, fă-i rodajul 1000 km, cât scrie în carte. Dacă vrei să te țină mai mult, fă-i un rodaj ca lumea, minim 3-4 mii de km". Dacă forjezi motorul când încă e rece sau îl oprești imediat după ce ai mers cu el "nervos", îți bați koc de motor. Cât despre schimbul de ulei, dacă lași până se aprinde avertizarea în bord (mai ales la mers mult în regim urban și pe distanțe scurte), nu-i priește. Condusul prelungit la turații mari (sportiv) sau dimpotrivă, subturat, la fel.
Un motor micuț, turbo nu are cum să dea aceeași putere cât unul de două ori mai mare și să te țină la fel de mult, dar câți cumpără mașina de nouă și fac milionul de km cu ea? |
#90
Publicat: 21 februarie 2022 - 20:08
alin2pas, on 21 februarie 2022 - 20:04, said:
Un motor te ține după cum îl ajuți și tu. Un mecanic spunea : "dacă vrei să te țină mașina până iasă din garanție, fă-i rodajul 1000 km, cât scrie în carte. Dacă vrei să te țină mai mult, fă-i un rodaj ca lumea, minim 3-4 mii de km". Dacă forjezi motorul când încă e rece sau îl oprești imediat după ce ai mers cu el "nervos", îți bați koc de motor. Cât despre schimbul de ulei, dacă lași până se aprinde avertizarea în bord (mai ales la mers mult în regim urban și pe distanțe scurte), nu-i priește. Condusul prelungit la turații mari (sportiv) sau dimpotrivă, subturat, la fel. Un motor micuț, turbo nu are cum să dea aceeași putere cât unul de două ori mai mare și să te țină la fel de mult, dar câți cumpără mașina de nouă și fac milionul de km cu ea? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi