Sfat -ce mașina sa nu cumpărați
Last Updated: Feb 22 2022 01:39, Started by
vandemm
, Dec 29 2021 23:52
·
0
#1
Posted 29 December 2021 - 23:52
Am câteva sute de mii km condusi.
Vw GOLF, Touran , recomand, nu te ;așa în drum niciodată dacă le faci minime revizii la timp . Chiar cu 500000 -700000, 1 milion ele merg bine de tot. FORD te lasă . LA greu La 150k km, mașina nouță , un pic peste sută de mii, ținută la zi, ba chiar preventiv cu toate : numai probleme majore, în lanț , care ne se termina NICIODATĂ ; -servo se duce 2000 lei -furtune servo 1000 lei - erori Engine malfunction cu distribuția schimbata la 60k, ulei filtre bujii noi - schimb bateria plus bendix electromotor Bosch , iar cade bateria .[ deși piese;e sunt ce trebuie ] - se rup curele de accesorii in mers imeditat dupa service, temperatura peste 120 motor - transmission malfunction - cade semnalizarea in mers Zilnic apar noi erori , iar Ford nu răspunde de ele, mașina Fnf 2101 BENZINA , domle nu tu turbina nu DPF, nu egr . Un rebut de producător. Asemenea și Tranzit . ~ piece of cake 🍰 La reset radio caut in carte codul,radio ; nimic . In carte service nimic. Sun la Ford : veniți la noi cu programare , nu va putem da codull o sa va coste o taxa, câteva sute de lei . What?/// |
#3
Posted 30 December 2021 - 00:28
Ești tu supărat, subiectele nu se deschid la supărare, de fapt, ar trebui închis, acest subiect... subiectiv.
Pute de Ford-uri peste tot, dacă erau toate praf, se ducea marca ca Titanicul, la fund de ocean. |
#4
Posted 30 December 2021 - 00:33
Ford, cateva modele dupa 2010 = varza..... Nu stiu pe unde le fabrica si ce politica mai au dar skoda(ca tot sa discutat azi de marca) e scula premium pe langa tigaile de la Ford.
Pt mine marca asta intra la categoria pleu de duzina. Am tinut doar sa confirm ca initiatorul nu e singurul cu experiente neplacute legate de marca asta Over and out. |
#5
Posted 30 December 2021 - 00:36
Fordurile autoutilitare sau cele de transport pasageri , astea euro 5, euro 6 sunt cam praf, toti sunt nemultumiti de ele. Nu stiu la autoturisme.
|
#6
Posted 30 December 2021 - 00:54
#7
Posted 30 December 2021 - 01:11
crisstonne, on 30 decembrie 2021 - 00:28, said:
subiect... subiectiv. nope, doar mesaj subliminal, de joasa factura. autorul, doar un go-between intre cel mai cocalar producator auto si SP: vandemm, on 29 decembrie 2021 - 23:52, said:
Vw ……… recomand, nu te ;așa în drum niciodată dacă le faci minime revizii la timp . Chiar cu 500000 -700000, 1 milion ele merg bine de tot. |
#8
Posted 30 December 2021 - 01:37
Deci vrea sa fie Anti-reclama la Ford asta?
acuma cand Ford sa aliat cu Puma si au facut Ford Puma - chiar e un design fainut. Ce sa nu cumperi? Dacia (tot felu de probleme - te miri ce), Cielo (fumega) , Fabia (in relanti se tureaza singura fara sa apesi pe acceleratie) , Insignia (tot curge, chiar de nou). |
#9
Posted 30 December 2021 - 01:38
#10
Posted 30 December 2021 - 01:41
|
#11
Posted 30 December 2021 - 01:45
E timpul sa cumperi Matiz . Mijloc de locomotie mai fiabil ca micul gigant nu exista.
Toate au probleme, indiferent de marca. Diferenta este facuta de seriozitatea cu care iti trateaza problemele in garantie. Daca optezi pt SH, atunci cumperi VW, ca n.ai probleme nici la 1 mil de km. |
#12
Posted 30 December 2021 - 01:49
Da l dracu de Matiz, am dus eu 2 la fier vechi, are o tablă inimaginabil de proastă, efectiv se duce podeaua, nu mai poți să l salți pe cric.
|
#13
Posted 30 December 2021 - 03:03
#14
Posted 30 December 2021 - 06:38
vandemm, on 29 decembrie 2021 - 23:52, said:
Am câteva sute de mii km condusi. Vw GOLF, Touran , recomand, nu te ;așa în drum niciodată dacă le faci minime revizii la timp . Chiar cu 500000 -700000, 1 milion ele merg bine de tot. FORD te lasă . LA greu La 150k km, mașina nouță , un pic peste sută de mii, ținută la zi, ba chiar preventiv cu toate : numai probleme majore, în lanț , care ne se termina NICIODATĂ ; -servo se duce 2000 lei -furtune servo 1000 lei - erori Engine malfunction cu distribuția schimbata la 60k, ulei filtre bujii noi - schimb bateria plus bendix electromotor Bosch , iar cade bateria .[ deși piese;e sunt ce trebuie ] - se rup curele de accesorii in mers imeditat dupa service, temperatura peste 120 motor - transmission malfunction - cade semnalizarea in mers Zilnic apar noi erori , iar Ford nu răspunde de ele, mașina Fnf 2101 BENZINA , domle nu tu turbina nu DPF, nu egr . Un rebut de producător. Asemenea și Tranzit . ~ piece of cake �� La reset radio caut in carte codul,radio ; nimic . In carte service nimic. Sun la Ford : veniți la noi cu programare , nu va putem da codull o sa va coste o taxa, câteva sute de lei . What?/// [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ei7JguJ0apE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am avut aceste probleme recent la Focus 2 si le-am rezolvat prin refacerea lipiturilor la placa electronica a instrumentelor de bord. Acum autoturismul functioneaza ca nou. Edited by xmanyacs77, 30 December 2021 - 06:41. |
#16
Posted 30 December 2021 - 08:41
Initiatorul n-a spus cati ani trebuie sa tina masina, insa clar peste 500.000 km. In regim de taxi sau de scoala auto?
|
#17
Posted 30 December 2021 - 08:51
MembruAnonim, on 30 decembrie 2021 - 01:37, said:
Deci vrea sa fie Anti-reclama la Ford asta? acuma cand Ford sa aliat cu Puma si au facut Ford Puma - chiar e un design fainut. Ce sa nu cumperi? Dacia (tot felu de probleme - te miri ce), Cielo (fumega) , Fabia (in relanti se tureaza singura fara sa apesi pe acceleratie) , Insignia (tot curge, chiar de nou). ai cumparat"design" sau o masina cu care sa ti faci treaba? sa mai zic de pompa de ulei angrenat cu CUREA?!! era beat inginerul ala? ma rog..pt cine stie ce inseamna. pentru restu' e bine care are diplay mare.asta se cere in202x+ |
#18
Posted 30 December 2021 - 08:55
Si eu am avut vreo 4 forduri...ce-i drept toate pre 2010 . Nu m a lasat niciunul in drum. Dar toate benzinar. La diesel de cand s-au bagat cele cu DPF si alte chestii..s-a cam stricat treaba. Si nu doar la Ford. Mazde vreo 2, tot benzina.Mergeau fara nici o treaba. Toate masinile au avut rulaj mediu. Nu o tin daca depaseste 165K ..e momentul in care incep sa ceara bani mereu. Prefer sa dau pe benzina nu pe piese/mecanici.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users