Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat -ce mașina sa nu cumpărați
#19
Posted 30 December 2021 - 09:57
TruculMagic, on 30 decembrie 2021 - 00:36, said:
Fordurile autoutilitare sau cele de transport pasageri , astea euro 5, euro 6 sunt cam praf, toti sunt nemultumiti de ele. Nu stiu la autoturisme. De aia majoritatea firmelor de curierat folosesc dube Ford, de proaste cu sunt? |
#20
Posted 30 December 2021 - 10:49
Experiente foarte negative cu care am avut de a face: Smart diesel,2 bucati ,amandoua cu motoare de toata cacaua de turbine nu mai zic:praf.Defectiuni in lant,preturi mari la piese.Mercedes A classe diesel dezastru:rugina la greu ,defectiuni peste defectiuni,de preturi la piese nu mai zic Mercedes .Octavia generatia a 3-a prefacelift 1.6 tdi automata ,spanul produs pe care il stim= dauna totala la motor costuri reparatie cu multe zerouri,pumni in cap.
Si cireasa de pe tort Octavia 2020(adica noua si frumoasa) 2.0 TDI consum ulei 1L la 1000 de KM,ca sa fie bine sa nu fie rau.Cei de la reprezentanta /dealer au spus ca este normal acest lucru deoarece este trecut in carte consum ulei.Na distractie . Sunt curios altii cu ce s-au "distrat". Edited by PiticVerde, 30 December 2021 - 10:50. |
#21
Posted 30 December 2021 - 11:03
A10, on 30 decembrie 2021 - 00:33, said:
Ford, cateva modele dupa 2010 = varza..... Nu stiu pe unde le fabrica si ce politica mai au dar skoda(ca tot sa discutat azi de marca) e scula premium pe langa tigaile de la Ford. Pt mine marca asta intra la categoria pleu de duzina. Am tinut doar sa confirm ca initiatorul nu e singurul cu experiente neplacute legate de marca asta Over and out. PiticVerde, on 30 decembrie 2021 - 10:49, said:
Si cireasa de pe tort Octavia 2020(adica noua si frumoasa) 2.0 TDI consum ulei 1L la 1000 de KM,ca sa fie bine sa nu fie rau.Cei de la reprezentanta /dealer au spus ca este normal acest lucru deoarece este trecut in carte consum ulei.Na distractie . Sunt curios altii cu ce s-au "distrat". Te-a prostit lepra. Trebuia sa ceri o declaratie in acest sens. Eu i-as da in judecata. Edited by Pacolino7, 30 December 2021 - 11:05. |
#23
Posted 30 December 2021 - 11:11
Cred ca aproape toate marcile care au trecut dupa 2010 la micromotoare cu turbo au dat fail. Ecoboost , TSI au dat gaura si dau in continuare. Probabil de aia au ramas asiaticele la motoare aspirate o perioada dupa 2010. Dar normele de poluare imping catre solutii netestate sau testate prea putin initial. Mi e groaza de momentul in care o sa trebuiasca sa iau masina noua din nou . Cred totusi ca o sa iau un Mokka 1.4 cu rulaj mic...si sper in bine.
|
#25
Posted 30 December 2021 - 11:16
PiticVerde, on 30 decembrie 2021 - 10:49, said:
Experiente foarte negative cu care am avut de a face: Smart diesel,2 bucati ,amandoua cu motoare de toata cacaua de turbine nu mai zic:praf.Defectiuni in lant,preturi mari la piese.Mercedes A classe diesel dezastru:rugina la greu ,defectiuni peste defectiuni,de preturi la piese nu mai zic Mercedes .Octavia generatia a 3-a prefacelift 1.6 tdi automata ,spanul produs pe care il stim= dauna totala la motor costuri reparatie cu multe zerouri,pumni in cap. Si cireasa de pe tort Octavia 2020(adica noua si frumoasa) 2.0 TDI consum ulei 1L la 1000 de KM,ca sa fie bine sa nu fie rau.Cei de la reprezentanta /dealer au spus ca este normal acest lucru deoarece este trecut in carte consum ulei.Na distractie . Sunt curios altii cu ce s-au "distrat". Tot ma gandesc la Octavia, dar mereu dau de comentarii negative. Fac ce fac si ajung iar la Dacia, cel mai probabil Duster. |
#26
Posted 30 December 2021 - 11:19
ursamajor, on 30 decembrie 2021 - 08:04, said:
"Nu dati banii pe prostii, luati VW la copii"! Lol, musai de la o batranica, din Germania, tinuta in garaj. Au si reduceri, de Bleg Fraierdei. Stimate coleg. Este bine ca uneori să mai destindem „atmosfera” și să ne binedispunem. Am apreciat postarea dvs. de cum am citit-o. Am vrut să „dau like” dar „sistemul” m-a informat că pentru moment mi-am terminat „cota” alocată. De fapt, astăzi, am dat doar un singur „îmi place” („like”) la postarea unui alt coleg. Ca să închei, voi spune doar că intenția mea este ca acest mesaj să suplinească imposibilitatea de „da like” chiar acum. |
#27
Posted 30 December 2021 - 11:27
Pacolino7, on 30 decembrie 2021 - 11:03, said:
Ai gasit tu in cartea tehnica a vehicolului aceasta informatie ? Practic inseamna sa cumperi un litru ulei la fiecare rezervor de combustibil. Te-a prostit lepra. Trebuia sa ceri o declaratie in acest sens. Eu i-as da in judecata. Se specifica in carte ca un consum de ulei este normal,dar nici gand de cantitatea asta.Oricum unii dealeri au niste vrajeli in ei de toata jena.Un prieten a rezolvat o problema cu ei in momentul in care s-a prezentat cu un avocat si si-au schimbat convingerile pe loc.Oricum e jenant sa mergi cu un avocat la service sa rezolve problema pe garantie,garantie ce sunt obligati sa o ofere.Eu am mai citit ,cred ca tot pe aici pe forum de persoane carora li s-a schimbat motorul cu totul ,tot din cauza consumului excesiv de ulei,dar acea schimbare a motorului nu a rezolvat problema.In cazul specificat de mine problema nu este foarte grava ,ca e masina de serviciu,atat ca uleiul e cumparat tot de sofer si asta nu prea imi convine. .Oricum tot la avocat se va recurge si de data aceasta,si sper si la ceva sanctiuni. Sincer am sperat ca dupa atatea facelift-uri si reproiectari de motoare la TDi-uri sa se rezolve problema de span si consum mare de ulei.Imi aduc aminte de motoarele 1.9 SDi ,simple ,fara turbo.Ce consum de ulei,ce span,ce ambreiaj,volant uzat,nici gand de astfel de probleme.Milionul de km e o simpla joaca pentru ele.De motorina nu mai zic,merg alea si cu ulei alimentar . Asta e ,am vrut multi cai putere si norme Euro Edited by PiticVerde, 30 December 2021 - 11:30. |
#28
Posted 30 December 2021 - 11:27
PiticVerde, on 30 decembrie 2021 - 10:49, said:
Experiente foarte negative cu care am avut de a face: Smart diesel,2 bucati ,amandoua cu motoare de toata cacaua de turbine nu mai zic:praf.Defectiuni in lant,preturi mari la piese.Mercedes A classe diesel dezastru:rugina la greu ,defectiuni peste defectiuni,de preturi la piese nu mai zic Mercedes .Octavia generatia a 3-a prefacelift 1.6 tdi automata ,spanul produs pe care il stim= dauna totala la motor costuri reparatie cu multe zerouri,pumni in cap. Si cireasa de pe tort Octavia 2020(adica noua si frumoasa) 2.0 TDI consum ulei 1L la 1000 de KM,ca sa fie bine sa nu fie rau.Cei de la reprezentanta /dealer au spus ca este normal acest lucru deoarece este trecut in carte consum ulei.Na distractie . Sunt curios altii cu ce s-au "distrat". Ca la trabant uleiul e consumabil.... |
|
#29
Posted 30 December 2021 - 11:48
PiticVerde, on 30 decembrie 2021 - 11:27, said:
Se specifica in carte ca un consum de ulei este normal,dar nici gand de cantitatea asta. Consumption Depending on driving style and operating conditions, the engine consumes some oil, up to 0.5 l/1000 km. opel: The maximum engine oil consumption is 0.6 l per 1000 km. |
#30
Posted 30 December 2021 - 11:51
crisstonne, on 30 decembrie 2021 - 00:28, said:
ar trebui închis, acest subiect. vandemm, on 29 decembrie 2021 - 23:52, said:
FORD te lasă . LA greu What?/// [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SrL_KftCwHs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#31
Posted 30 December 2021 - 12:43
#32
Posted 30 December 2021 - 12:47
DarthBane, on 30 decembrie 2021 - 01:41, said:
De când Ford e mașină premium ??? Cam toti producatorii importanti au in ziua de azi modele de la entry level pana la premium. Cam toti le fac la fel de prost din motive de profit. Edited by jm2010, 30 December 2021 - 12:49. |
#33
Posted 30 December 2021 - 12:59
realnick, on 30 decembrie 2021 - 08:55, said:
Si eu am avut vreo 4 forduri...ce-i drept toate pre 2010 . Nu m a lasat niciunul in drum. Dar toate benzinar. La diesel de cand s-au bagat cele cu DPF si alte chestii..s-a cam stricat treaba. Si nu doar la Ford. Mazde vreo 2, tot benzina.Mergeau fara nici o treaba. Toate masinile au avut rulaj mediu. Nu o tin daca depaseste 165K ..e momentul in care incep sa ceara bani mereu. Prefer sa dau pe benzina nu pe piese/mecanici. Focus 2007, benzina 1.6 l, cu 134 k km, zero probleme. Il donez in primavara, mai tine lejer inca 5 ani, doar cu reviziile anuale. |
|
#34
Posted 30 December 2021 - 13:27
Si totusi ce sa nu cumparam?
In general,doar fraierii au probleme cu masinile,pentru ca isi iau gunoaie la pret de Iphone sau BMW din 2010 cu 6000 de euro,apoi au pretentii sa nu se strice. Cand platesti pretul corect pentru o masina,fii sigur ca nu iei o mortaciune. Cu toate astea,fiind o masina sh,se poate strica orice. Am luat un Seat 1.6 TDI. Masina a avut 2 proprietari,si carte service. Dupa ce am facut 16 mii de km in cateva luni,a inceput sa bata usor volantul. Am avut masini si cu 300k+ de km. Mergeau de la lua dracu. Atata timp cat schimbi uleiul la timp si nu zbori cu ele peste liniile de tramvai sau cele de cale ferata, cu 80 la ora,masina duce sute de mii de km. Volant,EGR,rulmenti,cativa senzori = consumabile la un anumit numar de km sau un anumit stil de condus. Daca esti taran si freci ambreiajul continuu,ai toate sansele sa pice si n 50 de mii de km la o masina noua. Comparatia masini pre 2012-2013 vs 2014+ nu isi are rostul. Tot ce e dupa 2014 sunt niste gunoaie sinistre si se vor strica mult mai repede si mai des. |
#35
Posted 30 December 2021 - 13:41
#36
Posted 30 December 2021 - 14:16
am avut 3 forduri in familie.
focus 2007, 162k km benzina, luat de nou, nicio problema. acum pus la vanzare focus 2013, 80k km benzina, luat de nou, schimbat pompa de apa pe garantie in 2017. Vandut in 2020. mondeo 2012, 120k km, motorina, luat de nou, nicio problema. Vandut in 2019. Asa ca experientele fiecaruia sunt subiective. Asa cum bine zice si cineva mai sus, unii isi iau tot felul de rable mult sub pretul pietei si apoi se plang de ele. O masina buna nu ti-o da nimeni ca mocangeala. Ma uit la ce oferte si comparatii primesc pt focusul 2007 de la vanzare, mi se arata masini aduse de samsari, mai ieftine cu 5-600e, in stare mult mai precara (bine cosmetizate) si cu km dati inapoi (ca sa mapeze pe preturile din afara + comisionul samsarului). Si aici vorbim de o suma vai de ea, pana in 3000 euro. Evident ca astea vor cere destui bani dupa si vor incepe lamentarile proprietarilor pe forumuri cum ca Ford face masini proaste. Dar romanul e fudul, el vrea sa fie prostit pe fata, cumpara doar daca i se pare ca a dat lovitura si a prins oferta vietii. Asa ca unii isi merita soarta. Mai era un user pe aici ce isi luase un Passat cu 8k euro acum cativa ani, cand pretul pt unul similar era pe la 10k. S-a laudat luni de zile cu achizitia, pt ca apoi timp de 2 ani de zile sa denigreze marca VW, dupa ce bagase vreo 3500e in masina. Se stie el, nu mai dau eu numele. Deschideti ochii si dati pretul corect pe o masina corecta; nu va garanteaza ca o sa fiti lipsiti de probleme, dar sigur nu va baga in groapa, cum ar fi una mai ieftina dar bine aranjata si pregatita pt vanzare. Edited by Genesis, 30 December 2021 - 14:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users