Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2117 replies to this topic

#1063
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postvictoria52, on 03 mai 2022 - 12:29, said:

Factura pe aprilie se refera la perioada 15/2-31/3  ,e cu abonament,care va dispare de la 1/4 iar pretul este 2,28 lei/mc compensat s,respectiv
3,02 lei/mc necompensat,pentru 245 mc  -559 lei(compensat).

Parca doar la GN disparea abonamentul, nu si la EE.

Desi intre timp se pare ca dispare de la ambele ...

https://observatorne...ent-466156.html

Ar fi bine sa stim pana la urma cum este.

#1064
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 18.12.2021

View PostMalineanu, on 03 mai 2022 - 13:09, said:

Parca doar la GN disparea abonamentul, nu si la EE.

Desi intre timp se pare ca dispare de la ambele ...

https://observatorne...ent-466156.html

Ar fi bine sa stim pana la urma cum este.
ar fi bine sa dispara pentru ca este  de fapt  furt calificat  ,iau bani si nu ofera  nimic

#1065
animi

animi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 30.09.2021

View PostHeavyd, on 29 aprilie 2022 - 15:09, said:

Gata astazi am primit raspuns de la eon pentru reclamatie de la ANRE ca au emis tarziu factura + index declarat gresit.
310 ron compensare pentru intarziere Posted Image
la cat timp dupa trimiterea facturii au propus compensarea?

#1066
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 649
  • Înscris: 01.02.2017
Putin ajutor daca a mai primit cineva ce am primit si eu.

Am primit vineri email si mesaj pe contul eon myline cum ca in data de 30 iunie 2022 imi expira contractul, mai exact:

"Având în vedere că:
durata contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON Energie România S.A ("Contractul") va expira la 30 iunie 2022 și
dată fiind evoluția crescătoare a prețurilor de achiziție a gazelor naturale din ultima perioadă și a modificărilor condițiilor pe piața energiei din România și a modificărilor condițiilor de piață,"

Dupa care ma informeaza ca imi creste pretul la 0,65 kw, adica de vreo 3 ori mai mult decat am actual in contract. Totul se va intampla de la 1 iulie. Daca nu imi convine pot rezilia pana in 15 iunie.

Acolo mai scrie o tampenie cum ca eu am facut contract cu ei in iulie 2021, DAR m-am uitat peste contractul facut in 2019 si acolo scrie pe termen nedeterminat.

Deci in primul rand nu inteleg cum imi spune mie ca imi expira contractul in 30 iunie 2022. Totusi imi creste pretul de 3 ori. Dar nu inteleg ce contract in expira mai ales ca eu l-am facut in 2019 pe termen nedeterminat. Am mai intrebat pe cineva din bloc si a zis ca el nu a primit asa ceva.

A mai primit cineva asa ceva in ultima vreme? Oare stie cineva cum imi poate expira un contract care a fost facut in 2019 pe nedeterminat si cum e trecut pe foaie 2021 cand eu nu am mai calcat pe la ei din 2019 si nici nu am facut modificari la contract?

#1067
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,395
  • Înscris: 06.02.2008
Și eu am primit aceeași notificare. E identica cu a ta, semn că e un text pe care-l trimit la toată lumea care are contracte vechi, indiferent când a fost semnat. Practic denunță unilateral contractul vechi și trec la un preț variabil ce ține cont de noile scumpiri ce apar în piața de energie . Noroc că prețul e plafonat până la sfârșitul lui martie anul viitor.

#1068
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Este si cineva care are contract pana anul viitor care sa fi fost notificat cu scumpire ?

 stearom, on 15 mai 2022 - 09:13, said:

Putin ajutor daca a mai primit cineva ce am primit si eu.

Am primit vineri email si mesaj pe contul eon myline cum ca in data de 30 iunie 2022 imi expira contractul, mai exact:

"Având în vedere că:
durata contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON Energie România S.A ("Contractul") va expira la 30 iunie 2022 și
dată fiind evoluția crescătoare a prețurilor de achiziție a gazelor naturale din ultima perioadă și a modificărilor condițiilor pe piața energiei din România și a modificărilor condițiilor de piață,"

Dupa care ma informeaza ca imi creste pretul la 0,65 kw, adica de vreo 3 ori mai mult decat am actual in contract. Totul se va intampla de la 1 iulie. Daca nu imi convine pot rezilia pana in 15 iunie.

Acolo mai scrie o tampenie cum ca eu am facut contract cu ei in iulie 2021, DAR m-am uitat peste contractul facut in 2019 si acolo scrie pe termen nedeterminat.

Deci in primul rand nu inteleg cum imi spune mie ca imi expira contractul in 30 iunie 2022. Totusi imi creste pretul de 3 ori. Dar nu inteleg ce contract in expira mai ales ca eu l-am facut in 2019 pe termen nedeterminat. Am mai intrebat pe cineva din bloc si a zis ca el nu a primit asa ceva.

A mai primit cineva asa ceva in ultima vreme? Oare stie cineva cum imi poate expira un contract care a fost facut in 2019 pe nedeterminat si cum e trecut pe foaie 2021 cand eu nu am mai calcat pe la ei din 2019 si nici nu am facut modificari la contract?

Daca ai clauza de opozitie esti salvat dar trebuie sa contesti in 15 z8le max. Ai vazut ce au patit cei ce nu au contestat in termen.

#1069
Nickey

Nickey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 13.12.2004
Pun eu intreaga notificarea. Ideea e ca ei au trimis-o cu 45 de zile inainte de incheierea contractului, asa ca nu mai functioneaza acea clauza cu refuzul.

Dragă client,

Avem vești importante despre contractul tău de furnizare gaze naturale E.ON Standard Gas.
Având în vedere că:
• durata contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON Energie România S.A ("Contractul") va expira la 30 iunie 2022 și
• dată fiind evoluția crescătoare a prețurilor de achiziție a gazelor naturale din ultima perioadă și a modificări lor condițiilor pe piața energiei din România și a modificărilor condițiilor de piață,
te informăm că prelungirea Contractului în condițiile comerciale actuale nu poate fi susținută de către noi. Prin urmare, pe fondul modificărilor condiţiilor care au stat la baza încheierii iniţiale a Contractului între părţi la data de 01.07.2021, suntem nevoiți să actualizăm condițiile comerciale aferente Contractului de furnizare de gaze naturale.
Regăsești aici Actul adițional cu privire la noile condiții comerciale, inclusiv noul preț variabil de furnizare al gazelor naturale (Preț gaze naturale) ce poate fi actualizat conform evoluției pieței, aplicabile începând cu 1 iulie 2022.
Ce mai trebuie să știi?
• În acord cu OUG nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali de energie electrică şi gaze naturale, te asigurăm că în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023 prețul final facturat către tine va fi de maximum 0,31 lei/kWh cu TVA inclus. Găsești mai multe informații despre plafonarea prețurilor aici.
• Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate, iar tarifele reglementate specifice pieței de gaze naturale vor fi în continuare aplicate conform legislației în vigoare.
În cazul în care nu ești de acord cu noile condiții comerciale propuse în actul adițional de aici, ai dreptul de a ne comunica refuzul tău* și implicit de a denunța în mod gratuit Contractul până pe 15 iunie 2022. Accesează formularul de contact, alege utilitatea în cauză, categoria ”Răspuns notificare primită de la E.ON”, apoi urmează pașii indicați.
În situaţia în care, nu recepţionăm din partea ta o astfel de notificare, în acord cu prevederile contractuale și legislația specifică în domeniu, vom considera că avem acceptul tău tacit şi vom continua furnizarea gazelor naturale conform noului act adițional, începând cu 1 iulie 2022.
*În cazul în care ne-ai transmis refuzul tău în termenul contractual, te anunțăm că această Notificare reprezintă totodată refuzul nostru de a prelungi Contractul în condițiile comerciale actuale, iar Contractul va înceta prin expirare la 30 iunie 2022. Într-o astfel de situație, poți încheia un alt contract de furnizare cu E.ON alegând o altă ofertă de pe eon.ro, poți încheia un contract cu un alt furnizor sau poți beneficia de furnizarea de ultimă instanță (FUI).

Ne străduim să-ți fie bine și sperăm că ne vei rămâne alături în continuare.

Cu energie,
Echipa E.ON

#1070
animi

animi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 30.09.2021
a verificat cineva daca este o oferta mai buna decat de a ramane la E.ON Standard Gas, pana tine plafonarea?

#1071
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 649
  • Înscris: 01.02.2017

 Malineanu, on 15 mai 2022 - 10:05, said:

Daca ai clauza de opozitie esti salvat dar trebuie sa contesti in 15 z8le max. Ai vazut ce au patit cei ce nu au contestat in termen.

Oare ce ar trebui sa caut in contract ca sa gasesc daca am aceasta clauza sau nu?
Ce se intampla daca voi contesta? Raman cu pretu asta pana cand?

Momentan sa spunem asa suntem toti acoperiti de bonificatia din partea statului, DAR din 1 martie 2023 nu se stie ce se va intampla.
Chiar si acum am pretul de 2,8 si platesc cred ca 2,28 sau ceva de genu.
Si scumpirea la 2,8 au facuto fara anunt fara nimic ca in 2019-2021 aveam pret de 1,3 sau ceva de genu (plus, minus).

#1072
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,395
  • Înscris: 06.02.2008
Mi-am făcut programare vineri la ei să mă cert nițel pe-acolo. Nu plec cu mari speranțe că rezolv ceva dar am timp destul de pierdut.

#1073
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 649
  • Înscris: 01.02.2017

 caiuscorneliu, on 16 mai 2022 - 13:47, said:

Mi-am făcut programare vineri la ei să mă cert nițel pe-acolo. Nu plec cu mari speranțe că rezolv ceva dar am timp destul de pierdut.
Cum ti-ai facut programare la ei? Au ceva numar special la care suni sau cum e?

#1074
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,395
  • Înscris: 06.02.2008
Aici
https://www.eon.ro/programare-online

Sunt suportate însă doar câteva orașe.

#1075
iva

iva

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 04.09.2003
Ok. Si noul pret oferit de ei care este?

#1076
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 649
  • Înscris: 01.02.2017
In cazul meu mi-au oferit pretul de 0,65, adica de aproape 3 ori mai mare decat in momentul actual.

 caiuscorneliu, on 16 mai 2022 - 13:47, said:

Mi-am făcut programare vineri la ei să mă cert nițel pe-acolo. Nu plec cu mari speranțe că rezolv ceva dar am timp destul de pierdut.

Te rog sa imi spui daca ai reusit sa rezolvi ceva si daca da, ce ai rezolvat mai exact, multumesc.

#1077
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,395
  • Înscris: 06.02.2008
Treaba stă cam așa, din ce mi-a spus la ghișeu. Eu aveam contract pe piața reglementată semnat în noiembrie 2018. Contractul era pe perioadă nedeterminată. Anul trecut în iulie EON a notificat clienții să treacă la contracte pe piața concurențială. Cei care nu au făcut-o au fost trecuți automat la contracte pe piața concurențială, toate fiind pe perioadă determinată. În cazul meu EON Standard Gaz. De aia notificarea de acum anunța că-mi expiră contractul și că noile prețuri sunt de...
Soluții nu prea sunt. Fie accept fie dacă refuz sunt trecut la FUI ca ulterior să-mi aleg alt furnizor unde doresc. Cam toate tipurile de abonament pe care le aveau se învârteau în jurul sumei de 0,65 lei pe kwh, deci cam asta e. Mai avea varianta cu un preț mai mic la gaz dar venea cu condiția de a cumpăra centrală nouă sau AC de la ei, ceva de genul. Nu era căzul, eu stau în bloc nou cu centrală de doar câțiva ani și AC. Bine măcar că prețul e plafonat de stat până la anul în martie.

Edited by caiuscorneliu, 20 May 2022 - 13:52.


#1078
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 649
  • Înscris: 01.02.2017

 caiuscorneliu, on 20 mai 2022 - 13:50, said:

Treaba stă cam așa, din ce mi-a spus la ghișeu. Eu aveam contract pe piața reglementată semnat în noiembrie 2018. Contractul era pe perioadă nedeterminată. Anul trecut în iulie EON a notificat clienții să treacă la contracte pe piața concurențială. Cei care nu au făcut-o au fost trecuți automat la contracte pe piața concurențială, toate fiind pe perioadă determinată. În cazul meu EON Standard Gaz. De aia notificarea de acum anunța că-mi expiră contractul și că noile prețuri sunt de...
Soluții nu prea sunt. Fie accept fie dacă refuz sunt trecut la FUI ca ulterior să-mi aleg alt furnizor unde doresc. Cam toate tipurile de abonament pe care le aveau se învârteau în jurul sumei de 0,65 lei pe kwh, deci cam asta e. Mai avea varianta cu un preț mai mic la gaz dar venea cu condiția de a cumpăra centrală nouă sau AC de la ei, ceva de genul. Nu era căzul, eu stau în bloc nou cu centrală de doar câțiva ani și AC.

Mda, ma asteptam la ceva de genul. Am discutat si eu cu cineva care are gaz pe PJ si tot asa i-a crescut pretu la 10 lei din ianuarie si s-a dus si el sa rezolve problema. I-au spus la ghiseu ca alea sunt preturile si ca din mai o sa creasca la 20 de lei pe PJ. Eu ma laudam la el ca la mine e inca 2,8 lei si mi-a zis ca cei de la EON i-am spus ca si la casnici va creste la 10 lei in curand. Nu prea am vrut sa cred ca noh totusi discutam de un pret de 3 ori mai mare.

Mi-am facut programare si eu luni la ora 13, dar daca amandoi am primit acelasi mesaj si acelasi pret ma gandesc ca aceeasi poveste e si la mine. Ce nu inteleg ca am mai discutat si cu cineva din bloc si nu a primit asa ceva. Poate ii ia pe toti pe rand sa nu fie coada la eon si cearta mare.

Varianta aia care o propun ei cu centrala vezi ca e teapa mi-au zis si altii care si-au facut cum ca pretu e foarte mare si nu fac mentenanta cum trebuie etc.

Planuiesti sa mai faci ceva pe mai departe sau asta e? Intreb doar ca atunci nu mai bat drum la ei degeaba ca nu am timp de pierdut aiurea.

#1079
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,395
  • Înscris: 06.02.2008
În cazul meu cam asta e. Vom beneficia de plafonarea aia și mai vedem la anul ce se mai întâmplă. Alți furnizori au prețul chiar mai mare, deci nu prea avem ce face. Mă gândeam să transmit și ANPC-ului situația, dar cred că o fac în zadar.

#1080
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 stearom, on 16 mai 2022 - 10:56, said:


Oare ce ar trebui sa caut in contract ca sa gasesc daca am aceasta clauza sau nu?
Ce se intampla daca voi contesta? Raman cu pretu asta pana cand?

Momentan sa spunem asa suntem toti acoperiti de bonificatia din partea statului, DAR din 1 martie 2023 nu se stie ce se va intampla.
Chiar si acum am pretul de 2,8 si platesc cred ca 2,28 sau ceva de genu.
Si scumpirea la 2,8 au facuto fara anunt fara nimic ca in 2019-2021 aveam pret de 1,3 sau ceva de genu (plus, minus).

Parca am mai postat inainte, uite raspunsul lor oficial:

_vezi in mod special de la asterisc
_concluzia intre @

deci pot mari tarifele doar daca nu ati contestat in 15 sau daca s-a maturat contractul



60845www8-Referitor la adresa ANRE cu nr. xxx / 17.03.2022
Yahoo
/
Inbox
[email protected] <[email protected]>
To:
xxxx
Wed, Mar 23 at 3:49 PM
Târgu Mures, 60845www/23.03.2022
Stimate domnule xxxx,

Având în vedere adresa Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei cu nr. xxx / 17.03.2022, prin care au fost direcționate, spre analiză și soluţionare, companiei noastre, petiţiile dumneavoastră nr. xxx/17.02.2022 și nr.xxxx/01.03.2022, precum și e-mail-ul înregistrat cu nr. xxxx/92xxx2, cu privire la plata penalităților pentru nerespectarea Standardului de performanță pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 37/2007, cu modificările şi completările ulterioare, vă comunicăm următoarele:
Conform prevederilor Art. II din Ordinul ANRE cu nr. 138/2021 privind modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei:
“Art. II – Standardul de performanță pentru acticvitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul pre;edintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 37/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, se modifică după cum urmează:
1.La articolul 7, alineatele (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins:
(2) În cazul în care în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise și nu comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum și, după caz, modalitățile și termenul de soluționare, furnizorul va plăti consumatorului penalitățile prevăzute în anexa nr. 1.
(3) În cazul depășirii termenului de 15 zile lucrătoare, furnizorul are obligația de a plăti penalitățile prevăzute în anexa nr. 1 pentru fiecare zi suplimentară în care nu își îndeplinește obligația stabilită de acest articol, inclusive pentru ziua în care își îndeplinește această obligație.
2.În anexa nr. 1, în tabel, poziția a doua se modifică și va avea următorul cuprins:
Art. 7
Alin. (2)
15 zile lucratoare de la data primirii
30 lei
IPG2-Solicitari privind facturile
Alin. (3)
fiecare zi suplimentara
5 lei
Art. VI Prezentul Ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 31 decembrie 2021.”
În conformitate cu prevederile Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 37/2007, modificat prin Ordinul ANRE nr. 138/2021, în contul dumneavoastră de client a fost achitată suma de 130,00 lei în data de xxxx2022 (codul de încasare nr. xxxx48xxx) cu titlul de penalități pentru nerespectarea termenului de răspuns la petiția înregistrată cu nr. xxxx/ xxx475.
Această sumă a fost utilizată pentru compensarea, parțială a facturii de gaze naturale nr. xxxx325 din data de xxxx2022 în valoare de x,73 lei.
Este actualizată, în sistemul informatic, plata dumneavoastră în valoare de ww,73 lei, efectuată în data de xxx2022, în contul facturii de gaze naturale nr. 10723xxxxx din data de xxx2022 în valoare de xx,73 lei, motiv pentru care vă mulțumim.

La data prezentei, situația conturilor dumneavoastră evidențiază solduri în valoare de 0 lei, la ambele locuri de consum de gaze naturale, codul de client nr.xxx
*********************************************************************************************
Pentru cele două lucuri de consum de gaze naturale, beneficiați de contracte negociate de furnizare a gazelor naturale, de tip E.ON Promo Gas Digital, încheiate între dumneavoastră, în calitate de consumator, și E.ON Energie România S.A., în calitate de furnizor.
La punctul 1.2 ale contractelor, sunt menționate serviciile incluse:
”Servicii incluse:
- un preț de furnizare corelat cu evoluția pieței;
- calitate şi siguranţă a furnizării prin condiţii contractuale corecte;
- acces gratuit, de pe telefon/tabletă sau PC, la contul personal E.ON Myline - istoric facturi şi plăţi, transmitere index contor, factură electronică, actualizare cantități lunare de consum;”
Contractul de furnizare a gazelor naturale încheiat cu societatea noastră prevede posibilitatea ca furnizorul să propună clientului modificarea Condițiilor comerciale, pentru corelarea cu condiţiile de piaţă, oricând pe parcursul derulării Contractului, lucru menționat la punctul 7 al Contractului:
“7. Alte mențiuni
Oricând pe parcursul derulării Contractului putem să vă propunem modificarea condițiilor comerciale pentru corelarea cu condiţiile de piaţă. Vă vom transmite o notificare cuprinzând noile condiţii comerciale cu 45 de zile înainte de aplicarea lor. Dacă nu sunteți de acord cu noile condiții, aveți 15 zile de la primire pentru a ne comunica refuzul Dvs., ceea ce atrage neprelungirea Contractului și încetarea de drept a acestuia la expirarea perioadei contractuale. Dacă nu primim niciun răspuns de la Dvs, noile condiții comerciale se consideră acceptate tacit și se vor aplica de la data cuprinsă în notificare.”
@@@@@@@@@@@
Într-adevăr, atât timp cât consumatorul își exprimă, în termenul de 15 zile, dezacordul în raport cu notificarea cuprinzând noile condiţii comerciale, acest refuz nu poate produce efecte mai devreme de maturarea contractului, moment care nu poate fi mai devreme de 12 luni de la intrarea sa în vigoare.
@@@@@@@@@@@
Cu speranţa că informaţiile de mai sus, sunt de natură să clarifice aspectele sesizate, vă mulţumim pentru colaborare şi rămânem în continuare la dispoziţia dumneavoastră.

Cu energie,
Echipa E.ON
Serviciul Management Reclamații
T: 0265 200 366 / 0265 200 900
eon.ro/contact
E.ON Energie România S.A
B-dul Pandurilor, nr. 42
540554, Târgu Mureș
www.eon.ro  |  Facebook  |  Instagram  |  LinkedIn  |  YouTube

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate