iCloud blocat, telefon resetat si multe altele
Ultima postare: nov 23 2021 20:53, Inițiat de
Paulinio13
, nov 21 2021 21:51
·
0
#1
Publicat: 21 noiembrie 2021 - 21:51
Salut, din cauza mai multor greutati familiare si financiare am reusit sa-mi uit passcode-ul de la iphone, de la prea multe incercari esuate m-a pus sa-l resetez.
Dupa ce l-am resetat mi-am dat seama ca mi-am uitat si parola de la iCloud (am idee de parola dar am incercat de prea multe ori pana mi-a blocat iCloud-ul) Am incercat mai multe metode, am intrat pe iforgot.apple.com si acolo ma pune sa intru pe o notificare pe care nu o pot primi cu telefonul resetat, deja sunt disperat si precizez ca am ajuns la asta din cauza grabei si frustrarii adunate pe toata luna. precizez ca am acces la mail, numar de telefon si altele, doar ca par inutile. am facut o programare la asistenta apple pentru maine dar cum ma vor suna daca pe mine nu ma poate suna nimeni, doar sa vorbim prin mesaje pe mail. |
#3
Publicat: 21 noiembrie 2021 - 22:00
Dany_Darke, on 21 noiembrie 2021 - 21:56, said:
Oricât de blocat ar fi, numărul nu are cum să fie blocat. Se poate folosi un alt telefon și așa poți vb cu oricine. Nu merg astfel de texte cu noi. |
#4
Publicat: 21 noiembrie 2021 - 22:08
Nimeni nu-ti blocheaza sim-ul. Dar oricum, noi nu te putem ajuta, asta e sistemul de securitate Apple care nu tine cont de Alzheimer sau alte motive invocate. daca te stiai uituc, puteai sa nu-ti pui atatea parole, puteai sa-ti pui amprente, recunoastere faciala, etc.
|
#9
Publicat: 21 noiembrie 2021 - 23:21
waterman, on 21 noiembrie 2021 - 22:47, said:
La Apple pe site la suport ce au zis ? Am reusit de pe telefonul altcuiva in cele din urma sa trimit o solicitare unde mi-a cerut verificarea numarului de telefon, email si datele cardului. Ideea e ca de pe site ei ma pun sa-mi folosesc actualul telefon care e blocat practic si din cate se pare nu pot primi sms-uri si apeuluri, practic sunt la acel stagiu unde imi selectez limba si multe altele waterman, on 21 noiembrie 2021 - 22:54, said: m-am mai luat si cu astia de pe youtube cu rezolvarile lor minune aproape ca ma puneam sa fac jailbreak la telefon fara sa-mi dau seama. Lex404, on 21 noiembrie 2021 - 22:52, said: imi poti lasa totusi un numar de telefon de la apple? sunt asa dezorientat incat sigur voi suna la alte servicii decat asistenta lor. Oricum sunt multumit ca macar am trimis solicitarea asta unde m-au pus sa le dau cateva date personale si acum m-au pus astept un interval de 24h pana la un raspuns pe mail. Pentru persoanele cu o situatie similara, scoateti-va SIM-ul si utilizati-l intr-un alt iphone de unde sa accesati aplicatia asistenta apple. Editat de Dany_Darke, 22 noiembrie 2021 - 00:16. |
#11
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 00:47
Au chiar la ei pe pagina chat unde intri in legătură cu cineva de la ei.
Ia uite Dacă nu merge linkul direct, in pagina care se deschide dai click pe Apple ID and iCloud, după care pe “Forgotten passcode or disabled device” https://getsupport.a...r=cups&SG=SG003 Mie imi arată ca ar dura 2 minute pana as putea intra in legătură cu un operator De asemenea poți programa un apel din partea lor când îți convine… tot acolo in pagina aia 05F5500D-0849-4494-BEAB-CAFE4B5C070A.png 311,67K 15 download-uri D4DE3039-7DE7-462F-9664-E10A3046AA7E.png 143,27K 14 download-uri Dar din ce zici tu cu alegere limba, telefonul pare deja resetat și nu disabled. Urmează pasii și vezi dacă poți bagă vechiul cont de iCloud și apoi dai resetare parola. Editat de waterman, 22 noiembrie 2021 - 00:52. |
#12
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 01:10
waterman, on 22 noiembrie 2021 - 00:47, said:
Au chiar la ei pe pagina chat unde intri in legătură cu cineva de la ei. Ia uite Dacă nu merge linkul direct, in pagina care se deschide dai click pe Apple ID and iCloud, după care pe “Forgotten passcode or disabled device” https://getsupport.a...r=cups&SG=SG003 Mie imi arată ca ar dura 2 minute pana as putea intra in legătură cu un operator De asemenea poți programa un apel din partea lor când îți convine… tot acolo in pagina aia 05F5500D-0849-4494-BEAB-CAFE4B5C070A.png D4DE3039-7DE7-462F-9664-E10A3046AA7E.png Dar din ce zici tu cu alegere limba, telefonul pare deja resetat și nu disabled. Urmează pasii și vezi dacă poți bagă vechiul cont de iCloud și apoi dai resetare parola. |
#14
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 06:34
waterman, on 22 noiembrie 2021 - 00:47, said:
Dar din ce zici tu cu alegere limba, telefonul pare deja resetat și nu disabled. Urmează pasii și vezi dacă poți bagă vechiul cont de iCloud și apoi dai resetare parola. El si asa ma obliga sa bag contul iCloud vechi iar atunci cand incerc sa-l bag imi spune ca-i blocat din motive de securitate si ma pune sa intru pe appleid de unde reiau acelasi traseu inutil unde-mi spune din nou sa apas pe notificarea de pe ecran in conditiile in care mie nu poate sa-mi apara nimic. ca sa evit acea notificare am apasat pe 'Nu am acces la dispozitivul meu' si imi trimite un cod sms, mut sim-ul din telefonul meu in altul ca sa primesc acel cod ca pana la urma sa ajung tot la nimic. Adm, on 22 noiembrie 2021 - 01:42, said:
In mod clasic e nevoie sa mergi cu telefonul si factura pe care scrie IMEI la un centru autorizat Apple, gen IStyle sau Depanero. Editat de Dany_Darke, 22 noiembrie 2021 - 07:35. |
#15
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 07:16
Paulinio13, on 22 noiembrie 2021 - 01:10, said: https://i.imgur.com/FsxLRNE.png asta imi arata mie, am cautat separat apple chat live support dar maxim pot programa un apel pentru maine. Da și in pagina aia dai click pe Apple ID și ICloud, apoi ar trebui sa apara și opțiunea Cod uitat și device disabled. |
|
#16
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 09:08
Tu ai avut activat "Two Factor Autentification": care presupune ca ai acces mereu cel putin la un device Apple. Avand in vedere ca tu te-ai panicat si ti-ai blocat contul => ghinion! Acum va trebui sa astepti (undeva la 21 de zile aprox): ei verifica offline informatiile trimise de tine; apoi asteapta, ca element de siguranta, sa vada daca solicita altcineva acces in iCloud-ul tau; cam dupa 21 de zil trebuie sa ai acces la adresa de mail si/sau numarul de telefon din contul tau de iCloud. Din poza atasata pare ca ai solcitat linukul de resetare sa fie trimis pe numarul de telefon.
Nu mai incerca cu tot felul de "solutii third party" ca nu are nimeni ce sa ii faca: doar Apple poate debloca deviceul! Si doar prin metoda de mai sus. Cred ca garantia acopera eventualele probleme de hardware; daca telefonul nu are nici o problema tot la deblocarea iCloud de mai sus ajungi. Cand lasi un device Apple in service el trebuie sa fie deblocat si fara passcode. Daca e blocat nu au ce sa ii faca nici ei (deh, chestie de securitate :-) Cam tardiv: daca te stii uituc de ce ai activat Two Step Authentification??? Daca era autentificarea simpla mergea cu un simplu link de resetare pe email/numar de telefon. Apropos: muta SIM-ul intr-un telefon alternativ pana rezolvi. Ca o sa primesti SMS-ul de resetare, nu il vezi si apoi iarasi trebuie sa astepti 21 de zile dupa altul :-) |
#17
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 09:40
Xman_ghio, on 22 noiembrie 2021 - 09:08, said:
Tu ai avut activat "Two Factor Autentification": care presupune ca ai acces mereu cel putin la un device Apple. Avand in vedere ca tu te-ai panicat si ti-ai blocat contul => ghinion! Acum va trebui sa astepti (undeva la 21 de zile aprox): ei verifica offline informatiile trimise de tine; apoi asteapta, ca element de siguranta, sa vada daca solicita altcineva acces in iCloud-ul tau; cam dupa 21 de zil trebuie sa ai acces la adresa de mail si/sau numarul de telefon din contul tau de iCloud. Din poza atasata pare ca ai solcitat linukul de resetare sa fie trimis pe numarul de telefon. Nu mai incerca cu tot felul de "solutii third party" ca nu are nimeni ce sa ii faca: doar Apple poate debloca deviceul! Si doar prin metoda de mai sus. Cred ca garantia acopera eventualele probleme de hardware; daca telefonul nu are nici o problema tot la deblocarea iCloud de mai sus ajungi. Cand lasi un device Apple in service el trebuie sa fie deblocat si fara passcode. Daca e blocat nu au ce sa ii faca nici ei (deh, chestie de securitate :-) Cam tardiv: daca te stii uituc de ce ai activat Two Step Authentification??? Daca era autentificarea simpla mergea cu un simplu link de resetare pe email/numar de telefon. Apropos: muta SIM-ul intr-un telefon alternativ pana rezolvi. Ca o sa primesti SMS-ul de resetare, nu il vezi si apoi iarasi trebuie sa astepti 21 de zile dupa altul :-) SIM-ul l-am mutat intr-un telefon de asta la 50 de lei, as fi vrut totusi sa-mi trimita solicitarea aia pe mail ca asa imi e mai la indemana sa ma uit de pe laptop. |
#18
Publicat: 22 noiembrie 2021 - 13:57
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi