Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
Ultima postare: mai 08 2024 19:23, Inițiat de
Adm
, nov 11 2021 12:58
·
34
#436
Publicat: 09 aprilie 2023 - 16:30
Tesla a redus preturile anul acesta pe toate piețele, iar zilele trecute a redus din nou preturile in Australia, USA si China, se crede ca le va reduce iar si in Europa pentru a vinde mai mult.
In Australia un model 3 SR costa cca 38.000 Eur echivalent in AuS dolar. Mașinile au devenit mai accesibile. |
#437
Publicat: 09 aprilie 2023 - 17:09
#438
Publicat: 09 aprilie 2023 - 17:51
raven75, on 09 aprilie 2023 - 17:09, said:
Asta arata ca ecobonusul de 10.000 de euro tine pretul sus pe la noi. Model 3 SR e 45000 euro....adica o diferenta de 7000 de euro. Si o dovada ca Tesla daca e nevoie mai poate reduce preturile. Odata pornite nu mai poti opri acele gigafactories.... |
#439
Publicat: 09 aprilie 2023 - 19:22
raven75, on 09 aprilie 2023 - 17:09, said: Asta arata ca ecobonusul de 10.000 de euro tine pretul sus pe la noi. Model 3 SR e 45000 euro....adica o diferenta de 7000 de euro. Prețul in UE s-ar putea sa scadă , asa cum a scăzut si in Australia, ecobonusul nu cred ca tine prețul sus la noi, dacă comparam orice masina electrica cat costa in Ro si cat costa in alta tara din UE ca-n tot pe acolo este. Tesla nu si-a îndeplinit targetul de vânzări si au decis sa lase prețul jos. Asta va fi o lovitura pentru ceilalți, dar pentru clienți este f bine. |
#442
Publicat: 12 aprilie 2023 - 20:43
Tesla a redus oficial prețurile. Restul producătorilor cotcodăcesc și nu știu ce să facă: "s-a terminat așa repede era în care eram boieri și făceam ce voiam ?".
Urmarea mișcărilor de preț Tesla este că am primit 4500 euro reducere la un ID3, lucru de neconceput acum 6 luni. Restul producătorilor nu vor să recunoască și dau discount, nu reduc prețul oficial. Dar piata se umple încet de anunțuri de electrice second de 1 an, și deja sunt mașini cu livrare la 1 luna. Așa că asta este bine pentru clienți domdv. |
|
#445
Publicat: 14 aprilie 2023 - 17:09
danfizesan, on 12 aprilie 2023 - 20:43, said:
Tesla a redus oficial prețurile. Restul producătorilor cotcodăcesc și nu știu ce să facă: "s-a terminat așa repede era în care eram boieri și făceam ce voiam ?". Urmarea mișcărilor de preț Tesla este că am primit 4500 euro reducere la un ID3, lucru de neconceput acum 6 luni. Restul producătorilor nu vor să recunoască și dau discount, nu reduc prețul oficial. Dar piata se umple încet de anunțuri de electrice second de 1 an, și deja sunt mașini cu livrare la 1 luna. Așa că asta este bine pentru clienți domdv. Multi producatori nu pot face reduceri, deoarece nu mai castiga mai nimic la acele masini, din cauza ca nu controleaza preturile la materii prime, baterii si electronica. Singurii cae pot face asta sunt Tesla si chinezii. In pierdere nu vor sa vanda , dar daca trendul electricelor se mentine sau creste, masinile pe combustie vor avea o cota din ce in ce mai mica, implicit castigurile vor fi mai mici.Intradevar un ID3 ar trebui sa coste cat un Polo, cand se va intampla asta, atunci va fi intredevar pentru mass market. |
#446
Publicat: 14 aprilie 2023 - 20:30
Cumulus, on 13 aprilie 2023 - 18:07, said:
Ei, lasa, ca aum iti spun unii ca electricele se vand in pierdere oddy, on 14 aprilie 2023 - 17:09, said:
Multi producatori nu pot face reduceri, deoarece nu mai castiga mai nimic la acele masini, din cauza ca nu controleaza preturile la materii prime, baterii si electronica. Singurii cae pot face asta sunt Tesla si chinezii. Bai, serios, de-aia vinde VW un ID3 cu discount 10% (asa, direct pe site, cine stie ce-or mai da in dealership) zilele astea, ca nu pot face reduceri, ca vand in pierdere. LOL. De-aia Renault are superoferte la Megane, ca "nu pot". O sa scada toate preturile, la fel cum au crescut stupid, e un efect direct al concurentei. Si cine-si imagineaza, in 2023, ca VW, de ex, nu se poate bate cu Tesla la facut masini (chiar si electrice), n-a fost atent la ce s-a intamplat in ultima vreme. |
#447
Publicat: 15 aprilie 2023 - 07:18
#448
Publicat: 15 aprilie 2023 - 08:47
Revin cu informatii proaspete. Mai ales pentru cei cu permisul luat "pe categorie"(manuala/automata).
Puritan din fire am ramas fidel facaletului. Nu concep ca masina sa faca ce vrea ea. Din cand in cand, fortat fiind de cate vreo muiere sa ii conduc conserva fara facalet-m-am conformat. Era enervant, plictisitor, periculos(deh, doar 2 pedale si un creier care mi spunea ca lipseste una deci s-o folosim pe a 2-a pt schimarea vitezelor etc). Pana si la cursul exceptional de conducere defensiva m-am enervat cand pe renaulturile de peste 200 cp tot "fara bat" am condus. Apoi incet incet, in jurul meu cam toti amicii( cu cnp-uri apropiate doar ca ei sunt maritati:)) au incept sa laude hautomatele. Am mers si impreuna in drumuri lungi dar nu m-am prins deloc "flama'. Ba chiar ma simteam cumva "peste ei" , deh, masini de muieri. Deunazi am realizat ca daca am drumuri lungi de facut (aglomerate insa lungi) , reteta perfecta este - masina puternica (200 cp minim la sub 1.6 t, de preferat spre 300..350), automata si cel mai important - DE SERVICIU SAU A EI. (cu CASCO neapart ca deh, Ro ). Atentie - DOAR masini PUTERNICE, asta e conditia. O vreme a fost cum a fost ca mai apucam sa dau si in ale mele, cu manuala. Uai, ce bine era! Simteam ca traiesc. Si apoi a venit EV-ul. Boring. Dar cu un mod nou in viata mea (aia cu condusul fara sa ai nevoie de frana). Si aici apare buba - te prosteste de tot varianta asta. Dupa o saptamana de stat in EV (ca de mers merge ea, eu doar stau si ma uit sau mai tin de volan nitel), fara sa aud motorul, fara sa schimb vitezele, fara sa fac practic nimic - am trecut pe ICE-ul manual. Alta viata. Doar ca masina nu se mai opreste singura si era sa ii pup pe vreo doi de numa numa, nu schimba singura - ma intrebam ce pana mea are de nu mai creste viteza - mda. Aveti grija ca ne-au pus ceva in baterie si ne prosteste. Eu deja postez cu ultimele picaturi de creier functional. PS - frana de motor la ICE-urile moderne(ascutitori turbate) este 0 (sau 0.1). Am dat in motorizarile de la Dacia de la 100 la 150 CP,in Honda Civic 1.5, VW benzinar 1.4 1xxCP- ca in viteza la 4k+ ture sau ca o las pe liber, mare diferenta nu i . PPS - M-am urcat pe motocicleta, 1l , 2V. Maicuta, alta viata. Simti cum se lovesc laturile V-ului cand retrogradezi! EV-ului-traiti-ar cuplul, nice job |
#449
Publicat: 15 aprilie 2023 - 11:32
raven75, on 15 aprilie 2023 - 07:18, said:
Eu vad asta ca se intampla...tu ce ai vazut ca s-a intamplat in ultima vreme? Cat de repede vor trece de la ICE la BEV tine de mai multi factori, insa e clar ca nici VW nici Hyundai si nici altii nu au o problema in a face masini electrice si a le vinde la preturi bune. Ma tot uit la ce-ar fi potrivit ca urmatoarea masina, si sunt variante destule pe langa Y si 3. Ceea ce inseamna ca restul se pot bate cu Tesla bine-mersi . |
#450
Publicat: 15 aprilie 2023 - 16:41
foxbat, on 15 aprilie 2023 - 08:47, said:
Aveti grija ca ne-au pus ceva in baterie si ne prosteste. Eu deja postez cu ultimele picaturi de creier functional. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi