Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Rezumat despre masinile electrice

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
1872 replies to this topic

#415
pin_73

pin_73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 03.10.2010
Este la fel de pacatos ca si SS. Daca mergi cu masina prin Bucuresti la serviciu si inapoi nu are cum sa se incarce ca se merge bara la bara. Cat tine bateria? La un moment dat tot pe motorul termic trece. Am vazut si cu hibride la incarcat la Kaufland daca tot e gratis. Dar oare nu e mai convenabil sa fie doar electrica? Mie mi se par hibridele o gaselnita scumpa si ineficienta atat electric cat si termic pentru ca nu exceleaza la nici unul din ele. Recunosc ca nu am mers si doar imi dau cu parerea. Poate ne povesteste un posesor cum e. Eu stiu pe cineva care a avut dar a dat-o pentru ca avea consum prea mare (de benzina).

#416
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 08.09.2006

View Postpin_73, on 01 aprilie 2023 - 09:17, said:

Este la fel de pacatos ca si SS. Daca mergi cu masina prin Bucuresti la serviciu si inapoi nu are cum sa se incarce ca se merge bara la bara. Cat tine bateria? La un moment dat tot pe motorul termic trece. Am vazut si cu hibride la incarcat la Kaufland daca tot e gratis. Dar oare nu e mai convenabil sa fie doar electrica? Mie mi se par hibridele o gaselnita scumpa si ineficienta atat electric cat si termic pentru ca nu exceleaza la nici unul din ele. Recunosc ca nu am mers si doar imi dau cu parerea. Poate ne povesteste un posesor cum e. Eu stiu pe cineva care a avut dar a dat-o pentru ca avea consum prea mare (de benzina).

Eu am avut o luna de zile un CHR de la Toyota si pana in 50 la ora mergea de baterie, dacă nu o călcai la podea, un fel de electric limitat de bateria mica si de viteza de deplasare. La drum lung consuma ca o benzinara, doar te ajuta in Depășiri fiind mai rapida.Un compromis pentru cei ce nu au unde sa încarce o electrica si merg si la drumuri lungi in afara. Revizii mai rare, uzura mai mica a motorului , in schimb pret mai mare la achiziție si mai sofisticata masina,având si electric si clasic. Si-au dovedit fiabilitatea in timp, Prius se vinde de 15 ani si sunt încă primele modele pe roti cum s-ar zice.
Din ce am inteles iarna cand este frig tot pe benzina sta ca sa încălzească habitaclul

Edited by oddy, 01 April 2023 - 11:59.


#417
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View Postpin_73, on 01 aprilie 2023 - 09:17, said:

Mie mi se par hibridele o gaselnita scumpa si ineficienta atat electric cat si termic pentru ca nu exceleaza la nici unul din ele. Recunosc ca nu am mers si doar imi dau cu parerea. Poate ne povesteste un posesor cum e. Eu stiu pe cineva care a avut dar a dat-o pentru ca avea consum prea mare (de benzina).
Am un Ioniq Plugin Hibrid 2018 cu 83.000 la bord iesit din garantie (are peste 5 ani) consum mediu all time 1.70l/100 km
Foarte eficienta si eletric si termic. Mers peste 90% din timp doar electric din cei 83k km...2-3 drumuri pe an mai lungi cand motorul termic porneste...in rest il cara degeaba.

#418
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
În automobile magazine au fãcut teste pe autostrada cu Phev-urile, Ioniq phev e unul dintre cele mai eficiente pe benzina. Probabil motorul Atkinson și aerodinamica decenta conteazã.

Majoritatea nu-s asa, când se duce bateria pe autostrada consuma sensibil mai mult decât fosilul din care sunt derivate.

Edited by KiloW, 02 April 2023 - 09:49.


#419
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,810
  • Înscris: 22.12.2005
Asta e buba la hobrizi.in functie de tip,masina cara dupa ea ce nu foloseste.ev ul macar nu e "dublat":)

#420
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View Postfoxbat, on 02 aprilie 2023 - 09:50, said:

Asta e buba la hobrizi.in functie de tip,masina cara dupa ea ce nu foloseste.ev ul macar nu e "dublat"Posted Image
Cară dar in cazul meu nu incurcă. Consum mediu 14kwh/100 km fata de Kona electrică pe care o am e comparabila la consum. O combinatie nefericita e Outlander PHEV care are un consum mare electric si papă multa benzină după ce termina electronii.

Edited by raven75, 02 April 2023 - 18:15.


#421
Math_2

Math_2

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 03.04.2023

View Post_o_, on 30 martie 2023 - 20:47, said:

Desigur, o masina electrica plus instalatia pentru productie sunt infim mai ieftine fata de o masina ICE !
Giiizas !
chiar si fara panouri fotovoltaice.... daca ai curte si contract la Hidoelectrica este jucaria perfecta dar si masina perfecta. Am un model mai rar din cauza autonomiei mici dar excelent dpdv calitate si condus. Traiesc cu impresia ca merg gratis plus numere verzi si parcare gratuita in Bucuresti.

#422
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Bine ca nu locuim toti in Bucuresti zic !

4,6 metri, benzina , autonomie 800+ , locuri de parcare gratis ca nu circul in oras cu masina si odata parcata acolo sta toata saptamana ! Traiasca aglomeratia si imposibilitatea concesionarii locurilor de parcare din motive de linsaj….deh cum sa imparti 150 de locuri la cca 6-700 de apartamente !


#423
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Un rezumat despre masinile electrice la 80 de ani de cand se foloseau ca si taxiuri…..
De la baterie plina in 5 minute la baterie plina in multe zeci de minute, chiar ore !
Evolutia e clara !

https://www.instagra.../p/Cqk2OfrjEaN/

#424
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,245
  • Înscris: 02.05.2008
_o_ asta intelegi tu din acel scurt video?
Posted Image

#425
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

View Post_o_, on 06 aprilie 2023 - 12:20, said:

Un rezumat despre masinile electrice la 80 de ani de cand se foloseau ca si taxiuri…..
De la baterie plina in 5 minute la baterie plina in multe zeci de minute, chiar ore !
Evolutia e clara !

https://www.instagra.../p/Cqk2OfrjEaN/
N(I)O!!!

Edited by d-ardeleanu, 06 April 2023 - 12:29.


#426
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023

View Postrelu11051, on 06 aprilie 2023 - 12:24, said:

_o_ asta intelegi tu din acel scurt video?
Posted Image
Inteleg ca la 80 de ani distanta nimeni nu s-a gandit la varianta asta care este la indemana , nu pierzi vremea,etc !
Daca atat ai inteles tu…continua cu zidu ala !

#427
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,245
  • Înscris: 02.05.2008
Asa crezi tu ca nimeni nu s-a gandit? Adevarul este ca daca 2 fire si niste suruburi nu ar fi complicat de rezolvat rapid nu stiu ce ne facem cu conductele de antigel si altele... dar na e clar ca nu ai idee ...

#428
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Care altele ? Conductele se pot termina si cu racorduri flexibile sau pot sa nu existe , sunt atatea aplicatii cu baterii serioase nu ce are o electrica pe ea si nu se foloseste racire cu lichide.

#429
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,123
  • Înscris: 11.01.2009
Exista si masini la care poti schimba bateriile. Zicea un coleg mai sus.

#430
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,310
  • Înscris: 29.05.2004
problema bateriilor de EV (la clima din Romania) nu este racirea ci incalzirea lor.

si mai pe scurt: iarna le trebuie caldura.

Edited by pexic, 06 April 2023 - 18:34.


#431
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
In teorie ca in practica iernile in Romania nu mai sunt ierni !

#432
Math_2

Math_2

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 03.04.2023

View Post_o_, on 06 aprilie 2023 - 17:19, said:

Care altele ? Conductele se pot termina si cu racorduri flexibile sau pot sa nu existe , sunt atatea aplicatii cu baterii serioase nu ce are o electrica pe ea si nu se foloseste racire cu lichide.
Bateriile auto au o greutate semnificativa. Din motive de siguranta si de manevrabilitate toti producatorii le construiesc si le pozitioneaza cam la fel. Exista 870000 de articole si filme despre asta. Hai sa incercam cautam niste informatii inainte de a lansa teorii fantastice.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate