Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...
 Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...
 Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...
 Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...
 

Lipsa acces site & Digi

* - - - - 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
5 răspunsuri în acest subiect

#1
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 30.03.2005
A mai pățit careva să nu mai aibă acces la site și aplicație Digi, utilizând rețeaua lor de fibra ? Daca mă mut pe alt furnizor de net, cele două funcționează fără probleme.
Care o fi explicația? O vreme au funcționat normal și din Digi.
Văd că și la aplicatia de gestionare e-mail primesc mesaj de "cannot connect to server", doar din rețeaua Digi.
Mersi

Editat de KENSINGTON, 06 octombrie 2021 - 07:26.


#2
cata31lin

cata31lin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 198
  • Înscris: 09.05.2005
incearca sa-ti schimbi DNS-urile cu altele decat cele ale provider-ului:     8.8.8.8    8.8.4.4   1.1.1.1     10.0.0.1

#3
Znevna

Znevna

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.436
  • Înscris: 23.08.2020
Daca ai pune mai multe detalii poate poate.
Folosesti acelasi router pentru ambii furnizori?
Ce problema e mai exact? nu se rezolva DNS-urile? sau?
Conexiunea pe direct (contul PPPoE pe laptop/PC) sau alt router ai incercat? sa elimini o problema de la tine.

#4
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 30.03.2005

View PostZnevna, on 06 octombrie 2021 - 08:12, said:

Daca ai pune mai multe detalii poate poate.
Folosesti acelasi router pentru ambii furnizori?
Ce problema e mai exact? nu se rezolva DNS-urile? sau?
Conexiunea pe direct (contul PPPoE pe laptop/PC) sau alt router ai incercat? sa elimini o problema de la tine.

Am uitat sa precizez că problema de manifesta doar cand utilizez telefonul, pe PC funcționează normal.
Utilizez doar echipamentul furnizat de Digi, un HG6544.
Cu restul întrebărilor, m-ai pierdut din păcate, nu mă pricep :(
Am deschis oricum o sesizare la ei, cu toate detaliile.
Mersi

PS: s-au mișcat incredibil de repede, in ~3 minute de la sesizare m-au sunat și rezolvat problema.
Se poate șterge topicul.

Editat de KENSINGTON, 06 octombrie 2021 - 09:13.


#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi zi care era problema, dacă tot  rămâne topicul, să ajute pe viitor pe alții.

#6
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 30.03.2005

View Postwaterman, on 06 octombrie 2021 - 09:34, said:

Păi zi care era problema, dacă tot  rămâne topicul, să ajute pe viitor pe alții.
Au intrat ei pe echipament, nu știu ce au făcut...apoi au dat restart și m-au sunat sa verific. Au zis doar că au mai avut astfel de situații.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate