Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Lipsa acces site & Digi
Last Updated: Oct 06 2021 09:41, Started by
KENSINGTON
, Oct 06 2021 07:12
·
0
#1
Posted 06 October 2021 - 07:12
A mai pățit careva să nu mai aibă acces la site și aplicație Digi, utilizând rețeaua lor de fibra ? Daca mă mut pe alt furnizor de net, cele două funcționează fără probleme.
Care o fi explicația? O vreme au funcționat normal și din Digi. Văd că și la aplicatia de gestionare e-mail primesc mesaj de "cannot connect to server", doar din rețeaua Digi. Mersi Edited by KENSINGTON, 06 October 2021 - 07:26. |
#2
Posted 06 October 2021 - 08:08
incearca sa-ti schimbi DNS-urile cu altele decat cele ale provider-ului: 8.8.8.8 8.8.4.4 1.1.1.1 10.0.0.1
|
#3
Posted 06 October 2021 - 08:12
Daca ai pune mai multe detalii poate poate.
Folosesti acelasi router pentru ambii furnizori? Ce problema e mai exact? nu se rezolva DNS-urile? sau? Conexiunea pe direct (contul PPPoE pe laptop/PC) sau alt router ai incercat? sa elimini o problema de la tine. |
#4
Posted 06 October 2021 - 09:07
Znevna, on 06 octombrie 2021 - 08:12, said:
Daca ai pune mai multe detalii poate poate. Folosesti acelasi router pentru ambii furnizori? Ce problema e mai exact? nu se rezolva DNS-urile? sau? Conexiunea pe direct (contul PPPoE pe laptop/PC) sau alt router ai incercat? sa elimini o problema de la tine. Am uitat sa precizez că problema de manifesta doar cand utilizez telefonul, pe PC funcționează normal. Utilizez doar echipamentul furnizat de Digi, un HG6544. Cu restul întrebărilor, m-ai pierdut din păcate, nu mă pricep Am deschis oricum o sesizare la ei, cu toate detaliile. Mersi PS: s-au mișcat incredibil de repede, in ~3 minute de la sesizare m-au sunat și rezolvat problema. Se poate șterge topicul. Edited by KENSINGTON, 06 October 2021 - 09:13. |
#5
Posted 06 October 2021 - 09:34
Păi zi care era problema, dacă tot rămâne topicul, să ajute pe viitor pe alții.
|
#6
Posted 06 October 2021 - 09:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users