Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Lipsa acces site & Digi

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,532
  • Înscris: 30.03.2005
A mai pățit careva să nu mai aibă acces la site și aplicație Digi, utilizând rețeaua lor de fibra ? Daca mă mut pe alt furnizor de net, cele două funcționează fără probleme.
Care o fi explicația? O vreme au funcționat normal și din Digi.
Văd că și la aplicatia de gestionare e-mail primesc mesaj de "cannot connect to server", doar din rețeaua Digi.
Mersi

Edited by KENSINGTON, 06 October 2021 - 07:26.


#2
cata31lin

cata31lin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 09.05.2005
incearca sa-ti schimbi DNS-urile cu altele decat cele ale provider-ului:     8.8.8.8    8.8.4.4   1.1.1.1     10.0.0.1

#3
Znevna

Znevna

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,436
  • Înscris: 23.08.2020
Daca ai pune mai multe detalii poate poate.
Folosesti acelasi router pentru ambii furnizori?
Ce problema e mai exact? nu se rezolva DNS-urile? sau?
Conexiunea pe direct (contul PPPoE pe laptop/PC) sau alt router ai incercat? sa elimini o problema de la tine.

#4
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,532
  • Înscris: 30.03.2005

View PostZnevna, on 06 octombrie 2021 - 08:12, said:

Daca ai pune mai multe detalii poate poate.
Folosesti acelasi router pentru ambii furnizori?
Ce problema e mai exact? nu se rezolva DNS-urile? sau?
Conexiunea pe direct (contul PPPoE pe laptop/PC) sau alt router ai incercat? sa elimini o problema de la tine.

Am uitat sa precizez că problema de manifesta doar cand utilizez telefonul, pe PC funcționează normal.
Utilizez doar echipamentul furnizat de Digi, un HG6544.
Cu restul întrebărilor, m-ai pierdut din păcate, nu mă pricep :(
Am deschis oricum o sesizare la ei, cu toate detaliile.
Mersi

PS: s-au mișcat incredibil de repede, in ~3 minute de la sesizare m-au sunat și rezolvat problema.
Se poate șterge topicul.

Edited by KENSINGTON, 06 October 2021 - 09:13.


#5
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi zi care era problema, dacă tot  rămâne topicul, să ajute pe viitor pe alții.

#6
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,532
  • Înscris: 30.03.2005

View Postwaterman, on 06 octombrie 2021 - 09:34, said:

Păi zi care era problema, dacă tot  rămâne topicul, să ajute pe viitor pe alții.
Au intrat ei pe echipament, nu știu ce au făcut...apoi au dat restart și m-au sunat sa verific. Au zis doar că au mai avut astfel de situații.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate