Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
Ultima postare: apr 15 2024 11:07, Inițiat de
r_vlad
, oct 02 2021 10:24
·
17
#56
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 18:00
Mai de graba nu au mai produs masini comandate incepand cu luna iulie, nu ?
danaero, on 16 noiembrie 2021 - 16:04, said:
Va salut. Vreau sa cumpar jante si anvelope pentru iarna. Stiti cumva daca rotile au senzori de presiune sau citeste informatiile de la senzorii abs. M-am uitat la un eHybrid echipare Life (nu se vinde in Romania) si nu avea senzori de presiune. Ma astept sa nu fie diferit la Elegance. Poate iti confirma cei care au facut deja trecerea la roti pentru iarna. |
#57
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 19:06
danaero, on 16 noiembrie 2021 - 16:04, said:
Va salut. Vreau sa cumpar jante si anvelope pentru iarna. Stiti cumva daca rotile au senzori de presiune sau citeste informatiile de la senzorii abs. |
#59
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 20:17
laurentiucl, on 16 noiembrie 2021 - 19:06, said:
Cred ca citeste info de pe senzorii abs (rotatia) pt ca pe rotile de iarna nu am senzori si nu este nici o problema, nu se aprinde nici un martor in bord. Are doar pe ecranul central ceva de genul sa confirmi ca presiunea este buna in roti si atat. Masina nu are senzori de presiune de genul care sa iti arate presiunea in fiecare roata. Ce dimensiuni( R si ET ) de jante ti-ai luat pentru iarna ? |
#62
Publicat: 18 noiembrie 2021 - 18:25
Am văzut pe un site românesc de vânzări auto un Tiguan eHybrid înmatriculat se pare in luna Iunie cu 8900 km rulați pus la vânzare cu suma 37500 euro.
La cum erau prețurile în primăvara cred ca vanzatorul si-a pus un adaos in jur de 4000 euro. Sper să nu reușească să păcălească pe cineva. |
#63
Publicat: 19 noiembrie 2021 - 07:39
Pai prețul de lista probabil ca a fost în jur de 45-47.000. Rabla vreo 5500. Are putini km. +criza de masini noi pe piața....cam acolo ajungi cu prețul, chiar dacă noi am avut discutării mai mari la vânzare. Azi nu mai exista.
Editat de Dany_Darke, 19 noiembrie 2021 - 09:42. |
#64
Publicat: 19 noiembrie 2021 - 08:37
Prețul de listă in primăvară a fost in jur de 38000 ,adăugând si optionalele pe care le are în anunț, ajungea la un preț de aproximativ 41-42000 euro.Scazand oferta de la Porsche de 2600 euro si programul Rabla de 5500 euro rezultă un preț cu mult mai mic decât cere acum pe mașina.
Editat de Dany_Darke, 19 noiembrie 2021 - 09:42. |
|
#65
Publicat: 19 noiembrie 2021 - 10:11
In primul rand este piata libera. Nu conteaza absolut deloc cu cat au luat masina. In al doilea rand piata de SH este denaturata datorita cererii mari si ofertei mici de masini noi. Pe Autovit sunt doua hibride SH cu aprox. 9k km si una noua. Pretul celor doua SH nu este mare avand in vedere ca sunt livrabile imediat, cel mai probabil se negociaza iar in momentul de fata una noua este tot cam pe acolo ca pret. Am mai multi cunoscuti sau colegi care trebuie sa isi inlocuiasca masinile de serviciu si au ales masini de drive-test, expuse in showroom sau SH cu foarte putini km si vechime de sub 1 an decat sa astepte peste 6 luni pentru livrarea unei masini noi. Adica este cerere pentru asa ceva si astfel apare si oferta.
|
#67
Publicat: 19 noiembrie 2021 - 22:43
160.000 km sau 8 ani. Ca si la electrice. Din pacate, insa, PHEV-urile nu beneficiaza de garantie daca SOH-ul bateriei scade sub 70%.
IMG_20211119_223541.jpg 218,56K 22 download-uri Textul e preluat din manualul unul Golf 8 eHybrid. Poate ne scrie un posesor de Tguan care are deja acces la manual daca e la fel. |
#68
Publicat: 20 noiembrie 2021 - 08:23
Puteți sa imi spuneți care e diferența dintre cele doua termene? Foto 24
https://www.autovit....ml#gallery-open |
#69
Publicat: 20 noiembrie 2021 - 09:40
Service schimb ulei se refera doar la ulei si filtru pe cand in cadrul inspectiei trebuie inlocuite celelalte filtre sau trebuie facute alte inlocuiri de consumabile.
Din cate stiu atat pentru schimb ulei cat si pentru inspectie se poate opta pentru un interval flexibil care este ajustat în funcție de condițiile de utilizare. Alternativ se poate merge pe intervale fixe. La preluarea masinii se poate alege o varianta sau alta. Manualul digital poate fi accesat aici: https://userguide.vo...w/ro_RO/welcome Este nevoie de o serie de sasiu valida a unui Tiguan eHybrid. Pentru asta putem folosi seria din anuntul postat pe Autovit: wvgzzz5nzmw407221 |
|
#70
Publicat: 20 noiembrie 2021 - 10:18
r_vlad, on 19 noiembrie 2021 - 22:43, said:
160.000 km sau 8 ani. Ca si la electrice. Din pacate, insa, PHEV-urile nu beneficiaza de garantie daca SOH-ul bateriei scade sub 70%. IMG_20211119_223541.jpg Textul e preluat din manualul unul Golf 8 eHybrid. Poate ne scrie un posesor de Tguan care are deja acces la manual daca e la fel. Ati confundat doi termeni SOH adica "state of health" cu SOC adica "state of charge". Din manual se intelege ca se acorda garantia daca in acel interval de 8 ani sau km, incarcarea bateriei se face sub 70%, lucru confirmat de directorul de vanzari. Este adevarat ca trebuie sa ai grija de baterie si SOh-ul sa fie in limita, nu stiu exact cat dar bateriile se recomanda a se incarca intre 20-80% nu cicluri repetate de 0-100%. |
#71
Publicat: 20 noiembrie 2021 - 10:40
Nu am incurcat. Asa am vrut sa scriu. SOH. Bateria se va incarca tot timpul pana la 100% (SOC) indiferent care este SOH sau capacitatea maxima pe care o mai poate stoca si livra. Pentru a determina VW sa inlocuiasca bateria este necesara citirea SOH prin intermediul interfeței lor de diagnoza. Banuiesc ca in manual se exprima atat de ambiguu pentru ca SOH nu este un parametru afisat utilizatorului si nici nu cred ca doresc ca utilizatorii sa stie prea multe despre asta.
|
#72
Publicat: 20 noiembrie 2021 - 11:20
La phev (orice phev) este o tâmpenie sa lași bateria sa se I carve pana la 100% soc real. Va muri în cel mult 3 ani.
Tipic bateriile de phev au un buffer generos sus, permițând încărcarea pana la cca 80% real (100% afișat pe bord), tocmai ca sa permită o garanție de 8 ani în medie, la o încărcare full pe zi. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi