Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Ultima postare: mai 11 2024 22:36, Inițiat de
temporarysnooze
, sep 07 2021 14:23
·
294
#7471
Publicat: 03 octombrie 2022 - 18:14
Pe poza scrie data si ora cand a fost facuta. Eu am facut reclamatie la distribuitor cu poza la contor pt ca estimasera in plus indexul de final/inceput de contract.
Au modificat indexul si apoi l-au transmis mai departe la fostul si viitorul furnizor. csachiri, on 03 octombrie 2022 - 18:06, said:
Cum dovedești ca e din acea zi poza? S-a mai scris, distribuitorul are obligația de a citi contorul. Ca nu o face la timp sau aproximativ, nu știu. La mine nu a fost cazul. Hidroelectrica crezi ca se bazează pe transmiterea indexului de către vechiul furnizor? Indexul de sfârșit și de cel de început trebuie sa fie identic la ambii furnizori, vechi și nou. |
#7472
Publicat: 03 octombrie 2022 - 18:29
A primit cineva o factura mai recentă de luna iunie? Eu sunt client din 27 mai, tot dau indexul online in fiecare luna și n am primit nicio factura până acum. E normal? Am văzut pe aici și cazuri mai rele, fara facturi de 1 an, dar mă întrebam dacă a văzut cineva vrea factura din ultimele 3 luni. Ce tot așteaptă, OUG nu e definitivat, îl tot modifica ăștia?
|
#7474
Publicat: 03 octombrie 2022 - 18:58
stefan0011, on 03 octombrie 2022 - 18:29, said:
A primit cineva o factura mai recentă de luna iunie? Eu sunt client din 27 mai, tot dau indexul online in fiecare luna și n am primit nicio factura până acum. E normal? Am văzut pe aici și cazuri mai rele, fara facturi de 1 an, dar mă întrebam dacă a văzut cineva vrea factura din ultimele 3 luni. Ce tot așteaptă, OUG nu e definitivat, îl tot modifica ăștia? Se pare ca doar aprilie-mai a venit sau poate la unii a inceput si iunie |
#7476
Publicat: 03 octombrie 2022 - 21:45
#7479
Publicat: 03 octombrie 2022 - 22:10
macsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul? Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni 2. Pe site ul fostului furnizor ar trebui sa figureze contractul reziliat. Am auzit de cazuri cu clienti ale caror contracte au ramas in vigoare si la fostul distribuitor si la he, fiind necesare sesizari, reclamatii |
#7482
Publicat: 04 octombrie 2022 - 06:48
@macsfx: Cont online la Enel se poate face pe my.enel.ro. Altfel, mai usor daca vrei doar sa verifici incetarea contractului vechi (si deci trecerea la Hidroelectrica), pe factura.enel.ro (destinat obtinerii de duplicate de facturi) iti da eroare daca nu exista contract activ pe combinatia eneltel+CNP pe care o introduci.
|
#7484
Publicat: 04 octombrie 2022 - 07:47
macsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul? Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni 3 luni daca primeau toți în octombrie pentru iulie dar nici macar n au primit toți pe iunie |
#7487
Publicat: 04 octombrie 2022 - 09:28
macsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul? Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni - Sau 5-7 luni,,,,,,, Editat de gamarian2010, 04 octombrie 2022 - 09:32. |
#7488
Publicat: 04 octombrie 2022 - 09:46
dincadan78, on 04 octombrie 2022 - 08:39, said:
Mai la iarna asa, ce atata graba? E criza, tineti de bani acolo. Problema este că ei greșesc mereu facturile și acum când or să emită pentru nu știu câte luni deodată n o sa mai fie timp sa corecteze, au emis ei doar pe cate o lună și ai văzut ce a ieșit... Pe mai multe luni nu au oameni să soluționeze sesizările, cu cat e intervalul mai mare cu atât mai multe erori Tehnica asta de amânare nu e buna, era o vorba din bătrâni : boala lunga, moarte sigura |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 6
2 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
FeDaYin, nicolae_george