Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#6625
Posted 17 August 2022 - 12:52
#6626
Posted 17 August 2022 - 13:28
ceanu1980, on 17 august 2022 - 12:41, said:
Ce atata graba la plata facturii,eu am depasit scadenta de plata la un loc de consum,sa vad ce se intampla Bate fierul cat e cald ! Altfel, nu mai sunt sanse cu facturile Hidro. In aprilie comunica OD indecsii corecti catre ambii furnizori. Hidro emite facturi aiurea. Fac solictare re-emitere raspuns catre OD deoarece Hidro n-a tinut cont, scrie OD : "Aceste indexe au fost transmise ambilor furnizori implicati.". Hidro emite facturi gresite si pe luna mai, si scrie : "Stabilirea indexului de schimb furnizor nu tine seama de ultimul index achitat la vechiul furnizor de energie electrica si se determina de catre operatorul de distributie. In cazul in care indexul de preluare va fi corectat iar operatorul de distributie ne va transmite noile valori, vom corecta si noi facturile." Pai ce sa corecteze, a fost comunicat corect inca de la inceput, si-n aprilie, si acum in august ? Scrie negru pe alb ! Adica, daca OD a comunicat corect inca de la inceput si nu corecteaza, Hidro nu mai corecteaza propriile erori. |
#6627
Posted 17 August 2022 - 14:26
Vreau sa creez cont pe "Portal SDEE Muntenia Nord - date consum energie electrica".
Aveti idee ce trebuie sa trec la "Cod furnizor:"? |
#6628
Posted 17 August 2022 - 14:33
000Maria000, on 17 august 2022 - 14:26, said:
Vreau sa creez cont pe "Portal SDEE Muntenia Nord - date consum energie electrica". Aveti idee ce trebuie sa trec la "Cod furnizor:"? Edited by av_myjob, 17 August 2022 - 14:45. |
#6629
Posted 17 August 2022 - 16:08
In martie am trecut de la Electrica Furnizare la Hidroelectrica cu schimbare de titular. Indexul de schimbare de furnizor a fost inregistrat initial gresit de catre distribuitor. In urma unei reclamatii facute la ANRE, distribuitorul DEER TN a corectat indexul si Electrica Furnizare mi-a recalculat ultima factura, primind inapoi niste bani.
Prima factura emisa de Hidroelectrica, cu consumul pe martie a fost emisa cu indexul gresit de schimbare de furnizor. Si cel estimat din 31 martie era tot mai mare decat cel real pe care il aveam in 31 martie. Dupa 2 sesizari trimise pe platforma de client la Hidroelectrica, mi-au stornat aceasta factura. Saptamana trecuta am facut o a -3 -a sesizare in care am precizat care e indexul corect de schimbare de furnizor, inregistrat si pe platforma distribuitorului DEER si am solicitat sa imi reemita factura pe martie.Nu am primit nici un raspuns la aceasta ultima sesizare. Azi am primit o noua factura, care contine consumul atat pe martie cat si pe aprilie. Din pacate indexul de intrare in furnizare la Hidroelectrica e tot cel gresit, mai mare cu vreo 180 kWh decat trebuia. Practic cei 180 kWh raman nechitati. Hidroelectrica nu vrea nici in ruptul capului sa-mi factureze de la indexul corect de schimbare de furnizor Ce mai pot face in cazul asta ? Sa o las asa moarta ? Nu pot sa le platesc ceva ce nu au facturat Mi-e sa nu ma trezesc peste ceva timp cu penalitati din cauza asta. Edited by laurcj, 17 August 2022 - 16:12. |
#6630
Posted 17 August 2022 - 16:36
laurcj, on 17 august 2022 - 16:08, said:
In martie am trecut de la Electrica Furnizare la Hidroelectrica cu schimbare de titular. Indexul de schimbare de furnizor a fost inregistrat initial gresit de catre distribuitor. In urma unei reclamatii facute la ANRE, distribuitorul DEER TN a corectat indexul si Electrica Furnizare mi-a recalculat ultima factura, primind inapoi niste bani. Prima factura emisa de Hidroelectrica, cu consumul pe martie a fost emisa cu indexul gresit de schimbare de furnizor. Si cel estimat din 31 martie era tot mai mare decat cel real pe care il aveam in 31 martie. Dupa 2 sesizari trimise pe platforma de client la Hidroelectrica, mi-au stornat aceasta factura. Saptamana trecuta am facut o a -3 -a sesizare in care am precizat care e indexul corect de schimbare de furnizor, inregistrat si pe platforma distribuitorului DEER si am solicitat sa imi reemita factura pe martie.Nu am primit nici un raspuns la aceasta ultima sesizare. Azi am primit o noua factura, care contine consumul atat pe martie cat si pe aprilie. Din pacate indexul de intrare in furnizare la Hidroelectrica e tot cel gresit, mai mare cu vreo 180 kWh decat trebuia. Practic cei 180 kWh raman nechitati. Hidroelectrica nu vrea nici in ruptul capului sa-mi factureze de la indexul corect de schimbare de furnizor Ce mai pot face in cazul asta ? Sa o las asa moarta ? Nu pot sa le platesc ceva ce nu au facturat Mi-e sa nu ma trezesc peste ceva timp cu penalitati din cauza asta. Cred ca trebuie sa ne resemnam, nu au nici o treaba cu noi, mereu fac cum stiu ei, mi-au cerut raspuns oficial de la OD, le-a dat OD raspuns, tot ca ei factureaza. Problema e alta, cum naiba stim ce sa platim din moment ce storneaza aleator facturile ? Adica le storneaza tot gresit si exista sansa sa platesti una stornabila in viitor, care in prezent este acceptabila, chiar daca nu corecta. Ei daca nu pot rectifica un index amarat si sa plece de acolo cu lantul de facturi corect - pt locul xx de consum, cum mai redirectioneaza banii achitati pe o factura stornata catre urmatoarea factura (sa speram corecta) ? Adica, daca la reclamatii raspund asa - "Pe pagina a doua a unei facturi se regasesc detaliile cu privire la facturare (perioada facturara si indecsi), astfel incat urmarind firul cronologic al facturilor veti identifica cantitatile de energie initial facturate si apoi scazute." - asta in conditiile in care au indecsii incalecati si au plecat cu ei incorect de la schimbare furnizor, cand o fi de lamurit cu banii chiar nu mai e nici o sansa . Tehnica asta de a tergiversa corectarea facturilor te indeamna sa tergiversezi plata lor. Cred ca la cum se misca nu vor fi penalitati pt neplata in termen. Edited by Malineanu, 17 August 2022 - 16:37. |
#6631
Posted 17 August 2022 - 17:10
Este curios, ca noi , cei de la Distributie Transilvalia Sud sa nu putem transmite indexul prin ei, la toate celelalte se poate.
|
#6632
Posted 17 August 2022 - 20:04
laurcj, on 17 august 2022 - 16:08, said:
Practic cei 180 kWh raman nechitati. da, nu e etic, dar nici ce fac ei cu noi nu e deloc, numai ca noi nu avem ce face. concluzia: LAS-O ASA. |
#6633
Posted 17 August 2022 - 20:15
Malineanu, on 17 august 2022 - 16:36, said:
Problema e alta, cum naiba stim ce sa platim din moment ce storneaza aleator facturile ? Adica le storneaza tot gresit si exista sansa sa platesti una stornabila in viitor, care in prezent este acceptabila, chiar daca nu corecta. Nu are importanta, toate sumele pe care le platesti se duc intr-un singur cont al tau de la Hidroelectrica (nu ai cate un cont pentru fiecare factura). Cand se face storno la o factura si se genereaza factura corectata, diferenta dintre cele doua sume se reflecta in soldul tau unic. Este irelevant care factura este corecta si care este gresita... Edited by darkangel2, 17 August 2022 - 20:16. |
#6634
Posted 17 August 2022 - 21:16
Am primit ultima factură de la Enel, pt 444 kwh m-au taxat cu 809 lei.
Măcar indexul final este corect, este identic cu cel de pe cont e-distribuție, și cel confirmat și de Hidroelectrica ca și index de start. |
|
#6636
Posted 17 August 2022 - 21:30
#6637
Posted 17 August 2022 - 21:38
#6638
Posted 17 August 2022 - 21:38
BloodRa, on 17 august 2022 - 21:19, said:
300 plafonați și 144 in înaltul cerului. La factura finala, pentru fractiunea din ultima luna de contract se va calcula media zilnica 300 kWh / 31 zile = 9.6774 kWh / zi si se va inmulti cu numarul de zile facturate...daca s-a depasit consumul calculat, se va plati din nou la pretul din contract... Edited by av_myjob, 17 August 2022 - 21:48. |
#6639
Posted 17 August 2022 - 21:45
darkangel2, on 17 august 2022 - 20:15, said: Nu are importanta, toate sumele pe care le platesti se duc intr-un singur cont al tau de la Hidroelectrica (nu ai cate un cont pentru fiecare factura). Cand se face storno la o factura si se genereaza factura corectata, diferenta dintre cele doua sume se reflecta in soldul tau unic. Este irelevant care factura este corecta si care este gresita... Ceea ce spui contrazice susținerea colegilor care zic că trebuie platit cod client-nr factura la fiecare. Sa ne hotărâm care e adevărul. Ideea este că nu trebuie nici lăsați să plătească ei cum vor, bineînțeles că vor plăti primele facturile incorecte. Plata mea ar înseamna acceptul. Hidro nu pare interesata de bani, doar sa nu muncească la corectat indecși și facturi. In acest sens nu i pasa de kwh lipsa. Până se schimba directorul economic și cel nou o sa vrea sa recupereze banii . Edited by Malineanu, 17 August 2022 - 21:54. |
|
#6640
Posted 17 August 2022 - 22:11
Lucrează tare cei de la Hidro. Acum 2 min au mai stornat 2 facturi. Poate le au nimerit că noaptea este sfetnic bun.
|
#6641
Posted 17 August 2022 - 22:27
iogamac, on 17 august 2022 - 21:30, said: 1,82 lei kwh? Da SwatKat, on 17 august 2022 - 21:38, said: Nu existta asa ceva. Ori te incadrezi cu consumul de anul trecut in transe si acum platesti pret plafonat indiferent cat consumi, ori, daca ai depasit anul trecut, acum platesti "pretul real" la tot consumul! La facturarea anterioara am avut 600 kwh/2 luni și tot la preț normal m-au facturat...asta din cauza istoricului de anul trecut... |
#6642
Posted 17 August 2022 - 22:28
Naiba va ia daca ma trezesc cu facuti pe mail nici nu am curajul sa ma loghez la ei,mie imi place f mult viata fara facturi
|
Anunturi
▶ 6 user(s) are reading this topic
2 members, 4 guests, 0 anonymous users
catalinman, DanyHiker