Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19813 replies to this topic

#6661
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005
Gata a venit și factura pe mai... Totul corect. Poate s-a spart gheața.

#6662
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postlaurcj, on 18 august 2022 - 10:19, said:


Poti sa scrii te rog adresa respectiva de email ? Nu o gasesc. Merci.
Te rog s-o cauti singur, e in urma cu cateva pagini si-ti explic de ce.

Am primit si eu - ca si colegul ce a postat-o - initial raspuns negativ de la acea adresa, am insistat sa raspund mesajului - tot pe acea adresa - deoarece asa mi s-a parut firesc, nu ei sa-mi scrie oricand pe mail si eu sa trebuiasca sa deschid tichet nou cu toate explicatiile de fiecare data , un factor de comunicare pozitiv presupune "dialogarea", nu unul sa stea sa asculte si apoi s-o ia de la capat pe portal - mai ales ca stiam ca eu am dreptate, iar ei gresesc.

La ultimul raspuns de-al meu mi-a comunicat : "Va rog insistent sa respectati caile oficiale de comunicare puse la dispozitie de Hidroelectrica.Nu rezulta din corespondenta ca aveti acordul implicit.(de a raspunde pe aceasta adresa de mail - n.a.)" insa eu asa am inteles doar ca trebuie sa insist, dar intr-o alta maniera, de data aceasta cerandu-mi scuze ca ne-am cunoscut in atare situatii si explicand ca ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa continuam cu sesizarile si reclamatiile , am expus inca o data greseala lor si am precizat ca mi se pare normal sa pot raspunde direct unui angajat uman, interactiv, care a dovedit ca este om si nu robot - asa cum primeam celelalte raspunsuri trase la indigo de pe portal - care nu aveau nici o legatuira cu solicitarile mele).

Am mai precizat ca nici ANRE si nici ANPC nu sunt fericiti sa urmareasca toata aceasta corespondenta interminabila.

Dupa cateva ore, noaptea, au corectat toate facturile prin stornare si inlocuirea lor cu unele corecte - mai putin indecsii estimati de sfarsit de luna la fiecare loc de consum - care deja nu ma mai intereseaza asa de mult, ca sa existe o rezolvare m-am gandit ca e bine sa renunt si eu acolo unde este miza mica.

Probabil este esential cumva sa ajungi la un operator "uman".

#6663
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,256
  • Înscris: 14.04.2009

View Postlaurcj, on 18 august 2022 - 10:19, said:

Poti sa scrii te rog adresa respectiva de email ? Nu o gasesc. Merci.
Asta pare sa fie mesajul...

View Postiogamac, on 29 iulie 2022 - 17:13, said:

Nu știu de ce, am impresia că depinde foarte mult de firma de distribuție. Eu în iunie am făcut o reclamație la ANRE cu toată saga schimbării furnizorului. În 15 iunie eu incă mă certam cu Enelul care mi-a facturat perioada 14.04.-10.06, perioadă în care eu eram client HE. Probabil au înțeles că n-am primit factura, pentru că azi am primit și un mail de la HE care face referire la reclamația ANRE.

„Stimata clienta,
Va transmitem ca locul de consum RO00xxxxxxxxxxx a fost preluat cu indexul 848, in 14.04.2022.
Conform datelor primite de la operatorul de distributie, contorul cu seria 7322296 (index 1182) a fost inlocuit in 04.05.2022 cu cel cu seria UAEEEDN22910364763, noul contor pornind sa inregistreze consumul de la indexul 0 zero.
Factura aferenta consumului din luna Aprilie v-a fost transmisa pe email.
Pentru transmiterea unei sesizari spre furnizorul dvs de energie electrica va stam la dispozitie prin urmatoarele modalitati:
i) pe Portalul Client Hidroelectrica, sectiunea Solicitari
ii) la nr de telefon 0219834/0219861;
iii) prin formularul de inregistrare sesizare si transmis apoi la adresa de email [email protected]
Cu stima,
Sinziana GHENESCU”   
    reclamatii <[email protected]>
  
13:56 (acum 4 ore)
către eu
Posted Image


#6664
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postav_myjob, on 18 august 2022 - 12:23, said:

Asta pare sa fie mesajul...


Nu e acesta e-mail-ul, o sa i-l dau in PM.

Ref ce aveti voi la Nova si ce avem noi la Hidro, rasp de la ANPC ... "(,,,) în conformitate cu art. 61 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, vă comunicăm că aceasta a fost redirecţionată prin adresa nr. xx din data yy.2022 la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei, instituție competentă în a cerceta aspectele sesizate. ...

Privind aspectele sesizate referitoare la faptul că Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei nu soluționează în conformitate cu prevederile legale reclamațiile făcute de clienții finali vă îndrumăm să vă adresați instituțiilor publice ierarhic superioare."

Se repeta povestea cu REO 2021 ......  It's Happening Again

La voi parca ANRE a pasat mingea catre ANPC, alta minge este acum pasata de la ANPC catre ANRE ...

---------------------------

@darkangel2, am reusit sa omor 7 muste dintr-o lovitura ca-n fratii Grimm, doar ca intai tb sa faci o sesizare cu descrierea a ceea ce intentionezi sa platesti in cont Hidro ... cod client-facturi fara numar .... - pe o coloana frumos aliniata puse toate, sa incapa ordonat, cont platitor etc, cu remarca ..... prezenta inregistrare este necesara pt OP, ei iti dau email cu inregistrarea sesizarii, nr. inreg il treci in OP si asa impaci si capra si varza.

Edited by Malineanu, 18 August 2022 - 14:21.


#6665
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,256
  • Înscris: 14.04.2009

View PostMalineanu, on 18 august 2022 - 14:20, said:

Ref ce aveti voi la Nova si ce avem noi la Hidro, rasp de la ANPC ... "(,,,) în conformitate cu art. 61 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, vă comunicăm că aceasta a fost redirecţionată prin adresa nr. xx din data yy.2022 la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei, instituție competentă în a cerceta aspectele sesizate. ...

Privind aspectele sesizate referitoare la faptul că Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei nu soluționează în conformitate cu prevederile legale reclamațiile făcute de clienții finali vă îndrumăm să vă adresați instituțiilor publice ierarhic superioare."

Se repeta povestea cu REO 2021 ......  It's Happening Again

La voi parca ANRE a pasat mingea catre ANPC, alta minge este acum pasata de la ANPC catre ANRE ...
Am solicitat expres ANRE-ului sa solutioneze pe fond "aspectele sesizate" si nici nu a pomenit de prevederile contractuale incalcate si Art. 36 din Ordinul nr. 29/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind furnizarea gazelor naturale la clienţii finali...

De la ANPC am pretentii mai mari si pana acum toate reclamatiile mi-au fost solutionate favorabil..nu vad sa ma paseze la ANRE, pentru ca am reclamat fapte de inselaciune si prejudiciere printr-o schema ilicita de facturare...

#6666
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postav_myjob, on 18 august 2022 - 15:52, said:

Am solicitat expres ANRE-ului sa solutioneze pe fond "aspectele sesizate" si nici nu a pomenit de prevederile contractuale incalcate si Art. 36 din Ordinul nr. 29/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind furnizarea gazelor naturale la clienţii finali...

De la ANPC am pretentii mai mari si pana acum toate reclamatiile mi-au fost solutionate favorabil..nu vad sa ma paseze la ANRE, pentru ca am reclamat fapte de inselaciune si prejudiciere printr-o schema ilicita de facturare...

De acord cu tine - aveti o incalcare "mai grava" acolo, insa toti se fac ca ploua cand e vorba de incalcari - pe partea de negociere si intrarea in legalitate a contractelor Legea 123/2012 cat si pe partea cu R. din 20 dec 2019 de furnizare a energiei electrice la clienții finali - Art 19 (cerinte minimale contracte de furnizare) - (1) h + Art 38 - (1) b (Perioada de facturare).

La mine ANPC nici n-a vrut sa auda de ele, a pasat totul la ANRE, care ANRE n-a raspuns de peste 60 de zile (si tot primeste de la ANPC redirectionari) si nici nu va mai raspunde.activ.

#6667
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 26.01.2019

View PostMalineanu, on 18 august 2022 - 14:20, said:

@darkangel2, am reusit sa omor 7 muste dintr-o lovitura ca-n fratii Grimm, doar ca intai tb sa faci o sesizare cu descrierea a ceea ce intentionezi sa platesti in cont Hidro ... cod client-facturi fara numar .... - pe o coloana frumos aliniata puse toate, sa incapa ordonat, cont platitor etc, cu remarca ..... prezenta inregistrare este necesara pt OP, ei iti dau email cu inregistrarea sesizarii, nr. inreg il treci in OP si asa impaci si capra si varza.

Bine c-ai rezolvat si e bine de stiut si pentru mine!
Mersi de info!

Edited by darkangel2, 18 August 2022 - 17:34.


#6668
ForsakenTotal

ForsakenTotal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 27.08.2021

View PostMalineanu, on 18 august 2022 - 14:20, said:

Nu e acesta e-mail-ul, o sa i-l dau in PM.

Ref ce aveti voi la Nova si ce avem noi la Hidro, rasp de la ANPC ... "(,,,) în conformitate cu art. 61 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, vă comunicăm că aceasta a fost redirecţionată prin adresa nr. xx din data yy.2022 la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei, instituție competentă în a cerceta aspectele sesizate. ...

Privind aspectele sesizate referitoare la faptul că Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei nu soluționează în conformitate cu prevederile legale reclamațiile făcute de clienții finali vă îndrumăm să vă adresați instituțiilor publice ierarhic superioare."

Se repeta povestea cu REO 2021 ......  It's Happening Again

La voi parca ANRE a pasat mingea catre ANPC, alta minge este acum pasata de la ANPC catre ANRE ...

---------------------------

@darkangel2, am reusit sa omor 7 muste dintr-o lovitura ca-n fratii Grimm, doar ca intai tb sa faci o sesizare cu descrierea a ceea ce intentionezi sa platesti in cont Hidro ... cod client-facturi fara numar .... - pe o coloana frumos aliniata puse toate, sa incapa ordonat, cont platitor etc, cu remarca ..... prezenta inregistrare este necesara pt OP, ei iti dau email cu inregistrarea sesizarii, nr. inreg il treci in OP si asa impaci si capra si varza.
Pai, ANRE e in subordinea Parlamentului, nu? Vad ca nu au curajul sa nominalizeze expres institutia.

Nici nu mai stiu cum e, mai e valabila neglijenta in serviciu sau a fost eliminata total de catre CCR? Caci asta pare sa fie singura sanctiune, daca mai e valabila, prin care poti sanctiona abuzurile institutiilor statului.

#6669
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,159
  • Înscris: 15.05.2008
M-ati suparat stimati colegi,atata ati cerut facturi ca mi-au trimis si mie una,naiba m-a pus sa ma loghez pe site,mai dura 2-3 zile pana venea pe mail
Am factura pt aprilie si au facturat dupa indexul dat de mine 500 kw-381.29 lei,oricum luna asta nu platesc nimic,nici pe cea cu scadenta trecuta de suparare ca au facut factura.Posted Image

#6670
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 26.01.2019
"N-ai cu cine, bah! Niste tarani!"

Da' zic sa le faci in ciuda: n-o plati.... in mama ei de factura..... :D #gluma

#6671
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View PostForsakenTotal, on 18 august 2022 - 18:09, said:


Pai, ANRE e in subordinea Parlamentului, nu? Vad ca nu au curajul sa nominalizeze expres institutia.

Nici nu mai stiu cum e, mai e valabila neglijenta in serviciu sau a fost eliminata total de catre CCR? Caci asta pare sa fie singura sanctiune, daca mai e valabila, prin care poti sanctiona abuzurile institutiilor statului.

Sau DNA pt corupție, dar aici parca n ar fi cazul.

Totuși anul trecut doar și numai DNA i a întors din drum pe ANRE cu comunicatul versus Restart.

Iar ANPC știe ft bine povestea, motiv pentru care a scris ce a scris, deoarece rămăseseră singuri anul trecut cu comunicatul dat ...

Cât despre Parlament, hai sa fim serioși...

Nu se aplica alineate simple și clare ale actelor normative în vigoare, până să verifice Parlamentul pe ANRE... seacă Dunărea de tot ..

Hidro e vârful de lance al energeticii românești. Puteau avea o abordare legală a contractelor. Atât. Punct.

View Postceanu1980, on 18 august 2022 - 20:46, said:

M-ati suparat stimati colegi,atata ati cerut facturi ca mi-au trimis si mie una,naiba m-a pus sa ma loghez pe site,mai dura 2-3 zile pana venea pe mail
Am factura pt aprilie si au facturat dupa indexul dat de mine 500 kw-381.29 lei,oricum luna asta nu platesc nimic,nici pe cea cu scadenta trecuta de suparare ca au facut factura.Posted Image

Totdeauna țara noastră a fost împărțită în două și mereu cate unii au tras pt alții... Cu vaccinarea... Cu recensământul ... Cu facturile la Hidro...

#6672
tury19baros

tury19baros

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.01.2022
Buna dimineața.Pentru zona Dobrogea, pretul plafonat pe luna aprilie este 0.68 lei/kwh? Consumul este sub 100 kwh.

#6673
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Da, pentru toată țara.

#6674
DianaXO

DianaXO

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,819
  • Înscris: 09.12.2012
Momentan sunt la Electrica furnizare , contractul de la electrica e  pe numele  lui tata care e decedat de mai bine de un an , pot face cerere de schimbare la Hidroelectrica si a face noul contract pe numele meu sau al mamei ? daca da , cum ?

Si sa zicem ca incep demersurile , trebuie ca eu sa le comunic celor de la Electrica ca doresc sa inchei contractul cu ei si ca trec la alt furnizor sau acest pas e facut automat de cei de la Hidroelectrica ?

Plata facturilor , cum le platesc , la electrica platesc bine mersi cu cardul la ei pe site fara batai de cap , la Hidroelectrica am inteles ca platesti la nu stiu ce puncte aka necesita deplasare in oras la acele locatii pentru a platii factura , daca cei de la Hidroelectrica ar introduce posiblitatea de a achita factura cu cardul la ei pe site ar fi frumos , la fel si cu comunicarea indexului.


Momentan ultima factura la Electrica furnizare a fost de 213 lei pentru 267 kw/h , ei ma taxeaza cu 0.80/kwh (cu tot cu TVA ) din ce am citit pe factura , merita sau nu sa trec la Hidroelectrica pana la urma ? am observat ca la ei e o oferta de 0.71 lei/kwh, dar avand in vedere site-ul lor e cam meh cand vine vorba de plata facturilor , nu prea m-as complica .

#6675
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,954
  • Înscris: 24.04.2013
Da, poti face schimbare de titular odata cu schimbarea de furnizor. Ai chiar si un avantaj: dureaza max 5 zile fata de max 21 de zile daca ai pastra titularul. Conditia e sa ai drept locativ la acea adresa (coproprietar, poate si mostenitor). Nu e nevoie sa anunti nimic la furnizorul vechi, intri pe platforma de contractare de la Hidroelectrica si ai grija in mod special ca pe undeva e o bifa daca se schimba sau nu titularul. Citesti ghidul de contractare <https://www.hidroele...48-8ea9d20735f9> inainte, cu mare atentie.

Pentru plata facturilor exista si metode online, fara deplasare. Cateva banci au sablon de plata facturi Hidroelectrica, daca ai internet/mobile banking la una din ele te-ai scos. La unele se poate si cu scanarea codului de bare din factura. Daca ai transferuri bancare gratuite, iar te-ai scos ca faci virament dupa cum explica in factura.

Vechiul furnizor te taxeaza PE TINE cu 0,80LEI/kWh pentru ca exista plafonarea si probabil in 2021 ai avut o medie de consum de 100…300kWh/luna. Diferenta pana la preturile acelea astronomice o plateste statul direct catre ei, in locul tau. (Sau ma rog, o datoreaza, ca cica e cu vreo 4 luni in urma cu aceste plati.) Daca tie ti se pare acceptabil si vrei sa mergi pe aceasta cale atunci ok, este alegerea ta. Bineinteles totul e valabil cu legea de plafonare de acum, ca deja se vorbeste sa o modifice.

#6676
Laob545

Laob545

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 28.04.2022
Legat de comunicarea încetării cu electrica se ocupa Hidroelctrica.
Legat de plata facturii ai posibilitatea sa plătești de acasă prin transfer bancar.
Eu zic ca  merita, datorita pretului, sa te treci la Hidroelctrica deși relația cu ei e un pic diferita fata de Electrica.

View PostDianaXO, on 19 august 2022 - 14:17, said:

Momentan sunt la Electrica furnizare , contractul de la electrica e  pe numele  lui tata care e decedat de mai bine de un an , pot face cerere de schimbare la Hidroelectrica si a face noul contract pe numele meu sau al mamei ? daca da , cum ?

Si sa zicem ca incep demersurile , trebuie ca eu sa le comunic celor de la Electrica ca doresc sa inchei contractul cu ei si ca trec la alt furnizor sau acest pas e facut automat de cei de la Hidroelectrica ?

Plata facturilor , cum le platesc , la electrica platesc bine mersi cu cardul la ei pe site fara batai de cap , la Hidroelectrica am inteles ca platesti la nu stiu ce puncte aka necesita deplasare in oras la acele locatii pentru a platii factura , daca cei de la Hidroelectrica ar introduce posiblitatea de a achita factura cu cardul la ei pe site ar fi frumos , la fel si cu comunicarea indexului.


Momentan ultima factura la Electrica furnizare a fost de 213 lei pentru 267 kw/h , ei ma taxeaza cu 0.80/kwh (cu tot cu TVA ) din ce am citit pe factura , merita sau nu sa trec la Hidroelectrica pana la urma ? am observat ca la ei e o oferta de 0.71 lei/kwh, dar avand in vedere site-ul lor e cam meh cand vine vorba de plata facturilor , nu prea m-as complica .


#6677
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
La Unicredit am ca furnizor  Hidro, imi citeste codul de bare din dreapta facturii, dar pe site-ul Hidro nu este specificat Uncredit pentru plata prin Mobile Banking.
A platit cineva prin Unicredit?

#6678
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,411
  • Înscris: 16.03.2011

View PostVaronul, on 13 august 2022 - 17:41, said:

disperare mare la enel, suna fosti clienti sa-i intrebe daca nu vor sa se intoarca inapoi la ei.
au acum o oferta buna
numai 300 lei 100kw/h Posted Image
pana la sfarsitul anului o sa coste 100kw/h un salariu minim
Vezi ca la restart e peste 3 lei kw

View PostBloodRa, on 15 august 2022 - 16:16, said:


Au inebunit de tot.
În Timiș e 3 lei kWh!!!
La un consum de 100kwh.
E foarte bine,sa terminam cu pomenile psd-iste.Traiasca piata libera

Edited by NFS01, 19 August 2022 - 19:08.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

3 user(s) are reading this topic

3 members, 0 guests, 0 anonymous users

manghels, marse212, petrepescarul

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate