Tesla Model Y poate fi comandata si in Romania
Ultima postare: iul 19 2022 20:52, Inițiat de
Courage
, aug 21 2021 22:44
·
0
#92
Publicat: 24 septembrie 2021 - 21:41
M-am urcat azi in MY, am butonat, am pipait .... m-am dat jos salivand ...
Portierele se inchid frumooooos ... si sunt toate aliniate perfect, fara lufturi inegale, toate in acelasi plan ... vaaaiii. Tavanul continuu din fata in spate e de mare efect, imi place mai mult ca la 3, cu bara transversala. Vizibilitatea in spate, prin luneta este de rahat. Nu vezi practic nimic. Poti sa iti dai seama cel mult daca ai un tir in spate sau nu .. cam atat. Portbagajul de deschide fluid si finut, pentru ca are 2 motoare, pe ambele telescoape (bine, cara si luneta cu el, e clar mai greu ca cel de la 3). Pozitia la volan ... . Te urci in masina si te dai jos din masina. La 3 te cobori in masina si te urci afara din masina ... cu pocniturile aferente de la genunchi Bateria arata 83% si 380Km autonomie. Rezumat ... IMI PLACE !!! MULT !!! |
#98
Publicat: 27 septembrie 2021 - 11:33
Poate nu chiar ca la ala dar dupa o tura de 60-100Km cu bicla, cand te urci/cobori din masina crede-ma ca se simte mai rau ca la un i8.
Oricum, masina are exact aceeasi amprenta la sol (diferenta este marginala) ... dar e semnificativ mai inalta (atat prin 4 cm extra garda la sol cat si prin 12 cm extra inaltime in habitaclu). Inaltimea habitaclului permite o pozitie mai verticala a scaunelor si scaunele in sine sunt ridicate cu extra 10 cm fata de podea .... ceea ce imediat se reflecta in spatiu mai mare pentru genunchi la locurile din spate si o pozitie mai inalta (implicit mai confortabila) pe scaune (mai ales in spate). |
#99
Publicat: 27 septembrie 2021 - 16:47
ro_explorer, on 27 septembrie 2021 - 11:33, said:
Oricum, masina are exact aceeasi amprenta la sol (diferenta este marginala) ... dar e semnificativ mai inalta (atat prin 4 cm extra garda la sol cat si prin 12 cm extra inaltime in habitaclu). Inaltimea habitaclului permite o pozitie mai verticala a scaunelor si scaunele in sine sunt ridicate cu extra 10 cm fata de podea .... ceea ce imediat se reflecta in spatiu mai mare pentru genunchi la locurile din spate si o pozitie mai inalta (implicit mai confortabila) pe scaune (mai ales in spate). Si totusi se justifica 11.000 de euro in plus? pentru o masina mai spatioasa si autonomie mai mica cu aprox 100 km. Pana la urma e un model 3 inaltat. Mie imi place mult dar o vedeam doar cu 4-5000 de euro mai scumpa decat M3 LR. Editat de raven75, 27 septembrie 2021 - 16:47. |
#101
Publicat: 28 septembrie 2021 - 11:48
ro_explorer, on 27 septembrie 2021 - 11:33, said:
Poate nu chiar ca la ala dar dupa o tura de 60-100Km cu bicla, cand te urci/cobori din masina crede-ma ca se simte mai rau ca la un i8. Oricum, masina are exact aceeasi amprenta la sol (diferenta este marginala) ... dar e semnificativ mai inalta (atat prin 4 cm extra garda la sol cat si prin 12 cm extra inaltime in habitaclu). Inaltimea habitaclului permite o pozitie mai verticala a scaunelor si scaunele in sine sunt ridicate cu extra 10 cm fata de podea .... ceea ce imediat se reflecta in spatiu mai mare pentru genunchi la locurile din spate si o pozitie mai inalta (implicit mai confortabila) pe scaune (mai ales in spate). Model S cum ti se pare? Am inteles ca seful tau are unul (desi parca generatie mai vechiutza). |
#102
Publicat: 28 septembrie 2021 - 13:47
Ford Mustang Match-E tocmai a picat testul elanului. In schimb, Y este la inaltime: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2PTOBc883zg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]. Si Ioniq a iesit ok.
Editat de edi10000, 28 septembrie 2021 - 13:51. |
#103
Publicat: 28 septembrie 2021 - 16:20
SorinGT, on 28 septembrie 2021 - 11:48, said: Model S cum ti se pare? Am inteles ca seful tau are unul (desi parca generatie mai vechiutza). |
#106
Publicat: 26 mai 2022 - 21:14
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi