![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Model Y poate fi comandata si in Romania

#55
Posted 27 August 2021 - 21:14

Daca Romania ar fi o piata care sa conteze, am fi avut Tesla de multa vreme.
Daca va uitati pe aria de sfaturi achizitii, crede ca majoritatea intrebarilor vor rachete sub 5000 EUR, ca sa nu zic pe la 3000 EUR. Nu despre asta e vorba aici. Romanul in general nu are bani de masini scumpe, insa in particular are. Tesla e ieftina pt ceea ce ofera, vs masinile premium cu ICE, iar daca sari pe la Model X, sa vedeti cat va costa EQS sau BMW iX. Si daca nu ai bani, tot e bine sa visezi. Eu visez la Tesla model Y si daca totul merge cf planului, in 2-3 ani scap de ZOE si fac leasing la un Y. Pe afara, economia merge, si foarte multi prefera sa foloseasca masina in leasing operational (X ani si max Y km). In acest fel se pot bucura de masini noi si nu isi rup de la gura, dar mai ales nu ii doare devalorizarea masinii. Au si oferte f bune la asigurari (care acolo te rup). Platesti 2-4 ani, apoi iti schimbi masina, fara nicio durere majora. Daca nu mai platesti, ti-o iau. |
#56
Posted 28 August 2021 - 04:39

#57
Posted 28 August 2021 - 06:14

Am, evident! Nu mă încântă, e utilă dar tot stai cu mașina în service... Decat sa te lipsesti de ea cateva zile mai bine nu o ai deloc...zic.
Daca Romania ar fi o piata care sa conteze, am fi avut Tesla de multa vreme. Daca va uitati pe aria de sfaturi achizitii, crede ca majoritatea intrebarilor vor rachete sub 5000 EUR, ca sa nu zic pe la 3000 EUR. Nu despre asta e vorba aici. Romanul in general nu are bani de masini scumpe, insa in particular are. Tesla e ieftina pt ceea ce ofera, vs masinile premium cu ICE, iar daca sari pe la Model X, sa vedeti cat va costa EQS sau BMW iX. Si daca nu ai bani, tot e bine sa visezi. Eu visez la Tesla model Y si daca totul merge cf planului, in 2-3 ani scap de ZOE si fac leasing la un Y. Pe afara, economia merge, si foarte multi prefera sa foloseasca masina in leasing operational (X ani si max Y km). In acest fel se pot bucura de masini noi si nu isi rup de la gura, dar mai ales nu ii doare devalorizarea masinii. Au si oferte f bune la asigurari (care acolo te rup). Platesti 2-4 ani, apoi iti schimbi masina, fara nicio durere majora. Daca nu mai platesti, ti-o iau. Persoanele juridice prefera sa nu aiba bani blocati si de aceea se foloseste. Rata de leasing Op. pentru o masina de aprox 30.000 Euro/4 ani/120.000 este mai mare decat in unui leasing cu avans de 20% si valoare reziduala de 1% tot pe 4 ani. Doar ca dupa 4 ani la leasing iti ramane o masina care sigur are o valoare mai mare de 21% din valoarea de achizitie. Asa ca nu vad de ce o persoana fizica ar opta pentru leasing operational. E un nonsens. Edited by andreyvsjoker, 28 August 2021 - 06:24. |
#58
Posted 28 August 2021 - 06:47

Da, in Romania, leasingul operational nu merita ca PF, dar de ex pe topicul forumului monomarca, foarte multi din cei care trebuiau sa primeasca MX in iarna trecuta sau in august 2021 si au fost impinsi in Noiembrie 2021, se vaita ca le expira leasingurile la masina.
Cei care aveau Tesla in leasing au primit prelungiri in afara contractului existent, pana le vine masina noua. De obicei, se merge pe rata reziduala MARE, km destul de putini. In Romania nu avem cultura asta, a consumului, ci preferam sa fim proprietari. |
#59
Posted 28 August 2021 - 07:09

Pai cultura asta a consumului e cu dus si intors. Normal ca nu o avem in conditiile in care in unele cazuri chiria ma costa mai mult decat rata la apartament. Oricum ai calcula nu exista motive financiare valabile sa optezi pentru chirie. Nici macar nu inseamnca ca esti legat permanent de o casa sau de un oras. Poti vinde o locuinta inainte de a o plati integral.
Nici macar in tari cu traditie in a NU detine proprietati nu merita sa traiesti o viata intreaga in chirie. Doar ca marketingul asta a prins. Il vedeam pe un finantist din USA cum explica ca e mai profitabil sa stai in chirie. Si cel mai important argument al lui era castigul potential. Ce insemana asta? Inseamna ca daca nu imi blochez avansul intr-un apartament si investesc banii la bursa as putea castiga mai mult. Dar calculul era facut ca si cum castigul e sigur. Un calcul care pleaca de la o premisa total eronata ca orice gigel care investeste la bursa scoate X% profit. Pai in orice mecanism financiar, pentru ca eu sa castig X% un alt gigel trebuie sa piarda X% . Cine mai probabil sa isi piarda banii investiti la bursa? un Gigel fara casa sau o Societate de investitii? A se vedea Homless epidemic, si asta e unul din motive. Edited by andreyvsjoker, 28 August 2021 - 07:13. |
#60
Posted 28 August 2021 - 09:17

Pai in orice mecanism financiar, pentru ca eu sa castig X% un alt gigel trebuie sa piarda X% . Leasing vs proprietate se reduce la TCO pe durata utilizării. Tco-ul mai mic câștiga. Bineînțeles ca fiecare tip de deținere a unui produs implica mecanismele proprii specifice. Atât. Este chiar extrem de simplu. Edited by ro_explorer, 28 August 2021 - 09:18. |
#61
Posted 28 August 2021 - 09:44

Dacă apare la un preț decent după ce se apucă să-l dacă în Germania, decent însemnând până în 40k după rabla, devine interesant, mai că aș trece peste lipsa "bordului" O Tesla de bază e incompatibilă cu imaginea brandului. Sunt șanse mai mari să scoată un alt brand, decât să reducă dotările de bază. Compara un id4 4wd și vezi cum reușești să te apropii de 49k (echivalent 40k cu deducere). Id4, pentru că are opțiune de tracțiune integrală și la VW versiunea de bază e ceva mai sărăcuță. |
#62
Posted 28 August 2021 - 09:57

Asta nu e valid pentru ca valoarea care circula pe piața creste mereu. Dar asta e o discuție pentru alte topicuri. Leasing vs proprietate se reduce la TCO pe durata utilizării. Tco-ul mai mic câștiga. Bineînțeles ca fiecare tip de deținere a unui produs implica mecanismele proprii specifice. Atât. Este chiar extrem de simplu. Am simplificat ca sa se inteleaga ideea. Per total valoarea pe bursa creste continuu, la fel cum inflatia creste mereu si la fel cum valoarea bunurilor imobile creste mereu. Si cand valoarea unui bun imobiliar se duce in jos de obicei se duce si valoarea bursei, pentru ca e criza (nu luam in considerare cazuti speciale cu orase parasite). Asa ca daca tu investesti pe bursa si obtii un castig proportional cu valoarea cu care creste piata bursiera in fapt nu ai castigat nimic. Atat doar ca nu ai pierdut din inflatie tinand bani la saltea. Deci revin la idee, ca eu sa castig X% mai mult decat ritmul de crestere gigel trebuie sa piarta X%, e o simpla distributie a cash-ului in piata. Calculul TCO nu este extrem de simplu. Ar putea parea ca e simplu doar ca nu e. Il poti simplifica, da, doar ca ai sanse sa iei decizii mai proaste. Gasesti o gramada de calculatoare TCO pe net si poti sa-ti calculezi doar ca majoritatea sunt o capcana si se bazeaza tocmai pe acele premise gresite. Edited by andreyvsjoker, 28 August 2021 - 10:03. |
#64
Posted 28 August 2021 - 10:31

Calculul TCO nu este extrem de simplu. Ar putea parea ca e simplu doar ca nu e. Pentru mime personal situația e destul de clara și simpla. Îmi creez un buget pentru auto. Mașina pe care o iau trebuie sa intre în acel buget dpdv TCO.
Ce înseamnă TCO? Edited by ro_explorer, 28 August 2021 - 10:34. |
#65
Posted 28 August 2021 - 11:44

Ce ai descris tu aici este o decizie financiara simplista intre a cumpara o masina sau nu. Si sunt deacord cu ea, asa fac si eu.
Si asta e si motivul pentru care la o persoana fizica nu se poate justifica un leasing operational fata de unul financiar sau un leasing financiar in care la sfarsit nu platesti valoarea reziduala. Calculul TCO e putin mai complicat pentru ca presupune includerea in acest calcul a unui cost de oportunitate. Si de la acest cost de oportunitate incepe toata distractia. |
|
#66
Posted 28 August 2021 - 12:09

Incep sa inteleg ce spunea ro_explorer:"Ma enerveaza faptul ca Tesla incearca sa fie ca Apple: sa protejeze userul final de detalii tehnice, ceea ce e OK pentru 95% din utilizatori probabil .... dar mai suntem astia mai "speciali" ... si ar fi fost frumos sa avem ceva concret, evitand atatea ore de reverse engineering doar pentru a afla o valoare. Ce naiba e asa de greu de dat niste date tehnice?"
Motivul...sa evite niste procese. Noul Model Y a sosit in Norvegia cu o baterie mai mica decat Model 3 LR care avea brut 82kwh. Tesla vrea sa fie ca ouale kinder...niciodata nu stii ce e inauntru...in cazul de fata s-au gandit ca la un SUV relativ mare e bine sa mai taie din baterie si sa puna una de 74.5kw brut adica aprox 70kwh utilizabili. Asa da! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zE0bxyPuEno?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by raven75, 28 August 2021 - 12:10. |
#67
Posted 28 August 2021 - 13:35

... la o persoana fizica nu se poate justifica un leasing operational fata de unul financiar sau un leasing financiar in care la sfarsit nu platesti valoarea reziduala. Edited by ro_explorer, 28 August 2021 - 13:39. |
#68
Posted 28 August 2021 - 15:13

Posibil nu stiu care e situatia in Suedia, de curiozitate cat ai rata, ce perioada si ce valoare a masinii?
|
#69
Posted 28 August 2021 - 15:26

Bateria este mai mică pentru că e cerere foarte mare. O baterie cu 10% mai mică, înseamnă 10% mai multe mașini vândute.
|
#70
Posted 28 August 2021 - 15:44

Tesla Shanghai
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WUDlHNQ-aTA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#72
Posted 28 August 2021 - 16:32

https://teslamotorsc...al-data.236588/
Quote Variant Y5CD That uses M48 LG battery and it is apparently a 75kWh battery. In US new batteries are 82kWh and so will be the new ones from China as well. Hong Kong has the performance of a 82kWh battery listed. Quote Also, there are some very credible rumours that the model Y will initially be delivered as Y5CD! That is the slow charging smaller 75kWh LG pack. Quote All Model Y coming to Europe right now are Y5CD with 507km WLTP. I expect the Y5LD to come in Q4 as model year 2022 and 542km of range. Variant Y5LD este de dorit. Sa vedem daca o sa afli seria de sasiu, dar teoretic ar trebui sa o poti afla pt ca pe baza ei, dealerul cere eco-bonsul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users