De ce sunt lasati sa circule?
Ultima postare: aug 02 2021 07:00, Inițiat de
Notsure
, iun 25 2021 16:05
·
0
#91
Publicat: 05 iulie 2021 - 13:44
MicroEdge, on 03 iulie 2021 - 13:02, said:
In Bucuresti nu ai cum sa pui taxa pe centru. Dacă vrei sa mergi de la sud la nord treci prin centru, alte variante nu prea sunt, la fel dacă vrei de la vest la est. |
#92
Publicat: 27 iulie 2021 - 23:12
Azi am vazut doi cat am mers 15 minute cu masina. Unul din ei agresiv, cat pe ce sa provoace accident, a taiat aiurea intersectia, accelera ca in filme. Avea nori negri in spate, nu exagerez, dupa ce a facut la stanga, m-am uitat si nu se vedea masina, se vedea doar negru. Celalalt aproape la fel, accelera ca boul si parea ca e eruptie vulcanica. Stiu ca e lege si chestii si nu instig la nimic, dar persoanelor de genul ar trebui aruncate pe niste insule pustii in Pacific, sa moara de foame, nu as avea mila de animale de genul sa le vad ca se tarasc in fata mea pe jos.
Ar trebui interzise toate masinile diesel macar pana la euro 4 (inclusiv) daca altfel nu se poate rezolva si nu are nimeni chef sa ii caute si sanctioneze pe aia cu probleme. Era unu pe aici care cica a observat si el la un moment dat ca avea fum in spate. Pai se poate intampla oricui si toti au scuza ca nu au stiut. Mi se pare criminal sa mergi cu fumul ala prin oras, e poluare cat fac 1000 de benzinare deodata, ar trebui evitat prin orice mijloace asa ceva. |
#93
Publicat: 28 iulie 2021 - 09:32
Pai cele mai multe orase din Vest deja au interzis accesul tablelor sub euro 4 (parca), sau 5 alte orase.
Dar la noi, daca s-ar face asta, ar sari populatia de cur (dintre care si aici pe forum unii) ca "ia uite domnle ce comunism instaureaza astia". Am tot spus si scris si am s-o fac in contnuare: "ce vrea populatia unei tari, fix aia astfel se aplica legile". |
#94
Publicat: 30 iulie 2021 - 15:54
foreverbanned, on 28 iulie 2021 - 09:32, said:
Pai cele mai multe orase din Vest deja au interzis accesul tablelor sub euro 4 (parca), sau 5 alte orase. Dar la noi, daca s-ar face asta, ar sari populatia de cur (dintre care si aici pe forum unii) ca "ia uite domnle ce comunism instaureaza astia". Am tot spus si scris si am s-o fac in contnuare: "ce vrea populatia unei tari, fix aia astfel se aplica legile". |
#95
Publicat: 30 iulie 2021 - 18:59
castiel97, on 30 iulie 2021 - 15:54, said:
fa-mi parcari sau spatii amenajate inafara oraselor si n-am probleme. Mai avem si în alta zona, tot asa. Si preturi derizorii pentru parcare, tocmai pentru a încuraja lumea. Toti basinosii cu cazane care cad table de pe ele și afuma bucurestiul |
#96
Publicat: 30 iulie 2021 - 20:25
castiel97, on 30 iulie 2021 - 15:54, said: Da-mi transportul in comun din alte tari si aici ma refer sa nu mai fie din al doilea razboi mondial, ca asa de cumparat autobuze de pe vremea lu' ceasca se poate da polueaza cati 20 ca mine cu E4 si mai bine ai merge cu caruta, fa-mi parcari sau spatii amenajate inafara oraselor si n-am probleme. Asa sunteti de frustrati. Romanii sunt o natie foarte urata.. altii sar in sus daca se scumpeste painea dar voi vreti doar sa interziceti si sa bage taxe la saraci. Referitor la termenul ăsta "frustrat", am tot scris despre el, nu doar pe softpedia: văd că de vreo 5-6 ani încoace există o majoritate a unor tipi de oameni (nu pot scrie cum sunt aceștia, din nefericire) care îl tot folosesc, nu doar fără să aibă habar ce înseamnă sau în ce împrejurări se folosește, dar mai ales fiindcă îl văd că alții care fac parte din majoritate îl folosesc asupra celor din minoritate fiindcă nu gândesc ca ei. Singurii frustrați în cazul de față sunt ăștia ca tine și ca alții care vor parcări gratis sau transport în comun "decent" ce o însemna, doar tu și alții ca tine știți, probabil transport în comun în care să fiți plătiți voi că îl folosiți și renunțați la tablele pe 4 roți. Dacă sunt săraci pentru ce vor cheltuieli în plus ? De ce trebuie să fie o rușine impusă de colectivitate ca cineva să nu aibă bani de autoturism care să nu aducă călduri de 30-40 grade și care să afume cât o locomotivă? |
#97
Publicat: 30 iulie 2021 - 21:04
Ce legatura are transportul in comun sau parcarea cu niste masini defecte sau extrem de predispuse la a se defecta, care polueaza cat 100 de masini normale? Aici nu mai e vorba de ecologie, mediu etc, este violenta fizica direct cand cineva da cu fum gros peste cei din jur. Am mai zis, fata de astia nu as avea nicio mila, pe aia care stiu ca scot fum si accelereaza si intentionat i-as prinde cu gura la esapament fara nicio mila, japite de genul trebuie calcate cu piciorul pe cap, nu merita sa ramana in viata.
V-am zis, am vazut doi care accelerau la maximum, desi stiau ce iese in spatele lor, iar unul se si amuza, pe ala l-as omori lent, l-as chinui inainte. Editat de Notsure, 30 iulie 2021 - 21:06. |
#99
Publicat: 30 iulie 2021 - 21:53
castiel97, on 30 iulie 2021 - 15:54, said: Da-mi transportul in comun din alte tari si aici ma refer sa nu mai fie din al doilea razboi mondial, ca asa de cumparat autobuze de pe vremea lu' ceasca se poate da polueaza cati 20 ca mine cu E4 si mai bine ai merge cu caruta, fa-mi parcari sau spatii amenajate inafara oraselor si n-am probleme. Asa sunteti de frustrati. Romanii sunt o natie foarte urata.. altii sar in sus daca se scumpeste painea dar voi vreti doar sa interziceti si sa bage taxe la saraci. Daca era Firea la primărie și punea taxa, interzicea drumul prin centrul Bucureștiului ce bine era. Sondajul ei de pe Facebook degeaba l-a făcut, fiindcă o lucrasera oamenii lui Rares Bogdan și PNL - ul. Ce merite deosebite are noul primar? A făcut ceva benefic pentru bucureșteni? Ne mărește pretul la călătorii la metrou și stb , a stopat executia portiunii de drum de la Podul Ciurel inaugurat de Firea, pana în Uverturii. Bravo noule primar, habar nu ai de decongestionarea traficului, doar 16 ani ai dat la gioale primarilor sa nu se construiască acel pod si acel drum pana la autostrada București Pitești! |
#100
Publicat: 30 iulie 2021 - 21:58
Nici Firea nu avea interes să elimine locomotivele de pe șosele. Orice primar care ar face asta de unul singur, fără presiuni venite de la nivel european (național în nici un caz) își pierde electoratul.
Și oricum prețul e oricum ok, chiar și mărit. În alte orașe e trecut de 2.5 lei, iar într-o capitală europeană 3 lei e un preț la fel de decent. |
|
#101
Publicat: 30 iulie 2021 - 22:15
Salariul in București e mic. De când a inundat masa de oameni de prin alte orașe, Craiova și Alexandria majoritar, au venit aici ca ciupercile după ploaie.
Asa ca angajatorii au văzut ca balta are peste, deci ofera salariu mic O votau lumea, dar președintele l-a numit pe primarul general cu o zi înainte de alegeri la primărie. Vezi și cum a fost câștigat primăria la sector 1. Editat de 220v, 30 iulie 2021 - 22:12. |
#105
Publicat: 02 august 2021 - 05:23
Majoritatea fumegatoarelor sunt diesel. Sunt si benzinare care put ca naiba in urma lor dar alea nu fumega; deci nu polueaza 😂😂😂. La fel ca la diesel se va extrapola problema la toate motoarele pe benzina indiferent de starea lor tenhica. Stai numa’ sa mai auzim un “how dare you” de la Greta.
Editat de tauru242, 02 august 2021 - 05:24. |
|
#106
Publicat: 02 august 2021 - 07:00
Transport public decent.
În București, acum, după creșterea prețurilor la transport, se poate circula 90 de minute pe orice mijloc de transport cu 3 lei sau se poate lua un abonament nelimitat pe orice linie de transport (subteran sau suprafață) cu 1200 lei/an (100 lei/lună). Soția dacă vrea să meargă cu transportul în comun (6 km), trebuie să schimbe două linii de transport, cu bilet de 2,50 lei pe fiecare (nu există abonament, deci 10 lei/zi doar pentru mers / venit de la serviciu), în condițiile în care salariul mediu în zonă e mai puțin de jumătate din cel din București, iar la privat in general e minimul pe economie. Mulți fac naveta cu bicicleta sau pe jos, fie că e vară la peste 30 de grade, primăvara sau toamna pe ploaie sau iarna pe zăpadă și gheață. Soția face naveta cu mașina personală; dacă ar fi condițiile din București, ar merge doar cu transportul în comun, dar la noi nu pot fi așa condiții, că nu sunt subvenții nici pentru transportul în comun, nici pentru încălzire, pentru nimic. Pentru serviciile folosite și cumpărăturile efectuate în zonă, taxele și impozitele se plătesc în alte localități (mare parte chiar în București), așa că autoritățile locale nu au bani pentru subvenții. În București și alte orașe mari mulți folosesc mașina personală în locul transportului în comun pentru că așa ajung direct din punctul A în punctul B (fără să trebuiască să meargă pe traseul mijlocului de transport din A în C și apoi din C în B), deci mai repede și mai comod, fără să aștepte în stații, cu aer condiționat, iar la destinație găsesc (chiar dacă mai greu) locuri de parcare unde să nu plătească parcarea, că se descurcă. Din alt punct de vedere, cum să mergi cu transportul în comun ca amărăștenii când tu ai o mașină la scară? Chiar și când mergi să iei țigări, poți lăsa mașina pe avarii în fața chioșcului și tot nu ești nevoit să mergi pe jos, ca toți amărăștenii care nu au bani să-și ia un „cazan” de 1000 de euroi. Unele lucruri se vor rezolva de la sine când nu se va mai putea trece ITP-ul cu noxe peste limită, DPF sau catalizator anulate, jocuri în articulații la suspensie sau la direcție, xenon sau LED în faruri construite pentru halogen, cu faruri mătuite, eșapament ruginit sau alte probleme care trebuie remediate până la inspecția următoare dacă nu le rezolvi și nu vei putea merge fără ITP sau RCA valabile (acum 3 milioane de mașini din cele 8 milioane înmatriculate în România nu au ITP valabil). În momentul în care nu va fi suficient să iei o „coajă” cu 1000 de euro, ci va trebui să o și întreții, pentru unii va fi mai convenabil să meargă cu transportul în comun. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi