Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel
Last Updated: Mar 10 2024 11:43, Started by
belasajgo
, Dec 29 2020 10:55
·
0
#92
Posted 26 May 2022 - 07:01
www.#####ro/enel-noua-schema-de-facturare-trei-categorii-de-clienti-preturi-diferite
Poate sunteți interesați. Nu am contract cu ei. Vad ca nu ma lasă să postez link. Dcnews or fi aia cu știri false??! Parca vad ca-mi iau iar suspendare |
#93
Posted 26 May 2022 - 08:55
Deci Enel pregateste teapa reinterpretand intentionat gresit legea:
"Ce se întâmplă dacă suntem încadraţi în categoria II de plafonare, dar depăşim 300 kWh/lună "Practic, pe parcursul acestei scheme de sprijin, clientul va fi facturat la categoria II de consum, deoarece anul trecut s-a încadrat în această categorie. Dacă, real, în momentul de faţă şi pe parcursul anului acesta, clientul consumă peste 300 kWh, la anul, în martie, se va face regularizarea consumului, iar atunci se va recalcula cantitatea consumată." Dar in OUG scrie clar: (9) În cazul clienților casnici care nu pot beneficia de prevederile alin. (1) lit. a) și b) în funcție de consumul anului 2021, dar al căror consum înregistrat în anul 2022 se încadrează în oricare din tranșele de consum prevăzute la alin. (1) lit. a) și b), precum și în cazul clienților casnici și noncasnici racordați începând cu data de 1 ianuarie 2022, furnizorii emit în luna februarie 2023 facturi de regularizare a consumului facturat anterior aferent perioadei de aplicare a prezentei ordonanțe de urgență, utilizând prețul final conform tranșei aferente de consum, și facturează consumul înregistrat după data reîncadrării la prețul final corespunzător tranșei de consum. În cazul schimbării furnizorului în perioada de aplicare a prevederilor prezentei ordonanțe de urgență, regularizarea se face de către furnizorul actual doar pentru perioada aplicării contractului de furnizare încheiat cu acesta. Deci regularizarea se face doar pt cei ce nu sunt la a si b, respectiv cei cu consum mai mare de 300 kwh in 2021, dar care in 2022 s-au incadrat sub 300 sau sub 100, si carora li se dau banii inapoi. Si nu cum sustin ilegal Enel, ca la Radio Erevan, ca cei care au beneficiat deja pot pierde beneficiile daca depasesc in 2022. Pentru acestia, e deocamadata nebuloasa in 2023. |
#94
Posted 04 July 2022 - 13:01
Va rog, stiti unde as putea gasi un avocat care sa se inroleze la provocarea asta?
In continuare eu tot repet aceeasi cerere catre Enel iar ei raspund total pe langa subiect. De cateva luni, aceeasi poveste, nici nu mai stiu cate sesizari am facut. De fiecare data, aceeasi poveste. |
#95
Posted 05 July 2022 - 10:03
@til
Incearca intai la ANRE si poate si ANPC sa faci o plangere detaliata, pana sa ajungi la avocat. Procesele sunt o treaba urata care dureaza mult si costa la fel si desi teoretic recuperezi costurile daca castigi, poate sa dureze ani. Totusi, nici de la ANRE nu poti sa te astepti la minuni. La o sesizare a mea, au impus la Enel sa factureze conform indexului (auto)citit, si Enel a rapsuns ca ei factureaza in continuare dupa estimari. |
#96
Posted 05 July 2022 - 11:07
nici eu nu am am asteptari, iar daca ma inham la proces, ma inham cu tot cu pretntii pentru daune pentru timpul si nervii mei.
Deocamdata m-am calmat, au venit ieri cu o solutie sa ia din niste bani pe care mi-i datorau ca sa acopere o datorie cu care figuram la ei, desi eu de fapt nu eram dator. Dar sa zicem ca-i o solutie tehnica pentru a rezolva in sistemele lor, in detrimentul clientului, suma-i destul de mica, aia e. |
#97
Posted 09 March 2024 - 18:37
Zilele trecute au venit cu schimbarea contractului la mama si bineînțeles ca au bagat si asistenta enel. Nu i s-a spus ca e optional ci ceva gen "veti avea si asistenta, doua interventii gratuite pe an, 12 lei pe luna" deci ceva ce urma sa fie automat acceptat daca semna contractul si oricum pe factura e si acum ceva scris "servicii sistem" si a crezut ca e același lucru.
Acum, întrebarea e daca sa il lase pt ca am citit acum in condițiile generale ale contractului de asistenta ca se poate retrage in primele 30 de zile. Si am doua nelămuriri: 1.acest serviciu e cat de cat ok asa cum se lauda? Adica atunci cand nu mai functioneza o priza vin ei si pun alta sau cand face scurt vreun intrerupator vin si desfac acolo firele si repara? In aceste conditii m-ar tenta, ca sa aiba la cine apela. 2. In caz in care vrea sa se retraga vad pe acel formular din anexa 1a condițiilor ca cere nr contractului de asistenta.. prin telefon a fost trimis linkul catre noul contract de furnizare cu nr si data, alte anexe, condițiile generale ale contractului de asistenta dar acolo nu e niciun numar. Unde se gaseste asta? |
#98
Posted 10 March 2024 - 08:05
Bani aruncați în vânt, în caz de probleme urgente, oricum nu or să vină în timp real, trebuie să te programezi la ei.
|
#99
Posted 10 March 2024 - 11:43
In teorie ar trebui sa vina in termen de 4 ore in zone urbane. Oricum, am intrat aseara pe acel link unde e noul contract de furnizare disponibil 15 zile si a disparut acel document cu condițiile generale de asistenta. Daca nu i-au trimis nici contractul de asistenta nu-mi dau seama daca intr-adevar i-au bifat asistenta sau doar i-au zis de beneficiile ei, trebuie întrebat la ei, la ceilalti vecini au venit sa semneze fizic asistenta, au contract pe hartie.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users