Viteza DIGI pe WI-FI
Ultima postare: apr 14 2022 12:45, Inițiat de
STEAUA4EVER
, dec 01 2020 21:56
·
0
#37
Publicat: 09 decembrie 2020 - 10:07
Conservatorul, on 06 decembrie 2020 - 19:38, said:
Am un router TP-Link Archer C80, AC1900, Fiberlink 1000 si un laptop Huawei MateBook D14. Viteza obisnuita este de maxim 94 Mbps, pe 5G; Ethernet Status pe Tether indica 100 Mbps. Uneori - foarte rar - dupa repornirea routerului, obtin pentru putin timp, viteza de aprox,600 Mbps.Ethernet Status devine 1000 Mbps. Sunt nevoit sa inchid si sa deschid routerul, deoarece uneori viteza de upload scade aproape la 0. Credeti ca sunt suficiente motive sa fac o sesizare la suportul Digi sau ar mai trebui sa mai fac si alte investigatii? Routerul este nou, are vreo 3 luni, i-am facut saptamana trecuta update de firmware. Oricum, fenomenul se manifesta si inainte si dupa update. A mai intalnit cineva o astfel de situatie? |
#38
Publicat: 09 decembrie 2020 - 10:32
Da, am patit si eu sa fiu nevoit sa deconectez alimentatorul de la router si dupa 10-20 de secunde sa-l reconectez pentru a functiona laptopurile din casa, care pierdeau conexiunea la internet. Problema e deranjanta, ca se intampla in timpul scolii on-line (baiatul si sotia simultan) si dureaza cateva minute pana cand se "restarteaza", dar apoi merge. N-am incercat sa scot doar cablul de intrare semnal din routerul (bridge?) rds...care cred ca e setat sa nu functioneze ca router (wifi) ci doar sa adapteze fibra optica la cablu (RJ45).
|
#39
Publicat: 09 decembrie 2020 - 13:26
Conservatorul, on 09 decembrie 2020 - 10:07, said:
Ti-am raspuns pe pagina anterioara. https://forum.softpe...8#entry27225588 Acum ca ai mentionat si prize de net in perete nu stiu de ce inca ti se pare asa de ciudata situatia. Ai prea multe puncte de legatura intre router si echipamentul RDS-ului care pot fi proaste (cablul din perete, prizele din perete, mufele de la cabluri) iar cand apar probleme cu acestea e clar ca va trece link-ul la o viteza inferioara. Sa suni la RDS sa faci o sesizare.. sa vina echipa si sa-ti spuna ce? sa-ti schimbi prizele din perete si cablul? Nu e treaba lor. |
#40
Publicat: 09 decembrie 2020 - 15:08
La mine nu sunt prize in perete si nici multe conexiuni. Cablul optic de pe scara blocului intra direct intr-o cutiuta (FTTH Receiver cu iesire pe coaxial pentru TV) si din care alt cablu optic merge in routerul lor (GPON AN5506-02-FG), din care, cu un cablu scurt se face conexiunea la routerul meu Tp-Link si tot am probleme asemanatoare (cum am descris mai sus).
|
#41
Publicat: 09 decembrie 2020 - 15:44
Raspunsul de mai sus era pentru @Conservatorul.
In legatura cu problema ta, n-ai facut niciun efort sa vezi cam pe unde ar fi problema sau macar sa identifici in ce mod lucreaza acel ONT cum ti-am zis pe pagina anterioara. Routerul nou banuiesc ca l-ai returnat, nestiind cum sa-l setezi. E posibil sa fie defect acel TP-Link antic sau alimentatorul acestuia. La fel e posibil sa fie problematic si acel cablu dintre echipamente (am patch-uri mai scurte de 1m care fac probleme, nu prea conteaza lungimea). |
#42
Publicat: 09 decembrie 2020 - 18:37
Cred ca acum ma pot declara multumit de rezultate.
Dupa ce am ,,infipt" mai sanatos mufa cablului de intrare in router, viteza a ramas ridicata, asa cum se poate vedea in atasament. Nu mi-as fi imaginat ca toata problematica legata de viteza, in cazul meu, era legata de aceasta legatura. Multumesc @Znevna pentru indrumari Fișiere atașateEditat de Conservatorul, 09 decembrie 2020 - 18:39. |
#44
Publicat: 10 decembrie 2020 - 22:06
Znevna, on 09 decembrie 2020 - 15:44, said:
Routerul nou banuiesc ca l-ai returnat, nestiind cum sa-l setezi. E posibil sa fie defect acel TP-Link antic sau alimentatorul acestuia. La fel e posibil sa fie problematic si acel cablu dintre echipamente (am patch-uri mai scurte de 1m care fac probleme, nu prea conteaza lungimea). Manualul, descarcat de pe net, are 153 de pagini! Acum merge si pe 5GHz trece semnalul si prin 2 pereti, dar evident ca atenuat. Am 2 liniute pe telefon, in timp ce pe 2.4GHz am 4...dar merge si pe 5. Problemele dinainte, se pare ca erau de la alimentatorul routerului lor rds, care e in bridge. A fost schimbat. Acum scriu de pe PC-ul cel nou, cu Windows 10 si pe monitorul nou FHD (22" IPS) care merge excelent. . Multumesc pentru sfaturi! Editat de danpet, 10 decembrie 2020 - 22:07. |
#45
Publicat: 28 noiembrie 2021 - 17:26
In ultima vreme pe WiFi in banda de 5Ghz viteza nu trece de 80-90 Mbs in download, pe toate device-urile. Uneori viteza de upload e 95 Mbs, mai mare decat cea de download! Abonament Digi FiberLink 500, router Kaon de la Digi. Pana acum cateva luni aveam peste 200 Mbs pe banda de 5Ghz, acum s-a imputit treaba, nu trece de 90 Mbs dpwnload. Stie cineva ceva, oexplicatie, ce se intampla la RCS-RDS?
|
#50
Publicat: 14 aprilie 2022 - 12:45
Znevna, on 09 decembrie 2020 - 13:26, said:
Ti-am raspuns pe pagina anterioara. https://forum.softpe...8#entry27225588 Acum ca ai mentionat si prize de net in perete nu stiu de ce inca ti se pare asa de ciudata situatia. Ai prea multe puncte de legatura intre router si echipamentul RDS-ului care pot fi proaste (cablul din perete, prizele din perete, mufele de la cabluri) iar cand apar probleme cu acestea e clar ca va trece link-ul la o viteza inferioara. Sa suni la RDS sa faci o sesizare.. sa vina echipa si sa-ti spuna ce? sa-ti schimbi prizele din perete si cablul? Nu e treaba lor. cu prizele am avut si eu problema. Aveam abonament de 1000 si nu ajungeam niciodata aproape de viteza asta direct pe cablu din router. M-am ganit sa le desfac si mi-am dat seama ca "instalatorul" care le-a montat initial , nu a conectat toate firele la priza. l-am reconectat si s-a rezolvat problema. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi