Masina electrica? Multumesc, dar ....
#182
Publicat: 16 noiembrie 2020 - 23:16
Nu-i chiar un simplu buton in aplicatie, eu trebuie sa sun la un numar de asistenta si o imobilizeaza. Practic masina se va opri la prima stationare nu in mers din cauza ca pot crea accidente. Locatia se dezactiveaza simplu , am buton sus langa oglinda, daca e apasat nu se mai poate urmari masina.
|
#183
Publicat: 14 octombrie 2021 - 02:56
asta e viitorul! singura masina pe care as cumpara-o noua(cea de 20k), nu poti lua ceva la fel sau mai bun sh. https://www.go4it.ro...ul-ei-19181088/
ba se mai plateste si singura cat or mai exista criptomonedele. Editat de 207cc, 14 octombrie 2021 - 02:57. |
#185
Publicat: 14 octombrie 2021 - 13:35
underb, on 14 octombrie 2021 - 07:31, said:
Cine poate pune botul la asa ceva? Cica 0-100 in 1.8s cu un motor de 150cp cand numai bateria are vreo 250kg. Daca avea cu totul 250kg sa zicem ca se putea apropia de timpul ala cu un sofer mai slab. Fizic vorbind, la un vehicul de 550 de kg si 150 CP pe care ii poate dezvolta in timpul accelerarii, e perfect posibil sa faca 0-100 in 1.8 secunde. Poti incerca dupa indicatiile astea un calcul, practic ti-ar trebui o acceleratie constanta de 15 m/s ca sa ajungi la 100 km/h (27 m/s) in 1.8 secunde: https://www.dummies....orce-and-speed/ Editat de utopium, 14 octombrie 2021 - 13:35. |
#186
Publicat: 14 octombrie 2021 - 16:22
Eu sunt mai circumspect. Pentru 0-100 in 1.8s trebuie sa accelerezi cu 1.5g or so. Ce aderenta trebuie sa aiba dracovenia aia? Nu vorbesc de necesarul de putere, vorbesc de cum o pui pe asfalt. La o masina de strada normala (gen 150-200CP) cel putin pe sa zic 0-50km/h acceleratia nu depinde practic de motor, ci de aderenta. Abia dupa motorul face diferenta.
|
#189
Publicat: 14 octombrie 2021 - 17:37
Doar că nu poate. E șmecheria cu "fără să țină cont de primii 30cm". Engineering Explained descrie destul de frumos.
|
#190
Publicat: 14 octombrie 2021 - 17:41
Pai articolul ala e tradus prost; e vorba de 0-60mph in 1.8s (60mph != 100km/h) si banui ca se refera masurat la fel cum se masoara toate din US cu 1-foot-rollout.
Si e vorba de 147kW putere. [ https://i.postimg.cc/J4xsXjjn/Screen-Shot-2021-10-14-at-8-43-01-AM.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sursa la screenshot e direct de pe site-ul lor: https://daymakavveni...campaign/#specs @utopium: de la tine astept sa comentezi situatia asta: https://vm.tiktok.com/ZM8LG4G6g/ Editat de MembruAnonim, 14 octombrie 2021 - 17:51. |
#192
Publicat: 15 octombrie 2021 - 11:20
MembruAnonim, on 14 octombrie 2021 - 17:41, said:
@utopium: de la tine astept sa comentezi situatia asta: https://vm.tiktok.com/ZM8LG4G6g/ MembruAnonim, on 14 octombrie 2021 - 17:41, said:
Pai articolul ala e tradus prost; e vorba de 0-60mph in 1.8s (60mph != 100km/h) si banui ca se refera masurat la fel cum se masoara toate din US cu 1-foot-rollout. Editat de utopium, 15 octombrie 2021 - 11:16. |
#193
Publicat: 15 octombrie 2021 - 12:14
Esti atat de previzibil ... incredibil cum te-ai activat tu de la un rant anti-octavia ... pfuuu ...
Cat despre gluma asta de tricicleta electrica , e exact asta: o gluma. 207cc, on 14 octombrie 2021 - 02:56, said:
asta e viitorul! Cand ai o cultura auto care este cultivata cu atentie de peste 100 de ani, nu poti veni cu ceva prea diferit de mainstream (ca utilitate si aspect in primul rnad) caci nu vei penetra piata. |
#194
Publicat: 15 octombrie 2021 - 14:05
ro_explorer, on 15 octombrie 2021 - 12:14, said:
Esti atat de previzibil ... incredibil cum te-ai activat tu de la un rant anti-octavia ... In rest cred ca ma cunosti deja suficient de bine incat sa stii ca n-as da o Octavia PHEV pe nici un Ferrari/Lamborghini/Bugatti super sport (cel putin daca nu le-as putea vinde ca sa-mi iau o masina care chiar sa-mi fie utila la ceva) Editat de utopium, 15 octombrie 2021 - 14:07. |
#196
Publicat: 15 octombrie 2021 - 14:14
ro_explorer, on 15 octombrie 2021 - 14:12, said:
Rantul nu e facut de tanti, dar tu te-ai activat oricum ... dupa cum spuneam, previzibil. Editat de utopium, 15 octombrie 2021 - 14:18. |
#197
Publicat: 15 octombrie 2021 - 14:17
Eu m-am activat cu "triciclul" ala care e viitorul. Intamplator, tu cantai oda skodei cu un post deasupra asa ca am facut observatia. Mi se rupe ce parere ai tu despre masina suprema ca sa fiu sincer (sau despre Cluj). Esti unul din cei cativa useri pe care ii citesc pentru studiu social si psihologic
Editat de ro_explorer, 15 octombrie 2021 - 14:19. |
#198
Publicat: 15 octombrie 2021 - 14:44
ro_explorer, on 15 octombrie 2021 - 12:14, said:
Cand ai o cultura auto care este cultivata cu atentie de peste 100 de ani, nu poti veni cu ceva prea diferit de mainstream (ca utilitate si aspect in primul rnad) caci nu vei penetra piata. ...din pacate. Pentru un domeniu care se vrea o vitrina de progres tehnic si inovativitate e cam jalnic, inca se vad elemente din trasurile din secolul 17 si sa zic ceva radical diferit tehnic de nu stiu daca a aparut in ultima suta de ani. Masinile termice au peste un secol, alea electrice la fel, bateriile litiu in mare vreo 50 ani, pe partea ailalta la fosile turbo, injectia directa sau mai stiu eu ce au toate binisor peste juma' de secol toate si de multe ori provenind din alte domenii, gen aviatie. OK s-au imbunatatit senzorii si procesoarele care permit un control mai fin al functionarii, au existat evolutii, insa revolutii nu prea. Editat de KiloW, 15 octombrie 2021 - 14:46. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 1 vizitatori, 1 utilizatori anonimi