Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Drona DJI Mavic Air 2
Ultima postare: dec 21 2020 10:06, Inițiat de
Flavius87
, apr 28 2020 08:56
·
0
#38
Publicat: 03 iunie 2020 - 20:08
Bravo
Depinde unde te plimbi cu ea. Dacă o folosești doar în open space, camp/plajă, nu prea ai cum să o strici. Dacă te plimbi prin pădure/zone construite, ai șanse să o lovești de ceva. Eu am avut asigurare, dar era valabilă numai pe Italia de unde am cumpărat-o. Dacă pățea ceva drona, trebuia să o trimit în Italia la service. Nu e internațională garanția din dji care. Nu am avut incidente așa că nu m-am folosit de poliță. Dar am dormit liniștit primul an Ultima dată când am verificat, dji România era în continuare închis, așa că nu contează de unde ai luat-o dacă nu există dji oficial. |
#39
Publicat: 03 iunie 2020 - 20:31
Mulțumesc! În principiu nu o zbor în oraș sau zone construite. Am luat-o pentru natură, peisaje și joacă. De asta nici nu mă interesează înmatricularea. Deși este la limita legii, cu doar 70g peste limita de 500g și din fericire în legislație nu scrie nicăieri că e cu baterie sau fără
Un clip cu o nebună care chiar își bate joc de Mavic Air2 și săraca dronă rezistă cu brio oarecum. Doar submarin n-a făcut-o. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r7WSfiqr_2Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#40
Publicat: 03 iunie 2020 - 20:35
mirel3003, on 28 aprilie 2020 - 09:43, said:
De la 1 iulie 2020 ar trebuii sa intre in vigoare regulamentul european unde nu mai trebuie inregistrate dronele. <250g - nu ai nevoie de nimic 250 - 900g - test online 900 - 4000 g - test scris (speram ca o sa fie si alte centre de testare, nu numai in Bucuresti). Eu am acum un DJI Mavic Pro 1 (734g), o sa trag de drona cat se poate.... daca as fi avut nevoie de o drona ar fi fost prima pe lista deoarece are greutatea sub 900g. Deja Mavic Pro 2 (907 g) iese din discutie deoarece o sa fie complicat cu testarea fizica. |
#41
Publicat: 03 iunie 2020 - 20:49
Ăsta este unul dintre motivele pentru care am renunțat la înmatriculare și toată procedura aia absurdă care durează câteva zile. Iar înmatricularea este aproape identică ca și cum ai înmatricula un Boeing.
Nu cred că vreo instanță din țara asta ar fi de acord. A, autoritatea aia încasează bani cu mare drag. Dar se exagerează, mult. Dacă vorbim de drone din alea mari cu 6-8-10 motoare, camere dslr pe ele sau alte drăcii, e altă poveste. Dar nu răhățele din astea mici pe care le ridici să pozezi copacul. Știam de noile reguli europene, dar am înțeles că din cauza pandemiei s-ar fi amânat introducerea lor. Ce legătură are cu pandemia, greu de înțeles, dar în fine. În altă ordine de idei, văd că nici la dronshop nu e valabilă încă "dji care" aia pentru air 2. Mă las la mâna mea și aia e. O comit, văd eu ce fac. |
#42
Publicat: 04 iunie 2020 - 10:59
N-am idee ce legătură are cu pandemia, dar asa am citit pe net. Probabil nu se puteau intalni bosii pe skype sa ieie hotărârea si au hotărât să ămâne treaba....habar n-am, dar cam așa pare.
Egal, oricum va fi, eu unul cu al meu mavic 2 pro, care are peste 900 g, va trebui sa fac 'testu'... n-am ce face. Asa ca, ma bucur ca s-a amanat. |
#50
Publicat: 06 iunie 2020 - 15:42
So far so good. N-am trântit-o (încă)
Sunt impresionat de calitatea video la 4k 60fps. Urmează să aștept un apus, ceva mai deosebit, pentru poze și filmări. Deocamdată doar teste. Cam 25 de minute de zbor în vânt moderat și bateria undeva la 20%. Ridicată la 200m altitudine și am revenit jos pentru că nu mai aveam baterie. De la 30m în sus, nu o mai vezi, nu o mai auzi. |
#53
Publicat: 06 iunie 2020 - 23:40
Cum zice Zap.
Nu prea decolează nimeni cu drona fără baterie 100%. Și nici nu era relevant să zbor cu bateria de la 20% la zero. Contează mulți factori. În seara asta, deși era vânt, cred că s-a dus spre 30 de minute și bateria pe la 12% rămas în ea. I-am testat toate funcțiile semiautomate. |
#54
Publicat: 07 iunie 2020 - 09:12
Reactor2015, on 06 iunie 2020 - 23:40, said:
Cum zice Zap. Nu prea decolează nimeni cu drona fără baterie 100%. Și nici nu era relevant să zbor cu bateria de la 20% la zero. Contează mulți factori. În seara asta, deși era vânt, cred că s-a dus spre 30 de minute și bateria pe la 12% rămas în ea. I-am testat toate funcțiile semiautomate. Revenind la discutie, e un salt colosal al celor de la DJI. Eu am Mavic Air 1. Cu bateria 100% zbor cam 15 minute. Dupa 15 minute bateria scade la 15 % si dau aterizare, nu ma risc. Daca Mavic Air 2 tine 25 de minute cu bateria de la 100% la 20% ... e ceva. Sfatul meu: la 15% dai aterizare, nu te mai risca. Eu asa am facut mereu si cu celelalte drone ale mele. Editat de XL700VA, 07 iunie 2020 - 09:14. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi