Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Drona DJI Mavic Air 2
Last Updated: Dec 21 2020 10:06, Started by
Flavius87
, Apr 28 2020 08:56
·
0
#37
Posted 03 June 2020 - 15:15
Am comandat-o, vine mâine. Sfaturi ceva? Merită să-i fac asigurarea aia la DJI? Se poate lua direct de pe site de la DJI dacă a fost cumpărată de pe canale oficiale din România?
|
#38
Posted 03 June 2020 - 20:08
Bravo
Depinde unde te plimbi cu ea. Dacă o folosești doar în open space, camp/plajă, nu prea ai cum să o strici. Dacă te plimbi prin pădure/zone construite, ai șanse să o lovești de ceva. Eu am avut asigurare, dar era valabilă numai pe Italia de unde am cumpărat-o. Dacă pățea ceva drona, trebuia să o trimit în Italia la service. Nu e internațională garanția din dji care. Nu am avut incidente așa că nu m-am folosit de poliță. Dar am dormit liniștit primul an Ultima dată când am verificat, dji România era în continuare închis, așa că nu contează de unde ai luat-o dacă nu există dji oficial. |
#39
Posted 03 June 2020 - 20:31
Mulțumesc! În principiu nu o zbor în oraș sau zone construite. Am luat-o pentru natură, peisaje și joacă. De asta nici nu mă interesează înmatricularea. Deși este la limita legii, cu doar 70g peste limita de 500g și din fericire în legislație nu scrie nicăieri că e cu baterie sau fără
Un clip cu o nebună care chiar își bate joc de Mavic Air2 și săraca dronă rezistă cu brio oarecum. Doar submarin n-a făcut-o. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r7WSfiqr_2Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#40
Posted 03 June 2020 - 20:35
mirel3003, on 28 aprilie 2020 - 09:43, said:
De la 1 iulie 2020 ar trebuii sa intre in vigoare regulamentul european unde nu mai trebuie inregistrate dronele. <250g - nu ai nevoie de nimic 250 - 900g - test online 900 - 4000 g - test scris (speram ca o sa fie si alte centre de testare, nu numai in Bucuresti). Eu am acum un DJI Mavic Pro 1 (734g), o sa trag de drona cat se poate.... daca as fi avut nevoie de o drona ar fi fost prima pe lista deoarece are greutatea sub 900g. Deja Mavic Pro 2 (907 g) iese din discutie deoarece o sa fie complicat cu testarea fizica. |
#41
Posted 03 June 2020 - 20:49
Ăsta este unul dintre motivele pentru care am renunțat la înmatriculare și toată procedura aia absurdă care durează câteva zile. Iar înmatricularea este aproape identică ca și cum ai înmatricula un Boeing.
Nu cred că vreo instanță din țara asta ar fi de acord. A, autoritatea aia încasează bani cu mare drag. Dar se exagerează, mult. Dacă vorbim de drone din alea mari cu 6-8-10 motoare, camere dslr pe ele sau alte drăcii, e altă poveste. Dar nu răhățele din astea mici pe care le ridici să pozezi copacul. Știam de noile reguli europene, dar am înțeles că din cauza pandemiei s-ar fi amânat introducerea lor. Ce legătură are cu pandemia, greu de înțeles, dar în fine. În altă ordine de idei, văd că nici la dronshop nu e valabilă încă "dji care" aia pentru air 2. Mă las la mâna mea și aia e. O comit, văd eu ce fac. |
#42
Posted 04 June 2020 - 10:59
N-am idee ce legătură are cu pandemia, dar asa am citit pe net. Probabil nu se puteau intalni bosii pe skype sa ieie hotărârea si au hotărât să ămâne treaba....habar n-am, dar cam așa pare.
Egal, oricum va fi, eu unul cu al meu mavic 2 pro, care are peste 900 g, va trebui sa fac 'testu'... n-am ce face. Asa ca, ma bucur ca s-a amanat. |
#43
Posted 04 June 2020 - 11:10
Nu văd ce e așa complicat să faci un test?
Cât timp nu trebuie să înregistrezi sau să plătești tot felul de taxe, un test online e de departe cea mai "ușoară" măsură. Eu am înregistrat drona când am fost în Cipru. |
#45
Posted 04 June 2020 - 12:01
Păi așa spuneau
MI se pare că e spre binele tău să fii în stare să treci un test on-line. |
#46
Posted 04 June 2020 - 12:03
Drona e acasa. Eu sunt plecat. Maine seara ajung la ea. Poate in we o zbor putin.
|
|
#47
Posted 04 June 2020 - 13:34
Pentru încărcare de la mașină merită să cumpăr încărcătorul auto original sau mai degrabă iau un invertor de tensiune care este și mult mai ieftin?
Văd că încarcatorul auto dji scoate pe la 35w, cam de cati vati sa iau invertorul ca sa nu fie probleme? |
#48
Posted 04 June 2020 - 13:39
As spune sa vezi charger hubul din fly more combo ce specificatii are si sa incerci sa le atingi + putin extra.
Sau ce alt charger vei folosi. |
#50
Posted 06 June 2020 - 15:42
So far so good. N-am trântit-o (încă)
Sunt impresionat de calitatea video la 4k 60fps. Urmează să aștept un apus, ceva mai deosebit, pentru poze și filmări. Deocamdată doar teste. Cam 25 de minute de zbor în vânt moderat și bateria undeva la 20%. Ridicată la 200m altitudine și am revenit jos pentru că nu mai aveam baterie. De la 30m în sus, nu o mai vezi, nu o mai auzi. |
#51
Posted 06 June 2020 - 18:26
Stai un pic. Lamureste-ma. Cu bateria incarcata 20% ai zburat 25 de minute????!!!!!????? Mi se pare enorm de mult!
|
|
#53
Posted 06 June 2020 - 23:40
Cum zice Zap.
Nu prea decolează nimeni cu drona fără baterie 100%. Și nici nu era relevant să zbor cu bateria de la 20% la zero. Contează mulți factori. În seara asta, deși era vânt, cred că s-a dus spre 30 de minute și bateria pe la 12% rămas în ea. I-am testat toate funcțiile semiautomate. |
#54
Posted 07 June 2020 - 09:12
Reactor2015, on 06 iunie 2020 - 23:40, said:
Cum zice Zap. Nu prea decolează nimeni cu drona fără baterie 100%. Și nici nu era relevant să zbor cu bateria de la 20% la zero. Contează mulți factori. În seara asta, deși era vânt, cred că s-a dus spre 30 de minute și bateria pe la 12% rămas în ea. I-am testat toate funcțiile semiautomate. Revenind la discutie, e un salt colosal al celor de la DJI. Eu am Mavic Air 1. Cu bateria 100% zbor cam 15 minute. Dupa 15 minute bateria scade la 15 % si dau aterizare, nu ma risc. Daca Mavic Air 2 tine 25 de minute cu bateria de la 100% la 20% ... e ceva. Sfatul meu: la 15% dai aterizare, nu te mai risca. Eu asa am facut mereu si cu celelalte drone ale mele. Edited by XL700VA, 07 June 2020 - 09:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users