Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu îmi merge Internetul upc
Ultima postare: dec 13 2019 07:36, Inițiat de
Calypsso
, dec 11 2019 16:56
·
0
#1
Publicat: 11 decembrie 2019 - 16:56
Salut!
Am o problema cu Internetul de la upc, eu așa ceva sincer n-am mai văzut, la bloc, nu prea locuiesc, dar intr-o zi când am venit am văzut ca nu merge wi-fi, am încercat eu să-l fac nimic, așa ca am dat resetare la modem de la ei,după cum m-a sfătuit cineva, acuma nu mai merge deloc wifi am zis e Ok trebuie sa intru pe laptop pentru al conecta prin cablu și sa intru pe 192.168.0.1 și treâ sa îl pornesc. Nu merge site-ul respectiv ca și cum nu ar exista internet, intru pe YouTube merge, intru pe mail merge, dacă scriu ceva pe google mergeC dacă sau click pe Un link nu mai merge, intru pe forum aici nu merge sau alte site-uri nu îmi merg ca si cum nu am acces la internet. E ciudat, nu înțeleg ce are . Aveți idee de are ? Fișiere atașateEditat de Calypsso, 11 decembrie 2019 - 17:01. |
#3
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:03
MembruAnonim, on 11 decembrie 2019 - 17:02, said:
Este in modul modem ''chior'', status indicat de ''bara'' de jos care e verde, in modul router aceasta se aprinde alb. Trebuie sa intri in interfata lui si sa-l setezi iarasi ca router. Care este ip-ul de conectare? 192.168.0.1 eu așa am scris și nu merge Editat de Calypsso, 11 decembrie 2019 - 17:05. |
#7
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:17
Ar trebui sa mearga cu 192.168.0.1 - cu laptop-ul conectat prin fir la router.
Vezi si instructiuni aici: https://www.upc.ro/p... User Guide.pdf |
#10
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:26
Eu sunt la UPC dar am un alt modem, am schimbat abonamentul pentru o viteza mai mare de net. Imi merge 192.168.0.1.
upc ip local login.PNG 453,28K 40 download-uri The connection has timed out The server at 192.168.1.1 is taking too long to respond. |
|
#11
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:27
cu pc-ul conectat pe cablu? cum dracu'??!
atunci ia-o pe varianta start > run > cmd > ipconfig si vezi ce zice windows-ul, pune aici screenshot... sau suna la ei si zi-le sa ti-l treaca remote in modul router. chiar si pe modul modem chior ar trebui sa ai acces full la internet, atat ca tigaia aia de compal in loc sa aloce IP-uri locale la deviceuri si sa aiba functia wifi enabled, va aloca IP-uri routabile in internet la toate dispozitivele conectate prin cablu. Editat de dygey, 11 decembrie 2019 - 17:30. |
#12
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:27
Eu știu Rocky, am intrat de atatea ori pe 192.168.0.1 dar acuma nu Ăźnțeleg ce are...
Am scos cablu de la pc internet l, l-am băgat, am închis modelul, l-am aprins, ce naiba sa ii mai fac l, dau Iara resetare l... Editat de Calypsso, 11 decembrie 2019 - 17:27. |
#14
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:31
In device manager, iti recunoaste "network adapters", e corect instalat driverul?
adaptor.JPG 19,62K 7 download-uri N-ai ceva semne de exclamare pe acolo? Editat de myshyk, 11 decembrie 2019 - 17:33. |
#16
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:36
deci asta e explicatia...
tu ai acces internet doar IPv6 si IPv4 canci, ai IP-ul ala cu 169 la inceput care e din clasa privata, la fel ca cele care incep cu 192. de-aia nici nu-ti merg unele site-uri, ca nu-s toate capabile de IPv6 deocamdata. suna la ei si bubuie-le niste dumnezei, ca treaba pare f*tuta din alta parte. au inceput si ei cu IPv6 si n-or fi stiind cu ce se mananca. asa a trantit-o si orange-ul la inceput, dar si-au revenit repede cand i-a luat lumea la draci. noi avem dreptate, tu ai dreptate, dar panarama e de la UPC. Editat de dygey, 11 decembrie 2019 - 17:40. |
#17
Publicat: 11 decembrie 2019 - 17:40
S-a bulit modemul.
La relatii clienti nu au raspuns nici acum, dupa 45 de minute ? Adica, fleosc, presupun ca mai intii ai sunat la relatii clienti, apoi ai postat pe forum ? Ah, am presupus gresit ? My bad !! PS: ai rezolvat problemele cu casa, acum incep problemele cu utilitatile ?! Editat de trollerul_de_serviciu, 11 decembrie 2019 - 17:41. |
#18
Publicat: 11 decembrie 2019 - 18:00
Am rezolvat, am sunat și problema era ca nunera conectat pe portul 1 ci pe 4 am schimbat au mai dat ei o resetare și am putut sa intru in el, da acuma a rămas cum rezolv problema inițială?
Ca nu ma lasă sa acces Internetul calumea, nu Ăźmi merg toate site-urile. Am dat o diagnosticare și e Ok.. image.jpg 729,15K 43 download-uri Fișiere atașateEditat de Calypsso, 11 decembrie 2019 - 18:01. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi