Informatii si discutii despre orasele din Romania. Investitii, realizari, doleante.
Ultima postare: apr 13 2024 22:46, Inițiat de
Wotan
, oct 02 2019 11:23
·
18
#722
Publicat: 13 mai 2022 - 09:19
Chiar nu e problema ca ramanem fara teren agricol daca punem panouri solare.
https://curierulnati...-cu-543-mii-ha/ "Rezultatele provizorii ale Recensământului General Agricol runda 2020 arată că, în decurs de 10 ani, numărul exploatațiilor agricole a scăzut cu 972 mii, respectiv cu 25,2%, iar suprafața agricolă utilizată a scăzut cu 543 mii ha, respectiv cu 4,1%." |
#723
Publicat: 13 mai 2022 - 12:29
Kokoshmare, pe 03 mai 2022 - 11:33, a scris:
Sigur daca vrei sa te plimbi cu barcuta pe la promenda. Pentru exploatare comerciala cu cereale, ciment si ce ai mai zis tu pe acolo anunta-ma si pe mine cand or sa apara operatori [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8UHyPZwaWXg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#724
Publicat: 13 mai 2022 - 17:13
Sunt sigur ca va fi un eveniment de senzație când se va merge cu submarinul pe Bega.
https://maps.app.goo...2gbRk6jZjkqKzD7 Cel puțin in lumea navomodelismului sunt sigur ca va fi. |
#725
Publicat: 13 mai 2022 - 22:02
Wotan, pe 05 mai 2022 - 11:31, a scris:
Eu am dat un exemplu general. Specific pentru navigatia interioara in Europa, acesta e standardul pt. clasa IV. Cu 2.5m pescaj. Cum e si in linkul de pe wiki. exemplul tau general nu se potriveste intr-un anume loc - canalul Bega degeaba specifici, continui in ceata, eu faceam referire la clasa IV canale navigabile, care prevede o adancime de 2.5m, deci adancimea utila va fi mai mica, prin urmare barca din exemplul tau de 500t cu un pescaj de 3m n-are ce cauta acolo incarcata Editat de dan210, 13 mai 2022 - 22:07. |
#726
Publicat: 14 mai 2022 - 12:35
Si eu ti-am explicat apoi ca o barja din clasa IV conform clasificarii europene, care are cu mult peste 500 tone, va putea circula. Ce e atat de greu de inteles?
https://ro.frwiki.wi...iki/Classe_CEMT Kokoshmare, pe 13 mai 2022 - 17:13, a scris:
Sunt sigur ca va fi un eveniment de senzație când se va merge cu submarinul pe Bega. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FykkV7RIUOU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Wotan, 14 mai 2022 - 12:37. |
#727
Publicat: 14 mai 2022 - 12:52
Wotan, pe 14 mai 2022 - 12:35, a scris:
Si eu ti-am explicat apoi ca o barja din clasa IV conform clasificarii europene, care are cu mult peste 500 tone, va putea circula. Ce e atat de greu de inteles? https://ro.frwiki.wi...iki/Classe_CEMT daca ai fi putin mai atent vei observa ca nu are loc in ecluza de asemenea nu inteleg ce-i asa greu de inteles ca o barca cu 2.5m pescaj nu poate naviga pe un canal cu adancime de 2.5m!!! ma refer la alea din clasa II care conform sursei tale au tot 2.5m pescaj la 400t Editat de dan210, 14 mai 2022 - 12:53. |
#729
Publicat: 14 mai 2022 - 13:08
De ce pesedistii finanteaza putinisti de peste Prut?
Primarul pro-rus al Chișinăului, sprijinit de Consiliul Județean Buzău: 400.000 de euro și 400.000 de lei pentru proiecte în capitala Republicii Moldova https://www.g4media....ii-moldova.html |
#730
Publicat: 14 mai 2022 - 13:41
Wotan, pe 14 mai 2022 - 12:35, a scris:
Si eu ti-am explicat apoi ca o barja din clasa IV conform clasificarii europene, care are cu mult peste 500 tone, va putea circula. Ce e atat de greu de inteles? https://ro.frwiki.wi...iki/Classe_CEMT Se vor putea face diferite transporturi agabaritice, care acum se transporta rutier cu eforturi costuri si limitari deosebite. Airbus de exemplu transporta extensiv pe barje aripi si segmente de fuselaj. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FykkV7RIUOU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#731
Publicat: 14 mai 2022 - 13:55
Wotan, pe 14 mai 2022 - 12:57, a scris:
Desi am incercat sa-ti explic in cuvinte foarte simple viziunile tale sunt peste cele mai optimiste orizonturi ale autoritatilor implicate in acest caz, acuma asta n-ar fi chiar asa grav, problema este ca nu prea se potrivesc intr-un topic care vizeaza realitatea, nu metaversul |
#732
Publicat: 14 mai 2022 - 15:43
Kokoshmare, pe 14 mai 2022 - 13:41, a scris:
Man, ai și tu gmaps, pune și tu poze cu canalul asta la care te referi a fi capabil sa susțină trafic cu submarine, barje pentru fuselaje de avioane și tot asa. Da sa vad și eu un exemplu de traseu nu de alta dar am impresia ca discutam de canale diferite. Pui filmulețe cu cursuri de apa din diverse locuri pe când eu îți pun linkurile de pe gmaps cu canalul Bega iar diferența este maricica zic eu. Povestea căii ferate care leagă Timişoara de Szeged. Primele locomotive au fost aduse cu ambarcaţiuni pe Bega http://enciclopediar...ki/Canalul_Bega "Până la începutul Primului Război Mondial navigau pe canal 563 ambarcaţiuni comerciale, timp de 305 zile pe an. Volumul de mărfuri transportate ajunge la un maxim de 250.000 tone/an în perioada 1937 - 1938." |
#734
Publicat: 14 mai 2022 - 16:14
Poti sa incerci sa le explici asta celor din industria aerospatiala? Pentru ca folosesc intensiv aceleasi cai de transport construite inainte de WW1.
[ https://www.francetvinfo.fr/pictures/0HLHrzkG9Hr9R8H0FTfe21Zun9o/0x230:5315x3220/944x531/filters:format(webp)/2021/04/23/phpXBodi6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Ariane_5_transport_fluvial.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Niste exemple foarte bune pentru cei care cred ca transportul cu barje nu-si mai are rolul sau in sec. XXI... Editat de Wotan, 14 mai 2022 - 16:17. |
#735
Publicat: 15 mai 2022 - 19:49
Wotan, pe 14 mai 2022 - 16:14, a scris:
Niste exemple foarte bune pentru cei care cred ca transportul cu barje nu-si mai are rolul sau in sec. XXI... Evident ca in lumea reala barjele au ramas la locul lor. Daca avem ce sa caram din TM pe barja, why not? Uite o poza si mai faina: [ https://i.postimg.cc/7PRJzPPd/Civaux-reactor-vessel-built-and-assembled-by-Chalon-Saint-Marcel-s-and-Le-Creusot-s-collaborators-cr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi se pare totusi o alegere ciudatica aia cu amplasarea fabricii de submarine la Tm in conditiile in care avem pe Dunare destule orase cu 1) salarii mai mici 2) acces la un fluviu 3) traditie navala. Editat de shefu_de_combinat, 15 mai 2022 - 19:54. |
|
#736
Publicat: 15 mai 2022 - 21:57
Cam tot ce se investeste in Romania in zilele noastre se face predominant in cateva judete din centrul si vestul tarii. Asta e situatia.
In orasele alea de pe Dunare, cu exceptia notabila a Galatiului, in afara de traditie nu prea mai exista expertiza. A trecut peste un sfert de secol de cand s-a mai produs ceva. Iar daca vrei o fabrica cu un colectiv cu experienta la lucrul intr-o firma europeana, proiectare asistata etc., cel mai simplu e sa faci acea fabrica undeva unde sunt deja specialistii. Iar poate nu intamplator, Ghiroda e situata langa Bega. Poate nu e o simpla coincidenta... |
#737
Publicat: 17 mai 2022 - 19:07
Wotan, pe 15 mai 2022 - 21:57, a scris:
Cam tot ce se investeste in Romania in zilele noastre se face predominant in cateva judete din centrul si vestul tarii. Asta e situatia. Prediminanat in Arad ar trebui sa se investeasca invatamant, altfel riscul este sa avem o inflatie de wotani, ceea ce ar fi tragic pt tara noastra. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi