Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...
 De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...
 Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling

Sanse refinantare
 

Universul Marvel

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
92 răspunsuri în acest subiect

#91
hellmarvel

hellmarvel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.964
  • Înscris: 12.03.2010
Nu va bucurati prea tare sau fluturati incasarile ca argument suprem ca ăia-s prosti ca nu va fac voua pe plac. O data ca box office-ul e la fel de relevant pentru calitatea unui film ca scorurile de pe Rotten Tomatoes, si apoi, daca nu sinteti in the loop cu datele financiare ale filmelor si industriei, s-ar putea sa fiti voi ăia pacaliti.

Nici eu nu pot sa zic ca-s vreun insider, dar folosind judecata si nu propaganda (marketingul) VOUA VI SE PARE CA MARVELS SI ACUMA WISH SINT FILME DE 200 DE MILIOANE DE DOLARI??? Poti crede ca filmele facute in pandemie au sarit bugetul, DAR ASTEA NU-S SINGURELE FILME FACUTE IN PANDEMIE, or, uite, Spiderman, Barbie, Mario, Oppenheimer au avut costuri de 100+ de milioane.

Nici costurile cu marketingul nu-s ceea ce se spune 50-100% in plus la costul de productie, nici cota din pretul biletelor n-are cum sa fie 50-60%, pentru ca, fuck it, CUM PUTETI CREDE ca un cinematograf cu 3 angajati, si costuri doar cu curentul si utilitatile are aceeasi cota de cistig dintr-un film ca studioul care l-a facut??? Procentul ăla e probabil O MEDIE pentru TOATA perioada de exploatare, la inceput studioul ia grosul, ca la urma cind abia mai merge lumea la filmul respectiv, cinematograful sa ia grosul.

La fel si cu marketingul, o data ca  acuma cu greva actorilor n-au mai fost turnee si evenimente de promovare cu actorii respectivi, dar si in general, publicitatea nu se face pentru fiecare film individual, CI LA PACHET (contracte de promovare cu outlet-urile, care si astea costa in functie de ce audienta au si daca au audienta). Procentele alea sint doar furaje pentru public (poate fi si o metoda de marketing in sine sa trîmbițezi bugete mari, face lumea sa se simta ca la un eveniment de j'de sute de meleoane).

#92
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.477
  • Înscris: 15.11.2005
Eu nu stiu de ce mai incercati sa vizionati mizeriile astea disney, toate sunt  la fel, agenda, ceva CGI si interminabila si jegoasa propaganda.
Toate sunt la fel, difera actorii, ceva la decor si cam atat.
In mizeria asta nu aterizeaza nimeni intr-un genunchi? si pe urma ridica capul din pamant? stie careva?
A si nu in ultimul rand, toate sunt pline de clisee pana in gat.

#93
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.762
  • Înscris: 12.09.2015
Ieri  am vazut The Marvels.Foarte slab.Nota personala 3.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate