Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se conduce auto cu cutie automata
Ultima postare: ian 20 2020 17:44, Inițiat de
Camataru10
, iun 03 2019 07:35
·
0
#127
Publicat: 19 iulie 2019 - 14:02
Deci, eu intr-un mesaj in care am indemnat la respect reciproc, folosind si apelativul "bai baieti", sunt catalogat obraznic, dar dvs. cu apelativele naiv si ignorant, nu! Mi-e de-ajuns, d-le Abac...eu voi aplica ceea ce am zis...fara cuvinte...cel putin fata de dvs.
Editat de Camataru10, 19 iulie 2019 - 14:22. |
#128
Publicat: 19 iulie 2019 - 14:11
Pai nu prea avem ce sa iti zicem, in mod normal nu ar fi trebuit sa apara asa ceva la 1500 de km, ce naiba. Faci drumuri foarte scurte? Ca in oras poti sa mergi si pana ajunge totul la temperatura nominala si atunci nu se "supara" DPF-ul pe tine. Drumurile in oras nu inseamna automat DPF infundat. Drumurile scurte in schimb, da. Mai ales la diesel. Macar opreste start-stop-ul cat umbli in oras.
Sunt curios daca va mai aparea avertizarea aia, sa ne tii la curent. vali, on 18 iulie 2019 - 14:09, said:
mașină nouă și tu ai mers numai la consum, ca să scoți consum mic, să te lauzi la neamuri? bravo, ești român. In afara orasului nu vede sub 1800-2000RPM, ca folosesc padelele, dar in oras nu am de gand sa "pedalez" prin 8 trepte, din care primele 6 foarte scurte. Editat de AstroNut98, 19 iulie 2019 - 14:34. |
#129
Publicat: 13 decembrie 2019 - 20:54
Salutare. Am parcurs 11.000 km cu Tucson ul meu diesel 4x4 si mentionez ca martorul DPF s-a aprins de multe ori, adica de cel putin 6-7 ori, prima data fiind la 1800 km, dupa care cam la fiecare 1000 km parcursi iar se aprindea. De curand am facut un drum lung de 4000 km in Germania. Pe drum, la un moment dat s-a aprins din nou martorul DPF dar clipea si masina nu mai mergea peste 100 km/h. Practic ii taiase puterea, la fel cum pateam cu Opelul Astra G Y20DTH, cand avea probleme EGR - ul sau era iesit vreun furtun de vacuum. Am oprit masina, am stat 5 minute si am pornit iar. Nu s-a mai aprins deloc de atunci. Ideea e ca merg drumuri scurte in oras aprox. cate 4-6 km, 2-3 dus, 2-3 intors, adica serviciu/casa si din cei 11.000 km parcursi cam 7500 sunt in afara, restul in oras. Nu am fost la reprezentanta, dar daca voi avea probleme o sa merg. Acum nu am nici un martor aprins.
Editat de Camataru10, 13 decembrie 2019 - 21:00. |
#130
Publicat: 13 decembrie 2019 - 21:30
Poate ca era bine sa alegi un T-GDI...acum aia e, mergi cu ce ai, dar cu siguranta bine nu ii e la diesel-ul ala, ce sa mai zicem de DPF. In 3km cred ca nici geamurile nu se dezgheata complet .In rest, foarte faina masina!
Editat de Dodo03, 13 decembrie 2019 - 21:30. |
#132
Publicat: 11 ianuarie 2020 - 18:53
Salut. Am văzut ca se recomanda, după ce pornești motorul sa nu treci in modul Sport. Atunci, in cazul meu, la un Hyundai Tucson, 1.6 CRDI (diesel) 7DCT (cutie automata), nou cumpărată, din reprezentantă, care are 12.000 km, am observat ca dacă nu o trec pe Sport, schimba vitezele la turații mici, aprox. 1500. Avand in vedere acest lucru dar și faptul ca merg des și mult in oraș distante scurte de aprox. 1.7 km dus și 1.7 km intors (serviciu-casa și invers) mi s-a aprins de multe ori martorul DPF. Credeți ca, dacă după ce pornesc mașina, trec imediat in modul Sport și merg cu turații de sub 2300, greșesc cu ceva? Deci, eu, deși trec in modul "Sport" imediat după pornire, nu o alerg, merg sub 2300 turații și fac asta pentru a nu schimba mașina treptele mult prea subturat. E ok asa sau greșesc?
Știu ca trebuie sa scot mașina din oraș periodic și sa merg mai turat dar intrebarea mea este : dacă e greșit sa merg in modul Sport, imediat după ce pornesc sau afectează cu ceva. De fapt, ce se intamplă mai exact cand treci in modul Sport? Cand este indicat sa-l folosim și cand nu e? Mulțumesc. Editat de Camataru10, 11 ianuarie 2020 - 19:02. |
#134
Publicat: 13 ianuarie 2020 - 13:19
mey, să zicem că-n primele 2...3 minute mergi pe mod normal
apoi ajunge SIGUR ulei prin toate colțurile motorului, iar uleiul din cutie atinge presiunea constantă de lucru ... după asta: FUGI! (cât te țin pingelele!!!) la mine: -pe mod D urcă treapta la 1800, scade treapta la 1000 -pe mod S urcă treapta la 3200, scade treapta la 1800 -pe mod manual urc treapta la 2500, scad treapta la 1500 (apoi uit că-s în mod manual și-n prima intersecție urlă motorul la 4500 în tr.1 ) |
#138
Publicat: 13 ianuarie 2020 - 23:48
Asta am constatat și eu ca nespecialist ca schimba vitezele la turații mai mari, dar ma întrebam, în materie de mecanica, cam ce se întâmplă în cutie când activezi modul Sport? Se poate activa doar la un anumit timp după ce pornești motorul sau poți să-l activezi oricând? Poți sa mergi în permanenta cu modul Sport activat sau afectează cu ceva?
|
#139
Publicat: 14 ianuarie 2020 - 07:43
În cutie nu se întâmplă nimic diferit, dar electronica de comandă reacționează diferit. Considerând că discutăm de o mașină nouță, presupun că are ceva driving modes p-acolo (gen eco - comfort - dynamic). Dacă ții masina pe dynamic, automat selectează și modul sport la cutie. E posibil să modifice și mapa de injecție și poate ceva pe la suspensie dacă are așa ceva (dar probabil nu). Toate astea se întâmpplă de cum pornești motorul, deci producătorii consideră destul de ok modul ăsta de exploatare.
Modul sport nu îți înlocuiește cutia cu alta, doar modifică răspunsul cutiei la apăsarea pe accelerație. Poți să mergi tot timpul pe sport și mașina să fie în continuare destul de docilă și calmă, dacă nu te porți brutal cu accelerația. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi