Vodafone amendata pentru majorarea tarifului la abonamente
Last Updated: May 12 2019 20:36, Started by
danutz3
, Apr 25 2019 21:20
·
0
#163
Posted 08 May 2019 - 09:59
In articolul din primul post din acest topic se sustine asta. Nu stiu articolul de lege conform caruia au luat amenda. Corect ar fi insa ca niciuna din parti sa nu poata modifica contractul pe perioada minima contractuala fara acordul celeilalte indiferent ce taxe apar sau situatii. Sau invers sa aiba ambele parti dreptul sa modifice atunci, la fel si clientul sa poata sa modifice daca ramane somer sau alte probleme personale.
|
#164
Posted 08 May 2019 - 10:10
repet
RealThing, on 07 mai 2019 - 21:40, said:
In momentul in care ti s-au modificat tarifele (nu conteaza sensul, crescator sau descrescator) ai dreptul sa reziliezi fara penalitati. Mai mult, operatorul are datoria sa te informeze cu privire la acest aspect si sa iti accepte cererea de denuntare a contractului fara penalitati in termen de 30 zile. Daca n-a indeplinit aceste conditii, este pasibil de sanctiuni atat din partea ANCOM cat si a ANPC. |
#165
Posted 08 May 2019 - 10:40
LunaCrystal, on 08 mai 2019 - 09:45, said: Nu agreez nici un partid/om politic din Romania, insa aia nu inseamna ca sunt de acord ca niste firme sa scumpeasca serviciile in mod ilegal pe motiv ca poate vor avea de platit o taxa in plus. Si mie mi se par mult prea mari cheltuielile. Sa nu fie ele umflate? |
#166
Posted 08 May 2019 - 11:24
tfmercedez, on 07 mai 2019 - 22:11, said:
daca facem diferenta, 800 mil -20 mil, inseamna ca au cheltuieli de 780mil pe an?? Whoa. Se umfla cheltuielile, atat prin sifonari (contracte supraplatite cu dedicatie contra spaga de externalizare) cat si prin cheltuieli fictive facute special sa scada baza de impozitare. Si toate astea pe spatele clientilor carora le maresc facturile. |
#167
Posted 08 May 2019 - 11:45
projectfp, on 08 mai 2019 - 11:24, said: Teoretic. Se umfla cheltuielile, atat prin sifonari (contracte supraplatite cu dedicatie contra spaga de externalizare) cat si prin cheltuieli fictive facute special sa scada baza de impozitare. Si toate astea pe spatele clientilor carora le maresc facturile. |
#168
Posted 08 May 2019 - 13:17
RealThing, on 08 mai 2019 - 09:49, said:
Poti sa detaliezi cum aceste scumpiri sunt ilegale? Articolul de lege, te rog. Incalcarea diligentei profesionale (mai concret "profesionistul" adica compania a facut abuz de pozitie contractuala in raport cu consumatorul) S-a constatat că operatorul economic respectiv utilizează o practică comercială incorectă, contrară diligenței profesionale, deoarece a ales să transfere anumite costuri - apărute ca urmare a unor modificări legislative -, în sarcina consumatorilor, folosind o poziție de forță dominantă și psihologică. Acest lucru s-a produs prin majorarea abonamentelor cu o sumă de bani, creștere ce ar putea fi acceptată de majoritatea abonaților în condițiile în care procedurile de renunțare la contract, sau de portare a numărului într-o altă rețea, sunt complicate și necesită o anumită perioadă de timp. Astfel, furnizorul de servicii deformează sau este susceptibil să deformeze, în mod esențial, comportamentul economic al consumatorului mediu, care este deja într-o relație contractuală cu acesta. În urma controalelor efectuate, ANPC a aplicat o sancțiune în valoare de 70.000 lei, în conformitate cu prevederile Legii 363/2007 republicată, privind practicile incorecte. http://www.anpc.gov....onamentelor---- Mai concret... majoritatea operatorilor de telefonie au un contract in derulare cu clientii stabilit pe o perioada minima si prin ofertare... adica compania a venit cu o oferta, clientul a semnat oferta si a fost de acord cu un nou contract pentru 12/24 de luni... In conditiile astea nu poti sa vii, ca si profesionist, dupa incheierea contractului si sa-i spui clientului ca ii majorezi tarifele si ca, daca nu ii convine, sa rezilieze, pentru ca tocmai a semnat pentru o perioada minima un contract. Exista contracte in care oamenii au luat telefoane mobile in rate pe perioada contractului... nu poti sa le bagi sula in coaste ca, in caz de reziliere sa achite toate ratele scadente, pentru ca e practica comerciala incorecta in raport cu consumatorul.. omul si-a facut niste calcule, a acceptat o oferta, a semnat un contract. Daca erau in Germania, Anglia sau alta tara civilizata din UE, maturau aia pe jos cu ei. nu stiu daca ma intelegi, dar mai clar de atata nu pot sa-ti explic. Edited by Kres, 08 May 2019 - 13:19. |
#169
Posted 08 May 2019 - 14:56
Înțeleg că unii au nostalgii bolșevice și nu pricep că un contract nu este ceva ce nu se poate schimba ( cu acordul părților) sau desface (în lipsa acordului)!
Numai în comunism, vine statul și zice cât să câștigi! La cât de tâmpiți și ticăloși sunt pesediștii, nici nu mă pot aștepta la ceva bun din partea lor, ca să stimuleze mediul de afaceri și să atragă cât mai multe companii! Taxa asta este banditism la nivel de stat! Dar atâta pot gunoaiele pesediste! |
#170
Posted 08 May 2019 - 16:18
DieselCRDI, on 08 mai 2019 - 14:56, said:
Înțeleg că unii au nostalgii bolșevice și nu pricep că un contract nu este ceva ce nu se poate schimba ( cu acordul părților) sau desface (în lipsa acordului)! Numai în comunism, vine statul și zice cât să câștigi! La cât de tâmpiți și ticăloși sunt pesediștii, nici nu mă pot aștepta la ceva bun din partea lor, ca să stimuleze mediul de afaceri și să atragă cât mai multe companii! Taxa asta este banditism la nivel de stat! Dar atâta pot gunoaiele pesediste! |
#171
Posted 08 May 2019 - 16:39
Kres, on 08 mai 2019 - 13:17, said: Iti inteleg punctul de vedere, insa ti-o spun ca om care a dat cu sapa pe acolo ca nimanui nu-i convine ca brusc o mare parte din baza de clienti sa devina "libera de contract" datorita unor modificari de preturi pe contractele in vigoare, in momentul in care faci asta o faci impins de niste considerente financiare foarte clare si pe baza unui business case asumat. Daca au ajuns la stadiul asta e cam maro treaba pe partea financiara. Faptul ca au facut magareli pe langa cadrul legal - nasol, faci magarii, platesti. Eu inca astept ziua in care sa pot spune ca exista macar un opereator pe piata care nu face magarii, insa sincer nu cred ca o s-o apuc. |
#172
Posted 08 May 2019 - 16:42
|
#173
Posted 09 May 2019 - 13:37
Cine a castigat de pe urma majorarii tarifelor:
Quote
Rețeaua Digi Mobil a reconfirmat, în aprilie, poziția de cea mai atractivă rețea mobilă din România, la capitolul portabilitate, cu peste 29.830 de numere portate. În total, 35.042 de numere de telefonie fixă și mobilă au trecut în rețelele Digi, luna trecută, marcând cel mai bun rezultat al companiei, în ultimele 16 luni (ianuarie 2018 – aprilie 2019). În perioada ianuarie – aprilie 2019, Digi a atras în rețelele sale de telefonie fixă și mobilă 124.755 de numere, ceea ce reprezintă un progres cu 37% față de aceeași perioadă a anului anterior. |
#174
Posted 10 May 2019 - 00:46
Și Digi a mărit costul facturilor ca să compenseze taxa introdusă de psd. Probabil multe alte companii au făcut la fel.
|
#175
Posted 10 May 2019 - 18:45
RealThing, on 07 mai 2019 - 21:40, said:
In momentul in care ti s-au modificat tarifele (nu conteaza sensul, crescator sau descrescator) ai dreptul sa reziliezi fara penalitati. Mai mult, operatorul are datoria sa te informeze cu privire la acest aspect si sa iti accepte cererea de denuntare a contractului fara penalitati in termen de 30 zile. Daca n-a indeplinit aceste conditii, este pasibil de sanctiuni atat din partea ANCOM cat si a ANPC. VDF, saptamana viitoare iti spun adio dupa 9 ani! |
#177
Posted 10 May 2019 - 20:42
ceva se intampla,vodafone amana implementarea cursului preferential,deocamdata
|
|
#178
Posted 12 May 2019 - 05:47
ceanu1980, on 10 mai 2019 - 20:42, said:
ceva se intampla,vodafone amana implementarea cursului preferential,deocamdata Nici cursul ala preferential nu e in regula dar e baza legala ambigua sau lipseste asa ca nu ne putem agata de nimic. Poate un avocat bun ar putea sa conteste si cursul de schimb. O companie nu poate alege ce curs de schimb ii convine, trebuie sa aiba argumente economice pentru aceasta alegere. Edited by Kres, 12 May 2019 - 05:51. |
#179
Posted 12 May 2019 - 18:01
Ba da, din pacate. Codul Fiscal prevede ca se foloseste cursul BNR doar in cazul in care in contractele dintre parti nu este prevazut altfel.
Quote
ART. 290 - Cursul de schimb valutar ... În contractele încheiate între părți trebuie menționat dacă pentru decontări va fi utilizat cursul de schimb al unei bănci comerciale, în caz contrar aplicându-se cursul de schimb comunicat de Banca Națională a României sau cursul de schimb publicat de Banca Centrală Europeană. |
#180
Posted 12 May 2019 - 20:36
Voi n-ați jucat niciodată poker? Se cheamă bluff adică cacealma!
Suni la *222, o fentezi pe Andreea până obții legătura cu un operator. Îi spui că n-ai chef să plătești în plus la factură doar pentru taxa lui Dragnea și dorești să reziliezi contractul și să-ți portezi numărul în altă rețea. Garantat peste câteva zile vei fi sunat de cineva de la departamentul de retenție clienți cu o ofertă de nerefuzat ca-n "Godfather"! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users