Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Vodafone amendata pentru majorarea tarifului la abonamente

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
179 replies to this topic

#163
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006
In articolul din primul post din acest topic se sustine asta. Nu stiu articolul de lege conform caruia au luat amenda. Corect ar fi insa ca niciuna din parti sa nu poata modifica contractul pe perioada minima contractuala fara acordul celeilalte indiferent ce taxe apar sau situatii. Sau invers sa aiba ambele parti dreptul sa modifice atunci, la fel si clientul sa poata sa modifice daca ramane somer sau alte probleme personale.

#164
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
repet

View PostRealThing, on 07 mai 2019 - 21:40, said:

In momentul in care ti s-au modificat tarifele (nu conteaza sensul, crescator sau descrescator) ai dreptul sa reziliezi fara penalitati. Mai mult, operatorul are datoria sa te informeze cu privire la acest aspect si sa iti accepte cererea de denuntare a contractului fara penalitati in termen de 30 zile. Daca n-a indeplinit aceste conditii, este pasibil de sanctiuni atat din partea ANCOM cat si a ANPC.



#165
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View PostLunaCrystal, on 08 mai 2019 - 09:45, said:


Nu agreez nici un partid/om politic din Romania, insa aia nu inseamna ca sunt de acord ca niste firme sa scumpeasca serviciile in mod ilegal pe motiv ca poate vor avea de platit o taxa in plus.


Si mie mi se par mult prea mari cheltuielile. Sa nu fie ele umflate?
era ceva sa tina vodafonu pe 0.

#166
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019

View Posttfmercedez, on 07 mai 2019 - 22:11, said:

daca facem diferenta, 800 mil -20 mil, inseamna ca au cheltuieli de 780mil pe an?? Whoa.
Teoretic.
Se umfla cheltuielile, atat prin sifonari (contracte supraplatite cu dedicatie contra spaga de externalizare) cat si prin cheltuieli fictive facute special sa scada baza de impozitare.
Si toate astea pe spatele clientilor carora le maresc facturile.

#167
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postprojectfp, on 08 mai 2019 - 11:24, said:


Teoretic.
Se umfla cheltuielile, atat prin sifonari (contracte supraplatite cu dedicatie contra spaga de externalizare) cat si prin cheltuieli fictive facute special sa scada baza de impozitare.
Si toate astea pe spatele clientilor carora le maresc facturile.
ei las ca de la STAT au invatat. Tot ce e facut pe bani publici costa triplu, si e de calitate indoielnica, din banii nostri ai tuturor.

#168
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View PostRealThing, on 08 mai 2019 - 09:49, said:

Poti sa detaliezi cum aceste scumpiri sunt ilegale? Articolul de lege, te rog.

Incalcarea diligentei profesionale   (mai concret "profesionistul" adica compania a facut abuz de pozitie contractuala in raport cu consumatorul)

S-a constatat că operatorul economic respectiv utilizează o practică comercială incorectă, contrară diligenței profesionale, deoarece a ales să transfere anumite costuri - apărute ca urmare a unor modificări legislative -, în sarcina consumatorilor, folosind o poziție de forță dominantă și psihologică.
Acest lucru s-a produs prin majorarea abonamentelor cu o sumă de bani, creștere ce ar putea fi acceptată de majoritatea abonaților în condițiile în care  procedurile de renunțare la contract, sau de portare a numărului într-o altă rețea, sunt complicate și necesită o anumită perioadă de timp. Astfel, furnizorul de servicii deformează sau este susceptibil să deformeze, în mod esențial, comportamentul economic al consumatorului mediu, care este deja într-o relație contractuală cu acesta.

În urma controalelor efectuate, ANPC a aplicat o sancțiune în valoare de 70.000 lei, în conformitate cu prevederile Legii 363/2007 republicată, privind practicile incorecte.

http://www.anpc.gov....onamentelor----

Mai concret...   majoritatea operatorilor de telefonie au un contract in derulare cu clientii stabilit pe o perioada minima si prin ofertare... adica compania a venit cu o oferta, clientul a semnat oferta si a fost de acord cu un nou contract pentru 12/24 de luni...   In conditiile astea nu poti sa vii, ca si profesionist, dupa incheierea contractului si sa-i spui clientului ca ii
majorezi tarifele si ca, daca nu ii convine, sa rezilieze, pentru ca tocmai a semnat pentru o perioada minima un contract.

Exista contracte in care oamenii au luat telefoane mobile in rate pe perioada contractului... nu poti sa le bagi sula in coaste ca, in caz de reziliere sa achite toate ratele scadente, pentru ca e practica comerciala incorecta in raport cu consumatorul.. omul si-a facut niste calcule, a acceptat o oferta, a semnat un contract.

Daca erau in Germania, Anglia sau alta tara civilizata din UE, maturau aia pe jos cu ei.

nu stiu daca ma intelegi, dar mai clar de atata nu pot sa-ti explic.

Edited by Kres, 08 May 2019 - 13:19.


#169
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Înțeleg că unii au nostalgii bolșevice și nu pricep că un contract nu este ceva ce nu se poate schimba ( cu acordul părților) sau desface (în lipsa acordului)!
Numai în comunism, vine statul și zice cât să câștigi! La cât de tâmpiți și ticăloși sunt pesediștii, nici nu mă pot aștepta la ceva bun din partea lor, ca să stimuleze mediul de afaceri și să atragă cât mai multe companii!

Taxa asta este banditism la nivel de stat! Dar atâta pot gunoaiele pesediste!

#170
trump123

trump123

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 10.04.2019

View PostDieselCRDI, on 08 mai 2019 - 14:56, said:

Înțeleg că unii au nostalgii bolșevice și nu pricep că un contract nu este ceva ce nu se poate schimba ( cu acordul părților) sau desface (în lipsa acordului)!
Numai în comunism, vine statul și zice cât să câștigi! La cât de tâmpiți și ticăloși sunt pesediștii, nici nu mă pot aștepta la ceva bun din partea lor, ca să stimuleze mediul de afaceri și să atragă cât mai multe companii!

Taxa asta este banditism la nivel de stat! Dar atâta pot gunoaiele pesediste!
La căt mai multe taxe pt nesimțiții de la multinaționale!Doamne ajută!

#171
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View PostKres, on 08 mai 2019 - 13:17, said:



Iti inteleg punctul de vedere, insa ti-o spun ca om care a dat cu sapa pe acolo ca nimanui nu-i convine ca brusc o mare parte din baza de clienti sa devina "libera de contract" datorita unor modificari de preturi pe contractele in vigoare, in momentul in care faci asta o faci impins de niste considerente financiare foarte clare si pe baza unui business case asumat. Daca au ajuns la stadiul asta e cam maro treaba pe partea financiara.

Faptul ca au facut magareli pe langa cadrul legal - nasol, faci magarii, platesti. Eu inca astept ziua in care sa pot spune ca exista macar un opereator pe piata care nu face magarii, insa sincer nu cred ca o s-o apuc.

#172
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Posttrump123, on 08 mai 2019 - 16:18, said:


La căt mai multe taxe pt nesimțiții de la multinaționale!Doamne ajută!
Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!


#173
danutz93

danutz93

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 29.04.2019
Cine a castigat de pe urma majorarii tarifelor:

Quote

Rețeaua Digi Mobil a reconfirmat, în aprilie, poziția de cea mai atractivă rețea mobilă din România, la capitolul portabilitate, cu peste 29.830 de numere portate. În total, 35.042 de numere de telefonie fixă și mobilă au trecut în rețelele Digi, luna trecută, marcând cel mai bun rezultat al companiei, în ultimele 16 luni (ianuarie 2018 – aprilie 2019).
În perioada ianuarie – aprilie 2019, Digi a atras în rețelele sale de telefonie fixă și mobilă 124.755 de numere, ceea ce reprezintă un progres cu 37% față de aceeași perioadă a anului anterior.
https://www.digi24.r...16-luni-1127787

#174
rickysyv

rickysyv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 08.03.2008
Și Digi a mărit costul facturilor ca să compenseze taxa introdusă de psd. Probabil multe alte companii au făcut la fel.

#175
Southishere

Southishere

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 13.11.2006

View PostRealThing, on 07 mai 2019 - 21:40, said:

In momentul in care ti s-au modificat tarifele (nu conteaza sensul, crescator sau descrescator) ai dreptul sa reziliezi fara penalitati. Mai mult, operatorul are datoria sa te informeze cu privire la acest aspect si sa iti accepte cererea de denuntare a contractului fara penalitati in termen de 30 zile. Daca n-a indeplinit aceste conditii, este pasibil de sanctiuni atat din partea ANCOM cat si a ANPC.
Acum doua zile mi-au eliberat factura, surpriza 4-5  lei in plus. In conditiile in care nu am fost informat despre marire si ca pot rezilia, fara SMS sau mail primit! Banuiesc ca pot reclama..

VDF, saptamana viitoare iti spun adio dupa 9 ani!

#176
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Bineinteles ca poti reclama, iti recomand ANPC + ANCOM.

#177
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
ceva se intampla,vodafone amana implementarea cursului preferential,deocamdata

#178
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postceanu1980, on 10 mai 2019 - 20:42, said:

ceva se intampla,vodafone amana implementarea cursului preferential,deocamdata

Nici cursul ala preferential nu e in regula dar e baza legala ambigua sau lipseste asa ca nu ne putem agata de nimic. Poate un avocat bun ar putea sa conteste si cursul de schimb.
O companie nu poate alege ce curs de schimb ii convine, trebuie sa aiba argumente economice pentru aceasta alegere.

Edited by Kres, 12 May 2019 - 05:51.


#179
Fantasio

Fantasio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 15.04.2005
Ba da, din pacate. Codul Fiscal prevede ca se foloseste cursul BNR doar in cazul in care in contractele dintre parti nu este prevazut altfel.

Quote

ART. 290 - Cursul de schimb valutar

... În contractele încheiate între părți trebuie menționat dacă pentru decontări va fi utilizat cursul de schimb al unei bănci comerciale, în caz contrar aplicându-se cursul de schimb comunicat de Banca Națională a României sau cursul de schimb publicat de Banca Centrală Europeană.


#180
rickysyv

rickysyv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 08.03.2008
Voi n-ați jucat niciodată poker? Se cheamă bluff adică cacealma!

Suni la *222, o fentezi pe Andreea până obții legătura cu un operator. Îi spui că n-ai chef să plătești în plus la factură doar pentru taxa lui Dragnea și dorești să reziliezi contractul și să-ți portezi numărul în altă rețea.

Garantat peste câteva zile vei fi sunat de cineva de la departamentul de retenție clienți cu o ofertă de nerefuzat ca-n "Godfather"!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate