Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Nu primesc update la S8 +

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
46 răspunsuri în acest subiect

#19
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Am uitat sa precizez ca e dual sim..afecteaza?

#20
Patrick76

Patrick76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 554
  • Înscris: 16.05.2017
Dacă este dual sim sunt șanse maxime să fie adus de domnișoara aia din spațiul extracomunitar, așadar garanția oficială la ESD este exclusă.
Ca să te lamurești repede care-i treaba,  sună la ESD și roagă-i să-ți verifice valabilitatea garanției după IMEI.
Un reset cu SIM de România în telefon cred că te-ar ajuta, însă ca să fii sigur caută prin paginile acestui topic, țin minte că au mai fost colegi în aceeași situație cu Dual Sim.

L.E
Verifică în Setări/Despre telefon/Informații Software  dacă apare OXM sau  orice altceva am subliniat cu roșu
Fișier atașat  Screenshot_20190321-152807_Settings.jpg   93,12K   48 download-uri

Editat de Patrick76, 21 martie 2019 - 15:30.


#21
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Apare..doar ca jos unde ai subliniat e ROM/ROM/XSG. Apare si acel OXM_ROM

#22
Patrick76

Patrick76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 554
  • Înscris: 16.05.2017
Firmware for Region XSG (United Arab Emirates)
Este totuși parte din Multi CSC-ul OXM din care face parte și ROM (România) și ai șanse maxime să-l rezolvi numai vu un factory reset (făcut din setări, nu din revovery)  cu SiIM de România în el.
Cu garanția însă, mi-e teamă este excludere la ESD.
Fișier atașat  Screenshot_20190321-154707.jpg   128,27K   26 download-uri

#23
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Ce inseamna exact aceasta excludere de la ESD?

#24
Patrick76

Patrick76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 554
  • Înscris: 16.05.2017
Dacă a fost fabricat pentru o altă regiune (USA, UAE, China, etc) nu ai garanție pe teritoriul Uniunii Europene.
In România service-ul oficial Samsung este asigurat de catre ESD.

#25
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Iti multumesc mult pt tot ajutorul.o sa incerc factory reset cum ai spus si o sa revin sa vedem daca se schimba ceva. Daca nu, aleg sa astept ..

#26
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Am facut factory reset..nici o schimbare momentan...ramane sa mai astept...

#27
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.826
  • Înscris: 15.06.2007
Numa ce am primit inca un update

Cred ca e al doile in Martie

Fișiere atașate



#28
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 775
  • Înscris: 24.08.2012
Exact aceeasi problema o am si eu. S8 Plus (SM-G955F) cumparat de nou din Germania, il folosesc tot in Germania doar ca am cartela de Romania( Vodafone). Niv. corectie securit. Android este din 1 Octombrie 2018. Nu am primit nici un update, iar cativa prieteni din Germania au primit update la inceputul lunii Martie. Eu de atunci in fiecare zi caut update la Descarcare manuala actualizari dar nimic... sa incerc si eu un factory reset sau sa mai astept?

#29
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Am facut eu factory reset..degeaba. eu o sa mai astept..desi e putin frustrant ca nu stiu care e problema..

#30
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007

View PostIloveHp, on 23 martie 2019 - 21:46, said:

Exact aceeasi problema o am si eu. S8 Plus (SM-G955F) cumparat de nou din Germania, il folosesc tot in Germania doar ca am cartela de Romania( Vodafone). Niv. corectie securit. Android este din 1 Octombrie 2018. Nu am primit nici un update, iar cativa prieteni din Germania au primit update la inceputul lunii Martie. Eu de atunci in fiecare zi caut update la Descarcare manuala actualizari dar nimic... sa incerc si eu un factory reset sau sa mai astept?
Ai reusit ceva ?

#31
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 775
  • Înscris: 24.08.2012
Inca nu am dat factory reset. Nu stiu ce sa fac, sa mai astept, sa incerc un factory reset...

#32
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 775
  • Înscris: 24.08.2012
Am dat factory reset. Nici o schimbare... ramane sa asteptam. Tie ti-a venit actualizarea?

#33
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
Nu..sa vedem daca apare acum in aprilie..dar inca nici o schimbare nici la mine..

#34
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.901
  • Înscris: 22.12.2005

View Postpity98, on 20 martie 2019 - 20:37, said:

Am luat de curand nu S8 + si vad ca nu mai primesc update la Pie sau la security patch level..e vreo problema de la telefon? Tine de retea? Sau trebuie sa am rabdare...am colegi la lucru cu S8 ,S9 si toti au primit update'ul...si din ce am citit pe forum multi au deja Pie...poate ma lamureste careva. MULTUMESC
da, este
sfat - vinde-l. Mai pune niste banuti si ia-ti nokia 8.

#35
RagingCat

RagingCat

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 21.03.2019
Era si cazul...
ORO

Fișiere atașate


Editat de RagingCat, 01 aprilie 2019 - 09:08.


#36
pity98

pity98

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 30.07.2007
foxbat, ce problema crezi ca are?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate