Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ati auzit de Hyundai Elantra GT ?
#55
Posted 30 March 2019 - 06:57
dasca, on 25 martie 2019 - 09:06, said:
Sper ca realizezi ca-i o compacta banala, cu un motor ceva mai potent decat majoritatea masinilor vandute in Europa, dar mediocru pentru SUA(ca putere). Ce dracu, si eu am Ceed-ul de saptamana trecuta si sunt entuziasmat de ea, dar tot nu cred ca e cel putin A45 AMG. Eu am spus doar ca asta intruneste calitatile pe care le cautam eu: frumusete, performanta, confort, marime portbagaj si economie benzina. Eu nu mai caut masini puternice, nici turbo, nici agresivitate. V-am explicat mai sus de ce...chiar detaliat. Comparatia cu A45 AMG este total deplasata !! |
#56
Posted 30 March 2019 - 07:15
Karhu, on 25 martie 2019 - 14:18, said:
Masina e noua si e frumoasa dar pt un GT e destul de slabuta (nevasta-mea umbla cu o masina de maxim 5000 euro, un Chrysler GT din 2004, cu 230 cp, la care ma gandesc sa-i fac un chipset tuning la 300 cp). Fani Hyundai nu prea sunt, asta inseamna ca sansele sa o dai la adevarata ei valoare sunt minime. Masina mea e generatie noua, cu eficienta diferita. Dupa cum am spus, la drum lung consuma 6.5 l/100 km, ceea ce pentru o masina de 2000 cmc e o performanta. De asemenea are comoditatile noii generatii, adica oglinzi incalzite, bluetooth, comenzi pe volan, comanda vocala, computer, cruise control, lumini automate, 3 prize de 12V, USB integrat in functiile audio, etc Nu am prezentat-o ca masina de putere, cu toate ca e nervoasa. Am prezentat-o ca masina frumoasa, comoda, fiabila si economica. Faptul ca nu e o masina populara in RO e datorita faptului ca in RO sunt scumpe. Si nu uitati... masina mea nu e facuta in Cehia, Rusia sau Turcia... e adusa direct din Coreea. Eu ma adresez doar unui segment anume de oameni. Poate vor aparea si ei in discutie... nu doar carcotasii Edited by s_scat, 30 March 2019 - 07:24. |
#57
Posted 30 March 2019 - 07:20
vezi cum e cu mersul ala subturat, economisesti la benzina dar s-ar putea sa pierzi toata economia aia pe egr.
eu unul nu inteleg cui te adresezi, Hyundai in general nu e asa popular in ro iar motorizarea aia nu e disponibila in UE, probabil nu se incadreaza in normele de poluare. stiu ca orice cioara isi lauda puiul dar tu prezinti masina asta de parca e un wraith cu v12, nu o masinuta din clasa economica. Land rover tocmai a mutat o parte productie din UK in Cehia, crezi ca sunt mai slab calitative decat primele? Nu, nu sunt, e aceeasi linie de productie si aceleasi proceduri. |
#58
Posted 30 March 2019 - 07:47
Asta cu linia de productie este dovedita si la alte case la fel de mari, ca NU este acelasi lucru.
On @s_cat, cand vii pe un forum plin de adulatori de vv si diesel sau benzinare de 1 litru care sa consume putin este de asteptat sa nu priceapa nimeni nimic. Altfel, masina este draguta, te multumeste, dar mai sunt si altele cu design mai fain (subiectiv) si motorizari asemanatoare atat ca putere cat si ca cilindree. Un exemplu direct este mazda3. Legat de Kia, in ro se cumpara pentru garantia de 7 ani pe care o ofera si a pretului, in general compacte sau suv-uri, rar vezi vreun model aparte pe strazi. Legat de vanzarea in Ro, este posibil sa o dai repede sau nu iar targetul va fi un mid 20s cu buget restrans care nu umbla cu turma, mai sunt si din astia ! Muta topicul la jurnal de bord si ai scapat de hateri ! Bafta ! Edited by SSpantzer, 30 March 2019 - 07:48. |
#59
Posted 30 March 2019 - 07:47
_-livio-_, on 30 martie 2019 - 07:20, said:
vezi cum e cu mersul ala subturat, economisesti la benzina dar s-ar putea sa pierzi toata economia aia pe egr. eu unul nu inteleg cui te adresezi, Hyundai in general nu e asa popular in ro iar motorizarea aia nu e disponibila in UE, probabil nu se incadreaza in normele de poluare. stiu ca orice cioara isi lauda puiul dar tu prezinti masina asta de parca e un wraith cu v12, nu o masinuta din clasa economica. Land rover tocmai a mutat o parte productie din UK in Cehia, crezi ca sunt mai slab calitative decat primele? Nu, nu sunt, e aceeasi linie de productie si aceleasi proceduri. Asa ca nu se strica in niciun caz EGR-ul. Apropos, EGR-ul este o mare problema la masinile diesel, nu la cele pe benzina... in 9 din 10 cazuri Cu poluarea ramane de vazut la testul dinamic de la RAR. Ar trebui sa fie Euro 6, dar de obicei aia scad la Euro 5 pentru masinile din afara, ca regula... ca sa ne invatam minte si sa nu mai aducem masini din afara UE !! Imi cer scuze, dar chiar nu prezint masina mai mult decat este sau decat poate. Incerc sa fiu cat mai echilibrat posibil, doar ca fiind o masina non-existenta in Europa are lucruri in plus fata de ce stim noi la i30 de 1.4 sau 1.6 litri Edited by s_scat, 30 March 2019 - 08:13. |
#60
Posted 30 March 2019 - 08:08
SSpantzer, on 30 martie 2019 - 07:47, said:
Asta cu linia de productie este dovedita si la alte case la fel de mari, ca NU este acelasi lucru. On @s_cat, cand vii pe un forum plin de adulatori de vv si diesel sau benzinare de 1 litru care sa consume putin este de asteptat sa nu priceapa nimeni nimic. Altfel, masina este draguta, te multumeste, dar mai sunt si altele cu design mai fain (subiectiv) si motorizari asemanatoare atat ca putere cat si ca cilindree. Un exemplu direct este mazda3. Legat de Kia, in ro se cumpara pentru garantia de 7 ani pe care o ofera si a pretului, in general compacte sau suv-uri, rar vezi vreun model aparte pe strazi. Legat de vanzarea in Ro, este posibil sa o dai repede sau nu iar targetul va fi un mid 20s cu buget restrans care nu umbla cu turma, mai sunt si din astia ! Muta topicul la jurnal de bord si ai scapat de hateri ! Bafta ! Inainte sa iau Elantra GT chiar ma gandeam sa iau o Mazda 3 Sport. Dar nu mi-a placut, nu se infigea si avea portbagajul mic. Singurul lucru tare la Mazda este ca sunt foarte economice, dar in Canada nu conteaza asta, pentru ca benzina e la jumatate de pret fata de RO...si salariile sunt mai mari. M-am gandit sa pun topicul aici pentru ca aici intra oamenii ca sa se intereseze despre diverse aspecte cand vor sa cumpere masini... |
#61
Posted 30 March 2019 - 09:33
#62
Posted 31 March 2019 - 02:11
Masina iti indica schimbul de trepte pt consum cat mai mic, nu are treaba cu orice altceva, iar egr-ul e problema si la benzina, mai ales la motoare cu injectie directa pt ca produc mai multe particule.
Ba chiar si la unele modele cu injectie indirecta e problema, de ex Mazda L si duratec he erau predispuse la asa ceva daca stateau mereu sub 2k ture. Deci e o economie falsa treaba cu consumul. Iar schimbatul mereu la 2k ture face mai mult rau decat bine, motorul ala ar trebui sa mai ajunga si la ture mai mari pt a "respira", turometru are plaja mare unde e safe sa tii acul, unde nu mai e safe intra limitatorul iar motorul e protejat. Eu unul nu mi-as bate capul cu importul, o sa fie greu de vandut o masina cu bord in mile si motor de 2l benzina cand toti vor diesel. Ca sa nu mai vb ca o sa iasa si in dezavantaj la pret fata de o masina germana, visul poporului. Edited by _-livio-_, 31 March 2019 - 02:16. |
#63
Posted 31 March 2019 - 05:04
Karhu, on 30 martie 2019 - 09:33, said:
Pai acolo trebuie sa fii atent: calculează la cât iese prețul final (banii tai+adusul+taxe+înmatriculare) și apoi poți întreba colegii dacă e un preț realist pt vânzare sau nu. Altfel doar chibițăm, că asta nu costa bani. Am calculat si ma costa intre 4000-6000 euro totul. Diferenta este la TVA, taxe vamale si variantele de transport pana in RO. Pretul cerut de mine va fi 14.000 euro. Mai ieftin nu o pot vinde, imi pare rau... _-livio-_, on 31 martie 2019 - 02:11, said:
Masina iti indica schimbul de trepte pt consum cat mai mic, nu are treaba cu orice altceva, iar egr-ul e problema si la benzina, mai ales la motoare cu injectie directa pt ca produc mai multe particule. Ba chiar si la unele modele cu injectie indirecta e problema, de ex Mazda L si duratec he erau predispuse la asa ceva daca stateau mereu sub 2k ture. Deci e o economie falsa treaba cu consumul. Iar schimbatul mereu la 2k ture face mai mult rau decat bine, motorul ala ar trebui sa mai ajunga si la ture mai mari pt a "respira", turometru are plaja mare unde e safe sa tii acul, unde nu mai e safe intra limitatorul iar motorul e protejat. Eu unul nu mi-as bate capul cu importul, o sa fie greu de vandut o masina cu bord in mile si motor de 2l benzina cand toti vor diesel. Ca sa nu mai vb ca o sa iasa si in dezavantaj la pret fata de o masina germana, visul poporului. Eu nu stau sub 2000 de ture niciodata, nu stiu de unde ai inteles asta. Aici sunt autostrazi prin mijlocul orasului si centuri de mare viteza, asa ca oricum eu merg in 3000-3500 rotatii. M-am referit strict la schimbarea de viteze, acolo se consuma mult si se vede clar la consumul meu de acum. Teoria asta e valabila la masinile cu motorina, daca mergi numai in Bucuresti cu ele. Aici sunt masini cu motorina la fel de putine ca si masinile manuale, deci cam 1% din toate masinile...daca nu cumva mult mai putine... Nu, in Canada nu sunt masini cu bordul in mile, ci in Km/ora. Confunzi cu masinile din SUA. Da, stiu mentalitatea romanilor, dar nu toti gandesc asa. Eu de exemplu am urat intotdeauna masinile pe motorina. Daca o primeam gratis o vindeam si imi luam tot pe benzina. Nu stau sa explic de ce, pentru ca se stie... Fiabilitatea masinilor Hyundai este recunoscuta, asa ca nu mi-e teama de masinile germane. Cine stie, cunoaste... Edited by s_scat, 31 March 2019 - 05:07. |
#64
Posted 31 March 2019 - 07:49
s_scat, on 31 martie 2019 - 05:04, said: Eu nu stau sub 2000 de ture niciodata, nu stiu de unde ai inteles asta. Aici sunt autostrazi prin mijlocul orasului si centuri de mare viteza, asa ca oricum eu merg in 3000-3500 rotatii. s_scat, on 30 martie 2019 - 07:47, said: Nu merg subturat, ci chiar cum imi recomanda masina sa schimb treptele, pe ecran. Adica schimb vitezele la maximum 2000 de turatii, nu la 3000-4000 cum o faceam inainte. Si acum castig inca 100 de km la un rezervor !! ?????? |
|
#65
Posted 31 March 2019 - 14:45
Ce este neclar? Schimba vitezele la 2000 rpm si merge pe autostrazi la 3000-3500rpm !
Edited by SSpantzer, 31 March 2019 - 14:49. |
#66
Posted 31 March 2019 - 16:52
Daca esti inca in Canada, vinde-o acolo chiar si cu 1000-2000 in minus. Tot o sa ai pierdere mai mica decat daca o inscrii pe Romania si incerci sa o vinzi aici.
Nu iti da nimeni 14000 pe un I30 de 3 ani fara nici o garantie si nici un mod de a verifica istoricul de la dealer. Ba si un motor necomercializat aici si dificultate la gasit anumite piese. Nu de alta, dar la 16-17000 E te lipesti la masini noi cu 140CP, garantie si dotari bune. Iar cei care vor cai multi o sa mearga pe BMW, Audi si celelalte. Nu sunt deloc rautacios, doar realist... |
#67
Posted 31 March 2019 - 18:20
dasca, on 31 martie 2019 - 16:52, said:
Daca esti inca in Canada, vinde-o acolo chiar si cu 1000-2000 in minus. Tot o sa ai pierdere mai mica decat daca o inscrii pe Romania si incerci sa o vinzi aici. Nu iti da nimeni 14000 pe un I30 de 3 ani fara nici o garantie si nici un mod de a verifica istoricul de la dealer. Ba si un motor necomercializat aici si dificultate la gasit anumite piese. Nu de alta, dar la 16-17000 E te lipesti la masini noi cu 140CP, garantie si dotari bune. Iar cei care vor cai multi o sa mearga pe BMW, Audi si celelalte. Nu sunt deloc rautacios, doar realist... Nu te-am acuzat de rea-vointa, dimpotriva, apreciez. Asta cu istoricul e simplu, e inca in garantie, am cartea de service si pot cere istoricul daca vrea cineva neaparat. Aici nimeni nu face mizerii din astea ca in RO, mai ales cu masini noi. Mai am inca 2 ani de garantie, care ar trebui sa fie transferate in RO. Totul se rezolva la Hyundai Germania...dar inca nu mi-am batut capul. Asta cu motorul e la fel de simplu, piesele se comanda de catre dealer, in caz de ceva... Dar, per total, stiu care e treaba in Romania. In Canada, in schimb, situatia e dramatica pentru mine si cei ca mine... Masinile manuale nu se vand, sau daca se vand se dau pe nimic....si iti si lasa senzatia ca ti-au facut o mare favoare ca ti-au cumparat-o...pentru ca e manuala !! Niste tembeli... Habar nu au ce mari avantaje ofera o masina manuala !! Eu personal cumpar doar masini manuale, dar am condus multe masini automate, masinile sotiei, masini de serviciu, prieteni, etc... Nu mi-au placut nici macar alea cu padele. Zici ca esti in consola de gaming... Adevaratul sofer e ala care schimba vitezele cu ambreiajul, cand simte el, care speculeaza turatiile. Ca sa nu mai vorbim de consumul mai redus si de intretinerea si reparatiile minime ale cutiei manuale... |
#68
Posted 31 March 2019 - 18:46
Tu spui ca e simplu pt tine ca vanzator. Ca si cumparator nu vrea nimeni sa se lege la cap si sa se complice atunci cand sunt alternative.
Mai ales cand sunt destule cazuri de masini aduse de prin SUA inundate si aduse pe aici si vandute de bune. Stiu ca nu-i cazul tau, dar ca si cumparator de ce sa-mi asum riscul? Iar cu comanda la dealer, la ce povesti am auzit de reprezentante, majoritatea prefera anumite service-uri cunoscute daca nu-s conditionati de garantie. Ti-am zis, daca ai oferta da-o acolo si in pierdere. La aceeasi suma pierduta, macar nu-ti pierzi timpul interactionand cu statul roman. O suma realista zic eu ca e 10-11.000E. Acolo probabil vei gasi ceva cumparatori, ca nu intri in concurenta cu A4/Seria3 samsarite de aceeasi varsta. |
#69
Posted 31 March 2019 - 19:56
dasca, on 31 martie 2019 - 18:46, said:
Tu spui ca e simplu pt tine ca vanzator. Ca si cumparator nu vrea nimeni sa se lege la cap si sa se complice atunci cand sunt alternative. Mai ales cand sunt destule cazuri de masini aduse de prin SUA inundate si aduse pe aici si vandute de bune. Stiu ca nu-i cazul tau, dar ca si cumparator de ce sa-mi asum riscul? Iar cu comanda la dealer, la ce povesti am auzit de reprezentante, majoritatea prefera anumite service-uri cunoscute daca nu-s conditionati de garantie. Ti-am zis, daca ai oferta da-o acolo si in pierdere. La aceeasi suma pierduta, macar nu-ti pierzi timpul interactionand cu statul roman. O suma realista zic eu ca e 10-11.000E. Acolo probabil vei gasi ceva cumparatori, ca nu intri in concurenta cu A4/Seria3 samsarite de aceeasi varsta. Ce spui tu e adevarat. Eu gandesc ca un om cinstit...dar majoritatea nu dau 2 bani pe ce simt sau spun eu... Cu 10.000 euro iti iei un Sandero mai pricopsit sau un Duster... ceea ce mi se pare o jignire la dresa masinii mele. Mai ales dupa ce scad si 6000 de dolari cheltuielile. Stresul si nervii cu statul roman nu mi le plateste nimeni, evident... Din nefericire nu am gasit inca un prieten, ruda sau vreo cunostinta care sa o vrea. Pentru ca ei au incredere in mine si totul ar merge fluent... Edited by s_scat, 31 March 2019 - 20:02. |
|
#70
Posted 31 March 2019 - 21:58
N-ai pe acolo vreo firma care cumpara masini de la proprietari si le revand? In Austria sunt, si chiar daca ofera preturi sub pretul pietei in situatia ta s-ar putea sa ai pierderi mai mici.
Cheltuielile alea de 6000 dolari nu le poti lua in considerare la valoarea masinii, masina aia nu-si imbunatateste caracteristicile datorita lor. Anul trecut cand m-am mutat in Austria am fost intr-o situatie asemanatoare. Aveam un Citroen C4 din 2008 in stare destul de buna, masina pe care as mai fi tinut-o 2-3 ani. Dar inmatricularea in Austria m-ar fi costat vreo 2000E, iar valoarea masinii era cam 3000. Am donat-o parintilor pana la urma, ei avand o masina mai veche. In situatia ta, trebuie sa limitezi pierderile pe cat posibil, cheltuielile nu ti le recuperezi. |
#71
Posted 01 April 2019 - 03:59
dasca, on 31 martie 2019 - 21:58, said:
N-ai pe acolo vreo firma care cumpara masini de la proprietari si le revand? In Austria sunt, si chiar daca ofera preturi sub pretul pietei in situatia ta s-ar putea sa ai pierderi mai mici. Cheltuielile alea de 6000 dolari nu le poti lua in considerare la valoarea masinii, masina aia nu-si imbunatateste caracteristicile datorita lor. Anul trecut cand m-am mutat in Austria am fost intr-o situatie asemanatoare. Aveam un Citroen C4 din 2008 in stare destul de buna, masina pe care as mai fi tinut-o 2-3 ani. Dar inmatricularea in Austria m-ar fi costat vreo 2000E, iar valoarea masinii era cam 3000. Am donat-o parintilor pana la urma, ei avand o masina mai veche. In situatia ta, trebuie sa limitezi pierderile pe cat posibil, cheltuielile nu ti le recuperezi. Dar sa va explic cum stau lucrurile pe aici: - Toti dealerii imi ofera 9000-10.000 dolari pe ea... adica la rupere. Cu nenorocitii astia pierd 15-16.000 de dolari, ceea ce iese din discutie !! - Privatii..... in 3 luni m-a sunat unul singur, din curiozitate. V-am spus, e tara de dobitoci care cumpara doar automate. Asa ca lucrurile sunt dure pentru mine. Eu am masina noua, nerulata, deci nu-mi pot permite sa fac un cadou frumos, cum ai facut tu... Eu am muncit greu ca sa platesc masina asta. Eu nu sunt vreun smecher sau vreun high-manager care invarte banii cu lopata. Daca o aduc in RO pierderile sunt mai mici. Dar asta nu inseamna ca sunt vreun disperat si o dau pe cat imi ofera romanii. Daca nu primesc banii pe care ii astept, atunci o tin pentru mine si vand masina din RO. Totusi, sper ca va aparea un om interesat de o masina ca asta. Banuiesc ca e singura din RO. Dar daca ati mai auzit de vreuna identica as fi interesat sa vorbesc cu acea persoana... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users