Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Ati auzit de Hyundai Elantra GT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#37
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostSlick0r, on 17 martie 2019 - 20:27, said:

Prin faptul ca "nu e motor de turatie" [deci de aia se strica] ce intelegi mai exact? Ca nu are puterea maxima la 8000 rpm ca unele Honde si deci nu trebuie turat peste 3500? vezi ca sunt destule Honde cu puterea maxima mult mai jos de atat. Sunt masini contemporane cu loganurile, chiar turbo, unde puterea maxima e tot pe la 5500-6000. Crezi ca inginerii dacia/renault sunt asa oligofreni ca au pus rev limit la plesneala, ca au etajat cutia dand cu banul si ca stii tu mai bine? Ce sa zic, da-le un tzar, poate faci si un curs de pilotaj corect si inveti oamenii sa nu mai tureze motoarele peste jumatatea plajei ca le strica.

1 ca ar fi accelerat mai bine cu vvt/valvetronic/vtec/whatever, de acord
2 ca nu te da pe spate, de acord
3 ca il strici urcand peste 5000 rpm, idiotenie
4 ca nu trage urcand peste 5000 rpm, idiotenie. Nu stiu exact unde e sweet spot la Logan, dar ma indoiesc ca rapoartele cutiei te fac sa ai mai multa putere in treapta superioara la 3500 rpm decat in treapta inferioara la 4500+ rpm chiar si nefiind "motor de turatie".
Tot ce vorbesc este despre motoare aspirate, nu turbo. Alea turbo sunt concepute altfel si merg in cu totul alti parametri, deci iti recomand sa nu mai amesteci lucrurile !!
Da, ce spun eu este adevarat. Si vorbesc aici de motorul meu de Sandero de 1.6 litri, care e cica "mare" pentru gama Dacia. Pentru ca daca vorbesc de amaraciunile alea de 0.9, 1.2, 1.4...mi se face jena...
Si sa nu uitam ca daca vrei sa mergi in 4000 de turatii sau mai mult, iti trebuie ulei sintetic de calitate, nu mizerii pe care le gasesti in Romania. De exemplu, eu folosesc pentru Elantra GT doar Mobil1 Advanced, de cea mai buna calitate, original. Si pot sa ma duc in 6500 de turatii fara frica... pentru ca si motorul e de cu totul alta calitate si performanta decat Dacia Sandero si este o placere sa-i testezi performantele maxime....
In concluzie, un motor mic, care nu e nici macar conceput ca motor de turatie (vezi unele motoare de Honda de care aminteai) si in care nici nu pui ulei de calitate foarte buna...e bine sa fie lasat in pace, adica sub 4000 de turatii.
Apoi ar fi bine discutam si despre consumul de benzina, care creste substantial cu turatia. Ca un exemplu relevant, pana acum cateva luni eu schimbam vitezele la 3000 de turatii, ca sa ma infig si sa trag de masina ca sa nu fiu ultima caruta de pe drum.... dar mergeam doar 500 de Km in consum mixt. Acum schimb la 1500 de turatii si merg si cu a 5-a prin oras la 2000 de turatii....si am ajuns la 650 de km in consum mixt.
Intreaba-i pe taximetristii care au facut 1000.000 de Km si vei afla ca ei nu supratureaza motorul, ca sa ii poata prelungi viata si ca sa consume mai putin...Ei nu sunt retardati sa repare motorul mai des daca nu e nevoie si nici sa consume combustibil in plus aiurea...

Toata teoria pe care mi-o bagi pe gat e doar teorie pentru o anumita nisa de pasionati care au bani de aruncat pe intretinere speciala, reparatii si piese schimbate prematur. Omul normal stie ca Dacia e o amaraciune de masina de care trebuie sa aiba grija si sa nu o duca in zone extreme de functionare...pentru ca nu e conceputa pentru asta si vor bani aiurea pentru nimic special...pentru ca tot o amaraciune de masina ramane...

Si acum revenind la topic, eu am facut doar o scurta comparatie intre o masina ordinara, cum este Sandero de 1.6 cu 85 cai putere si Elantra GT de 2.0 cu 175 de cai putere (adica mai mult decat dublu). Sunt doua masini pe care le detin si pe care le-am testat in toate situatiile.
Daca le conduci pe amandoua cate o jumatate de ora una dupa alta ...vei intelege ce spun si vei uita "teoriile" pe care incerci sa le inoculezi oamenilor de aici...

Eu inca sunt intelegator cu tine si ti-am raspuns amabil, cu toate ca ai depasit masura... dar macar am apreciat ca nu ai coborat la nivelul unui om primitiv sa ma jignesti, asa cum a facut celalalt "specialist" caruia nici macar nu ma obosesc sa-i raspund la jignire, saracul de el... pentru ca e pierdere de vreme oricum.
Cu placere !!

Apropos, daca nu mai aveti nimic de adaugat la topicul deschis de mine si la care asteptam sa imi puneti intrebari in legatura cu ACEA masina, despre performanta si specificatiile ei si eventual sa imi spuneti parerea voastra daca o detineti si sa facem comparatii si cu alte modele asemanatoare ... atunci mai bine va abtineti pentru ca eu oricum nu mai raspund la nimic off-topic

Edited by s_scat, 18 March 2019 - 03:31.


#38
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,974
  • Înscris: 09.05.2009
Si totusi de ce e topicul pe aria de achizitii? Vrei sa cumperi masina asta sau daca deja o ai care e scopul discutiei?

#39
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,769
  • Înscris: 25.11.2009

View Posts_scat, on 18 martie 2019 - 03:30, said:

Omul normal stie ca Dacia 1310 e o amaraciune de masina de care trebuie sa aiba grija si sa nu o duca in zone extreme de functionare...pentru ca nu e conceputa pentru asta si vor bani aiurea pentru nimic special...pentru ca tot o amaraciune de masina ramane...
Am completat eu pentru tine.

#40
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
@s_scat, am avut Logan 1.4MPI 7 ani, si iti spun sincer ca de la liniute prin Mamaia toamna iarna, trasee prin tara pe drumuri de munte si depasiri intra-4-a la 5500 rpm, masina aia nu A AVUT NICI O PROBLEMA LA MOTOR. Nu consuma ulei intre schimburi si nici defectiuni nun a  avut niciodata. Da, si nu rade, poti face liniute cu orice masina, chiar si cu Matiz. Am avut Opel Astra GSI SFI(cunoascatorii stiu) cu care ma dadeam la legale prin tara, dar asta pana m-am cumintit(casatorit). Motorul de logan nu are nimic in turatii mari, pentru ca el functioneaza intr-o plaja joasa de putere, nefiind stresat. Schimbam treptele la liniute fara sa mai iau piciorul de pe acceleratie, si se ducea in limitare de fiecare data. Iti e tie frica sa o arzi. Da-i inferioare si kick down pana nu mai poti ca nu are nimic, atat cat poate o va face. Loganul meu a ramas in familie si acum are peste 230.000 si merge perfect.

#41
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostDannyMC, on 18 martie 2019 - 06:53, said:

Si totusi de ce e topicul pe aria de achizitii? Vrei sa cumperi masina asta sau daca deja o ai care e scopul discutiei?

Uite un om care a pus o intrebare logica si pertinenta !!
Am deschis topicul aici pentru ca vreau sa vand aceasta masina si eram curios ce stiti despre ea si daca este cineva interesat de o masina ca asta si cu performantele astea.
Masina are doar 14.000 de km acum (inca mai miroase a nou) si o voi aduce in Romania...

#42
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Da, o sa faci valuri cu un hatchback aspirat in Romania :)) intereseaza-te mai bine cat inseamna ca si costuri + dificultati de omologare, poate iti trece.

#43
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016
Nu vreau sa fac niciun val.
Despre motoarele aspirate...trebuie sa-ti spun ca un om cu mintea la cap nu-si cumpara masina turbo. Alea se strica mult mai usor si consuma mai mult. Adica sunt masini mult mai putin fiabile si economice.
Ca sa nu mai discutam ca daca vrei sa simti puterea turbo trebuie sa-ti iei minim Golf GTI, pentru ca altfel a mea e la fel de nervoasa peste 4000 de turatii.

Hai sa-ti explic care e problema mea.... Natia asta de lenesi si comozi din Canada nu cumpara masini manuale...pentru ca se pare ca i-a fatat ma-sa in masini automate. 99% din canadieni si americani cumpara masini automate !!
Adica de ce sa se chinuie ei sa apese ambreiajul si sa schimbe vitezele, nu-i asa ?... Ca sa nu vorbim ca mai moare si motorul in vreo intersectie...
Prefera sa plateasca 2000 de dolari in plus (pentru ca asta e diferenta intre manual si automatic) si sa le consume masina mai mult si sa arunce masina la gunoi cand li se strica transmisia automata (cum am facut si eu cu o masina)...decat sa aiba o masina manuala si fiabila...
Dar nu trebuie sa-mi bat capul cu tampitii. Ii las in plata Domnului.

In legatura cu taxele stiu cat ma costa, dar pierd mai putin decat daca o vand in Canada pe nimic...
Omologarea e un furt pe fata in RO, adica testul dinamic. Noroc ca eu am semnalizare galbena din fabrica si masina are foarte putini km, asa ca RAR-ul nu o s-o trateze ca pe un harb.

Este o masina care te tine 20 de ani, daca ai grija de ea.
Este o masina interesanta, care nu exista in RO si ar trebui sa gasesc cumparatori.
Eu nu o  compar cu masini nebune de la BMW sau alte masini la moda printre neamurile-proaste din Romania. Eu discut doar cu oamenii seriosi care vor o masina puternica, fiabila, foarte frumoasa, foarte economica pentru capacitatea ei si cu distributie pe lant. Are portbagajul cel mai mare din clasa ei de masini.
Acest model e foarte iubit si de femei, pentru ca e foarte frumoasa. Dupa parerea mea, modelul din 2016 este cel mai frumos dintre toate. Au mai fost si cu 4-5 ani inainte si dupa...dar tot a mea e cea mai frumoasa cand o privesti din fata...

Edited by s_scat, 24 March 2019 - 09:45.


#44
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,769
  • Înscris: 25.11.2009

View Posts_scat, on 24 martie 2019 - 09:43, said:

Despre motoarele aspirate...trebuie sa-ti spun ca un om cu mintea la cap nu-si cumpara masina turbo. Alea se strica mult mai usor si consuma mai mult. Adica sunt masini mult mai putin fiabile si economice.
Da asa e. De aceea e plin de turbo pe diesel.

Asta e ? Banala.

Attached Files



#45
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016
Eu nu am vorbit nimc despre masinile diesel. Eu le-as desfiinta pe toate si as lasa diesel numai la camioanele grele, utilaje mari, tancuri, vapoare, etc

Dar sa revenim, pentru ca vad ca multora va place sa deviati de la topic...
Nu, nu e asta masina. Se vede clar ca nu ai citit tot ce am scris despre masina mea.
Dar ai dreptate, asta arata banal. A mea arata mai bine.

#46
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016
Din 2018 i-au schimbat design-ul si arata mai rau...adica banal, asa cum zicea distinsul comentator de mai sus ...
Si pe deasupra i-au scazut si puterea, de la 173, la 162 cai putere.

Asa arata masina mea:

Attached Files


Edited by s_scat, 24 March 2019 - 22:42.


#47
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Volvo+honda civic+ford fiesta, fix in ordinea pozelor.
Sa o stapanesti sanatos !
Ce motorizare ai ?

#48
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005

View Posts_scat, on 24 martie 2019 - 09:43, said:

Nu vreau sa fac niciun val.
Despre motoarele aspirate...trebuie sa-ti spun ca un om cu mintea la cap nu-si cumpara masina turbo. Alea se strica mult mai usor si consuma mai mult. Adica sunt masini mult mai putin fiabile si economice.
Ca sa nu mai discutam ca daca vrei sa simti puterea turbo trebuie sa-ti iei minim Golf GTI, pentru ca altfel a mea e la fel de nervoasa peste 4000 de turatii.


Ai condus vreodata o masina turbo? Ca de detinut e clar ca nu e cazul. Nu mai dau exemple ca nu are rost. Dar ca sa stii si tu, 99% din turbinele de fabrica sunt dimensionate pt cuplu jos si putere in zona medie de turatii.

#49
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostSSpantzer, on 24 martie 2019 - 22:49, said:

Volvo+honda civic+ford fiesta, fix in ordinea pozelor.
Sa o stapanesti sanatos !
Ce motorizare ai ?

Multumesc pentru apreciere !
Da, e o masina draguta.
Sa va spun ceva interesant, ceea ce nu am mai patit niciodata, cu toate ca eu am avut mai multe masini... Asta e singura pentru care deschid usa special doar ca sa ma uit la ea. Sau ma uit pe geam doar ca sa o admir...
Puteam cumpara orice masina doream, dar doar asta a intrunit performantele, fiabilitatea si frumusetea liniilor. Si cand ma urc la volan, este o placere sa o conduc. Cand sunt lenes, conduc batraneste si nici nu bag de seama ce poate, dar cand sunt vioi...o calc si se infige tare.
Acum 2 ani, din pacate, am mers noaptea la ora 3, cand nu era nimic pe autostrada cu 3 benzi, cu 160 km/ora.... si, ce credeti ?!?...M-a prins politia si m-a trimis in Curte, adica sa fiu judecat... Nici macar amenda nu au putut sa-mi dea pentru ca am mers prea tare!!... Auzi dementa !!.... De parca m-ar fi prins cu 200 km/ora ziua la pranz....
Din pacate am fost amendat rau, amluat  si puncte si de atunci merg ca un melc, cu doar 100 km/ora pe autostrada, ca sa nu mai fiu prins. Pt ca daca sunt prins, imi iau carnetul poate definitiv...
Dar asta e o masina cu care poti merge cu 180 km/ora fara sa aiba niciun stres timp de 1000 de km. Este o bijuterie si nu glumesc. Nu ma asteptam ca acesti sud-coreeni sa ajunga la asamenea rafinament si performanta.
Initial am vrut sa-mi iau o masina turbo tare, un Golf R, Impreza WRX STI sau o MazdaSpeed 3. Golf GTI e prea slaba pentru mine si Civic Type R arata prea ciudat, zici ca e din NFS si nu e genul meu. Dintre Focus ST si RS, mi-a placut mai mult ST-ul, cu toate ca RS e 4x4.  Americanele nu-mi plac in general, pentru ca alea consuma mult si nu sunt fiabile.
Am luat-o pe asta pentru ca se muleaza pe ce am eu nevoie si prefer aspiratele, pentru ca sunt mult mai fiabile.

Acum trebuie sa vand masina, din pacate, din cauza unor probleme personale si o voi aduce in RO ca sa o vand, pentru ca aici nu mi-o cumpara nimeni, fiind masina manuala...
Observ ca nu ai citit tot topicul meu, asa ca iti spun ca are 2000 cmc, 173 cp, GDI, D-CVVT, aspiratie normala. Are doar 14.000 de km.
Daca doresti iti voi da toate detaliile...

#50
s_scat

s_scat

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 03.02.2016

View PostSlick0r, on 25 martie 2019 - 05:48, said:

Ai condus vreodata o masina turbo? Ca de detinut e clar ca nu e cazul. Nu mai dau exemple ca nu are rost. Dar ca sa stii si tu, 99% din turbinele de fabrica sunt dimensionate pt cuplu jos si putere in zona medie de turatii.
Pentru mintea ta imbacsita de rautate, trebuie sa-ti spun ca eu am condus toate masinile turbo care se vand in Nord-America, inclusiv masinile lor "muscle". Nu ai ce sa ma inveti tu pe mine, iti garantez !!
Zona turbinelor e foarte stufoasa, este un adevarat sub-domeniu auto...adica Adding turbo on NASP cars,TUNING + ECU resofting, internals forged, etc...daca ai auzit de asa ceva. Aici tuningul este perla coroanei, sunt ateliere specializate. Aici este o industrie, s-au scris carti intregi si exista zeci de siteuri care se ocupa doar de asta, in cele mai mici detalii...lucruri de care tu nu ai auzit si nici nu banuiesti !!
Eu am fost in atelierele lor de tuning... Tu nici nu ai vazut asa ceva in viata ta, cu siguranta !!
Te-am bagat prea mult in seama si ti-am raspuns amabil la tot ce mi-ai scris, cu toate ca esti obraznic. Dar acum ai depasit limita si ai dat-o in badaranie.... asa ca este ultima oara cand iti raspund...pentru ca e pierdere de vreme pentru mine sa-ti raspund si sa-ti explic lucruri care sunt mult nuantate fata de ce crezi tu si mai ales...fata de ce stii tu.
Eu aici nu intru in subiecte de alta natura, DECAT DESPRE MASINA MEA SAU COLATERALE DE LA EA. Trebuie sa-ti fac un desen ca sa intelegi lucruri simple ?

Baga-te in seama prin alte tpicuri, aici nu e locul tau !!

Edited by s_scat, 25 March 2019 - 06:49.


#51
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,445
  • Înscris: 15.01.2017
Cat vrei tu pe maisna asta adusa in Romania?

#52
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Sper ca realizezi ca-i o compacta banala, cu un motor ceva mai potent decat majoritatea masinilor vandute in Europa, dar mediocru pentru SUA(ca putere).

Ce dracu, si eu am Ceed-ul de saptamana trecuta si sunt entuziasmat de ea, dar tot nu cred ca e cel putin A45 AMG.

#53
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,785
  • Înscris: 25.06.2007

View Posts_scat, on 25 martie 2019 - 06:07, said:

o voi aduce in RO ca sa o vand, pentru ca aici nu mi-o cumpara nimeni, fiind masina manuala...
Observ ca nu ai citit tot topicul meu, asa ca iti spun ca are 2000 cmc, 173 cp, GDI, D-CVVT, aspiratie normala. Are doar 14.000 de km.
Masina e noua si e frumoasa dar pt un GT e destul de slabuta (nevasta-mea umbla cu o masina de maxim 5000 euro, un Chrysler GT din 2004, cu 230 cp, la care ma gandesc sa-i fac un chipset tuning la 300 cp).
Fani Hyundai nu prea sunt, asta inseamna ca sansele sa o dai la adevarata ei valoare sunt minime.

#54
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005

View Posts_scat, on 25 martie 2019 - 06:35, said:

Pentru mintea ta imbacsita de rautate, trebuie sa-ti spun ca eu am condus toate masinile turbo care se vand in Nord-America, inclusiv masinile lor "muscle". Nu ai ce sa ma inveti tu pe mine, iti garantez !!
Zona turbinelor e foarte stufoasa, este un adevarat sub-domeniu auto...adica Adding turbo on NASP cars,TUNING + ECU resofting, internals forged, etc...daca ai auzit de asa ceva. Aici tuningul este perla coroanei, sunt ateliere specializate. Aici este o industrie, s-au scris carti intregi si exista zeci de siteuri care se ocupa doar de asta, in cele mai mici detalii...lucruri de care tu nu ai auzit si nici nu banuiesti !!
Eu am fost in atelierele lor de tuning... Tu nici nu ai vazut asa ceva in viata ta, cu siguranta !!
Te-am bagat prea mult in seama si ti-am raspuns amabil la tot ce mi-ai scris, cu toate ca esti obraznic. Dar acum ai depasit limita si ai dat-o in badaranie.... asa ca este ultima oara cand iti raspund...pentru ca e pierdere de vreme pentru mine sa-ti raspund si sa-ti explic lucruri care sunt mult nuantate fata de ce crezi tu si mai ales...fata de ce stii tu.
Eu aici nu intru in subiecte de alta natura, DECAT DESPRE MASINA MEA SAU COLATERALE DE LA EA. Trebuie sa-ti fac un desen ca sa intelegi lucruri simple ?

Baga-te in seama prin alte tpicuri, aici nu e locul tau !!

Nu stiu sefule de ce te tot plangi acolo, eu am masini turbo din 2001 - 2009 desfacute si tunate cu manutele mele si nu mai am probleme cu ele Posted Image ma mir cum te-ai invartit pe langa atatea masini si ai ajuns la 2.0 aspirat 170 cai Posted Image) turbo e de cacat, loganul e de cacat, fix Hyundai 2.0 aspirat 170 e bombă. Deschide ochii daca esti in NA, ca ai de unde invata, nu mai fi asa obtuz.

View PostKarhu, on 25 martie 2019 - 14:18, said:

Fani Hyundai nu prea sunt, asta inseamna ca sansele sa o dai la adevarata ei valoare sunt minime.

"Valoarea" reprezinta cat iei pe ea, nu ca te-ai grabit cumparand un cacat (ipotetic vorbind) si vrei sa pierzi cat unul care vinde ceva ravnit (mercedes sau mai stiu eu ce). Insusi faptul ca nu exista piata pt asa ceva e relevant pt "adevarata ei valoare".

Edited by Slick0r, 25 March 2019 - 19:51.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate