Subaru XV MY2018 Dark Blue
Last Updated: Apr 26 2024 13:04, Started by
marr
, Mar 05 2019 15:11
·
2
#1
Posted 05 March 2019 - 15:11
Si iata ca a venit vremea celui de-al patrulea Subaru din ograda ...
Sper ca, de acum - cel putin o vreme - sa ma linistesc ! Scurt istoric: 1. De ce ? Pentru ca-mi doream 3 lucruri pe care ”vechiul” XV nu le avea: - motor pe benzina; - cutie automata; - Eye Sight; Detalierea motivelor mai incolo, cand oi avea timp si chef .. PS: Sper ca cel de-al patrulea - respectiv Subaru - e de la sine inteles ! 2. Cum ? Din intamplare ! Mie mi-a placut foarte mult noul XV inca de anul trecut ... dar nu si jumatatii mele mai bune ! Asa ca, de pe la inceputul anului acesta, am inceput sa studiez variantele. In mod evident, dat fiind faptul ca la acel moment XV-ul nu era in schema, au ramas Foresterul si Outback-ul. Outback-ul e un model care mie mi-a placut dintotdeauna, in toate variantele ! Forester am avut, mi-a placut teribil masina aia iar doamna mea a fost pur si simplu indragostita de ea. Studiat, analizat, cerut oferte, calculat, discutat, comparat, iar analizat, iar studiat ... Fiecare dintre ele avea insa cate un ”-”: - Outback-ul mi se parea prea mare. Iar pentru nevoile noastre - muult prea mare. - Foresterul - nu eram convins de dinamica si mai aveam si ”cuiul” cu iminenta aparitie (si) in Europa a noului model. Cand cu intalnirea Clubului Subaru de la Baile Tusnad, am zis ”ia hai sa facem un mic ocol pana la Brasov sa vedem si testam ambele variante”. Ca atare, am ajuns la Auto Kino cu cele doua variante in cap ! Dupa o serie de discutii ”aplicate” cu baietii de acolo (le multumesc pentru rabdare, solicitudine si sfaturile pertinente) ... Foresterul a iesit din schema. Apoi am studiat Outback-ul ! E super mishto dar e ... huuuge ! Asta-i masina de croaziera, sa te urci in ea si sa faci turul Europei ! Nu-i masina de frecat zilnic prin traficul urban. Intre timp, din fericire, ne-au cazut ochii pe frumusetea asta de XV ! Si, cum Dumnezeu ii face pasarii chioare cuib, a fost si in culoarea potrivita ... asa ca a mea jumatate a acceptat sa-i dam o sansa. Am urcat in masina, am facut un scurt drive-test iar concluzia evidenta a fost: ASTA-I !! Ca atare, am plecat cu doua variante-n cap si ne-am intors cu a treia ! Care - zicem noi - este perfecta ! - Big enough, but not too big ! - Burdusita cu sisteme si elemente de siguranta. - Dotata chiar mai mult decat am fi avut nevoie sau ne-am fi dorit. Asa ca ... asta-i ! Prima reuniune de familie: InkedImpreza XV_LI.jpg 911.07K 544 downloads Si cateva poze, mai putin artistice, de la prima iesire ... la tara ! XV Avrig 1.jpg 108.63K 524 downloads XV Avrig 2.jpg 100.19K 465 downloads XV Avrig 3.jpg 134.75K 401 downloads XV Avrig 4.jpg 132.86K 469 downloads XV Int 1.jpg 115.95K 547 downloads XV Int 2.jpg 124.81K 475 downloads Mai multe poze si impresii ... dupa ce se mai aduna ! Oricum, dupa doua zile pot spune cu mana pe inima ca aceleasi senzatii si nerabdare de a pleca la drum nu am mai experimentat de la achizitia Foresterului .... acum 11 ani ! 11 ani !!??? Mama cum zboara timpul !! Aaa - era sa uit ! Motor 2.0 benzina, cutie CVT, S-AWD cu distributia cuplului fata-spate 60 / 40, echiparea Exclusive (am sa detaliez intr-un post viitor dotarile ... ca-s prea multe). |
#2
Posted 05 March 2019 - 15:35
Distributia cuplului e fixa sau variaza on demand ? Mersi.
|
#3
Posted 05 March 2019 - 15:49
Asta-i distributia ”standard”, in conditii normale de rulare.
Daca situatia o cere, cuplul poate fi distribuit acolo unde-i nevoie de el - respectiv pe puntea / roata care are (mai multa) aderenta. |
#5
Posted 05 March 2019 - 16:04
scuze dar nici asta nu e masina de frecat prin oras. e buna pe la tara, pe drumuri forestiere..
|
#6
Posted 05 March 2019 - 16:06
41ex, on 05 martie 2019 - 16:04, said:
scuze dar nici asta nu e masina de frecat prin oras. e buna pe la tara, pe drumuri forestiere.. Acum serios, Romania toata este pe la tara. Citeste jurnalele lui @marr si o sa decizi dupa daca avea nevoie sau nu de asa ceva Edited by cata, 05 March 2019 - 16:09. |
#7
Posted 05 March 2019 - 16:18
Are un coleg modelul asta. Sincer sa fiu, nu m-a dat pe spate si cum a zis colegul, aia nu e masina de oras. E mai mare decat un cross-over.
Nu ne-ai spus si pretul.... In rest numai de bine si sa o stapaniti sanatosi. Edited by tehnics, 05 March 2019 - 16:20. |
#8
Posted 05 March 2019 - 16:23
Pretul de lista pentru echiparea asta este de 29.980 Euro + 640 Euro vopseaua perlata.
Masina fiind inmatriculata de cca. o luna pentru drive-test si eu fiind un client vechi (a treia masina luata de la ei), am avut un pret mai bun, dar putin relevant in acest context. Ideea e ca am dat ”vechiul” meu XV la buy-back si am mai dat 10.000 Euro cu tot cu TVA. Ca tot am adus vorba despre ”vechiul” XV. Asta-i din cu totul alt film ! Desi la exterior diferentele-s minore, lucrurile se schimba complet la interior ! Si nu ma refer doar la calitatea materialelor, design si dotari ci la ce este chiar ”la interior”. In primul rand, noul sasiu pe care eu unul nu intelegeam de ce-l lauda toata lumea prin review-uri. Nu intelegeam cum poti sa simti tu, ca sofer ”normal”, faptul ca acest nou sasiu are o rezistenta torsionala cu 70% mai mare fata de precedentul. Dar, incredibil - am simtit nu doar eu ci si sotia, de pe locul din dreapta ! La primul drum, in niste curbe (destul de lejere dealtfel), a spus: ”Mama, cum sta masina asta pe drum ! Parca ar fi pe masa nu pe serpentine !” Apoi cutia de viteze, comparativ cu cea de pe Impreza, se misca diferit. La acceleratii mai hotarate, are un comportament diferit de cel al unui CVT clasic - nu urca in 6000 de ture si sta acolo, ci simuleaza (automat) schimbarea treptelor (ca si la o cutie clasica) - urca in 6000 de ture, ”cade in 5000, apoi iar urca ... Super fain se comporta ! |
#9
Posted 05 March 2019 - 16:26
mircea are mai multe masini, pe-asta mare o ia in special la munte(si nu pana la hotel). i-a laudat tractiunea integrala parca. probabil o mai ia prin oras cand e zapada ceva, deh nu prea e racer el si nici nu e cel mai indicat la masini de oras. si el are impresia ca orasele din Romania nu merita masini de oras ca in alte tari. deh...e greu chiar si la cei mai cei uneori.
|
#11
Posted 05 March 2019 - 16:37
#12
Posted 05 March 2019 - 16:53
Se putea mai bine la motorizare ca idee (stiu ca e motorizare unica), important e ca te impaci cu ea pentru scopurile tale.
|
#13
Posted 05 March 2019 - 17:20
41ex, on 05 martie 2019 - 16:04, said:
scuze dar nici asta nu e masina de frecat prin oras. ... tehnics, on 05 martie 2019 - 16:18, said:
... aia nu e masina de oras. E mai mare decat un cross-over. .... Says who ? Dimensiuni (LxlxH): Subaru XV= 4465 x 1800 x 1615 mm Skoda Octavia = 4670 x 1814 x 1461 mm Cu ce-i mai ”de oras” Octavia ? PS: Acum am vazutca actualul XV e mai mare (ca amprenta la sol) decat fostul meu Forester care avea dimensiunile de: 4560 x 1780 x 1700 mm ! Nu as fi crezut ... |
#14
Posted 05 March 2019 - 17:25
Frumoasa masina ! Ti-ai facut damblaua:D nu e cam slab motorul ? Cum se descurcă la depășiri? Apropo ce e eye sight? Sa o stăpâniți cu placere !
|
#15
Posted 05 March 2019 - 17:32
marr, on 05 martie 2019 - 17:20, said:
Says who ? Dimensiuni (LxlxH): Subaru XV= 4465 x 1800 x 1615 mm Skoda Octavia = 4670 x 1814 x 1461 mm Cu ce-i mai ”de oras” Octavia ? PS: Acum am vazutca actualul XV e mai mare (ca amprenta la sol) decat fostul meu Forester care avea dimensiunile de: 4560 x 1780 x 1700 mm ! Nu as fi crezut ... Edited by tehnics, 05 March 2019 - 17:32. |
|
#16
Posted 05 March 2019 - 17:58
Eye sight trebuie sa fie camera 360, corect ?
Ar fi misto sa ne pui o poza cu ecranul in mod Eye sight. |
#17
Posted 05 March 2019 - 18:15
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users