Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Subaru XV MY2018 Dark Blue

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#37
aspirina

aspirina

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 05.10.2005
Vreo veste de la dealer(i) despre o posibila scadere a preturilor in perioada urmatoare, dupa semnarea acordului de taxe vamale UE - JP ?

#38
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005
Am intrebat si eu, au intrebat si ei mai ”sus” ... deocamdata nimic oficial.
Dar, este posibil ca sa astepte lichidarea stocurilor aduse in EU inainte de intrarea in vigoare a Tratatului.
Spun asta deoarece sunt cateva semne in acest sens:
1. Sunt extrem de putine masini pe stoc.
Inainte de a ma decide pentru XV, am cochetat destul de mult cu ideea unui Outback.
Nu am gasit insa decat doua culori disponibile si niciuna nu-mi placea. Pentru altceva decat Oack Brown sau Platinum Silver termenul de livrare era undeva prin iunie.
2. Subaru Germania are de ceva vreme o campanie de reduceri consistenta (3500 Euro la Outback si Forester, 3000 de euro la XV, etc) iar cuantumul reducerilor este aproximativ echivalent cu reducerea de pret rezultata prin eliminarea taxelor vamale de 10 %.
Si in Spania au o campanie de reduceri intre 1500 si 2500 Euro (oricum in Spania SUbaru este semnificativ mai ieftin decat in Germania, desi TVA-ul spaniol e mai mare ..).
3. In acest moment, XV mai poti cumpara doar din ce a se mai gaseste pe stoc in Europa. Reimprospatarea stocurilor va fi  ... abia din vara. Atunci va veni si cu WLTP si Euro 6d Temp - dar mai mult ca sigur si cu filtru de particule (GPF).

Bine, exista si posibilitatea ca eliminarea taxelor vamale sa nu se reflecte integral in pret ,,, dar macar un 7-8 % ar trebui sa fie. Si la valori de peste 30k Euro inseamna ceva banuti ...

#39
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Eliminarea asta de taxe vamale ar trebui sa mai aiba un efect: Scaderea preturilor la piese de schimb care vin din Japonia si sper implicit si scaderea costurilor de asigurare CASCO pentru japoneze.

Apropo de asigurare, unde ai facut casco/cu cat?
Multumesc!

#40
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005
La piesele de schimb, taxele vamale sunt mai mici, dar nu se elimina ”din prima” ci treptat, timp de 6 ani.
Dealtfel, conform trataului de liber schimb UE-Japonia, si la automobile se intampla la fel (o reducere treptata de cca. 1,2% pe an timp de 7 ani) cu o singura exceptie - masinile cu motoare exclusiv termice, avand capacitati cilindrice cuprinse intre (1500 ?)2000 si 2500/3000 (3500?) cmc.

Referitor la CASCO, am facut la Uniqa (chiar azi) si prima de asigurare negociata este de 772,63 Euro/an cu fransiza de 100 Euro (de la al doilea eveniment/an).

#41
crst_rosu

crst_rosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 28.02.2008
Felicitari proprietarului!
Acum 2 sapt sora si cumnatul meu avand ceva de rezolvat prin Brasov au tinut mortis sa faca un DT cu XV-ul.
Si cred ca masina cu pricina a fost ... XV-ul tau.
Cei de la reprezentanta au spus ca masina e data cu buy back si daca nu-i intereseaza un model pe motorina...
Absolut extraordinara impresia lasata de masina.
F bine echilibrata, f stabila pe curbe, confort acustic desavarsit, plus garda la sol f generoasa si potrivita pentru Romania.
E un allrounder perfect!
S-au indragostit teribil de masina asta.
Drumuri bune fara evenimente rutiere!

#42
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007
Pret corect de CASCO, mai ales dacă suma asigurata e cea din factura. Uniqa mie nu mi-au comentat niciodată la nimic, nici pe RCA nici pe Casco. La dauna totala ai franciza sau nu la prețul asta?

#43
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005
Update.
Din pacate, in astea doua saptamani de la achizitie nu am apucat sa o scot la drum. Compensez in schimb saptamana viitoare !

Intre timp, am inceput sa ma familiarizez cu multitudinea de indicatoare, mesaje si flash-uri de avertizare generate de sistemele de siguranta activa.
Si, daca la inceput resimteam un oarecare disconfort ... acum m-am obisnuit cu ele si am inceptul sa le inteleg utilitatea.

Sa le luam pe rand:

- Bild Spot Monitoring - e bun, mai ales cel de pe partea dreapta, pe unde se gasesc o gramada de ”colegi” sa depaseasca (mai ales pentru a fenta coloana oprita la semafor/sens giratoriu. In special prin zonele de intrare/iesire din centrele comerciale sau benzinarii. In mod cert e foarte util si la drum intins si viteze mari.

- Rear Cross Trafic Alert  - foarte bun cand iesi cu spatele din parcare. Cum eu nu prea parchez ”cu fata”, am avut doar vre-o 3 ocazii sa-l vad in actiune. Are raza de detectie destul de mare (estimez la peste 10-15 m in lateral) si ”vede” si pietonii.

- Lead Trafic Alert - asta-i un ghizmo deloc politicos ! A bipait o singura data cand am lasat loc unuia sa intre in coloana de pe o straduta laterala.

- Eye Sight - l-am vazut de vreo doua ori semnaland ”Obstacle ahead” cand am intrat mai in hotarat in sensul giratoriu. Nu a apucat sa franeze deoarece nu a fost cazul - am apreciat in cat timp trece prin fata mea masina din incadrata in sensul giratoriu si am accelerat cand era deja cu spatele masinii aproape trecut de coltul din dreapta fata a masinii mele. Dar camerele l-au vazut pe-acolo, au coroborat pozitia lui instantanee cu pozitia pedalei de acceleratie si a decis ca-i bine sa ma avertizeze. Acum n-a fost deranjant, dar alta data poate va fi util !

- Lane Assist - deocamdata singurul lui rol e sa ma fac sa semnalizez si cand ocolesc o gura de canal si-s singur pe strada !

Si ieri, pe principiul ”Foaie Verde- Bat / N-ai de lucru, fa-ti !” am pierdut vreo doua ore ca sa ”activez” Apple Car Play.
Vazusem eu pe undeva, ba chiar si prin manual citisem asta, ca-i suficient sa infingi cablul in telefon si intr-unul dintre porturile USB din consola centrala (alea din cotiera cica-s doar pentru incarcare). Si sa-i dai OK pe telefon cand aplicatia-ti cere permisiunea de conectare, la prima utilizare.
Am bagat si scos cablul din telefon de vreo 20 de ori. Am schimbat cablul, am schimbat portul USB si ... nimic, nada, niente, nothing !
Am cautat prin meniurile telefonului ... gaseam ca-i conectat la unitatea multimedia (btw ... cica-i Harmann Kardon !) dar nu gaseam CarPlay-ul.
Cand eram gata sa renunt si sa zic ca-i stricata masina, am gasit un tutorial mai detaliat si ... mi-am dat seama ca aplicatia CarPlay exista dar trebui sa-i ”dau permisiunea” de a rula !! Atat de simplu!
Dupa ce i-am dat voie, la conectarea cablului s-a lansat instat. Si era acolo aplicatiile ce ma interesau: Waze si Google Maps !
Am verificat si comezile vocale pentru navigatie - merg si astea !

Acum doar de niste drumuri lungi mai am nevoie !
Primul e antamat deja - am un drum la Ploiesti la inceputul saptamanii viitoare si voi merge pe Rasnov - Paraul Rece - Predeal ca tare-mi place drumul ala !

#44
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005
Booon !
Am revenit din delegatia la Ploiesti si-s dator cu un update.

Traseu la dus: Sibiu - Codlea-Rasnov - Paraul Rece - Predeal - Comarnic  - Ploiesti.
La intoarcere, am venit prin Brasov (am avut ceva treaba si pe acolo).
Masina se comporta extraordinar si-mi depaseste asteptarile.
In primul rand, ca si tinuta de drum este net peste tot ce am avut pana acum.
Incet-incet inteleg de ce noul sasiu al celor de la Subaru este atat de laudat in toate review-urile.
Sta exceptional pe drum, suspensia absorbate perfect denivelarile si bumper-ele de pe sosea, pe serpentine merge .... ca pe masa ! Nici macar pe serpentinele dintre Rasnov si Paraul Rece nu am avut niciun strop de ruliu ! Vorbeam la telefon cu un coleg inca de la iesirea din Rasnov si, efectiv nu am realizat cand am ajuns in Paraul Rece.
Chiar m-am intrebat ”Unde-s serpentinele alea ?”
La fel, drumul destul de ”cariat” de pe aceeasi portiune nu l-am simtit deloc ca pe un disconfort.
Dar partea cea mai buna tine de dinamica masinii.
Nu aveam asteptari deosebite din acest punct de vedere - motor aspirat cuplat la CVT. Ce asteptari sa am ?
Dar m-a surprins intr-un mod mai mult decat placut.
Nu stiu ce au facut inginerii de la Subaru cu aceasta generatie de cutie, dar le-a iesit !
Este practic, o cutie ”2 in 1”.
La viteze mici si prin oras, se comporta ca un CVT ”clasic”. Apesi usor pedala de acceleratie, si masina merge smooth, accelereaza usor si constant, fara zgomot, fara sincope sau smucituri.
In schimb, la viteze de peste 70-80 km/h, cand calci hotarat pedala de acceleratie, totul se schimba !
Sare instant la 5000 ture, urca rapid la 6000, coboara scurt la 5000 si iar urca la 6000 ... simuleaza practic o cutie clasica - si o face extrem de bine !
Dupa experientele cu Impreza, aveam niscaiva retineri la depasirile mai din scurt. Si Impreza accelereaza bine, dar in momentul in care calci acceleratia la podea, are o ezitare de o fractiune de secunda, apoi urca rapid in 5-6000 de ture (in functie de cat de hotarat si pentru ct timp calci acceleratia)  si sta acolo, accelerand liniar pana termini depasirea. Ca atare, depasirile se fac fara probleme, dar clar nu-i o masina pentru depasiri din scurt.
In consecinta, asa am abordat depasirile si cu XV-ul. Pana am realizat ca se misca complet diferit !
Desi motorul e nou si diferit fata de cel de la Impreza (fiind cu injectie directa), datele tehnice nu ma fac sa-l creditez cu dinamica diferita a masinii (sunt doar 6 CP in plus). In opinia mea, marea schimbare s-a facut la cutia de viteze (si, foarte probabil, la intreaga transmisie).
Nu stiu prea bine ce au facut - ideea e ca le-a iesit !
Cu XV-ul poti face fara probleme depasiri ”din scurt” - si, la intoarcere, am si facut cateva ... de control !
Ma repet - sunt extrem de placut suprins de modul in care se misca masina asta !

Cu ocazia unor depasi mai ”din scurt”, am observat si un ”-” al sistemului EyeSigth - cand, asteptand sa treaca masina de pe contrasens ca sa pot intra in depasire, acceleram apropiindu-ma de masina din fata, lansa o avertizare (obstacle detected). Partea buna e ca se limiteaza la asta si nu pune si frana (bine, nici eu nu accelerez pana la 1 m de fundul celui din fata) !
Senzatia mea este ca distanta de la care lanseaza avertizarile variaza in functie de viteza masinii mele si de viteza relativa dintre masina mea si masina din fata. In oras, la viteze mici (cca. 20-30 km/h), avertizarea apare cand ma apropii la 2-3 m de masina din fata, in afara, la viteze de 100 km/h, avertizarea este lansata la cca. 10 m. In trafic ”bara la bara” nu a ”piuit” niciodata. Probabil o face la distante de 1 m sau mai mici.

Un alt ”-” al masinii este lipsa butonului de ”Mute” pe volan ! Atat Foresterul, cat si Impreza si precedentul XV il aveau. La asta l-au scos (probabil ca nu a mai incaput).

Si acum, despre consum (stiu ca pe multi ii intereseaza acest aspect).
Cand am dat fostul Xv, aveam un singur regret:
”Nu o sa mai vad eu niciodata o autonomie de 1000 km la un plin !”

Si ce sa vezi !!??

Attached File  IMG_3218.jpg   57.94K   155 downloads

Si nota bene, fotografia a fost facuta in parcarea la de iesirea din Banesti (prima localitate dupa Campina spre Ploiesti), iar plinul il facusem la OMV-ul din Rasnov !
Adica in urma cu 77 km !!!

Acelasi consum de 5,8 l/100 km l-a indicat atat in Brasov cat si atunci cand am ajuns acasa !

Attached File  IMG_3222.jpg   74.87K   139 downloads

Conditii de trafic - relativ putin aglomerat pe Sibiu - Fagaras si Codlea - Rasnov - Predeal - Comarnic / foarte aglomerat pe Comarnic - Ploiesti si retur cat si pe Brasov - Sibiu.
Am mers aproximativ legal ( limita + 10 km/h) cu o serie de depasiri cu pedala la fund (mai mult din curiozitate decat din necesitate).
AC ON - pus permanent pe auto.

PS: Acum m-a uitat si exact 5,8 l/100 km este si consumul extraurban din specificatiile tehnice ale masinii !!!

Si o poza ... din profil !

Attached File  XV profil.jpg   71.45K   152 downloads

Edited by marr, 19 March 2019 - 11:46.


#45
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

View Postmarr, on 19 martie 2019 - 11:38, said:

Senzatia mea este ca distanta de la care lanseaza avertizarile variaza in functie de viteza masinii mele si de viteza relativa dintre masina mea si masina din fata. In oras, la viteze mici (cca. 20-30 km/h), avertizarea apare cand ma apropii la 2-3 m de masina din fata, in afara, la viteze de 100 km/h, avertizarea este lansata la cca. 10 m. In trafic ”bara la bara” nu a ”piuit” niciodata. Probabil o face la distante de 1 m sau mai mici.

Salutare. Orice pilot adaptiv lucreaza in functie de timpul pana la obstacol. Timpul = distanta / viteza.
De aceea daca ai viteza mai mica iti permite apropieri mai mari de obstacol, etc, etc, intelegi ce zic, el incearca sa mentina constant timpul pana la masina din fata, pentru ca viteza si distanta nu au cum sa fie decat variabile.

#46
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005
Cam

View Postmarius23mvp, on 19 martie 2019 - 12:01, said:


.... incearca sa mentina constant timpul pana la masina din fata, pentru ca viteza si distanta nu au cum sa fie decat variabile.

Cam asa ceva.
Probabil ”timpul” asta-i setat in functie de distanta de franare necesara pana la oprirea completa a masinii.
In aceste conditii, sunt curios daca pe ploaie - de exemplu, distanta de avetizare se mareste. Sau pe polei/gheata.
Dpdv tehnic nu-i teribil de complicat - pentru a determina conditiile de carosabil umed/inghetat  pot folosi senzorul de ploaie / senzorul de temperatura exterioara.
Asta ca sa nu mai puna senzori si la roti si sa complice niste sisteme si asa complicate ...

#47
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
aceste consumuri ne doare :)

#48
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,199
  • Înscris: 13.07.2005
Consumul e facut in conditiile in care nu ma interesa .... consumul ci eram curios in ce priveste dinamica masinii.

Ma gandeam acum, ca atunci cand oi avea chef si timp, sa fac o aroganta si sa merg cat pot eu de economic sa vedem ce se-ntampla !
Sunt curios daca scot sub 5 l/100 km.
Dar pentru asta imi trebuie o zi relaxata, cu timp si fara graba, o vreme placuta ce sa nu necesite AC, un drum drept si liber, etc.
As putea face un test de asta intr-o noapte de vara, pe autostrada, de la Sibiu la Sebes si retur, mers usurel cu 70-80 km/h.
Asta daca nu-mi tai venele inainte de a ajunge la destinatie !!!
Deocamdata nu ma roade curiozitatea chiar atat de tare ....

#49
crst_rosu

crst_rosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 28.02.2008
Exceptând service-ul autorizat oarecum restrictiv, masina asta este foarte bine adaptata drumurilor si conditiilor de exploatare din Romania.
Inca o data felicitari pentru alegerea facuta de proprietar!
Consumul asta, fara poza, era greu credibil pentru un 4x4 permanent.

#50
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Sa o stăpânești sanatos Marr!Sunt curios de un consum real,la pompa prin metoda plin/plin Nu de alta,dar Legacy-ul meu nu ia sub 7,8 l/100 km sub nici o forma și asta condus extrem de calm și incet,mers la consum pe distante scurte.E adevărat generație veche de motor (2008) fără injecție directă.Daca se adeverește acest consum,după un test-drive mai amănunțit(CVT-ul de pe Impreza modelul tau e groaznic,fără supărare),mă bate gândul la modul serios (și trecând peste faptul că la Brașov și București în reprezentanta te primește cu programare după vreo săptămână minim )de una ca a ta pentru naveta.

#51
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Hai s-o stapanesti sanatos si fara incidente.
Despre cutie, seamana extrem de tare implementarea de CVT cu cea de pe Civic, daca nu stii ca-i CVT nu-ti prea mai dai seama.

Legat de cele de mai jos, te lamuresc eu un pic:

View Postmarr, on 19 martie 2019 - 11:38, said:

Cu ocazia unor depasi mai ”din scurt”, am observat si un ”-” al sistemului EyeSigth - cand, asteptand sa treaca masina de pe contrasens ca sa pot intra in depasire, acceleram apropiindu-ma de masina din fata, lansa o avertizare (obstacle detected). Partea buna e ca se limiteaza la asta si nu pune si frana (bine, nici eu nu accelerez pana la 1 m de fundul celui din fata) !
Senzatia mea este ca distanta de la care lanseaza avertizarile variaza in functie de viteza masinii mele si de viteza relativa dintre masina mea si masina din fata. In oras, la viteze mici (cca. 20-30 km/h), avertizarea apare cand ma apropii la 2-3 m de masina din fata, in afara, la viteze de 100 km/h, avertizarea este lansata la cca. 10 m. In trafic ”bara la bara” nu a ”piuit” niciodata. Probabil o face la distante de 1 m sau mai mici.


Avertizarile sistemului de eviatare a coliziunilor tin cont de distanta pana la masina din fata si viteza cu care te indrepti spre el. Adica, sa zicem ca esti la 10 m de masina din fata care e in mers si ea, daca accelerezi usor nu o sa zic nimic insa daca apesi cu simt de raspundere pedala de acceleratie, o sa-ti dea avertizare.
Ideea este sa avertizeze din timp, ca sa ai timp sa reactionezi tu ca sofer, va interveni ea pentru tine daca simte ca te apropii de momentul in care nu mai se mai poate evita sau apare un eveniment (cum am patit eu cu coloana stationata dupa curba, cand masina a trecut la franare in blana direct).

De asemenea, la mine in setarile masinii am 3 nivele de sensibilitate pentru avertizarile / interventiile sistemului de evitare a coliziunilor:
- early warning;
- normal warning
- late warning;
Eu il tin pe normal, asta fiind si default.

In traficul haotic de la noi o sa-l tot auzi piuind, la mine greu trece o zi fara sa-l aud (mi-a franat doar de vreo 3 ori pana acum, in situatii cu adevarat periculoase) insa m-am obisnuit cu el si m-am ambitionat sa-l tin activ. De ce? Pentru ca am interpretat toata chestia ca un joc si ca o oportunitate sa incerc sa-mi cizelez un pic stilul de condus (daca mergi agresiv prin trafic urban o sa-ti dea la avertizari si frane in nas de te plictisesti), sa conduc un pic mai civilizat (ceea ce nu strica niciodata).
Plus ca, e suficient sa te scoata o data dintr-o situatie nasoala cauzata de o clipa de neatentie si tot isi scoate parleala. Posted Image


View Postmarius23mvp, on 19 martie 2019 - 12:01, said:

Salutare. Orice pilot adaptiv lucreaza in functie de timpul pana la obstacol. Timpul = distanta / viteza.
De aceea daca ai viteza mai mica iti permite apropieri mai mari de obstacol, etc, etc, intelegi ce zic, el incearca sa mentina constant timpul pana la masina din fata, pentru ca viteza si distanta nu au cum sa fie decat variabile.

Vezi ca incurci borcanele. El zicea de avertizarile sistemului de evitare a coliziunilor, nu de ACC.
ACC-ul tine distanta setata fata de masina din fata, viteza cat mai aproape de cea setata (functie de conditiile de drum), fara a o depasi, actionand franele daca e nevoie.
Sistemul de evitare a coliziunilor da avertizari cand simte ca te apropii "dubios" de ceva obstacol, fie el om, masina, stalp, etc iar daca soferul nu reactioneaza, franeaza in locul lui.

Edited by closchkutza, 19 March 2019 - 18:23.


#52
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018

View Postdantt, on 19 martie 2019 - 17:40, said:

CVT-ul de pe Impreza modelul tau e groaznic...

Poate dpdv vizual, o fi vopsita in culori urate... Ca si rezistenta, conditie “sine qua non” pentru o cutie de viteze cel putin serioasa, cutiile JATCO ca cea la care faceti referire, ca si ZF dealtfel, este ani-lumina fata de orice cocalareala marca BorgWarner sau Getrag.

#53
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am condus Impreza CVT și-mi mențin parerea,chestie de preferință până la urmă.Cu ZF sunt perfect d acord,însă JATCO,mă faci să rad,pe bune.Am JATCO pe Legacy,cea mai aiurea cutie automata cu convertizor pe care am condus-o.Nu are nici o logica in schimbarea vitezelor.Ma opresc aici,nu vreau sa stric topicul initiatorului.

#54
jiovrica-ciobanoiu

jiovrica-ciobanoiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,155
  • Înscris: 29.11.2018
Imi cer scuze initiatorului dar pentru o corecta informare a publicului din sala, nu de alta dar poate sant si copii care citesc si invata traznai: eu i-am vazut “matzele” JATCO-ului de pe XV si raman la parerea mea ca este facuta cu simt de raspundere, cu atat mai mult cu cat o conditie necesara dar nu si suficienta pentru un dialog coerent este citirea cu atentie a commenturilor, respectiv in commentul anterior faceam referire la “rezistenta” cutiei. Si una pentru conformitate: urcati-va intr-o Toyota, orice Toyota dupa 2005, automata Aisin, si daca CVT-ul ala de pe Legacy nu o sa vi se para OZNeu pe langa petardele alea de Aisinuri atunci eu mi-o tai si-o dau la ratze.
Inca o data, scuze marr!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate