Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Ultima postare: mai 09 2024 13:28, Inițiat de
bobalex18
, nov 19 2018 23:04
·
32
#5437
Publicat: 25 ianuarie 2023 - 11:35
Si a me' e din '20 (82 k km) si nu are nimic la directie.. doar un pic sunt discurile frana spate descentrate.. mentionez ca placutele sunt extrem de dure !
Stiam ca e din plastic multe mezerii se aduna pe la contra aripi.. PS sub bara fata se vad multe zgaraituri si f. putine pe scut.. am incercat drumuri de tzaranoaia ! Editat de mihaiC1, 25 ianuarie 2023 - 11:39. |
#5438
Publicat: 25 ianuarie 2023 - 16:04
Am zis ca e din plastic si ca nu de desface decat un capac. Dar unii au inteles ce-au vrut....
Si am zis ca acel plastic, nu e un plastic de 2 lei, subtire. E unul gros, care ar face fata mai bine decat acel scut oem facut dintr-o tabla subtire care se poate indoi usor. Am pe cineva care zicea ca la Lexus asa e si ca altcineva a patit-o cu acel scut din tabla. Pentru ca e hibrid, tot ce se adauga pe masina, e facut din materiale usoare, sa nu ingreuneze. Asa si acea tabla de scut, insa, in felu asta, e prea subtire, si nu tine la socuri. Cel putin, asta zicea cineva care a pus. Multi producatori nu pun nimic sub motor, e gol pe acolo, aerisit . Daca vrei sa pui, te costa. Toyota acopera aproape tot pe dedesupt, din bara in bara. |
#5439
Publicat: 25 ianuarie 2023 - 16:16
Pana sa crape scutul mai intai crapa bara fata ca are garda la sol mai mica cu 1-2 cm decat scutul si e un plastic mai casant/ slab.
Am "reusit" sa sar o bordura mai inalta si de la protectia de sub prag , UN FEL DE SCUT, au fost rupte doar 2 prinderi din 3, plastic rezistent banuiesc ca pragul nu are nimic. Editat de mihaiC1, 25 ianuarie 2023 - 16:29. |
#5441
Publicat: 25 ianuarie 2023 - 17:54
Confirm ca scutul ala e destul de solid. Pana a cum am supraestimat de 3 ori garda la sol a Corollei si am lovit cu ea diverse: borduri, buze de gropi in asfalt, am si zgariat partea de jos a barii fata. Iar pe spate am infundat putin unul din eleroanele alea doua de dedesupt, cu rol aerodinamic. Dar scutul si motorul sunt OK, nici toba nu e atinsa, la revizii nu a zis mecanicul nimic. Bine, nu-l plateste nimeni sa comenteze, dar ar fi intrebat, de curiozitate, pe unde ai bagat-o, domle???
PS Astra nu avea scut deloc, doar o bara zdravana pe sub baia de ulei in punctul cel mai de jos. Nu pierdeam nimic daca scapam ceva pe langa motor, se ducea direct pe jos, fara emotii. Dar si mizeria de pe drum era pe tot motorul. Daca as pune ceva, ar fi o protectie pe zona catalizatorului, mi se zbarleste parul la ceafa cand aud ca umbla artistii flexului si te lasa fara catalizator... Editat de Raz0rblade, 25 ianuarie 2023 - 17:56. |
#5446
Publicat: 02 februarie 2023 - 12:38
Eu ma zgariam pa' ochi ca nu am luat TSul in 2021 cu 22 600, ca in 2020 am dat 22 900 euro Pesemne sau saturat samuraii sa vanda Corolla la generatia 6 cand au aparut alte firme cu hyb de generatia 2 la 25 000 euro..
Editat de mihaiC1, 02 februarie 2023 - 12:45. |
|
#5448
Publicat: 02 februarie 2023 - 12:48
#5449
Publicat: 02 februarie 2023 - 13:23
Nici eu , avem garantie 6 ani , mai am 2 ani de rata si 3 de garantie.. peste 3 ani mai vedem
Desertor, on 02 februarie 2023 - 12:40, said:
Vedem daca mai vand ceva la pretul asta. Si eu sunt curios: concurenta cat o sa mentina pretul la masini hyb depasite moral, tehnic si cu doua beculete in plus ? |
#5453
Publicat: 02 februarie 2023 - 15:56
#5454
Publicat: 03 februarie 2023 - 12:25
exqusit_drunk, on 02 februarie 2023 - 15:36, said:
Sunt 2 posibilități: se vor prăbuși prețurile la termice/hybride pe motiv de accesibilitate electrice sau se vor menține ridicate pentru că electricele se vor dovedi neatractive. Posibilitatea e undeva la mijloc. Cand ai infrastructura necesara sa alimentezi cu energie electrica la o putere f. mare in scurt timp, sa zicem 30 min., si o autonomie de peste 800 km, si un pret apropiat de Hyb., electricele vor fi atractive. Oricum mai avem vro' 12 ani de gandire PS eu ma gandesc cu groaza ce cabluri, conectori iti trebuie sa transferi numai 100 Kw in o ora... Editat de mihaiC1, 03 februarie 2023 - 12:35. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi