Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Ultima postare: mai 11 2024 12:09, Inițiat de
bobalex18
, nov 19 2018 23:04
·
31
#164
Publicat: 15 februarie 2019 - 00:50
Un pic de marketing, dar si multe informatii:
https://newsroom.toy...toyota-corolla/ Promite sa fie o experienta mult mai rafinata, mai... europeana fata de modelele precedente. 2.0l hibrid are acumulatori de tractiune NiMh, ceea ce explica greutatea o idee mai mare decat a variantei cu motor de 1.8l (cu acumulatori Li-Ion pe hatchback si break). Nu doar motorul termic, ci si cel electric e mai puternic - iar, in timp ce autonomia pe electric nu e specificata, viteza in mod EV a crescut la 115km/h. |
#165
Publicat: 15 februarie 2019 - 19:41
Am fost la un dealer Toyota si am luat contact cu noua Corrola ( varianta in 3 volume). Dincolo de faptul ca motorizarile sunt tot alea (asteptam sa fie disponibil macar 1.2 turbo-ul de pe fostul Auris si C-HR), cand m-am asezat la bord am avut o puternica senzatie de claustrofobie care o am in masinile inguste datorata urmatorilor factori:
- montantii fata a parbrizului foarte inclinati si masivi (urmeaza in mod firesc inclinatia parbrizului), plansa de bord destul de ridicata - poate si tableta din centru foarte mare ca masivitate sa-si aduca aportul aici. -desi masina nu e foarte lunga e greu sa estimezi unde se termina capota. Motorizarile sunt aceleasi: 1.6 de 132 cp (cred ca asta se monta si in 2007 pe Corrola acelor vremuri), 1.8 Hybrid de 99CP (motorul termic) suplimentat de motorul electric pana la 122CP (acelasi de pe C-HR). Despre preturi: cea mai ieftina 17.XXX Euro tva inclus (1.6) cutie manuala, nu chiar cheala, avea parca si tempomat adaptiv. Masina expusa (hybrid) trecea de 27500 euro devansand ca pret o Toyota Prius care totusi pare o masina cu o clasa mai mare si care e si ea hybrid. Ce nu mi-a mai placut: Toyota nu vrea (nu poate inca) Android Auto sau Apple carplay pe sistemul sau media...Asta mi s-a parut de-a dreptul penalizanta faza... In schimb, scaunele fata mi-au parut pentru prima oara calitative, a fost o premiera pentru Corrola, nici pe cele din Avensis nu le-am apreciat... PS. Marketingul Toyota ramane inca foarte bun, ma simt in continuare atras de produsele lor...insa ca un facut, cand ajung sa iau contact cu ele, vraja se pierde, chimia se dilueaza la minim...Singura Toyota care mi-a placut in intregime a fost Landcruiser...adica fix masina de care nu am nevoie. Editat de clausio, 15 februarie 2019 - 19:46. |
#166
Publicat: 16 februarie 2019 - 18:25
1. Or sa aiba si Android si Apple de anul acesta. Japonezii oricum sunt refractari la lucrurile noi si tin cu dintii de ceea ce stiu ei ca este fiabil. Personal mi se par inutile cele doua sisteme, le-am folosit de curiozitate pe alte masini si nu am nevoie absolut de loc de ele. Poate sunt eu old school dar cred ca masina este facuta sa o conduci.
2. Pretuiesc in schimb sistemele de siguranta moderne, alea te salveaza. Si Toyota are f multe in standard. Altii nu iti dau nici in nivelul de top airbaguri spate in standard, nu mai vorbesc de sisteme active precum asistenta la iesirea din parcare, mentinerea benzii sau asistent unghi mort. 3.Oricum, o abordare echilibrata, dar intreb si eu: exista o marca de volum care face masina perfecta? Fireste ca nu, fiecare are puncte forte si aspecte mai putin placute dar in final conteaza ce vrei de la o masina. Daca vrei fiabilitate, te duci la ei sau la alte marci nipone. Daca pretuiesti mai mult alte lucruri (pe care nu are rost sa le enumar pentru ca sunt foarte multe), sigur ca exista si altii. Editat de edi10000, 16 februarie 2019 - 18:37. |
#167
Publicat: 16 februarie 2019 - 18:46
Cu Android Auto au fost unele discutii referitoare la datele colectate de Google. A inceput sa apara pe unele modele, nu stiu daca si Corolla va beneficia de un upgrade. Sper.
Android Auto nici nu e suportat oficial in Romania (de catre Google). Nu are CarPlay? Interesant (daca e adevarat). Stiu ca hatchback-ul in State are. |
#168
Publicat: 18 februarie 2019 - 11:09
Toyota Corolla 2020 Hatch vs Sedan vs Touring Sports comparison Hybrid 1.8 vs 2.0
Editat de cata, 18 februarie 2019 - 11:09. |
#170
Publicat: 19 februarie 2019 - 13:30
Si....au aparut info despre motoarele de pe Mazda 3 (http://www.automarke...da-3-89851.html). In contextul asta, Corolla devine o optiune foarte interesanta daca vrei o masina fiabila si cu motorizari care promit.
|
#171
Publicat: 19 februarie 2019 - 21:57
edi10000, on 19 februarie 2019 - 13:30, said:
Si....au aparut info despre motoarele de pe Mazda 3 (http://www.automarke...da-3-89851.html). In contextul asta, Corolla devine o optiune foarte interesanta daca vrei o masina fiabila si cu motorizari care promit. Salut,ce motorizare zici ca ar fi interesanta pt Corolla? Exista ceva benzinar putere/consum ok? M ar interesa in suma de maxim 23 de mii ce benzinar,cutie manuala as putea cumpara? Editat de Fmmd, 19 februarie 2019 - 22:22. |
#172
Publicat: 19 februarie 2019 - 22:35
Te-ai uitat pe Toyota.ro? Gasesti acolo nivele de echipare cu specificatii, preturi.
Noi n-avem cum sa stim ce inseamna OK pentru tine. La 23k euro iti poti lua fie varianta pe benzina (1.2l turbo la hatchback si break, 1.6l aspirat la sedan) fie un hibrid de 1.8l. Hibridul de 2l turbo e cateva mii bune mai sus. |
|
#174
Publicat: 20 februarie 2019 - 13:57
#175
Publicat: 20 februarie 2019 - 15:11
Am fost la reprez Toyota...dpmdv ca masina de familie, doar varianta toyota Corolla touring sports hybrid pt ca are un portbagaj ok ca si deschidere/volum
Spatiul in interior nu e ceva waw...pt sofer e spatiu ok,pasagerul din dreapta s ar putea sa fie incurcat la nivelul genuchilor de bordul patratos iesit in relief. Pe bancheta din spate incap doar 2 persoane,nu vad cum s ar strecura a 3 a chiar dc e copil,spatiul la genunchi ai cam jumatate de palma \o palma pana in scaunul din fata, dar pt cap este cam la limita pt mine care am aprox 1,90(atingeam bine cu capul plafonul) Motorizari avem 1.8 hibrid cu preturi plecand de pe la 22 mii euro si 2.0 hibrid la 33 mii euro M as incadra cu rabla(APROX 2 MII EURO PT HIBRID) la varianta 1.8HSD 122 cp Dynamic...pretul final cu rabla penduleaza in jurul lui 23 de mii Din pacate nu aveau nimic la test drive sa mi dau cu parerea despre ce poate un astfel de motor, iar ca si dotari din ce m ar interesa p mn doar farurile led lipsesc,in rest ai cam de toate... Fișiere atașateEditat de Fmmd, 20 februarie 2019 - 15:27. |
#176
Publicat: 20 februarie 2019 - 15:49
Pt cine prefera varianta sedan ,exista variante benzinare1.6 130 cp cutie manuala\automata sau hibrid
Preturile la benzinare sunt chiar ok ,cu 22-23 de mii +tichet rabla gasesti cutie manuala sau automata la nivel de echipare Exclusive Fișiere atașateEditat de Fmmd, 20 februarie 2019 - 15:51. |
#177
Publicat: 21 februarie 2019 - 13:05
|
#178
Publicat: 26 februarie 2019 - 13:09
Doua noi versiuni: http://www.automarke...eaza-90011.html
|
#180
Publicat: 06 martie 2019 - 11:42
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IPcSCUQoSdM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi