Apple nu-ti repara produsele !
Ultima postare: dec 13 2021 21:41, Inițiat de
notrust
, oct 13 2018 12:10
·
0
#20
Publicat: 13 octombrie 2018 - 13:07
#21
Publicat: 13 octombrie 2018 - 13:14
Sper că ești sarcastic. Problema reșapărilor a mai apărut la Apple în trecut, și se manifestă prin tendința de a crăpa exact după ce iese din garanție. Rossman (și nu numai) a lansat videoclipuri în care etala „calitatea” reparațiilor făcute de Apple în service.
|
#22
Publicat: 13 octombrie 2018 - 13:17
Au avut şi acţiuni onorabile, de ex. la defectul de masă cu MacBook-urile Pro 2011-2012 cu problemele de cipuri grafice AMD au înlocuit gratuit plăcile de bază şi la cele ieşite din garanţie, până în 2017, însă nu au ştiut toţi clienţii de asta. Totuşi Apple a luat ţeapă cu furnizorul de cipuri care i-a trimis unele refurbished remarcate du datecode nou, ca urmare plăcile au început să crape la un an după înlocuire.
Rossman e un bun tehnician însă mănâncă şi mult rahat. E aproape imposibil să repari un MacBook fără să laşi urme, pt. că sunt construite pt. folosire, nu pt. reparaţii. Editat de mihaicozac, 13 octombrie 2018 - 13:17. |
#24
Publicat: 13 octombrie 2018 - 13:23
il urmaresc pe rossman de ceva vreme.eu cred ca are dreptate.si ma bufneste rasul cand vad oameni cu iphoane si macbook-uri in Romania.mi se pare asa....e ca si cum te-ai duce in nu stiu ce rochie simandicoasa in piata la Obor.in rest no hate, fiecare cumpara ce vrea.
|
#26
Publicat: 13 octombrie 2018 - 13:39
Nu repara dar nici nu-ti acorda dreptul de-al repara.
Puteti cauta prin clipurile de pe canalul lui Luis Rossman sa vedeti cat de proaste sunt produsele Apple(raportat la pret si brand) dar si politica lor anti-consumator. Ascultati primul minut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AUaJ8pDlxi8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta e cultul Apple. Editat de vj_Heaven, 13 octombrie 2018 - 13:41. |
#28
Publicat: 13 octombrie 2018 - 14:04
notrust, on 13 octombrie 2018 - 12:21, said:
Asta e alta inventie de marketing. O reparatie de cativa dolari nu se poate ridica la 1200 de dolari, doar daca in ochii vanzatorului nu esti o gasca, ca atunci cand cumperi masini de la bijnitari. Din pacate, asa a ajuns tot Vestul (mai ales cel de tip/sorginte british), aproape tot ce inseamna reparatie a devenit prohibit. E una din caile de a continua productia => vanzarea => mentinerea iluziei clientului ca a primit ceva nou (in cazul in care se inlocuieste produsul) Been there, seen that. dan1980_25, on 13 octombrie 2018 - 12:16, said:
Un amic a avut o defectiune la un Iphone, cumparat de nou. S-a stricat ceva la camera dupa 1 an de folosinta. De la service a primit un telefon nou. La cumparare oricum a platit echivalentul a 3-5 telefoane. Firma a ramas in castig si dupa ce i-a dat telefonul ala "gratuit" |
|
#29
Publicat: 13 octombrie 2018 - 14:33
Unuia dintre copiii mei i s-a defectat butonul de pornire. Telefonul era cumparat din SUA, nu din Romania. S-a dus la un magazin de-asta partener Apple, aia au luat telefonul si au zis ca-l trimit la Bucuresti pentru verificare, ca ei nu pot face nimic. Dupa cateva zile au sunat sa se duca sa-i dea un telefon nou, nici macar nu i-au mai cerut cutia si restul accesoriilor de la cel vechi.
|
#30
Publicat: 13 octombrie 2018 - 14:38
ceanu1980, on 13 octombrie 2018 - 12:34, said:
asta e lucru stiut, apple nu repara,schimba produsul daca e in garantie daca nu mai ai garantie,te descurci cum poti,mare noutate După care pe ăla stricat îl recondiționează și-l vinde că nou Mi-a povestit cineva că i-a luat lu fi-sa un iPhone nou. Iar fi-sa din greșeală ia spart ecranul. Cum garanția nu era valabilă la dus la un service pt schimb de.ecran. Aia când l-au desfăcut au găsit telefonul cu urme în el pe șuruburi și lipsa un șurub. Telefon nou cumpărat de la un magazin mare de la noi. |
#33
Publicat: 13 octombrie 2018 - 14:54
cattavencu, on 13 octombrie 2018 - 14:04, said:
Din pacate, asa a ajuns tot Vestul (mai ales cel de tip/sorginte british), aproape tot ce inseamna reparatie a devenit prohibit. E una din caile de a continua productia => vanzarea => mentinerea iluziei clientului ca a primit ceva nou (in cazul in care se inlocuieste produsul) Been there, seen that. În Austria din costul unei reparaţii o treime o reprezintă pesele, alta munca şi restul impozite şi alte cheltuieli. xeleron, on 13 octombrie 2018 - 14:50, said:
Dacă nu știi ce vorbești las-o așa. Șuruburile au un coating după care se poate observa dacă au fost desfăcute. Se practică la mai toți producătorii , nu doar la Apple, atunci când este imposibil de aplicat sigiliu pe acesta. Editat de mihaicozac, 13 octombrie 2018 - 14:55. |
|
#34
Publicat: 13 octombrie 2018 - 15:02
vj_Heaven, on 13 octombrie 2018 - 13:39, said:
[...] iar in urma difuzarii la TV a clipului din primul post a aparut si 'un client' [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e2r-g8EaTfY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de MarianG, 13 octombrie 2018 - 15:04. |
#36
Publicat: 13 octombrie 2018 - 15:13
Din cand in cand, cam o data la 1-2 luni (dar mai des in perioada lansarilor generatiilor noi de produse de la marul muscat, tot mai apare cate un topic din asta cu "ce de cacat sunt produsele apple".
Baieti, e simplu: cumparti-va ce va place si va intra in buget. Acceptati faptul ca unora le plac produsele Apple. Asta e realitatea. Oricum, mi se pare o tampenie sa denigrezi produse pe care nu le ai, nu le utilizezi dar "ai vazut pe altii cum le denigreaza". Spor la dezbatut cum "Apple nu iti repara produsele" Editat de ro_explorer, 13 octombrie 2018 - 15:13. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi