Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Strung Bernardo 150
Ultima postare: ian 08 2024 15:11, Inițiat de
Ion_Bumbu
, sep 05 2018 20:26
·
8
#21
Publicat: 18 octombrie 2018 - 21:02
Am rectificat cu biax-ul un virf rotativ deoarece era bine de tot deformat insa avea rulmentii perfecti.
Daca tot a mers treaba cu primul l`am luat la refacut pe cel care avea rulmentii cu joc. Am schimbat rulmentii cu SKF, din pacate nu aveau C2, nici macar normal, doar C3, asta e, asa l`am pus, e 6202. Urmeaza miine sau mai incolo sa`l rectific, este el rectificat dar a fost "cobaiul" pentru celalalt. Cu echiparea actuala "bate" 0,03mm deci trebuie! Partile componente: Spindle-ul echipat si bucsele folosite la presare: |
#22
Publicat: 28 octombrie 2018 - 14:23
Prin `95 am luat rindeaua asta electrica, este un Piolent serios, nu glumele actuale.
Dupa vreo 4 ani au cedat fuliile de la cureaua dintata, originale erau de plastic cu central metalic...am cautat dar intre timp au schimbat modelul si cele noi sint total din aluminiu turnat sub presiune dar cu sistem de fixare cu pana, original erau cu filet si umar de centrare... Am dat`o la un amic pentru adaptare, acesta a dat`o unui maestru si a iesit o Fulia de motor si mai dezastruos... Am taiat umarul de centrare de la fulia axului, alezajul era cu 0,35mm peste diametrul arborelui, presat o bucse si refacut de data asta alezajul la un ajustaj cu joc cam de 0,03mm fata de arborele tamburului. Deja imbunatatirea este evidenta, bate radial sub 0,05mm si axial cam 0,1mm, masurarea e dificla, fulia fiind turnata. Urmeaza sa fac o bucsa intermediara, Loctite, sa reajustez bucsa filetata de la fulia motorului, cea randalinata, prin reducerea diametrelor de la capete incit presarea sa se faca si pe zona randalinata, maestrului nu i`a trecut asta prin cap, a presat bucsa direct in fulia de aluminiu fara nici o pregatire, a intrat strimb si ca asigurare ... a dat o gaura transversal in fulie, surub de 4mm si a rezolvat problema! Atita stim, atita facem! Cam asa va arata doar ca va avea bucsa intermediara Voi continua ... |
#23
Publicat: 01 noiembrie 2018 - 23:00
In sfirsit azi final!
Prelucrarea pe dorn a bucsei randalinate, am facut`o in trepte pentru a putea fi presata multumitor. A urmat confectionarea bucsei intermediare din alama, presarea fiind facuta pe cele 3 trepte...acolo a fost mai mult de munca. Stringerea aprox 0,015mm si asigurata cu Loctite 603 intre bucsa randalinata si cea intermediara. Fulia terminata. Partea de fulie dintata din aluminiu a fost presata la cald pe bucsa de alama, stringere 0,030mm la 200C incalzita, a intrat lejer. Final, masina gata de lucru. Rezultat очень хорошо! In sfirsit azi final! Prelucrarea pe dorn a bucsei randalinate, am facut`o in trepte pentru a putea fi presata multumitor. A urmat confectionarea bucsei intermediare din alama, presarea fiind facuta pe cele 3 trepte...acolo a fost mai mult de munca. Stringerea aprox 0,015mm si asigurata cu Loctite 609 intre bucsa randalinata si cea intermediara. Fulia terminata. Partea de fulie dintata din aluminiu a fost presata la cald pe bucsa de alama, stringere 0,030mm la 200C incalzita, a intrat lejer. Final, masina gata de lucru. Rezultat очень хорошо! |
#24
Publicat: 17 noiembrie 2018 - 22:36
Am avut o problema, relativ urita la batrinul Bosch, s`a bolcat rulmentul si a ros binisor fusul spate al arborelui rotorului.
Un rotor nou costa destul de mult si nu stiu ce calitate au astea de azi, este facuta in Elvetia, e din anii `92-93. Masina este excelenta, are ceva utilizare si nu vreau sa ma despart de ea asa curind. A trebuit sa`l aduc la 5mm, bucsa la cald si apoi adus la cota originala. Bineinteles am "indreptat" si colectorul. Va trebui sa schimb in viitor si periile, sint cam pe terminate. A implicat destul de multa migala. Pun ceva foto cu mersul lucrarii. Astea sint citeva din "arhiva" pe care o pastrez la lucrari. |
#25
Publicat: 09 decembrie 2018 - 14:36
Am avut de facut 2 flanse pentru un polizor Titan.
Lungime 25mm, interior 16,70mm la una si 16,85mm la celalalta, asa era arborele si am lasat 0,05mm joc. Umarul este de 30mm cu latime de 5mm iar corpul de 24mm sa se potriveasca pe inelul interor la rulmentului. Le`am facut din 2 buc de otel ce le aveam de mult timp dar nu stiam ce sint, dupa ce am inceput parca mi`a parut rau de material... Am "indreptat si flansele, surprinzator de bune fata de celalalt la care am mai avut problema cu bataia. Bineinteles totul facut in dublu exemplar. Finalul pe arbore: |
#27
Publicat: 07 ianuarie 2019 - 14:20
https://www.uni-max....-cq9318-mini/d/
Totusi nu este singurul, trebuie intrebat. La fel de adevarat este ca sint pinioanr metalice de cumparat pentru ministrunguri, dealeri sau alibaba Asta al meu le are metalice insa nu`i ministrung, e doar strung mic. Editat de Ion_Bumbu, 07 ianuarie 2019 - 14:22. |
#28
Publicat: 21 februarie 2019 - 20:09
Back to the basics...
Dupa vreo luna de stationare am ramas fara baterie...nimic neobisnuit am spus, probabil lampa de interior lasata aprinsa, vizualizat, era comutatorul intr-o parte, OK, uituc! Incarcat bateria, pusa pe masina si pornit din prima dar lucrul prost, becul de interior era stins... totul arata altfel perfect dar dupa citeva minute apare ABS... misc masina, cind frinez se stinge, fac citiva Km aprins, opresc din mers, cind frinez se stinge, cind plec se aprinde. Normal nasol, ceva in zona ABS, probabil controler ABS defect, ceva din cauza lipsei baterie, ma rog, totul este sa vad eventual citi mA am in repaos... Masurat din obisnuinta prima data bateria cu motorul mergind...17,6Vdc, pus jos aparatul chinezesc, luat Fluke, 17,7Vdc si bec ABS aprins, la 17,6Vdc este stins, chinezescul este bine etalonat. Bun, oprit totul masurat curentul de pierdere, undeva la 50mA deci treaba clara primul suspect regulatorul de la alternator, alternator cfm manual Mitsubishi A3TA4399. Bateria decuplata si trecut la cautare. Alternator facut de Mitsubishi...nu se impaca bine cu Nissan-ul... Regulator HC-Cargo Taiwan. Inlocuit si totul in parametrii, curent de repaos 25mA, tensiunea se mentine indiferent de sarcina, un pic mare dar este rece afara. Cost total 165 lei si munca, nimic dificil doar "inghesuit"! Job done! |
|
#29
Publicat: 28 februarie 2019 - 19:55
In sfirsit a venit un pic de vreme buna.
Am debitat cu plasma un disc dintr`o placa de 16mm grosime, acolo am terminat o duza... Am adus la cota si facut un disc pe strung, in esenta sa`l folosesc ca suport nedeformabil pentru a confectiona un ventilator de motor electric pentru un coleg. El a debitat materialele, paletele si a facut bucsa, eu mai mult cu sudura si strungul. La final cam asa vor arata: Fiind in flux de aer totul trebuie finisat. Editat de Ion_Bumbu, 28 februarie 2019 - 19:57. |
#31
Publicat: 28 februarie 2019 - 22:14
Da, am taiat cu ea discul ala.
Problema a fost ca era o bucata zincata, am inceput asa si am "puscat" duza. Am luat la flex zincul si de taiat a taiat insa nu poti spune ca`i si bine, e ca porcul taietura, vezi foto. De intrat in protectie nu a intrat dar era rece afara cind am taiat. |
#32
Publicat: 01 martie 2019 - 01:28
Ion_Bumbu, on 28 februarie 2019 - 22:14, said:
Da, am taiat cu ea discul ala. Problema a fost ca era o bucata zincata, am inceput asa si am "puscat" duza. Am luat la flex zincul si de taiat a taiat insa nu poti spune ca`i si bine, e ca porcul taietura, vezi foto. De intrat in protectie nu a intrat dar era rece afara cind am taiat. Explica-i ca taietura cu plasmotronu' lidlonez e cercul ala din prima poza..., si ca strungul folosit pt. taiere/finisare nu e luat din lidl... In rest, sincer nu stiu ce aratare faceti voi acolo... Pare overkill pt. palele alea mici, sau adaugati altele mai mari pe ele... Editat de loock, 01 martie 2019 - 01:43. |
#33
Publicat: 01 martie 2019 - 12:19
Da, domnul Grig. Explica-mi cum plasma nu a taiat discul de 16 mm grosime, ca finisajul s-a facut cu un strung Bernardo. (4000 de euro?......😰😰😰😰😰).
Sunt surprins ca plasma a debitat 16 mm grosime. O lungime de....55-60 cm?..... Nu am reusit sa apreciez prea bine raza. |
|
#34
Publicat: 01 martie 2019 - 13:31
Pai cu greu a debitat, cu presiune de 6 bari, se vede pe laterala cit de frumos a iesit.
Pina la 10mm este bine, 12mm dau ei in manual, 16mm nu. La 40A insa ESAB da cam 150mm/min, cu acelasi tip de torta dar alte consumabile... Concluzia, am incercat, a iesit prost dar a iesit. Strungul are citiva ani, a fost mai ieftin de 4KE, pe la 3200E atunci, acum vad ca este imbunatatit. P.S. alta data nu mai incerc, mai bine pun placa direct pe strung si gata, am vrut sa fac economie de timp dar pina la urma era mai simplu sa o prind in universalul cu 4 bacuri independente si sa o tai asa. Mai mare a fost daraua decit ocaua. Pina la proba contrarie o sa ma limitez la 10mm, ala a iesit bine. Adevarat e ca si duzele nu`s pentru 40A... Editat de Ion_Bumbu, 01 martie 2019 - 13:41. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi