Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Bani dispăruți din camera de hotel
Ultima postare: iul 02 2018 23:52, Inițiat de
castoras
, iul 02 2018 09:20
·
0
#56
Publicat: 02 iulie 2018 - 10:51
Lol... deci si eu sunt suspecta. Ce sa zic, mersi ca mi-ati zis ca stiu sa tac data viit. Cine stie ce mai patesc....
Quote Am la mine doar o cheie oarba de descuiat usa la masina si atat. Inclusiv cheia buna de pornit masina o las in masina, ascunsa cat sa nu fie gasita de un hot grabit. Cum vine asta? eu am cheie electronica ca o cutiuta - o bag in contact, porneste descuie si masina. Presupun ca tu te referi la cheita de plastic care descuia usa la masina - modele mai vechi care au cheie. |
#58
Publicat: 02 iulie 2018 - 10:57
Arianna-D, on 02 iulie 2018 - 10:36, said:
Conform codului civil, hotelierii sunt răspunzători pentru prejudiciul cauzat prin furt, distrugere & deteriorare. Daca într-adevăr au pus la dispoziție seifuri de valori in camere, nu li se mai aplica regulile. Nu spune nicăieri de lăsatul la recepție, se menționează doar ca dupa examinare hotelierul poate cere depozitarea într-un alt loc. Restrângerea responsabilității ar trebui acceptata expres de clienți (sa zicem semneaza un contract la cazare in care li se spune asta si ei acceptă). Conform a ceea ce se intampla de fapt in realitate, hotelierii sunt acoperiti. La majoritate hotelurilor clientii sunt atentionati prin afise, la receptie, ca hotelul nu raspunde pentru valorile nelasate in cutia de valori a hotelului. Daca nu ma insel scrie si pe hartia cu care te inregistrezi la cazare. Asa ca, se poate depune o plangere, se va cerceta dar hotelul nu raspunde pentru banii disparuti. |
#59
Publicat: 02 iulie 2018 - 11:00
Arianna-D, on 02 iulie 2018 - 10:36, said: Conform codului civil, hotelierii sunt răspunzători pentru prejudiciul cauzat prin furt, distrugere & deteriorare. Daca într-adevăr au pus la dispoziție seifuri de valori in camere, nu li se mai aplica regulile. Nu spune nicăieri de lăsatul la recepție, se menționează doar ca dupa examinare hotelierul poate cere depozitarea într-un alt loc. Restrângerea responsabilității ar trebui acceptata expres de clienți (sa zicem semneaza un contract la cazare in care li se spune asta si ei acceptă). Ar trebui să răspundă și pentru cei din afară care întra in hotel (eventual se îndreaptă împotriva lor dupa, pentrubrecuperare). https://legeaz.net/n...ctul-de-depozit Problema aici ar fi dovedirea ca banii au fost in posesia persoanei respective (daca există martori) și că un angajat a sustras banii. Chiar asa! Lasa tu bunurile nesupravieghiate si daca dispar sa ma tragi pe mine la raspundere conform codului penal. Auuu ! Acum mi-am adus aminte ca aveam la mine vreo 50 000 de euro. I-am pierdut intre Constanta si Bucuresti. Ofer recompensa 1000 de euro. Daca-i gaseste careva dati-mi mesaj urgent ... |
#60
Publicat: 02 iulie 2018 - 11:13
castoras, on 02 iulie 2018 - 10:51, said:
Lol... deci si eu sunt suspecta. Ce sa zic, mersi ca mi-ati zis ca stiu sa tac data viit. Cine stie ce mai patesc.... Cum vine asta? eu am cheie electronica ca o cutiuta - o bag in contact, porneste descuie si masina. Presupun ca tu te referi la cheita de plastic care descuia usa la masina - modele mai vechi care au cheie. Toate masinile au deschidere din cheie doar ca la unele ai un capacel din plastic care mascheaza gaura unde bagi cheia. Daca ai cheie din plastic o poti folosi pe aia. Din pacate nu stiu daca masina ta ramane incuiata daca lasi cheia electronica inauntru. Eventual o poti lasa intr-o cutiuta metalica dar deja te complici. Editat de underb, 02 iulie 2018 - 11:14. |
#62
Publicat: 02 iulie 2018 - 11:25
Arianna-D, on 02 iulie 2018 - 10:36, said:
Conform codului civil, hotelierii sunt răspunzători pentru prejudiciul cauzat prin furt, distrugere & deteriorare. Daca într-adevăr au pus la dispoziție seifuri de valori in camere, nu li se mai aplica regulile. Nu spune nicăieri de lăsatul la recepție, se menționează doar ca dupa examinare hotelierul poate cere depozitarea într-un alt loc. Restrângerea responsabilității ar trebui acceptata expres de clienți (sa zicem semneaza un contract la cazare in care li se spune asta si ei acceptă). Ar trebui să răspundă și pentru cei din afară care întra in hotel (eventual se îndreaptă împotriva lor dupa, pentrubrecuperare). https://legeaz.net/n...ctul-de-depozit Problema aici ar fi dovedirea ca banii au fost in posesia persoanei respective (daca există martori) și că un angajat a sustras banii. "Ar trebui să răspundă și pentru cei din afară care întra in hotel"- aici deja trebuie instituita legea militara a regimului de cazare din M120 care printre altele spune de existenta unui registru de vizitatori unde se trece tot , buletin, ora intrare, ora iesire cu ora si minut pe langa camerele de luat vederi din minimm 3 unghiuri de citire atat ziua cat si noaptea . |
#64
Publicat: 02 iulie 2018 - 12:03
Uita de banii aia. Trebuie sa faci reclamație la postul de politie din localitatea unde s-a produs fapta, deci inca un drum dus întors, poate si o noapte de cazare. Per total, pentru 500 lei, cheltuiești foarte mult si oricum banii nu ii vei recupera.
Si ca un sfat pentru viitor: nu se lasa obiecte de valoare sau bani in camere de hotel, mai ales in Romania. Pe litoralul nostru sunt hoți care intra in camere, nu neaparat personalul de curățenie e vinovat. |
|
#65
Publicat: 02 iulie 2018 - 12:04
Mosotti, on 02 iulie 2018 - 09:48, said:
Jaful este furt cu violenta Nu se lasa nimic in camera de hotel, cel putin in România... |
#66
Publicat: 02 iulie 2018 - 12:08
PSC, on 02 iulie 2018 - 09:57, said:
Mă uimeşte faptul că toată lumea aruncă vina pe deţinătorul banilor. De parcă, învinuindu-l/-o, banii s-ar întoarce la posesor. On-Acum e tardiv,mai ales ca a parasit hotelul.Pe viitor,sa stie ca acum banii sunt de polimer,poti intra in apa si nu au nici pe dracu.La fel sunt acum recipiente impermeabile in care poti baga telefon, cheile de la masina ,card,eu asa am.Acuma...care iese din apa in curu' gol si pierde tot,isi merita soarta. |
#67
Publicat: 02 iulie 2018 - 12:11
bobocul, on 02 iulie 2018 - 09:31, said:
Nu era cumva si un afis pe la receptie, prin care hotelul nu-si asuma raspunderea pt disparitia lucrurilor de valoare lasate in camera si recomanda lasarea lor la receptie? Nu ai nici o dovada ca ti-au disparut din camera, nu ai tinut cont de recomandarea hotelului de a lasa lucrurile valoroase la receptive, slabe sperante sa rezolvi prin reclamatie. |
#68
Publicat: 02 iulie 2018 - 12:12
Eu nu inteleg de ce foarte multi din cei care au postat aici il critica pe pagubit. Ce e de facut? Mergi in concediu la hotel si lasi banii in seiful de la receptie si vii zilnic sa iei banii de cheltuiala? De ce e hotel? Nu sa te simti in siguranta? Suntem stresati in restul anului - trebuie sa avem stres si in concediu? Nu cred ca e normal sa iti dispara bani sau lucruri din camera de hotel.
In nici un caz nu poate fi numita neglijenta lasatul banilor in camera. @Initiator: Parerea mea este sa faci (asa cum ai spus deja) reclamatie la hotel si, daca ai timp de pierdut si la politia din Mamaia. Edit: E prea tarziu acum, insa de efect ar fi fost un scandal la receptie sa stie si alti clienti ai hotelului. Ar insemna publicitate negativa si asta l-ar stimula pe hotelier sa ia masuri. Editat de vladutgm, 02 iulie 2018 - 12:15. |
#69
Publicat: 02 iulie 2018 - 12:15
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi