BCR Romania - topic dedicat
Ultima postare: mai 06 2024 05:28, Inițiat de
MembruAnonim
, iun 14 2018 20:42
·
114
#93
Publicat: 03 noiembrie 2018 - 13:13
#94
Publicat: 03 noiembrie 2018 - 18:47
orbanbalint, on 28 octombrie 2018 - 11:59, said:
"In ceea ce priveste costurile, BCR pune in sah liderul neoficial al banking-ului digital coborand la zero comisionul lunar de administrare, dar si cel pentru transferurile in lei. Mai mult, BCR garanteaza comision zero de retragere la orice bancomat din lume. Asadar, sah ING!" Nu apare nimic in sensul asta pe site-ul bcr.ro. Deci ce-au scris in articol n-are nicio legatura cu realitatea curenta. Mi-e greu sa cred ca vor avea comisioane similare ING Card Complet cand in continuare tarifeaza 15 RON pentru pachetul TotalCont. |
#95
Publicat: 03 noiembrie 2018 - 20:01
Am văzut și eu. În afară de acel articol, niciunde nu am citit nimic legat de aceste planuri. Poate când va lansa în luna asta opțiunea de a deschide un cont curent online, vor lansa și noi pachete bancare, vom vedea.
În momentul de față varianta ING a pachetului Totalcont este ING Gold, nu Card Complet. ING Gold costă 20 lei lunar. Acum poți să ai cont curent în lei + card de debit + internet banking cu eToken pentru 0 lei. Avantaj BCR este că nu trebuie să respecți anumite condiții ca să beneficiezi de ofertă, avantaj ING este că poți scoate bani din orice bancomat. Eu sunt curios ce va aduce viitorul. |
#103
Publicat: 12 noiembrie 2018 - 11:25
#105
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 19:52
#107
Publicat: 19 noiembrie 2018 - 18:13
Salutare tuturor! Cum e posibil sa dispara niste bani de pe un card de credit fara sa fie efectuata nicio tranzactie, nicio suma blocata si nicio retragere? Nici banca nu stie nimic. Ideea e in felul urmator am platit toata datoria pe un card de credit si am anuntat ca vreau sa il inchid. Banii au fost virati pe respectivul card, insa, astazi am constatat ca soldul este 0. Pe aplicatia touch24 nu apare nicio retragere de catre banca sau vreo suma blocata. Am sunat si la call center si mi-au confirmat acelasi lucru si ca in sistem inca, nu exista o cerere de inchidere a cardului chiar daca eu am cerut intr-o unitate acest lucru, completand si un ordin de plata. Ce parere aveti? Multam anticipat!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi