Hyundai Tucson 2019
Last Updated: Mar 16 2021 15:18, Started by
Reactor2015
, May 15 2018 16:27
·
0
#73
Posted 16 July 2018 - 08:58
Partea de infotainment este noua. La fel si cea de sonorizare. A aparut si camera 360 si altele.
Asa se spune, ca si calitatea materialelor la interior este mai buna. Sa vedem. Nu ma astept la mari diferente. Astept si eu sa o vad la dealerul local. Deocamdata, doar modelul vechi. |
#74
Posted 17 July 2018 - 15:13
Cateva poze :
T01.jpg 306.19K 117 downloads T02.jpg 302.64K 105 downloads T03.jpg 411.27K 100 downloads T04.jpg 442.3K 89 downloads T05.jpg 418.81K 89 downloads T06.jpg 318.26K 89 downloads T07.jpg 413.08K 115 downloads T08.jpg 338.79K 123 downloads T09.jpg 440.87K 109 downloads T10.jpg 507.47K 111 downloads T11.jpg 424.33K 109 downloads T12.jpg 343.82K 114 downloads T13.jpg 347.04K 100 downloads T14.jpg 305.46K 88 downloads T15.jpg 562.82K 91 downloads T16.jpg 276.27K 93 downloads T17.jpg 269.01K 94 downloads T18.jpg 436.69K 99 downloads T19.jpg 311.02K 93 downloads T20.jpg 342.13K 83 downloads T21.jpg 332.32K 81 downloads |
#75
Posted 17 July 2018 - 21:41
Multumim pentru imagini.
Arata bine. Pe culoarea asta si cu interiorul negru este totusi cam... stearsa. Cred ca pe culoare deschisa (alba, gri, bej) sau vie (rosu, albastru) la exterior arata cel mai bine. La fel si interiorul, sa nu fie pe negru, cu totul, ca e belea. Mult prea mult negru. |
#76
Posted 18 July 2018 - 08:35
Multumim pentru poze. Masina arata super, dar nu chiar ca in pozele oficiale De aia spuneam ca e nevoie de imagini "de amator".
|
#78
Posted 22 July 2018 - 20:38
Au si cei cu Hyundai cocalarii lor similar cu cei cu BMW. Cine zicea ca nu poti urca scarile cu-n Tucson?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aPohonKMTjE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#79
Posted 26 July 2018 - 17:25
Astazi am avut mai mult timp la dispozitie si am butonat putin noul Tucson, model 2019.
Am vazut ca multi aveau intrebari cu privire la sistemul audio. Se pare ca au venit cu o varianta noua, cel putin pe versiunea Luxury sistemul Krell (habar nu am ce producator e asta) se aude foarte bine. Nu la nivelul unui sistem de sunet gen Bose sau Bang&Olufsen dar se aude chiar foarte bine. Nu foarte tare sa bubuie masina la propriu dar pentru 90% dintre utilizatori este mai mult decat satisfacator. Demn de mentionat, are subwoofer in spatele masinii in lateral dreapta. Mi-au placut inaltele clare si basul profund inclusiv la volum mic. Displayul unitatii multimedia de calitate foarte buna. Feedback bun al touchscreen-ului si al butoanelor de langa. Superior multor sisteme pe care le-am vazut la alti constructori, unii chiar din zona premium. Este drept, e nou. Are inglobat in el absolut orice de la conectivitate android sau ios pana la internet si alte dracii. Roata de rezerva este de dimensiuni reduse si permite folosirea portbagajului si la treapta inferioara care confera volumul maxim de incarcare. Mi-a placut ergonomia la volan si confortul dar si sprijinul lateral oferit de scaune. La scaunele din spate sezutul poate fi putin cam scurt in cazul persoanelor inalte dar spatiul oferit este imens pentru un SUV relativ compact cum este Tucson. Se pare ca la interior este un salt cu privire la materialele din interior. Nu am pipait prea mult generatia anterioara dar acum sunt multe chestii subtile si fine care dau o anumita tusa interiorului. Volan micut, plin de comenzi, bine executat dpdv calitativ si cu feedback bun al butoanelor si pozitionarea lor este optima. Luminile din interior sunt cu led toate. Haios este becul de la parasolar care are un intrerupator de unde sa-l aprinzi sau sa-l stingi Un plus pentru spatiile de depozitare, ergonomia generala a interiorului fiind una foarte buna mai ales in zona schimbatorului, climatizarii, etc. |
#80
Posted 26 July 2018 - 18:49
Lumina de la parasolar se stinge cand ridici parasolarul . Intrerupatorul e apasat de parasolar in pozitia inchis .
|
#81
Posted 26 July 2018 - 20:34
Cand l-am ridicat nu s-a inchis dar uite ca nu am fost atent cat de bine l-am apasat. Eu doar l-am ridicat sa vad daca se stige si daca iese lumina afara pe langa el, si iesea. Cred ca ai dreptate. Ar fi aiurea sa nu fie asa.
|
#82
Posted 26 July 2018 - 21:46
Am uitat...
De mentionat ca radioul are si DAB, cred ca chiar DAB+. Receptia pe FM in interiorul showroomului era impecabila. As putea spune ca cel mai mare pas intre "vechiul" si nou Tucson o constituie partea de infotainment, camera360, AEB-ul si ceva noi materiale mai bune la interior. |
|
#85
Posted 29 July 2018 - 09:27
Banuiesc ca Diesel-ul de 185 nou e si mai rafinat, dar cel pe care l-am testat eu, de pe modelul care iese acum din productie, a fost cel mai rafinat motor Diesel din cate am condus. Si am condus inclusiv noua clasa E si BMW 4 nou tot Diesel de 2L. E impresionant. Cu noua cutie de 7 rapoarte cred ca va fi magic.
|
#87
Posted 29 July 2018 - 09:31
OK, ai fost vreodata cu una? Ai condus? Vorbesti sa nu fie linsite?
|
|
#88
Posted 29 July 2018 - 09:35
Orice diesel de pe planeta asta, oricât de rafinat ar fi, la ralanti suna ca un mic tractoras.
|
#89
Posted 29 July 2018 - 09:51
Uite, recunosc, nu am stat langa masina cu motorul pornit. Dar cel putin dinauntru iti spun ca nu iti dai seama ca e Diesel. Nu tremura, nu baraie, nu rontzaie. Te-as invita sa-l testezi, dar mi-e ca o sa incepi sa regreti achizitia facuta. Asta e un SUV veritabil, nu microsuv.
Ah da, si un detaliu aparent nesemnificativ: e vreo 20.000 de eur mai ieftin. Edited by Write&Run, 29 July 2018 - 09:51. |
#90
Posted 29 July 2018 - 09:53
Explorer, te inseli. Chiar tare. Am avut 10 masini diesel noi pana acum in ultimii 15 ani. Pot sa-ti spun ca exista un singur motor care indiferent de varianta a fost cu 10 clase peste orice. Straight six-ul de la BMW este pur si simplu magic. Atat ca sunet cat si ca functionare, vibratii, etc. Nu am gasit un motor diesel care sa fie atat de rafinat. Dar, conteaza mult si ce ulei si ce motorina ii pui.
Am facut test cu generatia 2018 a lui Tucson cu motorul diesel de 2 litri si 186 de cai. Pot sa-ti spun ca am ramas surprins de masina. Este un etalon in segment din punct de vedere al rafinamentului in conducere. Nu comparam insa cu motorul in 6 cilindri al celor de la BMW. In rest, este peste sau cel putin egal cu cei mai buni. Eu am ramas profund impresionat de nivelul la care a ajuns Hyundai iar cu generatia Tucson 2019 la care au imbunatatit multe lucruri, inclusiv materialele la interior, au ridicat si mai sus stacheta. As putea spune insa ca veriga slaba a lui Tucson diesel de 2 litri este cutia de viteze. Cel putin cea testata de mine. Cutie clasica automata, cu convertizor, in 6 viteze. Nu, nicidecum nu e slaba acea cutie. Schimba ca un vis, rapoarte etajate bine dar e un ceva care-i lipseste, fara a fi insa un defect ca sa spun asa. Dar de exemplu cea DCT cu dublu ambreiaj de pe versiunea pe benzina de 177 de cai ii da clasa la viteza de schimbare, mai ales in sus, a treptelor de viteza. Tucson este insonorizat foarte bine atat ca zgomot al motorului care practic in functionare normala, mers normal, nu se aude cat si ca zgomote la rulare. Dar, degeaba vorbesc eu, mergeti si faceti test. Eu am facut si cu Tiguan si Karoq si am fost profund dezamagit. Mai zgomotoase, vibratii la interior si zgomote de lucru ale suspensiilor ceea ce consider ca fiind inacceptabil. Nu mai spun ca la Karoq care avea doar 3000km la bord, scartaia intr-un mare fel geamul dreapta fata si nu tacea nicicum. Skoda a scazut destul de mult calitatea de fabricatie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users