Problema Chrysler sau nu ?
Ultima postare: feb 26 2018 19:36, Inițiat de
gladiatore
, feb 26 2018 17:10
·
0
#1
Publicat: 26 februarie 2018 - 17:10
Salutare tuturor . Dupa cum unii stiti , sambata am venit din Italia in Romania cu masina . Am ajuns aseara , tot ok .Pe drum am observat o problema ciudata . Motorul 2500 , diesel CRD . In Italia temperatura in atmosfera era cam de 5-6 grade , si temperatura motorului pe autostrada nu depasea 45 de grade . Pana aici tot ok , '' problema '' incepe din Austria pana acasa . Aici , cu o temperatura in atmosfera de minus 8 minus 12 grade , temperatura motorului nu urca mai mult de 15 - 20 de grade , ba cand aveam de coborat mai multi km , temperatura se ducea pe zero de ramaneam si fara caldura in masina . Cum aveam de urcat cativa km , crestea un pic si temperatura , venea si caldura , cum era loc drept sau la vale , scadea temperatura si ramaneam fara caldura . Voi ce parere aveti ? O fi ceva defect ? E normal asa ceva ?
Multumesc tuturor si daca e nevoie , revin cu lamuriri . |
#5
Publicat: 26 februarie 2018 - 17:29
Temperatura optima la care trebuie sa lucreze un motor este in jurul valorii de 90 de grade.
Ce se intampla la tine nu este bine deloc deorece se uzeaza mai repede piesele si angrenajele, ele fiind construite si gandite pentru aceasta temperatura. De urgenta trebuie sa verifici termostatul + senzorul de temperatura + termocupla. Sfat - nu mai merge asa cu ea Succes Editat de Naijax, 26 februarie 2018 - 17:29. |
#11
Publicat: 26 februarie 2018 - 17:47
Ti-a ramas termostatul de deschis . Ai uzura mare daca mergi cu motorul permanent la 40-60 de grade . Motorul trebuie sa ajunga cat mai repede la temperatura de lucru de aproximativ 90 de grade pentru a functiona la eficienta maxima . Cand este rece ai si consumul marit . sau ai termostatul blocat sau nu ai deloc si atunci circuitul se face direct prina radiatorul mare , deci se incalzeste foarte greu si niciodata la temperatura optima .
|
#13
Publicat: 26 februarie 2018 - 18:02
gladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:26, said:
Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut . |
#14
Publicat: 26 februarie 2018 - 18:03
adrian_r5, on 26 februarie 2018 - 17:46, said:
Pe ce instrument ai cititi temperaturile astea ? |
#16
Publicat: 26 februarie 2018 - 18:04
Bombalurina, on 26 februarie 2018 - 18:00, said:
Termostat bolcat zic si eu. N-ai incercat varianta romaneasca sa pui un carton in fata la radiator? |
#17
Publicat: 26 februarie 2018 - 18:05
gladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:26, said:
Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut . Singura solutie este sa bagi un carton intre radiatorul de AC si cel de racire. Si alt lucru important e sa ai scut sub motor.... Vara trecuta ridica temperatura imediat...acum cand a dat gerul nu se mai ridica deloc. Hai sa iti spun eu cum verifici daca este termostatul: Circula cu masina pana acul trece usor de 60 dar nu mai mult de 70...adica cat sa se miste un pic fata de punctul de minim. Deschizi imediat capota si pui mana pe unul din furtunele de la radiator. Daca furtunul e cald, termostatul e problema, daca furtunul e rece...sanatate. Asa e motorul. Termostatul in mod normal ar trebui sa deschida la 88 de grade. La 60-65 ar trebui sa fie inchis. Daca ramane un pic deschis, se va simti furtunul de la radiator cald. Editat de tehnics, 26 februarie 2018 - 18:09. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi