Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Problema Chrysler sau nu ?

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Salutare tuturor . Dupa cum unii stiti , sambata am venit din Italia in Romania cu masina . Am ajuns aseara , tot ok .Pe drum am observat o problema ciudata . Motorul 2500 , diesel CRD . In Italia temperatura in atmosfera era cam de 5-6 grade , si temperatura motorului pe autostrada nu depasea 45 de grade . Pana aici tot ok , '' problema '' incepe din Austria pana acasa . Aici , cu o temperatura in atmosfera de minus 8 minus 12 grade , temperatura motorului nu urca mai mult de 15 - 20 de grade , ba cand aveam de coborat mai multi km , temperatura se ducea pe zero de ramaneam si fara caldura in masina . Cum aveam de urcat cativa km , crestea un pic si temperatura , venea si caldura , cum era loc drept sau la vale , scadea temperatura si ramaneam fara caldura . Voi ce parere aveti ? O fi ceva defect ? E normal asa ceva ?
Multumesc tuturor si daca e nevoie , revin cu lamuriri .

#2
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,936
  • Înscris: 02.09.2005
Normal ca nu e normal

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
La benzinare poate sa fie termostat, la diesel si termostat egr
Trebuie verificat.

#4
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut .

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Temperatura optima la care trebuie sa lucreze un motor este in jurul valorii de 90 de grade.
Ce se intampla la tine nu este bine deloc deorece se uzeaza mai repede piesele si angrenajele, ele fiind construite si gandite pentru aceasta temperatura.
De urgenta trebuie sa verifici termostatul + senzorul de temperatura + termocupla.
Sfat - nu mai merge asa cu ea
Succes

Edited by Naijax, 26 February 2018 - 17:29.


#6
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Temperatura de lucru a oricarui motor auto este de 90 grade. Schimba-i termostatul!

#7
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Inca o anomalie , sa zic asa . Azi am pornit-o acasa , in 10 minunte a ajuns temperatura la 45 de grade , chestie ce nu se intampla inainte . Deci stand pe loc , la relanti , sa dus la 45 de grade in 10 minunte . Oricum trebuie sa vada mecanicul .

#8
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Atunci verifica mai intai de toate senzorul de temperatura care atunci cand se buleste, trimite informatii eronate indicatorului de bord.
Daca asta este in regula, urmeaza termostatul si in sfarsit termocupla

#9
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Multumesc tuturor pentru ajutor , dar cum eu cu motoarele astea sunt bata , o sa o duc la mecanic . Important pentru mine e ca am ajuns acasa cu bine , restul se repara . Salutare tuturor .

#10
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,640
  • Înscris: 23.04.2007

View Postgladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:10, said:

temperatura motorului nu urca mai mult de 15 - 20 de grade
Pe ce instrument ai cititi temperaturile astea ?

#11
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ti-a ramas termostatul de deschis . Ai uzura mare daca mergi cu motorul permanent la 40-60 de grade . Motorul trebuie sa ajunga cat mai repede la temperatura de lucru de aproximativ 90 de grade pentru a functiona la eficienta maxima . Cand este rece ai si consumul marit . sau ai termostatul blocat sau nu ai deloc si atunci circuitul se face direct prina radiatorul mare , deci se incalzeste foarte greu si niciodata la temperatura optima .

#12
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,259
  • Înscris: 08.11.2016
Termostat bolcat zic si eu. N-ai incercat varianta romaneasca sa pui un carton in fata la radiator?

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postgladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:26, said:

Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut .
E clar ca termostatul s-a blocat pe deschis sau nu-l ai deloc .

#14
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016

View Postadrian_r5, on 26 februarie 2018 - 17:46, said:

Pe ce instrument ai cititi temperaturile astea ?
Pe ceasul masinii . Scz , am uitat sa precizez . Cand mergea normal , acul arata la jumatatea ceasului , dupa logica mea acolo ar fi 90 de grade . Restul de temperaturi le-am intuit , 45 pentru ca acul era intre zero si 90 , iar 15 20 de grade , atunci cand acul era urcat un pic . Binenteles ca nu sustin ca e corect .

#15
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View PostBombalurina, on 26 februarie 2018 - 18:00, said:

... N-ai incercat varianta romaneasca sa pui un carton in fata la radiator?

Iar noaptea o patura peste motor cum faceam cu Dacia 1300 Posted Image
Hai sa fim seriosi ce naiba

#16
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016

View PostBombalurina, on 26 februarie 2018 - 18:00, said:

Termostat bolcat zic si eu. N-ai incercat varianta romaneasca sa pui un carton in fata la radiator?
Am incercat , in vama la Oradea . Nu am acoperit tot radiatorul , dar nu a ajutat la nimic . Doar cand urcam cativa km , venea caldura in masina dde frigea .

#17
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postgladiatore, on 26 februarie 2018 - 17:26, said:

Bine , multumesc pentru raspunsuri . Imediat ce se ia zapada , o duc la mecanic . Chestia asta o duce asa de ceva ani , eu niciodata nu am avut caldura '' pe saturate '' in masina , dar nici frig nu am facut .
Asa fac si fordurile mele exact in aceleasi situatii, ambele diesel. Initial am zis si eu ca sunt probleme cu termostat si chesti. Am schimbat si termontat si senzori... Nu nenica. Asa sunt ele concepute.
Singura solutie este sa bagi un carton intre radiatorul de AC si cel de racire. Si alt lucru important e sa ai scut sub motor....
Vara trecuta ridica temperatura imediat...acum cand a dat gerul nu se mai ridica deloc.

Hai sa iti spun eu cum verifici daca este termostatul: Circula cu masina pana acul trece usor de 60 dar nu mai mult de 70...adica cat sa se miste un pic fata de punctul de minim. Deschizi imediat capota si pui mana pe unul din furtunele de la radiator. Daca furtunul e cald, termostatul e problema, daca furtunul e rece...sanatate. Asa e motorul.
Termostatul in mod normal ar trebui sa deschida la 88 de grade. La 60-65 ar trebui sa fie inchis. Daca ramane un pic deschis, se va simti furtunul de la radiator cald.

Edited by tehnics, 26 February 2018 - 18:09.


#18
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Acul nu iti pleaca de la zero grade la nicio masina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate