Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cresterea limitei de viteza pe autostrada
Ultima postare: iul 18 2023 15:37, Inițiat de
Bursul
, feb 07 2018 12:31
·
1
#181
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 09:44
Momentan este suficienta limita de viteza pe autostrada si spun asta din pricina nesimtirii romanilor (nu vorbesc doar de trafic).
Daca am avea mai multa Politie sub acoperire care sa ne arda la orice greseala, ne-am civiliza in trafic. Tineti minte cazul cu "romanii" care au ocolit un "stau" pe autobahn pe banda urgenta ? Asa sunt majoritatea participantilor la trafic. |
#182
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 10:03
sebulbus, on 16 noiembrie 2021 - 09:22, said:
Nu mai bine iti vindeci tu frustrarile altfel ssi nu mai sustii aberatii? Camionasul ala tot limita aia de viteza o s-o aiba, nu te duce niciunde mai repede. Mai bine accepta ca esti platit sa tii volanul ala in mana 4+4h pe zi indiferent daca mergi undeva sau dai ture in jurul blocului si nu e problema ta cat de departe ajungi. Mai e un aspect, eu înainte să fi condus prima oara un camion mersesem cu 185 maxim că atât putea Dacia, primele 2 ore de condus camion nu cred că am trecut de 15-20 km/h, da acum pot da cu spatele camionul articulat cu viteza maxima dar sau merge cu fata pe un drum cat rotile camionului cu 90 dar asta se învață în timp. La camion dificultatea o reprezintă manevrele in spații înguste. Și așa că să știi și tu ziua de muncă pe camion e 13-15 ore și nu ești seara acasă. Mai behăise ceva politician că șoferii freacă mentă și i-a sărit în cap toată comunitatea de șoferi. Dificultățile jobului sunt găsirea unui loc de parcare sa nu îți iei amendă, găsirea firmelor amplasate în tot felul de locuri adeseori chiar interzise camioanelor, manevre in locuri îngrămădite și aspectul final, daca unu adoarme la birou da cu capul de tastatura, eu daca adorm apar la știri la nivel international. 🙄 Așa că laso mai moale cu aerele de superioritate, din contra suntem platiti mult prea puțin de aia și lipsa de personal. Editat de SpeedDemon, 16 noiembrie 2021 - 10:04. |
#185
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 11:53
Mă uit destul la "74 gear" cat sa știu că avioanele au niste sisteme de siguranță astfel oricat de incompetent ar fi controlorul tot nu se dau cap in cap. 😁
Gen au fost demult doua avioane care s-au ciocnit că dormea pe el controlorul și acum au un sistem gen la un pilot ii apare in bord sa se lase în jos și ăla celălalt să urce. Daca aveam bani mă făceam pilot de avion. Plus că în Ro nu avem aeroporturi gen JFK sa aterizeze non stop avion la minut. Editat de SpeedDemon, 16 noiembrie 2021 - 11:58. |
#188
Publicat: 17 noiembrie 2021 - 10:01
Se întâmplă ce s-a întâmplat de atâtea ori: poc. Avantajul că avionul nu e limitat la o fâșie lată de câțiva metri la suprafața solului, ere mult mai mare libertate de mișcare și deocamdată avioanele și alte obiecte zburătoare sunt mult mai rare decât mașinile.
|
#189
Publicat: 17 noiembrie 2021 - 10:03
E ceva sistem bazat pe radio cred care comunica intre avioane și fiecare primește instrucțiune diferita, asta totuși la avioanele comerciale, nu știu cât la orice avion micuț.
In domeniul rutier ar merge asta la faza gen care sa sară în șanț in caz de depășire nereușită, au fost de atâtea ori situații de accident frontal în șanț că amândoi au sărit în șanț. Editat de SpeedDemon, 17 noiembrie 2021 - 10:05. |
#190
Publicat: 17 noiembrie 2021 - 10:31
Din păcate un astfel de sistem te-ar putea arunca într-o prăpastie, un șanț adânc de 2 metri (că la noi știu să facă și așa ceva, de exemplu pe DN56 Craiova - Calafat) și să schimbe doar modul în care mori. Prostia omenească poate depăși orice sistem antiprost, nu degeaba se spune că un prost aruncă o piatră în apă și zece deștepți nu o pot scoate. Sunt prea mulți care au permis, dar dacă ar trebui să dea din nou examen nu ar fi în stare să-l treacă, iar unele lucruri care te pot ajuta să eviți un accident nu le înveți la școală.
|
|
#191
Publicat: 17 noiembrie 2021 - 15:14
Eu am dat examenul din nou, a stat Polo in spatele meu 10 km prin oraș, fiecare pieton, fiecare semafor, fiecare giratoriu, exact ca la examen, îl vedeam și pe detectorul R7 că avea radarul pornit cu săgeata în spate, a fost ridicol dar am luat "examenul", iar teoria am luato anul asta la 13/15 din prima. 😁
Am pățito și invers, polo in fata mea, eu mergeam cuminte că îl vedeam cu radarul pornit, și numai trece unu cu x5 racheta pe lângă mine și pe după Polo. Au stat aia un pic "wait wtf, e chior?" și și-au pornit girofarul și dai după el. 😁 Editat de SpeedDemon, 17 noiembrie 2021 - 15:15. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi