Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dilema bujii
Last Updated: Sep 11 2018 13:06, Started by
41ex
, Jan 14 2018 21:40
·
0
#1
Posted 14 January 2018 - 21:40
Ce credeti ca e mai performant, o bujie cu 4 electrozi sau o bujie cu iridium(iridium tt de la denso de exemplu)?
|
#5
Posted 14 January 2018 - 21:48
Bujiile NGK recomandate pentru "utilajul" tau sunt cele mai recomandate.
Cele cu iridiu au avantajul unei durabilitati mai mari a electrodului central. Cele cu `nspe electrozi de masa sunt mai mult marketing, ca oricum scanteia ia drumul cel mai scurt, catre un singur electrod. |
#6
Posted 14 January 2018 - 21:51
ngk-urile cu iridiu dupa 70 de mii erau ca noi, nici un pic de uzura si distanta era cea initiala, le-am schimbat "ca trebuie" nu ca aveau ceva
|
#7
Posted 14 January 2018 - 21:53
Inutili numarul de electrozi, scanteia se produce intotdeauna doar la unul din ei, care e mai aproape sau are conditii mai bune.
|
#9
Posted 14 January 2018 - 21:58
Iridium, clar.
La mers obisnuit, de strada, merge orice bujie standard, iar cele cu iridium nu se justifica decat daca socotim durata de viata dubla fata de cele clasice. |
#10
Posted 14 January 2018 - 22:40
|
#11
Posted 14 January 2018 - 22:42
florinel, on 14 ianuarie 2018 - 21:48, said:
Bujiile NGK recomandate pentru "utilajul" tau sunt cele mai recomandate. Cele cu iridiu au avantajul unei durabilitati mai mari a electrodului central. Cele cu `nspe electrozi de masa sunt mai mult marketing, ca oricum scanteia ia drumul cel mai scurt, catre un singur electrod. dar unii nu vor sa inteleaga Edited by mihaiduban, 14 January 2018 - 22:42. |
#12
Posted 14 January 2018 - 22:50
parca se zice ca e flacara mai stabila, isi alege mai usor o cale la electrozi mai multi, pe de alta parte mai mult metal nu e bun.
|
#13
Posted 14 January 2018 - 22:51
Haideti sa nu exageram; bujiile cu mai multi electrozi de masa au avantajul unei durate de viata marite si nu exista riscul unui rateu la aprindere, la rece. Scanteia va urma drumul cu cea mai buna conductivitate electrica; fiind mai multi electrozi de masa, nu va rata drumul.
Din punctul meu de vedere, cele cu mai mult de un electrod de masa, au dejavantajul reglarii gap ului. Edited by iancuMIC, 14 January 2018 - 22:55. |
#14
Posted 14 January 2018 - 23:20
pai durata de viata mai mare (fata de cele obisnuite) presupune si gapuri mai stabile fiind mai multe.
|
#15
Posted 15 January 2018 - 00:08
xcit, on 14 ianuarie 2018 - 21:51, said:
ngk-urile cu iridiu dupa 70 de mii erau ca noi, nici un pic de uzura si distanta era cea initiala, le-am schimbat "ca trebuie" nu ca aveau ceva La " trocuta " de oras am pus cu 2 " poli " dar diferenta nu am sesizat . Edited by Baxon, 15 January 2018 - 00:09. |
|
#16
Posted 15 January 2018 - 00:26
se pare ca nu se renunta la 4 electrozi, cea mai avansata bujie are si iridium si platina si 4 poli.
http://in.bosch-auto..._iridium_fusion |
#17
Posted 15 January 2018 - 00:35
41ex, on 14 ianuarie 2018 - 23:20, said:
pai durata de viata mai mare (fata de cele obisnuite) presupune si gapuri mai stabile fiind mai multe. https://www.scienced...090447912000883 "Secondly, it is well known that as a spark channel forms between the two spark electrodes, the local resistance increases as the localized temperature grows due to the energy flow during the spark event. After a few sparks, the local resistance becomes high enough to cause the spark to seek paths with less resistance and this moves the spark channel around over a series of sparks to prevent the “arc welding”. The rotating spark in this case changes the spark plug orientation which affects smoothness of engine operation as mentioned earlier." Conc: "Multiple ground electrode designed spark plugs significantly slow down the early flame development, due to the increase in heat loses and the reduction in flame growth due the restricted flow directions." Edited by andreic, 15 January 2018 - 00:39. |
#18
Posted 15 January 2018 - 00:54
e parerea unuia singur, in timp ce producatorii care au angajati mai multi doctoranzi ca el continua sa spuna ca aduce beneficii si produc in continuare.
totusi, nu inteleg de ce toti producatorii precizeaza ca iridium e doar pt gpl/gaz. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users